VodafoneNiet uitgaand bellen met Hollands Nieuwe

Mijn vriendin kan op dit moment niet bellen met haar Hollands Nieuwe sim. Ze heeft de sim sinds maandag. Deed goed tot vanmorgen 11:00, sindsdien geen uitgaande gesprekken mogelijk, wel inkomend. Sim en batterij reeds verwijderd en telefoon opnieuw opgestart. Er is nog bijna 10 euro tegoed. Ik heb reeds melding gemaakt bij HN, ze zijn alleen helaas niet telefonisch bereikbaar. Is er nog iets anders dat we kunnen proberen?

› reageer

Wat gebeurt er precies? Komt er een melding in je scherm of krijg je een gesproken mededeling?

› reageer

Soms de melding "Nummer is niet in gebruik" soms niets, en krijg je alleen een dode toon.

Ik ben er iig achter dat het aan de telefoon ligt, in een andere telefoon kan er wel uitgaand gebeld worden.

Het gekke is dat smsen wel werkt, ik ken het probleem wel andersom (wel kunnen bellen niet kunnen smsen). Ik kan echter geen instellingen vinden voor het bellen.

› reageer

Hier precies hetzelfde. Sinds gistermiddag kan ik niet meer uit bellen "gesprek mislukt". Kan wel sms sturen/ontvangen en gesprekken ontvangen. Sim in ander toestel, geen problemen. Andere sim in mijn toestel ook geen probleem.
Hollands nieuwe heeft nog niet gereageerd op mijn email.

› reageer

Vermoedelijk staat het toestel op: uitgaand bellen zonder nummerherkenning (anoniem bellen).
Dit is niet mogelijke met hollandsnieuwe.
Om dit te checken: x#31# bellen met het betreffende toestel
Om uit te proberen: #31# voorafgaande aan het te kiezen tel.nr.

› reageer

Ik zag dat op 14 december 2011 slechts 2 van de 3 abonnementen zijn geïncasseerd, daar heb ik net melding van gemaakt, want ik kom 1 van de 3 accounts niet meer in en verwacht dat 1 van de 3 telefoonnummers gaat uitvallen terwijl daar afspraken over gemaakt zijn i.v.m. nummerbehoud naar Simyo, maar dat pas op 16 januari 2012.

Ik wacht de reactie even af, morgen maar even controleren of alle telefoonnummers het nog doen, maar ik ben bang dat er 1 gaat uitvallen.

› reageer

klopt Marnix, ik had het zelf inmiddels ook al uitgevogeld. Kan trouwens wel, maar moet je op de site instellen.

› reageer

Mijn abonnement loopt af in januari en heb al meerdere malen aangegeven dat ik wil opzeggen. Krijg steeds reacties terug waarvan ik niet weet wat ik ermee aan moet.

Wij hebben doorgegeven aan het hoofdkantoor dat je per het einde van je contract niet meer verlengt.
Zodra je contract eindigt ben je vrij om je nummer eventueel ook weer uit te porteren als je dit wilt.

Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en wil je bedanken voor je reactie.

Niet meer verlengt? Betekent dit dus dat hij door blijft lopen? Iemand hier al zijn contract succesvol beëindigd en hoe ging dat in zn werk?

› reageer

@ Hugo,

Ik heb mijn beide abonnementen 29 november per mail opgezegd. 1 december een bevestiging gekregen dat de contracten eindigen per 12-01-12 en per 21-01-12. De activeringsdata waren 13-01-11 resp. 22-01-11. Of de contracten ook succesvol worden beeindigd is afwachten.

› reageer

11. Nummeridentificatie en nota afscherming
De standaardinstelling is dat iedereen nummers van bellende personen kan zien en dat ook het eigen nummer wordt meegezonden als u een gesprek opbouwt. Je kunt de (standaard)instellingen aanpassen door een bericht te sturen naar de klantenservice via de website
Bron: http://www.hollandsnieuwe.nl/privacy

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.