Consumentenbond pakt Nederlandse operators aan met e-cards

Consumentenbond pakt Nederlandse operators aan met e-cards

De abonnementen die de drie Nederlandse operators T-mobile, KPN en Vodafone in het najaar van 2011 invoerden is een ergernis voor velen. De consumentenbond helpt klanten hun onvrede over te brengen middels een e-card aan de telecombedrijven.

Op de actiewebsite van de Consumentenbond, telecomplicaties genoemd, kun je een e-card naar keuze naar je eigen operator sturen. De kaartjes trekken de vergelijking tussen een supermarkt en de telecommarkt, en nemen daarbij de bekende ergernissen op de hak. Zo zijn er kaarten die gaan over het afronden van gesprekken op hele minuten, dure tarieven buiten de bundel, het verlopen van beltegoed, en de koppeling van MB’s aan belminuten bij de invoering van nieuwe tarieven.


De consumentenbond wil met de actie druk uitoefenen op de operators, om zo tot abonnementen te komen die beter aansluiten bij de wensen van klanten. Sinds de invoering van nieuwe abonnementen in het najaar van 2011 is mobiel bellen gemiddeld 15 procent duurder geworden. De operators zeggen meer geld nodig te hebben om in uitbreiding van het netwerk te investeren.

STUUR OOK EEN E-CARD OM EEN STEENTJE BIJ TE DRAGEN

› reageer

Directe link naar de actiesite: http://www.consumentenbond.nl/campagnes/telecomplicaties/home/

› reageer

Leuke actie, enkele providers krijgen een mooie e-card! KPN meldt dat de abonnementen duurder worden omdat men moet investeren in het netwerk, maar wel 368.000.000 euro winst gemaakt ... het grappige is wel dat volgens dit artikel Vodafone het wel voor elkaar krijgt winst te maken op mobiele data.

› reageer

Ik vindt dit een hele goei actie, ik hoop dat er meerdere TV´ers zijn die dit gaan versturen.

Ze graaien met hun vieze handen in ons portemonnee

› reageer

Wat een nepperij. We betalen al jaren per uur voor de parkeergarage, maar daar hoor je ze niet over.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.