Mobiel internet iPad

Een tijd geleden heb ik mijn moeder een iPad cadeau gedaan. Dat was een schot in de roos, want vond ze eerst computers maar niets, nu leest ze dagelijks haar email etc. Tot op heden gebruikt ze 'm alleen nog thuis (wifi), maar ze wil graag ook eens proberen 'm mee te nemen. Ik heb geen idee hoe vaak ze dit in de praktijk ook zal gaan doen (ik denk eerder 1x per week dan dagelijks.)

Kan iemand een prepaid-service of abonnement / provider aanraden?

Ik vind de abonnementen à 25 euro eigenlijk nog te duur en wil haar liever eerst iets laten uitproberen zonder dat ze er meteen een jaar aan vastzit.
Bij Vodafone vind ik bijv. wel een prepaid kaart voor ?7,50 maar ik heb geen idee hoeveel/lang je hier iets aan hebt.
Een tijd terug las ik op nu.nl iets over dagkaarten voor 1 euro (kan dit bericht niet meer terugvinden); weet iemand welke provider dit aanbiedt?

Alvast bedankt voor het meedenken!

› reageer

Misschien is T-Mobile Laptop Prepaid voor € 0,30 per MB en maximaal € 4,50 per dag wat? Simkaart met € 10,- tegoed kost € 9,95. De Ipad moet naast Wifi ook geschikt zijn voor 3G. Voor meer info klik hier.

› reageer

Bij Simyo-prepaid kan je een dagbundel (20MB) voor € 1,- kopen.

› reageer

Is het wel een 3 g versie ipad

› reageer

De iPad id inderdaad geschikt voor 3G. Dank voor de tip van T-mobile en Simyo. Is het bij zo'n "normaal" mobiel intnet abonnement gewoon een kwestie van het verknippen van het simkaartje?

› reageer

zelf gebruik ik de iphone met een Lycamobile prepaidsimkaart voor mobieo internet. daarbij moet je wel een aantal dingen weten:
- Lyca zelf adviseert 3g uit te zetten omdat hyet anders niet zou werken. dat is onzin het enige is dagt je dan veel meer in kortere tijd kan downloaden want lyca heeft full 3gsupport.
- ik zou aangeven dat je een iphone hebt weet niet of ze zin hebben je te helpen met een ipad bij dde klantenservice;-)
maar goed: opwaarderen met 10 euro geeft je gragtis 300mb internet. doe je dat elke maand dan heb je elke maand gratis 300 mb. Ik heb geen ipad dus weet niet of je ermee kan bellen of niet maar zo wel dan heb je ook nogeens 10 euro per maand(die verdubbelt word dus 20 euro belteggoed per maand) waar niets mee gebeurd als jed netjes elke keer in de maand opwaardeeerd. je hebt dus en gratis internet en daarna een heleboel belttegoed om op te bellen;-)

› reageer

En even de simkaart knippen: klik hier voor doe-het-zelf uitleg of bestel gewoon een simknipper.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.