Alle Galaxy's Gratis bij 1-jarig Vodafone, 3 dagen geldig

Het is prijzenkermis bij Typhone.nl. Deze unieke aanbiedingen zijn nog 3 dagen geldig dus wees er snel bij want OP = OP!

De beste Smartphones gratis bij een 1-jarig Vodafone abonnement vanaf €7,50 per maand!

Galaxy S2 bij 1-jarig Vodafone Bel+SMS+Web 150
3mnd; €15,25 p/mnd, daarna €30,50 p/mnd
http://www.typhone.nl/gsm/samsung/2057/samsung-galaxy-s2-i9100

Galaxy S Plus bij 1-jarig Vodafone Bel+SMS 65
2mnd; €7.50 p/mnd, daarna €15,- p/mnd
http://www.typhone.nl/gsm/samsung/2208/samsung-galaxy-s-plus-i9001

Galaxy Note bij 1-jarig Vodafone Bel+SMS+Web 250
3mnd; €19,25 p/mnd, daarna €38,50 p/mnd
http://www.typhone.nl/gsm/samsung/2258/samsung-galaxy-note

Ook de allernieuwste HTC One X of de HTC Sensation gratis bij een 1-jarig Vodafone abonnement

HTC One X bij 1-jarig Vodafone Bel+SMS+Web Smart 100
4mnd; €21,25 p/mnd, daarna €42,50 p/mnd
http://www.typhone.nl/gsm/htc/one-x-brown-grey

HTC Sensation bij 1-jarig Vodafone Bel+SMS 65
2mnd; €7,50 p/mnd, daarna €15, - p/mnd
http://www.typhone.nl/gsm/htc/2162/htc-sensation

Maar ook de iPad 2 met de Samsung Galaxy Y helemaal gratis!

iPad 2 + Galaxy Y bij 1-jarig Vodafone Bel+SMS+Web Smart 100
8mnd; €21,25 p/mnd, daarna €42,50 p/mnd
http://www.typhone.nl/aanbiedingen/apple-ipad-2-samsung-galaxy-y-voda-bsw-smart-100-12

› reageer

hm, is wel verdacht goedkoop hoor iPad 2 gratis bij Galaxy Y en Vodafone abo: totaal 455 euro.....

› reageer

0EDIT

als ik de htc x toevoeg kost die 22 euro.
waarom staat hier gratis?

› reageer

@williewortel idd, naar die aanbieding zit ik ook te kijken.
Kleine tikfout; de iPad 2 aanbieding moet 4 maanden 21,25 zijn, maar dan nog een leuke aanbieding. Vf wil blijkbaar de cijfers weer een beetje oppoetsen en geeft hoge kortingen, zie ook gsmeasy en xbox aanbieding.

› reageer

Het is eerder Typhone die haar cijfers wil oppoetsen in verband met een te behalen target : Maar even goed, leuke aanbiedingen

› reageer

@williewortel idd, naar die aanbieding zit ik ook te kijken.
Kleine tikfout; de iPad 2 aanbieding moet 4 maanden 21,25 zijn, maar dan nog een leuke aanbieding. Vf wil blijkbaar de cijfers weer een beetje oppoetsen en geeft hoge kortingen, zie ook gsmeasy en xbox aanbieding.

Gratis Apple iPad 2 WiFi + Samsung Galaxy Y
Abonnement Actie Vodafone
Bel+SMS+Web Smart 100 (12 maanden) 4 maanden a 21,25 daarna 42,50
Bel+SMS+Web Smart 100 (24 maanden) 8 maanden a 21,25 daarna 42,50

› reageer

Target of niet: het is verliesgevend voor ze bij een 1-jarig abo voor een totaal van 455 euri. Vraag me af of ze straks wel leveren want niet op voorraad dus...

› reageer

Als ze hiermee een target of staffel halen zal het niet verliesgevend zijn,
ze gaan natuurlijk niet iets verkopen zonder dat ze erop verdienen.

Ook de iPhone 3GS 8gb is er met dat Vodafone bel-sms 65 1jr.
http://goo.gl/Hd8Ig
Totaal dus 195,- voor een oude iPhone...

