Vodafone5 euro bonus alleen na opwaardering?

Aanvraag prepaid-tegoed bevestigen

Hallo,

We hebben jouw registratie ontvangen.

Wilde een simkaart registreren en voorheen kreeg je dan binnen 24 uur 5 euro tegoed.Nu kreeg ik onderstaand bericht.Op de website staat wel dat je 5 euro krijgt na registratie.Is er 1 en ander veranderd?Gebruik deze kaarten voor 60/3.

Je ontvangt de bonus, nadat je voor de eerste keer je prepaid-tegoed hebt opgewaardeerd.

Heb je al opgewaardeerd, dan ontvang je je bonus direct. Veel plezier!

Met vriendelijke groet,

Vodafone

› reageer

Ik merkte dat een paar dagen geleden ook.

Tevens had ik een simkaart wel opgewaardeerd en daarop heb ik de 5 euro extra nog niet ontvangen.

Vroeger werd dit binnen enkele minuten na aanmelding bijgeschreven.

Jammer dit Vodafone en ook totaal niet transparant, pas in de bevestigingsmail lees je dat je de 5 euro na een opwaardering zal ontvangen.

› reageer

Dit had ik een paar dagen geleden ook. Ik belde twee keer met de klantenservice van Vodafone en bij de tweede keer had de medewerker de 5 euro bonus erbij geschreven. Op de website van Vodafone staat nergens dat je op moet waarderen voordat je de bonus van 5 euro krijgt.

› reageer

Even vastleggen wat er heel duidelijk op de website staat:

Nieuwe prepaid-klant? Als je ons je gegevens doorgeeft, ontvang je € 5 tegoed: helemaal gratis!Bron: welkom bij prepaid

Bestel nu deze simkaart voor €2 en krijg dit bedrag terug als beltegoed. Na registratie op My Vodafone krijg je bovendien nog eens €5.Bron: Prepaid 2 euro simkaart

› reageer

Wat een paar maanden geleden nog niet op de website van Vodafone stond, staat er nu wel. Het bonusbeltegoed van 5 euro krijg je alleen na 1ste opwaardering en registratie.

Zie Link

› reageer

"Het tegoed dat je ontvangt als Registratiebonus is 30 dagen geldig."

Dit is ook nieuw. Voorheen werd die bonus bij je reguliere beltegoed bijgeschreven en had de geldigheid van dit reguliere tegoed.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.