VodafonePrepaid Smartphone simkaart komt zonder internet!

Vodafone biedt startende prepaid bellers die ook willen internetten een speciale zgn. "Smartphone simkaart".

Deze simkaarten komen met 250MB gratis internet, geldig voor 1 maand na het eerste gebruik.
(In 2011 werden deze simkaarten aangeboden met 1gb gratis internet ook geldig voor 1 maand)

Bij in gebruik name van deze simkaarten geeft Vodafone echter slecht 25mb, geldig voor 1 week om mobiel internet zogenaamd eens uit te proberen.

Wanneer de klantenservice gebeld wordt is men vervolgens niet goed op de hoogte.
de ene medewerker zegt totaal iets anders als de ander. De ene zegt de 1gb meteen te activeren, maar nu na een week en 20mb verder, blijkt het internet al het beltegoed alsnog op te hebben gegeten.

deze middag is www.vodafone.nl overigens onbereikbaar i.v.m. een storing.

Dit bericht plaats ik omdat dit de zoveelste keer is (in korte tijd) dat ik er tegen aan loop dat (grote) bedrijven beloftes die ze doen aan de consument voor de zoveelste keer niet nakomen. Dit is mij eerder overkomen bij Online, Essent, KPN, Hi en T-Mobile.
Vodafone leek mij vooralsnog een betrouwbaar bedrijf, maar helaas blijken zij ook afspraken die zij maken met de consument aan hun laars te lappen.

› reageer

Wel geinig dat pal onder/boven je post een ad van Vodafone staat...>

› reageer

Iets voor een provider review? De grote providers hebben alles dusdanig transparant dat bijna niemand van de klantenservice hetzelfde antwoord kan geven helaas. Daarnaast schijnt webcare tegenwoordig effectiever te zijn dan een klantenservice.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.