Gratis Vodafone prepaid tablet simkaart

Voor de verzamelaars onder ons

Klik hier om een simkaart aan te vragen.

› reageer

Werkt nie :0(

› reageer

Misschien een storing

› reageer

Hier werkt de link nog prima

› reageer

De link werkt prima alleen kun je niet op de bestel button klikken

› reageer

Probeer deze eens. Geen garantie dat je daadwerkelijk wat binnen krijgt, maar het valt te proberen.

› reageer

Link werkt inderdaad, pakketje ontvangen!

› reageer

thanks voor de tip ook binnen , Wel handtekening vereist ?

› reageer

Hier nog niet eens verwerkt. Heb woensdag 18 april besteld.

› reageer

Ik heb donderdag besteld en ze zaterdag in huis gehad (2 stuks en inderdaad afgeleverd via pakketpost met handtekening).

› reageer

Weet iemand hoeveel beltegoed er op staat? In het begeleidend papierwerk staat tegenstrijdige informatie. Op het ene A4-tje (en op de website) staat 12,50 euro na registratie en eerste opwaardering, en op het andere A4-tje noemt 5 euro na registratie.

Ik wil hem namelijk pas in de zomervakantie gebruiken, dus nog even niet activeren.

› reageer

Krijg vandaag dit bericht :

Uw bestelling is helaas afgewezen:

Je hebt op 20-04-2012 via onze website een abonnement besteld met ordernummer x

Dit kan twee redenen hebben: je hebt tijdens de verwerking van de order ons aangegeven de order te annuleren of was het niet mogelijk je telefonisch te bereiken en ontvingen we geen reactie op de gestuurde emails.

Geen van de redenen is van toepassing, ik heb althans geen berichten gemist o.i.d.

Wel heb ik van de week ook de gratis 2 euro simkaart aangevraagd via Vodafone. Meer mensen die deze melding kregen?

› reageer

Meer mensen die deze melding kregen?
Ik vandaag ook.

› reageer

Kom net thuis van mn werk, ligt er al wel het 2 euro simkaartje in de bus, welke ik veel later besteld heb overigens.

› reageer

@ Matt_E: ik heb de zelfde email gekregen

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.