Geef fototoestel betere opnamen dan telefoon?

Geeft een fototoestel van 70 euro in het algemeen betere kwaliteit in foto's en video dan een telefoon van 150 euro?

› reageer

Zonder twijfel, ja.

Een telefoon is bedoeld om mee te bellen, SMS-en, beperkt te internetten i.v.m. het hoge stroomverbruik en het ontbreken van een op z'n minst 17 inch monitor, de camera is leuk, maar bijzaak i.v.m. het niet normaal kunnen inzoomen..

Voor de prijs die je opgeeft zijn al vrij mooie toestellen te koop, maar rond de 100 euro heb je een mooie compacte Canon als je een beetje goed op internet kijkt, want de meeste fotowinkels zijn meestal duurder.

Ik zag laatst een aanbieding van een compacte Canon met 5 maal zoom en 16 megapixel voor 99 euro, die komt vanzelf wel weer voorbij.

Wil je echt heel mooie foto's maken, dan ga je naar de spiegelreflex camera's, dat is helemaal niet vergelijkbaar, maar kost wel een hoop meer.

Een camera op een telefoon is echt bijzaak, maar wel makkelijk voor als je geen fototoestel bij je hebt.
.

› reageer

Bedankt Casper.

› reageer

Gisteren kwam er een reclame opnde televisie voorbij van Kijkshop
met een Canon 12 MP camera voor 69 euro in de aanbieding. Geen idee welk model dit is en of het wat is, maar heb zelf al jarenlang Canon en ben daar dik tevreden over.

› reageer

Gisteren kwam er een reclame opnde televisie voorbij van Kijkshop
met een Canon 12 MP camera voor 69 euro in de aanbieding. Geen idee welk model dit is en of het wat is, maar heb zelf al jarenlang Canon en ben daar dik tevreden over.

O ja, ik kan natuurlijk de aanbiedingen in de gaten houden. Bedankt voor deze goede tip.

› reageer

Ik heb inmiddels gezien dat digitale fotocamera's van 70 euro stukken betere foto's en video's maken, dan mobiele telefoons van 150 euro. En waarschijnlijk geldt dat ook voor digitale camera's van 50 euro.

› reageer

@Cornelius,

Je wordt op je wenken bediend, maar alleen vandaag te bestellen mits het fototoestel nog niet uitverkocht is. Persoonlijk ga ik liever voor een Canon, maar Sony is ook niet slecht::

Cybershot camera 14.1 megapixels

PRODUCT INFORMATIE

Deze Sony Cybershot camera is eenvoudig te bedienen, licht en compact. Hij heeft een lens van 5x optische zoom met 25mm-groothoek en 14.1 megapixels. Je kunt gemakkelijk extra brede foto's maken met Sweep Panorama. Deze camera is gemakkelijk te bedienen, zelfs voor beginners!

SPECIFICATIES

14.1 megapixels - zilver
14.1 megapixels
5x optische zoom
25 mm groothoekzoom
2,7 inch LCD scherm
Filmen in HD 720p
Optische beeldstabilisatie
Gezichtsherkenning
Rode ogen correctie
ISO 3200
iAuto
Smile Shutter
Sweep Panorama
SD/SDHC/SDXC kaartlezer
USB 2.0, AV aansluiting
Werkt op accu incl.

Precies 1 euro onder jou prijs € 69,-, maar er komt wel € 5,99 verzendkosten bij en nog een geheugenkaartje, maar die kan je overal bestellen in de door jou grote aantal GB's.

Klik op deze link

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.