snelheid Lycamobile internet

Is hier iemand die de lycamobile internetbundel gebruikt en die voor mij kan testen wat de snelhied is? Ik gebruik hem zelf ook maar woon in een gebied zonder 3g. Lyca beweert zelf 3g niet te ondersteunen maar binnen 3ggebieden is mij internet toch aanzienlijk sneller kan ik prima radiostreams beluisteren enzo. Ik vraag me nu af, wat is de exacte snelhied op 3g? Iemand een donggle met 14.4 mbps ofzo die dat kan testen? Heb je een langzamere en komt de test tot de topsnelhied dan kan je dat natuurljik ook posten.

› reageer

Is hier iemand die de lycamobile internetbundel gebruikt en die voor mij kan testen wat de snelhied is? Ik gebruik hem zelf ook maar woon in een gebied zonder 3g. Lyca beweert zelf 3g niet te ondersteunen maar binnen 3ggebieden is mij internet toch aanzienlijk sneller kan ik prima radiostreams beluisteren enzo. Ik vraag me nu af, wat is de exacte snelhied op 3g? Iemand een donggle met 14.4 mbps ofzo die dat kan testen? Heb je een langzamere en komt de test tot de topsnelhied dan kan je dat natuurljik ook posten.
Ik heb via de android app speedtest.net de snelheid getest. Mijn telefoon geeft een 3G netwerk aan en heel vaak ook hsdpa netwerk (of misschien is dat hetzelfde?) 3G en H symbooltjes wisselen elkaar af in de statusbalk. Mijn downloadsnelheid is: 1.78 Mbps Mijn uploadsnelheid is: 0.13 Mbps en het type verbinding is: Hsdpa
Hopelijk heb je daar wat aan.

› reageer

Mijn telefoon geeft een 3G netwerk aan en heel vaak ook hsdpa netwerk (of misschien is dat hetzelfde?)

HSDPA is een upgrade op het UMTS (3G) netwerk, welk hogere snelheden mogelijk maakt. UMTS haalt maximaal 384 kbps. HSDPA haalt maximaal 14.4 Mbps, en de upgrade HSDPA+ haalt maximaal zelfs 84.4 Mbps. Het Vodafone netwerk haalt maximaal 28,8 Mbps, het KPN netwerk maximaal 21,6 Mbps en T-Mobile maximaal 14,4 Mbps.

› reageer

@bcool: Gebruik je meer simkaarten voor mobiel internet? heb je daarmee dezelfde snelheid met deze app of werken die sneller?

› reageer

@bcool: Gebruik je meer simkaarten voor mobiel internet? heb je daarmee dezelfde snelheid met deze app of werken die sneller?
Ik heb 2 Lycamobile simkaarten. 1 voor mijn Samsung Gio en 1 voor mijn Huawei S7 tablet. Allebei hebben ongeveer dezelfde snelheid

› reageer

@bcool: kan jij dan ook eens mij vermoeden bevestigen dat de 300mb niet in de gaten gehouden wordt? op bbned.nl speedtest googlen kan bijvoorbeeld al een downloadfile van een gb opleveren, wil je eens kijken of die gewoon binnen komt? Volgens mij is de 300mb die genoemd word namelijk ook niet correct. loop namelijk nooit tegene en datalimiet op.

› reageer

Lijkt me dat dan gewoon wordt overgegaan op je beltegoed?

› reageer

@hugobos: dat is dus wat ik nog nooit heb meegemaakt behalve als de mand gewoon om was. maar nooit omdat een aantal mb was overschreden.

› reageer

In zomervakantie heb ik 10GB databundel van lycamobile besteld, van prepaid. Voor 24/7 fysiek gebruik is niet mis mee maar wel tergend traag. Films, plaatjes enzovoorts delen. Volgend mij is het eerder 1 MB per minuut snelheidsdownliad. Van honderd mb een nieuwe applicatie binnenhalen, duurt dertig minuten. En driehonderd mb filmbestabd van anderhalf uur speeltijd is dat gemiddeld 1 uur tot anderhalf uur,

En satellieten van lycamobile is niet in ronde magneet baan maar eclipse in eivormige baan. Heeft het snelheid variƫren tussen 2G, 3G, H. H+.

Qua kwaliteit en prijs ben je best voordeliger met lycamobile want andere providers maken 1GB binnen paar dagen op omdat het zo snel is. Dan vragen andere providers extra kosten voor een gebruik, en kan niet extra bundels per prepaid besteld worden.

En succes!

› reageer

internet snelheid op 4G+ bij lyca,haalt 110 mbps en 20 upload. dit met een nokia 8 sirocco.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.