Apple iPhone 4S 16GB Sizz + Sizz iPhone-Talent / foutje, addertje of toch gewoon een goeie deal?

Ik heb een paar opties:
1. of ik verleng mijn T-Mobile i-150 naar iSmart 150, betaal ?279 voor de 4s en ?2.50 per kwartaal 'sim-administratiekosten' (???)
2. of ik stap over naar het meest vergelijkbare abo bij Sizz en betaal ?270 voor de 4s.

Aan het aantal MB bij Sizz heb ik voldoende, dat heb ik al nagekeken.
Maar... nu zie ik bij GSMEASY dat bij hun het toestel ?195 is bij hetzelfde abo van Sizz.

Kijk ik ergens overheen of is dit gewoon een goeie deal?
Graag jullie visie.

› reageer

Ik kan niet meteen beoordelen, maar misschien goed om je even te wijzen op:
- Abonnement: De eerste 6 maanden 50% korting! Van € 30,- voor € 15,- p/m.
- Aansluitkosten: 25

› reageer

Het is zeer goed mogelijk dat er een prijsverschil is van een paar tientjes tussen de webshops. Dat heet concurrentie. Dat prijsverschil kan soms oplopen tot een paar honderden euro's.

› reageer

goed om je even te wijzen op:
- Abonnement: De eerste 6 maanden 50% korting! Van € 30,- voor € 15,- p/m.
- Aansluitkosten: 25

Dat maakt het voordeel nog groter. Plus nu de aktie een tijdschriftenbon t.w. van E 33,50. Heeft iemand ervaring met Sizz?

› reageer

Geen eigen ervaring met Sizz, maar het is een merk ( gericht op vrouwen ) van Vodafone.

› reageer

@telelut.

Je hebt ook een optie en dat is volgens mij het voordeligste.

Je koopt voor 20 euro een waardebon van 120 euro bij the phonehouse https://www.phonehousevoucher.nl/index.php?cms%5BcategoryID%5D=3&

Je maakt een account aan bij www.directkorting.com. Je krijgt dan 33 euro als je via hun site besteld (28 cashback + 5 euro aanmeld bonus).

Bij the phonehouse heb je de volgende prijzen:
i150 259
sizz 269

van deze prijzen moet je dus nog 133 euro aftrekken. Netto betaal je voor de toestel dus 114 of 124 euro.

› reageer

Je hebt ook een optie en dat is volgens mij het voordeligste. Netto betaal je voor de toestel dus 114 of 124 euro.

@Nokiaboy bedankt voor deze waardevolle tip. Ik ga gelijk kijken ;-)

Helaas... de phonehouse voucher-aktie is uit de lucht... jammer!

› reageer

@ teletut

Wat dankbaarder voor suggesties van andere mag wel, hoor.
Nokiaboy kon toch ook niet zien op www.phonehousevoucher.nl dat de actie "tijdelijk" uit de lucht is.

En on-topic:
Totaal 21 maanden x € 30 = € 630,-
Aansluitkosten € 25,-
iPhone 4S: € 270,-
Totaal: € 925,-

Daarmee is dit echt geen goede deal, maar een zeer normale.

› reageer

Wat dankbaarder voor suggesties van andere mag wel, hoor. Nokiaboy kon toch ook niet zien op www.phonehousevoucher.nl dat de actie "tijdelijk" uit de lucht is.

Niet om hier een topic van de te maken, en dit is het enige wat ik hierover kwijt wil. Eerlijk is eerlijk. Ik heb nokiaboy gelijk bedankt voor zijn waardevolle tip omdat ik hem er erg dankbaar voor ben. Ik ben dan ook gelijk gaan kijken. Daarna heb ik de update gegeven dat de voucher niet aktief is. Is niets negatiefs aan, niet tegenover nokiaboy of wie dan ook. Andere belangstellenden weten dan ook dat die goede deal momenteel niet te krijgen is.

Nogmaals @nokiaboy : bedankt voor je snelle reaktie!

› reageer

Voucher is weer 'in de lucht', althans je kunt je eigen inschrijven...

"Klik Klik"

› reageer

De actie is tijdelijk uit de lucht

› reageer

Denk dat het door de kerstdeals komt. Bij deze deals zijn de telefoons gratis. Door een voucher te gebruiken kun je voor 20 120 euro aan accessoires bestellen. Om dit enigzins te beperken, zullen ze geen nieuwe vouchers uitgeven denk ik.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.