› reageer

@williewortel > Je moet het zo zien. Ze verkopen nu bijv. 100 aansluitingen extra, waar ze gemiddeld 100 euro op verliezen (fictieve bedragen). Een verlies van €10.000. Omdat ze hierdoor hun kwartaaltarget halen, krijgen ze over alle aansluitingen uit dit kwartaal (dat zijn er bijv. 5000) 100 euro extra. Dan maken ze per saldo opeens 5000 * 100 - 10.000 = €490.000 extra winst.

De bedragen in mijn voorbeeld zijn gefingeerd. Maar je snapt het idee vast. Uiteindelijk verdienen ze het goed terug. Dit is heus een doorgerekende business case :

› reageer

Waar ik echter bang voor ben zijn toestanden met al ingegane abo en nog niet geleverde HTC One X . Ook die is nu gratis en je betaalt voor het 1-jarige abo in het totaal maar 455 euro.
Maar goed, ik waag het er op en heb hem dus besteld :-)

› reageer

Damn de prijzen zijn echt scherp!!!

› reageer

@ Typhone: Waarom lukt het mij momenteel niet om een van jullie acties te bestellen?

Alle links doen het maar half; je ziet de aanbieding wel, maar kan het niet in je winkelwagentje krijgen.

Verder zijn jullie vanaf gisterochtend niet te bereiken... hoe kan ik bestellen !! ??

› reageer

Je bent gewoon te laat, de actie is woensdag begonnen, tot vanmorgen een uur of 10 kon je nog bestellen, inmiddels zijn alle acties verdwenen. Ergens wel logisch ook dat ze op tijd stoppen,contracten moesten voor vanmiddag 15.00 uur weer terug bij hun zijn.
GSMeasy was gister al gestopt met de actie, zou ook tot vandaag duren. Waarschijnlijk hebben ze voldoende abo's binnen om hun target veilig te stellen.

› reageer

Ik stuur mn contracten vanmorgen terug; er staat dat ik een ontvangstbevestiging krijg. Mail in de gaten gehouden, ik denk ik bel nog even om te vragen of alles goed ontvangen is, sta ik een kwartier in de wacht. Laat maar dacht ik.

Krijg ik een herinneringsmail van typhone kwart vóór drie of ik even snel..... ... en indien reeds verstuurd kon ik deze als niet verzonden beschouwen. zeker druk inderdaad. Nou ja het beste er maar van hopen.

› reageer

ik heb ook vanmorgen het contract via mail verstuurd

toen eff gebeld alles was binnen zei de medewerker

net voor 3 uur kreeg ik 2 mails
1mail dat het contract hiervoor zo snel mogelijk en in elk geval vóór 15:00 vandaag binnen moet zijn raaar dacht ik

2 e mail Hartelijk dank voor het plaatsen van uw bestelling bij Typhone.nl. Het contract behorende bij uw bestelling is op 31 maart 2012 naar u verzonden. U kunt het contract binnen 1 werkdag in huis verwachten.

zullen dit gewoon auto mails zijn ?

› reageer

Ik heb ook vanochtend per mail teruggestuurd. Geen ontvangstbevestiging, wel twee emails (net als bij marco 109). Hoop dat het goed komt, tenslottte is geld van verzendkosten al overgemaakt.

Overigens heb ik de Galaxy Tab 10.1 (Wifi) besteld.

› reageer

ik heb mooi de galaxy s2 te pakke bij het goedkoopste abbonement prachtig
2maand 7,50 en 10 maanden 15 euro telefoon kosten 69 euro en nog een keer verzendkosten er bij dag zoon 10 euro en dat voor een galaxy s2 met een nieuww waarde van 400 euro mooier en goed koper komje er niet aan doe nooit mee met zulke acties ma dit heb ik niet laten lopen.

› reageer

Ik begin een beetje argwaan te krijgen. Sterker nog, ik begin een ietwat vieze smaak in mijn mond te krijgen bij de gang van zaken rond mijn bestelling bij Typhone van een Galaxy S2.

Donderdagmorgen vroeg plaatste ik mijn bestelling. Ik bel er meteen achteraan om te vragen of zij mij het contract vandaag nog per post toe willen sturen, zodat ik het vrijdag heb en het dan meteen in kan vullen en terugsturen. Ik maak Typhone er tegelijk op attent, dat zij het contract en de bijlagen dan niet eerder dan zaterdag zullen hebben.

