Galaxy note: totale kosten 319 euro

Vol verbazing bekeek ik deze zakelijke aanbieding.
Samsung Galaxy Note: 1 jaar, dus 12 x 12,50 + 109 euro bijbetalen + <9 euro verzendkosten. Incl. BTW is dat totaal 319 euro.

Na bestellen las ik echter op het contract over een minimum gebruik.

› reageer

Goede punt, maar ik mis een duidelijke vraag of discussiepunt in je post.

Is dit een waarschuwing dat je bij het bestellen zelf een eigen verantwoordelijk hebt door naar de voorwaarden te kijken, en niet alleen af te gaan op de toestelwijzer?

Of is dit een verzoek naar de admin om dit soort kosten mee te nemen?

› reageer

ha U-serv,

dit lijkt mij een bijzondere aanbieding die niet terug is te vinden. Bij dit abonnement, kost een toestel wat los goedkoper is, 200 euro meer. Vandaar.

Dus het staat hier enkel om het te melden als zijnde een aanbieding.

› reageer

Leuke aanbieding inderdaad, als je een KvK inschrijving hebt!

In de kleine lettertjes staat trouwens dit nog: Actie geldig tot 26 december 2011 16:00 uur. Geen idee of dit problemen oplevert, maar het viel me ineens op ...

› reageer

Klopt. Ik heb het nagevraagd. De actie loopt nog: morgen verwacht ik reeds de levering.

› reageer

Dan zijn ze nu waarschijnlijk gelijk wakker bij belnu : de Note kost nu 409 i.p.v. 109 bij 1 jaar zakelijk optimaal, dus het is te hopen voor je dat je hem nog voor die prijs geleverd krijg.

› reageer

Dan zijn ze nu waarschijnlijk gelijk wakker bij belnu : de Note kost nu 409 i.p.v. 109 bij 1 jaar zakelijk optimaal, dus het is te hopen voor je dat je hem nog voor die prijs geleverd krijg.

Dat wilde ik net gaan zeggen. Morgen brengen ze 'm. Ik moet inderdaad 2x109 bijbetalen.
Nu si de aanbieding dus 300 euro excl. btw minder interessant.

Topic kan dus dicht...

› reageer

[quote]Dan zijn ze nu waarschijnlijk gelijk wakker bij belnu : de Note kost nu 409 i.p.v. 109 bij 1 jaar zakelijk optimaal, dus het is te hopen voor je dat je hem nog voor die prijs geleverd krijg.[/quote]

Dat wilde ik net gaan zeggen. Morgen brengen ze 'm. Ik moet inderdaad 2x109 bijbetalen.
Nu si de aanbieding dus 300 euro excl. btw minder interessant.

Topic kan dus dicht...

Zeer benieuwd. Heb je je bestelling al binnen?

› reageer

Beste olifant, zou je ons kunnen informeren of je alle bestelde toestellen heb ontvangen?

› reageer

belnuzakelijk lijkt goedkoop, maar ze hebben aanvullende voorwaarden gesteld waaronder het daadwerkelijk minimaal gebruik van het afgenomen abonnement (volgens mij 15 euro gebruikskosten per abo per maand) Indien je hieraan niet voldoet krijg je een naheffing van 100 euro per kwartaal wegens het niet voldoen aan de contractsvoorwaarden

Zodoende kan je niet uitgaan van dat rekensommetje, want je gaat dan alleen uit van de vaste maandelijkse abokosten. Je moet hem dus ook daadwerkelijk gebruiken en bij een zakelijke abo zijn de belminuten per minuut best wel fors! Voor bedrijven is het geen probleem omdat ze de btw over de telefoonkosten kunnen aftrekken van de te betalen BTW over de bedrijfsomzet

› reageer

belnuzakelijk lijkt goedkoop, maar ze hebben aanvullende voorwaarden gesteld waaronder het daadwerkelijk minimaal gebruik van het afgenomen abonnement (volgens mij 15 euro gebruikskosten per abo per maand) Indien je hieraan niet voldoet krijg je een naheffing van 100 euro per kwartaal wegens het niet voldoen aan de contractsvoorwaarden

Zodoende kan je niet uitgaan van dat rekensommetje, want je gaat dan alleen uit van de vaste maandelijkse abokosten. Je moet hem dus ook daadwerkelijk gebruiken en bij een zakelijke abo zijn de belminuten per minuut best wel fors! Voor bedrijven is het geen probleem omdat ze de btw over de telefoonkosten kunnen aftrekken van de te betalen BTW over de bedrijfsomzet

Bedankt voor de waarschuwing. Belnu is zeker geen aanrader. Ik was wel geïnteresseerd of zij de toestellen hebben geleverd of kwamen zij weer (zoals vaker gebeurd is) met smoesjes.

› reageer

Jammer dat functionaliteit "forumlid bericht sturen"ontbreekt.

Beste Olifant, heb je je toestellen gekregen of...?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.