Aldi komt met eigen lijn smartphones

Ik las dit net op de site van ComputerIdee. Vanaf 22 febr. gaan ze onder het merk Wolfgang 3 telefoons verkopen waaronder 2 android telefoons.

Android 4,3 inch

Later dit jaar zullen nog twee dual sim-telefoons aan het assortiment worden toegevoegd: een Android-toestel met een groot 4,3 inch-scherm, snelle processor, twee camera's en op beide simkaarten 3G-verbinding. Deze smartphone zal ver onder de 200 euro worden verkocht.

Ben erg benieuwd naar deze ontwikkeling en deze telefoon.Ze zijn alle 3 ook nog dualsim. Ik dacht ik zet het hier ff neer

› reageer

De telefoons zijn van Ambiance Technology en het type dat deze week in de verkoop gaat is de AT-Q9D.

Nog niet zo heel veel info over te vinden, maar HIER een ietsiepietsie meer ... De andere 2 types zullen naar verwachting later volgen, zal ook wel afhangen van het verkoopsucces van deze.

› reageer

Bekend van de AT Tablet op Windows 7.

› reageer

Kom net van de Aldi en in de nieuwste folder staat een aanbieding voor 1 van hun nieuwe smartphones zoals eerder al aangekondigd. De aanbieding staat nog niet op de site van Aldi. Het gaat om een AT AS43D smartphone en hij moet €179,00 gaan kosten. Dual SIM en draait Android 2.3 op. Vind ik persoonlijk nou niet echt een spectaculaire telefoon voor dat geld.... Maar simlockvrij natuurlijk en vriendelijk geprijsd voor mensen die perse een losse smartphone willen.

PS Er zit volgens de Aldi folder een 1GHz Qualcomm Snapdragon MSM7227-1 processor in. Dit in tegenstelling tot NieuweMobiel.nl die rept over een 800 MHz processor. Verder heeft hij 512 MB ROM en 512 MB RAM.

› reageer

Vind ik persoonlijk nou niet echt een spectaculaire telefoon voor dat geld.....

Wat voor alternatief heb je dan in die prijsklasse met een 4.3" beeldscherm? Ik vind alleen een Alcatel OT995 voor 200 euro, en een LG L5 (4.0" scherm) voor 197 euro. Lijkt me voor een telefoon met een 4.3" beeldscherm dus écht wel een hele goede prijs.

› reageer

[quote]Vind ik persoonlijk nou niet echt een spectaculaire telefoon voor dat geld.....[/quote]

Wat voor alternatief heb je dan in die prijsklasse met een 4.3" beeldscherm? Ik vind alleen een Alcatel OT995 voor 200 euro, en een LG L5 (4.0" scherm) voor 197 euro. Lijkt me voor een telefoon met een 4.3" beeldscherm dus écht wel een hele goede prijs.

Dat ben ik wel met je eens maar ik heb net laatst een HTC Sensation besteld voor omgerekend €142,00 (kortingen er af enzo) Ik bedoel dus te zeggen dat als je de aanbiedingen hier op TV in de gaten houdt je vaak veel voordeliger aan een luxe smartphone kunt komen. Maar goed, voor een losse smartphone met deze specificaties is hij idd niet duur

› reageer

Met die abonnementsconstructies wel ja, al is dat veelal in maart (afloop boekjaar Vodafone). Niet iedereen wil echter aan een dergelijke constructie beginnen.

› reageer

Ook ik zag vandaag deze in de folder staan en ben er toch wel in geïnteresseerd. Heb nu een Galaxy Gio en een Nokia E5, voor privé en zakelijk. Lijkt me ideaal om dit in een toestel te kunnen doen. Zou dit een beetje fatsoenlijk werken? Tot nu toe kom je met dual sim uit bij toestellen als de Nokia C2-00 die een beetje redelijk verkrijgbaar zijn.

› reageer

Ook ik zag vandaag deze in de folder staan en ben er toch wel in geïnteresseerd. Heb nu een Galaxy Gio en een Nokia E5, voor privé en zakelijk. Lijkt me ideaal om dit in een toestel te kunnen doen. Zou dit een beetje fatsoenlijk werken? Tot nu toe kom je met dual sim uit bij toestellen als de Nokia C2-00 die een beetje redelijk verkrijgbaar zijn.
Ik heb laatst nog een Nokia Asha 200 verkocht. Dat is ook een dualSIM met symbian erop. Kort ff bekeken maar best een grappig toestelletje. Laagste prijs op internet was iets van 74 euro.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.