De medewerker meldt, dat dat geen probleem moet zijn, omdat ze vanwege de drukte toch op zaterdag moeten overwerken en het dus toch nog allemaal op tijd binnen is. Helaas was er gisteren geen contract bij de post en vandaag (zaterdag) weer niet. Op z'n zachtst gezegd vreemd.....

Omdat ik de toezegging van de Typhone-medewerker toch niet helemaal vertrouwde heb ik het PDF-contract dat mij direct na mijn bestelling per e-mail was toegestuurd alsnog ingevuld en met de bijlagen gistermorgen naar Typhone ge-emaild. Zekerheid boven alles, nietwaar..

Ik zou een e-mailbevestiging krijgen als ze mijn contract ontvangen hadden. Gistermiddag regelmatig de e-mail gecontroleerd en gisteravond ook. Nada van Typhone. Vanmorgen hetzelfde verhaal. Geen bevestigingsmail, niets. Gistermiddag waren ze trouwens ook telefonisch niet te bereiken. De keren, dat ik het probeerde kreeg ik alleen een ingesprektoon.

Kortom, na 2 dagen van Typhone geen schriftelijk contract ter ondertekening ontvangen en op mijn per e-mail opgestuurde PDF-contract met bijlagen geen enkele reactie. Wie heeft een soortgelijke ervaring?

› reageer

Heb het contract donderdag avond verstuurd met de mail. Kreeg vanmiddag om 12:29 een mail dat het contract ontvangen was en gecontroleerd zou worden op juistheid.

› reageer

Hi,

Typhone is toch een bedrijf met een goede naam?

Ik heb mijn contract ingevuld en per mail gestuurd naar hun contract email adres. Geen bevestiging van ontvangen.
Ik heb vandaag alsnog mijn contract gemaild naar info email adres van typhone.

Ik durft te wedden dat ze het heel druk hebben. Hun aanbiedingen waren voor mij zo aantrekkelijk dat ik veel eerder een nieuwe abonnement afsloot dan ik eigenlijk wilde.

Castle is nu de enige over met interessante aanbiedingen.

› reageer

Ze zullen het gewoon druk hebben, dat ligt toch redelijk voor de hand bij dit soort aanbiedingen. Zelf heb ik gewoon gekozen voor levering per koerier, dat bespaart al dat gezeur met contracten opsturen en kost precies hetzelfde. Donderdagmiddag besteld en telefonisch door typhone bevestigd, vrijdagavond mailtje dat de provider akkoord was. As simple as that.

› reageer

Het zou inderdaad best wel eens druk kunnen zijn bij Typhone ...

@hpahpa: zelf woensdag besteld, papieren contract vrijdag ontvangen. Geen gebruik van gemaakt, inderdaad ingescand en gemaild. Contracten per post is zo 2001

Als je op Tweakers leest hoveel mensen er gebruik hebben gemaakt van de actie van Typhone (voor verschillende toestellen), snap ik dat ze het druk hebben. Zelf woensdag 2 abonnementen aangevraagd, waarvan ik van de laatst aangevraagde een bevestiging heb gehad en van de eerst aangevraagde nog niet.

Essentie: geduld is een schone zaak, een vieze smaak in je mond kan je volgende week ook nog ontwikkelen

› reageer

wel leuke acties bij typhone ma voor dat je de aanbieding binne hebt duurt wel heel lang typhone ma sta er niet van te kijke hoor zijn beetje traag met alles en soms moeilijk van begripp er varing mee bij typhone dus ma gewoon afwachte wanneer het binne komt ppfffff

› reageer

Goh, ze krijgen duizenden aanvragen binnen en jullie verwachten binnen 2 dagen geleverd te krijgen. Voor een dubbeltje op de eerste rang?

Sommige toestel moeten bijbesteld worden door de enorme vraag, dit stond ook keurig op de website vermeld, wanneer je woensdag (de eerste dag) via koerierslevering bestelde kon het de volgende dag al bezorgd worden.

