[HollandsNieuwe] contracfout in HUN voordeel

Volgens mijn contract heb ik gratis 500Mb internet. De afdeling orders 088-1182011 bevestigde dat ik volgens hun ordersysteem inderdaad gratis internetbundel heb zoals ook op mijn schriftelijk contract staat.

Eerste factuur: je raadt het al, toch doodleuk 10 euro voor de internetbundel in rekening gebracht. Als je fout maakt dan natuurlijk wel in het voordeel van HollandsNieuwe!
Maar natuurlijk kan de afdeling orders je niet helpen: "Nee meneer, dat kan alleen de KS in orde maken."
Maar die heeft niet alleen geen telefoonnummer maar ook is daar op de HN-site niet zo snel een emailadres van te vinden.
Zouden ze een webcare team hebben dat TV leest?

› reageer

Het lijkt me efficiƫnter om dat te doen via het contactformulier. Als je er moeite mee hebt dat je de klantenservice niet telefonisch kan bereiken, had je dat je vooraf moeten bedenken.

› reageer

@blabla
Oh maar ze vertellen je niet dat je alleen maar orders kunt plaatsen op het nummer 088 1182011! En als die order niet correct is verwerkt dan verwijzen ze doodleuk naar de KS. Maar een verkoper is verantwoordelijk voor het goed plaatsen van die order in het systeem. Een verkoper die dan zegt: sorry maar dan moet je niet bij mij zijn is niet correct bezig.

Bovendien geloof ik niet in "foutje bij het overtypen" of zoiets. Dan was het al fout op het contract! Maar daar staat het correct. Systemen zijn gekoppeld dus alleen door een bewuste "fout" maken onstaat dit. Daarom vertel ik het hier en overal waar ik maar mensen kan waarschuwen om vooral hun rekening van HollandsNieuwe op dit punt te controleren.

› reageer

@ WillieWortel: Het is anders toch wel heel duidelijk dat de klantenservice geen telefoonnummer heeft. Dat had je vooraf bijvoorbeeld kunnen lezen bij de provider reviews hier op de website.

De meeste aanbieders hebben overigens een ander nummer voor het plaatsen van bestellingen (veekal 0800) dan voor de klantenservice (veelal 0900).

› reageer

Je kunt op de site je tel.nr. invullen met datum en tijd dat je teruggebeld wilt worden. Dus gratis en wanneer het jou uitkomt. Wat wil je nog meer ?

› reageer

Klagen kan je het beste via de site van Trosradar doen, daar zijn ze nogal gevoelig voor.

Voor de directe link klik hier, maar je moet je wel eerst registreren en of inloggen.

Het webcare team van Hollandsnieuwe kijkt namelijk niet verder dan hun neus lang is.

› reageer

HN webcare team heeft inderdaad een dag later op het Radar forum gereageerd. Maar verder dan hun mededeling dat de 2e lijn het zal oppakken is het nog niet gekomen.
Als er volgende week vrijdag nog steeds geen reactie is zal ik wel moeten aankloppen bij de Geschillencommissie vrees ik.
Overigens is het een contract met Vodafone dat onder de handelsnaam Hollands Nieuwe opereert.

› reageer

Klagen kan je het beste via de site van Trosradar doen, daar zijn ze nogal gevoelig voor.

Voor de directe link klik hier, maar je moet je wel eerst registreren en of inloggen.

Het webcare team van Hollandsnieuwe kijkt namelijk niet verder dan hun neus lang is.

Bedankt voor de tip want het heeft (denk ik) geholpen. Ik heb vandaag mijn teveel betaalde terug gekregen. :-)

› reageer

HollandsNieuwe! Breek mij de bek niet open.

Ik heb ongeveer het zelfde probleem.
Heb ook de verkeerde korting gehad, betaal het normale bedrag ipv
het actietarief. Ben al 3 weken aan het bellen (steeds 20 minuten wachten), mailen. (5 dagen wachten)

De klantenservice kan niets doen, alleen een case doorsturen naar een andere afdeling. Vervolgens krijg je na dagen wachten een reactie terug die helemaal niet over mijn probleem gaat. (meerdere malen) Op een reactie per email kun je 5 dagen of langer wachten, om vervolgens weer een antwoord te krijgen waar je niets aan hebt. Email tickets worden steeds gesloten zonder oplossing.
Mijn laatste email staat al 8 dagen open....

Grappig: klantenservice vroeg mij bewijsstukken te mailen naar: noreply@hollandsnieuwe.nl

Ik: "dat emailadres bestaat niet mevrouw"
KS: "Meneer ik sta niet tegen u te liegen, die mailbox lezen ze echt wel hoor"

› reageer

HollandsNieuwe! Breek mij de bek niet open.

Ik heb ongeveer het zelfde probleem.
Heb ook de verkeerde korting gehad, betaal het normale bedrag ipv
het actietarief. Ben al 3 weken aan het bellen (steeds 20 minuten wachten), mailen. (5 dagen wachten)

De klantenservice kan niets doen, alleen een case doorsturen naar een andere afdeling. Vervolgens krijg je na dagen wachten een reactie terug die helemaal niet over mijn probleem gaat. (meerdere malen) Op een reactie per email kun je 5 dagen of langer wachten, om vervolgens weer een antwoord te krijgen waar je niets aan hebt. Email tickets worden steeds gesloten zonder oplossing.
Mijn laatste email staat al 8 dagen open....

Grappig: klantenservice vroeg mij bewijsstukken te mailen naar: noreply@hollandsnieuwe.nl

Het klopt wel, als ze antwoordt geven doen ze dat via 00000000@hollandsnieuwe.nl of zo iets, soms staat er een nummer in.

Het adres noreply werkt bij het ene bedrijf wel, bij het andere niet, maar in het geval van niet, dan komt je mail retour of gaat het de prullenmand in.

Bij Hollandsnieuwe is het mij bekend dat het werkt, maar het forum van Trosradar werkt beter, want ze zijn als de kippen bij.

› reageer

Dat email adres bestaat wel alleen wordt het "postvak in" niet gelezen, ze gebruiken dat alleen om berichten te verzenden naar klanten.

noreply betekent niet voor niets geen antwoord. >

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.