Hoe is Tele2 (Ze geven meeste korting bij aanschaf iphone)

Hallo allemaal,

Ik wil een nieuwe Iphone en ben tot de conclusie gekomen dat Tele2 via Studentmobiel toch de goedkoopste deals heeft.
Nu is de vraag: Hoe is Tele2??

Als ik op internet dingen lees, zijn het allemaal horrorverhalen. Zijn er mensen die ervaring hebben? Zal ik het doen of toch ongv. 100 meer uitgeven voor een betere netwerk?

› reageer

Hmm, ik zie nog geen reacties, maar ben ook erg benieuwd. Ik zit erover te denken om bij studentmobiel of gsmweb een iPhone te bestellen via tele2. Het abonnement 'Voordeelbundel 500' ziet er gunstig uit (37,50 per maand, eerste 9 maanden 17,50) en internet is 10 euro per maand, eerste 9 maanden 5 euro. Alles bij elkaar de meest gunstige deal voor iemand die de nieuwste iPhone wil met veel belminuten. Maar kloppen de indianenverhalen?
Ik lees op andere fora dat tele2 je elke keer veel te hoge rekeningen stuurt waar je dan achteraan mag gaan om je geld terug te krijgen, dat je niet met/ in elk land kan bellen omdat ze slechte roaming overeenkomsten hebben, dat de klantenservice dramatisch is...
Wat is wijsheid? Dan maar 15 euro per maand meer betalen bij een goede provider?

› reageer

In het verleden heel veel problemen met Tele2 gehad.
De klantenservice was destijds echt waardeloos.
Ik heb iig een boycot op deze organisatie, maar als je de gok wilt
wagen, be my guest.

GR

› reageer

Ik heb ook een abo aangevraagd bij Tele 2 via GSM WEB. Lijkt mij verreweg de goedkoopste op dit moment. Het loopt via T-Mobile netwerk. Wat kan daar mis mee gaan?

› reageer

Yep, ik heb ook Iphone in gebruik met Tele2 sim.

In het buitenland heb ik gewoon dekking, moest alleen een "1" voor de pincode toetsen. Was om te voorkomen dat je in grensgebieden spontaan op buitenlandse netwerken ging roamen.

Factuur korting is goed gegeven, helpdesk heb ik geen ervaring mee, heb ik nog niet nodig gehad.

› reageer

Ik heb ook een abo aangevraagd bij Tele 2 via GSM WEB. Lijkt mij verreweg de goedkoopste op dit moment. Het loopt via T-Mobile netwerk. Wat kan daar mis mee gaan?
met t-mobile is nog heel veel mis mee kwa bereik meneer ma dat onder vind u van zelf wel suxes er mee

is niet voor niks het slechtste netwerk.

› reageer

Het gaat hier over de betrouwbaarheid van tele2. Dus: Halen ze rare fratsen uit, krijg je spookrekeningen, hebben ze roamingproblemen in het buitenland, dat soort vragen. Dus niet of het netwerk van T-Mobile goed of slecht is...

Ik ben er nog steeds niet uit. Zijn er nog anderen die hun (recente) ervaringen willen delen?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.