Ik vind het jammer dat er bij zo'n goede aanbieding toch vaak nog gezeurd en geklaagd moet worden.
Zoals Pinokkio ook al zei: geduld is een schone zaak.

@ Typhone, welkom op het Forum.
Hoop dat jullie in de toekomst vaker aanbiedingen als deze kunnen posten.

› reageer

Ik had de aanbieding net te laat opgemerkt
Ik zag via de link hier dat de Iphone 3GS nog wel te bestellen is op de site.
Mijn gezond verstand zegt dat mijn kans zeer klein is dat ik alsnog 'm geleverd krijg met de verlopen aanbieding. Wat denken jullie?

› reageer

@ Gouryella niet geschoten is altijd mis. Ik wil het ook nog wel een kans wagen. Heb jij de link? Via de link op pagina 1 kom ik niet bij een bestelmogelijkheid...

› reageer

Koppeling stond in dit draadje...
hierbij: http://goo.gl/Hd8Ig

Edit: linkje werk nog wel maar plaats in winkelmand button is niet aanwezig..

› reageer

Tja, als de aanbieding voorbij is (contract en bescheiden uiterlijk 30 maart om 15 uur binnen bij de shop), is het meestal niet meer te bestellen

› reageer

Ondertussen heb ik nog NIETS vernomen van Typhone. Bellen wordt ook niet opgenomen (na 15minuten heb ik het maar opgehangen, meerdere keren, verschillende tijden). Zijn ze door deze aktie FAILLIET? Veel bombarie, binnen 3 dagen reageren, maar na een kleine week nog niets. WE LEVEN IN EEN INTERNET TIJDPERK! WAKKER WORDEN! EEN ZUCHT IS OOK GOED.

In de tussentijd heb ik een andere aanbieding gezien voor mijn verlenging, maar ja ik heb ondertekend voor nummerbehoud...

Ik heb zo veel negatieve reakties gelezen van Typhone (klantenservice is K*T) dat ik ze voortaan links laat liggen. Een gewaarschuwd mens telt voor drie, tenzij je veel geduld hebt.

Wie heeft wel bericht ontvangen (GSM wordt dan en dan opgestuurd)?

› reageer

Ik heb de htc sensation besteld en heb net bericht gehad dat hij verstuurd is. Dus morgen moet ik hem als het goed is binnen hebben._/-\o_

› reageer

Dynalogic zou vanavond mijn Xperia S komen bezorgen. Vanmorgen netjes een SMS van Typhone/Dynalogic gehad dat ze tussen 1700u en 2000u zouden komen. Echter is Dynalogic nooit geweest. Niet afgebeld, geen mail, geen SMS... gewoon niet komen opdagen. Snap niet dat Dynalogic een thuiswinkel award 2011 heeft gewonnen...

› reageer

niet om het een of ander maar bij mij heeft Typhone het keurig opgelost: eerst had ik een bestelling gedaan en betaling gedaan, maar later geannlueerd omdat ik wat verkeerd had gedaan. Note: het gaat hier om de 1-jarige vodafone acties inc. toestel

Meteen daarna een tweede bestelling gedaan.

Typhone belde keurig om de eerste bestelling af te handelen, heeft meteen geannuleerd. Tweede bestelling is netjes en snel geleverd (heb het toestel sinds gisteren) en het geld van de eerste bestelling is inmiddels ook teruggestort en men reageerde binnen 1 dag op de mail. Al met al vond ik het juist netjes gaan!

Wellicht is het dan net de uitzondering die de regel bevestigd, maar volgens mij valt het dus allemaal wel mee

› reageer

Hij is binnen. Ziet er geweldig uit.

› reageer

Donderdag 29-3 HP laptop met E1230 besteld bij Typhone(gratis bij b&s 65), keurig op de hoogte gehouden via email van de bestelstatus via email, gister alles binnengekregen via de postnl . Pakket was trouwens verstuurd vanuit euroweg 20 Amersfoort ( hoofdkantoor Phonehouse).
alleen mijn cashback via directkorting.com is niet geregistreerd, daar wordt nog aan gewerkt...

› reageer

Eerste bezorgpoging: zelfde ervaring als dmind. Er zou zelfs een briefje in de bus zijn gedaan (not) en foto's gemaakt. Ik wacht tot op heden op de door dynalogics toegezegde portretfoto van mijn voordeur/brievenbus.

