HTC One X 1 Jaar Vodafone 49 Euro

Ik zag hem nog niet op het forum staan...

Bij gsmeasy.nl zag ik net in een mailtje een pre-order aanbieding voor de HTC One X staan voor 49 euro icm Vodafone - Bel - SMS - Web Smart 200 (55 euro, 4 maanden 50% korting) op gsmeasy.nl..

Klinkt goed, wat vindt de rest?

http://bit.ly/GSrXBB

› reageer

Toch echt even wennen die abo prijzen van meer dan EURO 50,- voor een "normale" bel / sms / web bundel. Ik doe het dan ook maar niet...

Staat tevens niet echt duidelijk aangegeven op de site maar ja dat is een oude discussie...

› reageer

Typhone.nl heeft hem zonder bijbetalen dus gratis en komt dan op totaal op (4x21,50+8x42,50+30)=455 euro

› reageer

Ik kan hem alleen niet meer bestellen op typhone?

Is de aanbieding weg?

› reageer

De 1-jaarsaanbiedingen van Typhone liepen tot gisteren 15.00 uur.

› reageer

Ik heb de one x binen van gsmeasy met mooie aanbieding

Thanks jongens

› reageer

https://www.gsmeasy.nl/bestel.php?k_id=&f_id=1159&g_id=1540&g_kleur=2187&f_cat=nieuwgsm&f_bundelid=&f_bundelid_1=&f_bundelid_6=228&f_bundelid_8=&f_bundelid_9=

is dat een goedkope aanbieding?

› reageer

@M113: Volgens mij lease je het toestel in de link die je plaatste

› reageer

Is inderdaad toestellease. Overnameprijs na een jaar is om en nabij de 200 euro.

› reageer

Nou het is ze gelukt...
Ik snap er geen snars meer van. Hoe is het voor een leek nog te snappen wat je waar voor betaalt.

Wat mij betreft mag het verplicht gesteld worden om te vermelden wat de totale kosten over de contractperiode zijn en wat je hier per maand voor terugkrijgt.

› reageer

Ik heb de one x binen van gsmeasy met mooie aanbieding

Thanks jongens
Ook ik heb hem binnen, maar dan via de aanbieding van Typhone. Wel ietsje duurder dan de aanbieding van GSMeasy door de bijkomende verzendkosten van Typhone, maar nog steeds met een TCO van 440 euro. Bedankt voor de tip TV'ers!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.