KPN komt met nieuw abonnement zonder starttarief

Bron:

http://tweakers.net/nieuws/79555/kpn-introduceert-telefoonabonnement-zonder-starttarief.html

› reageer

Dat bestond (vroeger) toch al?
Heette toen Flexibel, had je verschillende vormen.

Maar volgens mij kun je beter een abo met minuten nemen of prepaid gaan bellen als je tegen dit soort tarieven wilt gaan bellen.

› reageer

Inderdaad, Flexibel, dat had je voorheen bij KPN (of PTT zelfs nog). Maar over die tarieven, zoals jullie weten, komt KPN binnenkort met abonnementen die sterk concurrerend zijn t.o.v. de andere aanbieders in Nederland. Als dit nieuwe abonnement een voorproefje moet zijn, dan weet ik wel waar dit straks heen gaat ...

› reageer

Vroeger had je Flexibel. Dat hadden ze vervolgens uitgefaseerd. Dat kostte destijds 12,50 per maand, had hetzelfde minuuttarief, hetzelfde sms tarief, alleen dan met een starttarief van 7 cent per gesprek. Het abonnement is alles behalve interessant.

› reageer

Het interessante aan Flexibel (de versie zonder bundels) was vooral de hoge toestelkorting die je er op kreeg en het lagere roaming/buitenland tarief op de hogere Flexibel bundels.(toen 25% goedkopere roaming tarieven dan bij Hi en KPN bundel abonnementen). Het complete plaatje maakt hoe duur of voordelig je uit kan zijn met een 1 of 2 jarig contract op dit tarief. Vooral of je je bundelinhoud in kan schatten kan heel veel uitmaken.

› reageer

KPN is inmiddels ook gekomen met wennen aan datalmiet[. Lijkt erop dat KPN alles aan het omgooien is. Als ze niet goedkoop telefoonabonnementen aan kunnen bieden, dan moeten ze maar orgineel zijn.

wennen aan een limiet? zeg ook nee tegen datalimieten, ik haal op dit moment handtekeningen op voor onbeperkt internet toegang als grondrecht, onderteken ook mee aan de petitie beperkdataniet.nl

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.