"Tweede" poging: alles ging goed, totdat dus een neurocent gepind moest worden om mijn vodafone-abo definitief geleverd te krijgen. Ironisch genoeg werken die mobiele pindingen ook via het vodafone-netwerk, dat hier in de buurt al sinds hun uit de hand gelopen bedrijfs-bbq van woensdagochtend volledig offline is. Na een belletje van de vriendelijke en behulpzame koerier met "de baas" kon men dan als alternatief een bankafschrift accepteren, maar die krijg ik zelf dan al jaren niet meer aangeleverd op dode-boom-extract.

De derde (tweede) poging staat nu gepland voor morgen, na een belletje van mijn kant was een uitdraai van internetbankieren ineens wel acceptabel, als het falen van vodafone nog steeds het aansluiten van mijn nieuwe vodafone-abo verhindert. We gaan het zien...

* edit: alles toch nog gelukt bij poging drie *

› reageer

Vandaag alles alsnog afgehandeld door zelf maar er achteraan te bellen.
Gisteren niet geleverd, geen telefoontje, geen mail... Vanmorgen stap ik 8 uur de deur uit om naar mijn werk te gaan: SMS't Dynalogic dat ze tussen 12:45 en 15:45 komen. Dat is geen afspraak, en bovendien kan ik niet even naar huis.
Gebeld met Typhone waar de betreffende dame in eerste instantie nog nooit van Dynalogic gehoord had. Ik haar verteld dat het hun koerier is. Moest direct met Dynalogic gefixt worden. Dus Dynalogic gebeld. Die gaven aan "overmacht", de camera van de bestuurder was kapot en er was geen tijd meer om af te bellen... Wat een non-argument.
Enfin, ze voor de keuze gesteld "na 19u thuis leveren, of op het werk". Gelukkig dachten ze met me mee en binnen 30 minuten reed de koerier langs. Moet ze nageven dat het wel netjes was zo (en toeval dat de koerier niet ver weg was). Enige wat jammer is, is dat het initiatief bij mijzelf lag. Maargoed, Xperia S binnen, dus blij.

› reageer

Tja, wacht op levering van samsung galaxy 2S met vodafone 65 van typhone
Ook kwartier in de wacht gehangen, maar ik gaf niet op en heb medewerker gesproken.
Alles zou vandaag, 6 april (of morgen) 7 april geleverd worden.
In ieder geval vandaag niks ontvangen, hopen maar op morgen dan ?
Iemand al de galaxy S2 met vodafone ontvangen ?

› reageer

@nozempje,

Ja, ik. Met hetzelfde abonnement als jij. Een witte. Helemaal top voor niet al teveel geld. In ieder geval stukken goedkoper dan ik 'm tot nu toe ergens gezien heb.

› reageer

wat zijn de mense toch ongeduldig de mense bij typhone kunne ook niet meer als werke ma meeste mense tone daar geen begrip voorrr denke alleen ma aan hun eigen TOCH leve in een eigen WERELDJE TOCHHHH???

› reageer

Voor mij helaas een slechte ervaring met typhone bij deze actie: Op tijd aangemeld en betaald. Besteld met nummerbehoud.
Daarna heel lang stilte. Twee keer zelf nagevraagd wat de stand was en dat duurde steeds een paar dagen voor er een e-mail terug kwam.

Uiteindelijk een e-mail dat er over ongeveer een maand kon worden overgezet ivm opzegtermijn oude contract. De datum daarin klopte niet volgens mij, dus een mail gestuurd. En meteen even gebeld om het verhaal uit te leggen. Aan de telefoon niets aan de hand en alles zou worden geregeld.

Maar de volgende dag opeens een mail dat de actie afgelopen was en dat er daarom niet kon worden geleverd! Mijn antwoord dat alles op tijd binnen was en er per telefoon was bevestigd dat alles in orde was, werd afgepoeierd met de mededeling dat de verplichting bij mijn oude provider het probleem was. Dit was al vanaf de aanvraag bekend!
En het meest typische: deze e-mail werd wel binnen een paar uur beantwoord......

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.