Ipad 3 nu al geleverd icm. abonnement!!

We hebben vandaag de eerste Ipads uitgeleverd naar onze klanten en verwachten komende week weer een lading binnen!

Profiteer dus snel en heb al een van de eerste de Ipad 3 in handen!

Ipad 3

› reageer

Verwijderd door mij

› reageer

Er zit geen langzamere processor in. Alleen een andere chipset, die volgens Samsung net zo goed zou moeten presteren als die in de I9100.

› reageer

Beste Fuksi, beetje off topic dit is Ipad 3 topic .
Zou hiervoor een nieuw topic openen. Is wel voor het eerst dat ik iets hoor over een G versie dus zal het ook even nalopen met Samsung Nederland en leveranciers in Duitsland.

Het zijn beide Samsung Galaxy SII toestellen en worden dacht ik niet apart aangeduid. Ik denk dat de meeste webshops dezelfde toestellen hebben als wij. Het is een variant (type) Wij bestellen ze ook niet als I9100G oid. Dacht zelfs ergens te lezen dat meeste nu geleverde toestellen "G" zijn. Was wel een buitenlands forum. Las daar ook de volgende verschillen:

De G versie heeft betere batterij duur en wordt niet zo warm en is beter voor developers. Ook is de geluidsqualiteit beter. De versie zonder G heeft betere 3D performance.

Maar denk dat het best interessant is er een apart topic over te openen, stuur tevens even een mail naar ons info adres dan zoek ik het ook even voor je uit.

› reageer

Bedankt voor de snelle reactie Castle.

Ik heb via jullie website een ticket aangemaakt. Ik wacht het even af.

› reageer

En nu weer on topic
Wie wil er nou niet een Ipad 3 via ons

› reageer

Quote:
Wie wil er nou niet een Ipad 3 via ons

Als kado'tje wel ;-)
Als sponsor voor je luxe leventje via een belachelijke duur product....No THX

› reageer

@ castle

Er staat een hele grote type fout bij jullie op de website! Dat is de aanbieding van de iPad icm vodafone.

Overgenomen van de website:

2 jaar Bel+SMS+Web Smart 150 150 / 3000 € 48,50 € 14,50 2 jr

Actie is 8 maanden 50% korting. Dat zou dus €24,25 zijn en geen €14,50

Kijk de website van jullie maar eens goed door. Voordat jullie boze klanten krijgen

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.