Ik heb nog een T-mobile Flex 30 Simonly abo liggen en heb inmiddels meer dan 900 euro beltegoed gespaard. Het gaat om een het type 2007 waarbij alles (ook 0900) uit de bundel gaat.
Iemand interesse?
Helaas vervalt het beltegoed bij contractovername:Eventuele opgespaarde tegoeden/belminuten vervallen op het moment van de overzetting.
Een eventueel lidmaatschap voor T-Mobile Extra vervalt, inclusief de gespaarde punten. Een nieuw lidmaatschap dient opnieuw aangevraagd te wordenBron: website T-Mobile
Inderdaad vervalt het beltegoed, desalniettemin heb ik wel interesse. afhankelijk van maandbedrag. Mail me anders even. email adres in profiel.
Ik heb wel goede tips voor je over wat je met je beltegoed kunt doen....
ik heb ook wel interesse in deze sim
E-mailadres verwijdert, zie profiel
Ik heb ook een flex zakelijk 15 nog lopen met 382 ex btw erop.
Iemand interesse?
@birdie: btg vervalt bij contractovername. Maar ik zou als ik jou was effe snel iets doen met je btg
Ik heb ook nog 2x flex 30 abo's. Ga ik morgen opzeggen. Liepen twee jaar, korting is afgelopen dus ik betaal nu de volle pond.
Ik ben wel geinteresseerd in een Flex SO; als het goed is kosten die de helft minder dan het btg die je erbij krijgt.
Ik zie dat je hem nog hebt.
Heb je het beltegoed ook nog eropstaan? Daar kan ik je opzich wel vanaf helpen. (zie profiel voor mail-adres)
Wil hem ook wel overnemen, nadat het beltegoed opgemaakt is.
Maar zie ook dat er nu een andere gegadigde is.
wat wil je ervoor hebben ?
ik heb wel intesse