Tele2 - 50% korting

Tele2 is onlangs overgestapt naar de zogenaamde Smartmix om klanten tegemoet te komen. De oude contracten zijn blijkbaar in de uitverkoop gezet tot 1 mei 2012.
Hierdoor kan je zeer voordelig gebruik maken van de "oude" abonnementsvorm van Tele2. Alles is de volledige contractsperiode namelijk met 50% korting.

Zie bijvoorbeeld: https://www.studentmobiel.nl/shop/sim_only/nieuw/227/tele2-1-jaar
Ze zijn ook voor hetzelfde actietarief af te sluiten bij Belcompany.

Let op: tot 1 mei 2012

› reageer

Zag deze gister ook bij Tele2 zelf, deze ook voor mijn vriendin besteld (500 min + 500 mb voor 21,50), wist niet dat het "in de aanbieding" was, maar vond het wel mooie prijzen!

› reageer

Als ik op de website van Tele2 kijk (http://www.tele2.nl/mobiel/abonnement/sim-only-abonnement.html) lijken de nieuwe smartmix abonnementen voor dezelfde maandbedragen verkrijgbaar te zijn ?.

› reageer

Vind het persoonlijk niet zo'n sterke aanbieding. Als je het vergelijkt met Hollandsnieuwe (schiphol sim) dan betaal je voor 550 minuten/sms en 500 MB op dit moment 14,25 voor 2 jaar.

Totaal kosten 2 jaar HN 342 euro + 5 euro sim = 347 euro
Totaal kosten 2 jaar Tele2 (21,5x12 + 24x12) = 546 euro (verschil van maar liefst 199 euro!!)

› reageer

@ Tequila,
deze aanbieding is vele malen beter dan de nieuwe Smartmix soorten bijv.

Aanbieding:
700 bel/sms - 22 euro
1 gb - 10 euro
Totaal - 32 euro

Smartmix:
750 bel/sms - 60 euro
1 gb - 15 euro
Totaal - 75 euro

Op jaarbasis scheelt het dus 516 euro.
--------------------------------------------------------

@ Jongerenchaos,

Je hebt gelijk dat de HN actie scherper is maar HN zit op Vodafone netwerk en Tele2 op T-Mobile. Het verschil is overigens niet ZO groot in mijn geval.

Tele2:
700 bel/sms - 22 euro
1 gb - 10 euro
Totaal = 32 euro

HN:
550 bel/sms - 8,75 euro
500 gb - 5 euro
150 extra bel/sms - 5,25 euro
500 extra gb - 10 euro
Totaal = 29 euro

Het scheelt op jaarbasis 36 euro. Daartegen over kan je vragen stellen over het afronden van minuten, meenemen van tegoed naar de volgende maand of algehele service. Uiteindelijk ben ik gegaan voor de service die bij HN blijkbaar ietsjes slechter is dan bij Tele2

› reageer

550 bel/sms - 8,75 euro
50% van 18,50 euro
Huhmm.... kan ik niet rekenen of is je calculator defekt.

› reageer

HN is berucht in het eenzijdig wijzigen van je contract m.b.t de tarieven. Je hebt dan wel recht om op te zeggen maar weer de rompslomp om een nieuw abo af te sluiten met het risico dat het alleen maar duurder wordt.

› reageer

HN heb ik alleen voor erbij, niet als hoofdnummer. Als er mensen zijn die dit wel als hoofdabonnement nemen denk ik dat ze niet heel doordacht bezig zijn gezien alle negatieve berichten omtrent de bereikbaarheid en service.

› reageer

Hoe snel is het internet bij Tele2?

› reageer

@Mobiemo,

Niks mis met m'n rekenmachine of hoofdrekenen.
Heb alleen verkeerd tarief gepakt van HN website.
Moet natuurlijk 50% van 19,50 zijn en niet het reeds gereduceerde tarief van 17,50.

Tele2 zit dan nog steeds op 32 euro p/m
HN komt op 30 euro p/m
Het scheelt jaarlijks dus maar 24 euro.

Wat je zelf al zei: HN is belabberd met service etc dus voor die 24 euro meer kan je beter voor Tele2 kiezen. (Daar ben ik overigens ook in afwachting van m'n simkaart die twee weken is vertraagd vanwege nummerbehoud)

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.