Sony Ericsson X10 mini € 69,99

Aanbieding bij The Phone House:

Sony Ericsson X10 mini voor € 69,99 met KPN prepay

Klik

Lijkt me een mooie prijs voor een Android smartphone.

› reageer

Thx, leuke aanbieding. Al zit er hoogst waarschijnlijk wel een simlock op.
En de levertijd staat op 1 tot 2 weken?

Ik wacht wel af wanneer het bezorgd wordt.

› reageer

Net bij de Phonehouse geweest in Den Haag. Stond gewoon in de vitrine voor € 69,99. Vondt het niet echt een mooie telefoon voor die prijs. Het scherm is echt veel te klein.

Misschien leuk voor het vrouwtje.

› reageer

Opzich wel interessante prijs, ware het niet dat de foon geen wifi heeft.
Daarentegen heeft het ding wel gps.
Jammer dat bij die aanbieding foons er altijd wel wel wat mist.

› reageer

Iemand al gekocht en ervaringen qua simlock? Wil hem evt gebruiken voor Vodafone simonly :-). Is de evt simlock te verwijderen?

› reageer

Hoe kom je erbij dat hij geen WIFI heeft?

› reageer

Er zit gewoon WIFI op.

› reageer

Na mijn bestelling is het ijzingwekkend stil, enkel bevestiging per mail ontvangen.

Maar omdat hij tussen de lijst met unlock-code aanvraagbare toestellen staat bij KPN, ga ik ervanuit dat er een lock op zit.

› reageer

@ Windstorm:

Uiteindelijk nog goed gekomen? Volgens de website is 'ie nog steeds leverbaar en ik zit nog steeds in dubio ... Lijkt me erg praktisch, lekker klein maar toch Android.

› reageer

Deze telefoon in meerdere winkels te koop voor die prijs. Ook bij de Kijkshop bijvoorbeeld.

Het is lijkt me ook leuk toestel, maar relatief dik.

Dat het Android gebruikt lijkt leuk, maar 320x240 pixels maakt het niet geschikt om volwaardige apps op te draaien. Zie ook een uitgebreide review op Tweakers.net De nieuwe versie van dit jaar, zonder X10 in de naam, heeft 2x zoveel pixels, waardoor het gelijk meer echt geschikt is voor apps. Maar goed, die is dan wel weer 3x zo duur.

› reageer

@albert.v

Van thephonehouse niets meer gehoord, de betaling is ook niet helemaal goed verlopen. Dus denk dat het daar aan ligt.
Laatst was ik bij thephonehouse Amersfoort winkel, daar lagen heel veel dozen in de winkel. Maar druk en had geen tijd. Maar zal binnenkort nog weleens langs gaan daar.

De pixels hebben toch geen invloed op het aantal apps dat werkt? Hooguit de processor snelheid hoeveel je er tegelijk kan draaien of hoeveel vastlopers je krijgt.

› reageer

De pixels hebben toch geen invloed op het aantal apps dat werkt? Hooguit de processor snelheid hoeveel je er tegelijk kan draaien of hoeveel vastlopers je krijgt.
De goed geprogrammeerde recentere apps kunnen worden geschaald. Maar omdat de programmeur zeer waarschijnlijk een hogere native resolutie als uitgangspunt heeft genomen, wordt het op lagere resolutie wazig en onleesbaar. Scrollen en schuiven is dan een andere optie, maar vermoeiend en irritant.

› reageer

Ook de Bart Smit heeft deze voor dezelfde prijs. Met Hi prepaid en "Nu met 2 maanden gratis internet (tot 400 MB) bij je 1e keer 20,- Euro opwaarderen!".

› reageer

Thanks! Blijf het een leuk toestel vinden, hoewel de info over de resolutie me wel aan het twijfelen brengt. Zaterdag maar 's ff winkelen ...

› reageer

Vandaag maar eentje opgehaald, zit een KPN brands lock op, accepteert alleen de KPN merken, waaronder dus ook Telfort sims.
Verder is die wel bijzonder klein voor een toestel met wifi en GPS.

Met mijn studentenpas (van eerdere phonehouse actie) heb ik nog 10 euro ( 15%) korting kunnen krijgen.
www.studentenpas.nl

› reageer

Als je verwacht 100en apps te gaan proberen, dan kun je veel beter gaan voor een groter toestel. Daar heb je echt veel meer plezier van. Wil je een draagbaar toestel, met de mogelijkheid een paar leuke en nuttige Android apps, dan is dit toestel natuurlijk wel prima.
Veel succes met shoppen!

› reageer

Zijn dit soort toestellen tegenwoordig nog gemakkelijk te (laten) unlocken bij de welbekende duistere belwinkel op de hoek of online middels een code?

› reageer

Door het bevestigen van de verkoper en het aanvraag unlock formulier en de stickers op de doos ging ik er vanuit dat er een simlock op zat.

Toen ik er toch maar eens een Vodafone simkaart in deed, bleek er echter géén simlock op aanwezig te zijn!

Er zit dus vooralsnog geen simlock op.

› reageer

@Windstorm, Waar heb jij je telefoon gehaald? Bart Smit? Online ?

Edit: Zojuist bij Bart Smit gehaald. Simlock vrij en vind het wel een leuk toestelletje!

› reageer

Voor online bestelling bij Bart Smit

of

Voor online bestelling bij The Phone House

Kan je gewoon 'binnen' blijven....

› reageer

Ook bij ThePhonehouse gekocht, met de studentenpas voor 59,99

idd SIMLOCKVRIJ

› reageer

@ BOMBACI,
Ook provider-brandingvrij? Geen KPN-logo's bij het opstarten? De Bart Smit in mijn woonplaats heeft dit toestel niet.

› reageer

@3210. Deze zijn toch eerder al genoemd?

Bij de Kijkshop is de verzending gratis (actie tot en met 25 december).

Bij zowel de Phone House en Bart Smit komen er nog verzend- en administratiekosten bovenop.

› reageer

En via p-less.nl bij Kijkshop.nl nog 4,5% extra korting. Toch leuk meegenomen!

› reageer

@ BOMBACI,
Ook provider-brandingvrij? Geen KPN-logo's bij het opstarten? De Bart Smit in mijn woonplaats heeft dit toestel niet.

KPN doet al jaren niet meer aan opstartlogo's, althans volgens mijn ervaring .
Eventueel aanwezige branding bij telefoons van KPN of HI bestaat tegenwoordig alleen uit wat links naar KPN-sites in de internetinstellingen.
Wel zijn deze linkjes natuurlijk nog altijd "branding", zodat je software-updates mogelijk wat later krijgt.

› reageer

In de link van Kijkshop staat bij produktomschrijving: android 2.3. De X10 kan deze versie toch niet aan?

› reageer

Nee, de X10 mini heeft Android 2.1 maximaal

› reageer

De x10 heeft geen externe branding, ook niks in software. Maar ik heb hem al geflashed naar Android 2.3.7 via xda-developers.

› reageer

Weet iemand of dit toetel ook talen ondersteund zoals Spaans en portugees?

› reageer

En nu in de bonus voor €67,- bij de Media Markt. Niet in de webshop trouwens, maar in de echte winkel. (filialen Amsterdam, zie folder voor je eigen regio). Alleen in de kleur zwart. Er staat niet vermeld welke provider, maar waarschijnlijk Hi., want 2 maanden gratis internet (tot 400MB) bij eerste keer minimaal €20,- opwaarderen.

› reageer

En als het toestel bij Mediamarkt in jouw regio niet in de bonus is dan is de prijs 69 euro. Toestel is inderdaad Hi prepaid.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.