VodafoneVodafone Prepaid vraag over "Voordeel op Reis BloX"

Mijn moeder gaat op vakantie met mijn zus naar het buitenland, maar mijn moeder wil in het geval van nood mijn zus bellen als ze elkaar kwijt zijn. Ik heb gezorgd voor Vodafone paspoort, een opwaardering van 10 euro op de 5 euro die al op de kaart staat en daar heeft ze als extra 5 euro erbij gekregen, dus in totaal staat nu 20 euro beltegoed op de prepaid kaart

Even een vraag over het onderstaande:

Voordeel op Reis
Een kwartier lang onbezorgd bellen vanuit 42 landen. Geen verrassingen achteraf én voordelig. € 5 voor 30 dagen

Is dat eenmalig 1 kwartier bellen, of mag dat kwartier verdeeld worden over de 30 dagen?

Ik weet dat er naar Nederland gebeld wordt om vervolgens weer naar het buitenland te worden door gekoppeld, maar dat is het probleem ook niet.

Probleem is dat ze maandag vroeg vertrekken en ik de klantenservice niet meer kan bellen.

› reageer

Onder de tekst over de "Voordeel op reis blox" staat nog "Meer informatie over de Voordeel op reis blox", met een plusje (+) erchter, wanneer je op dat plusje klikt, staat er o.a. het volgende:

Je hoeft de 15 minuten niet in 1 keer op te maken. Je kunt deze verdelen over 30 dagen.

Overigens worden de 5,- euro meteen na aanmelden van het beltegoed afgetrokken en de bundel vervalt na 30 dagen, ook zonder, dat ervan gebruik is gemaakt.

› reageer

Passport kan je beter uitzetten als ze naar een eu land gaan. Om het starttarief terug te verdienen moet een gesprek minstens 8 minuten duren.

› reageer

Het zijn 2 opties, beide hebben voor en nadelen.

Als mijn moeder er geen probleem mee had gehad om van simkaart te wisselen als ze in Spanje zit, dan was het allemaal op kosten van Vodafone gegaan. Ik heb nog wat 5 euro pakketjes liggen waarvan 1 na 10 euro opwaardering 20 euro is geworden, het was haar keuze.

Zij laat de telefoon over gaan en ze wordt met een gratis 2 euro kaart terug gebeld die ingesteld staat op voor 3 minuten betalen, nou ja, Vodafone betaald, waarna er maximaal 60 minuten aan één stuk doorgebeld kan worden.

Het is slechts voor 4 dagen, maar als ze mijn zus kwijt is, dan wil ze haar graag kunnen bereiken, zei zit echter op T-Mobile, maar straks maar eens vragen of ze ook een Vodafone prepaid kaart wilt, dan ben je meteen van al die op dat moment niet gewenste telefoontjes af, maar dat is haar keuze.

Als mijn moeder op dit moment contact maakt, dan kost het naast de nog geen euro tik 30 cent per minuut, maar het is zo'n korte vakantie dat ik mij afvraag of het die 5 euro waard is, die kan ze thuis weer opbellen zodra ik het naar 3 voor 60 minuten omzet, scheelt weer van de lange gesprekken als ze thuis komt hoe het was.

@Marly,

Ik krijg de + niet te zien, zit wel ingelogd, maar het staat er bij mij, niet bij.

› reageer

Een gokje tegen beter weten in, maar nooit geschoten is altijd mis:

Als mijn moeder Vodafone Paspoort en 60 halen = 3 betalen zou combineren, dan heeft ze een perfect systeem, ik ben bang dat deze combinatie uit het buitenland niet gaat werken.

Toch maar even de eigenwijze vraag, zal dat werken of beter, heeft iemand hier ervaring mee?

› reageer

@Marly,

Ik krijg de + niet te zien, zit wel ingelogd, maar het staat er bij mij, niet bij.

Nou ik had gewoon zonder ingelogd te zijn (heb n.l.geen prepaid, wel Vodafone abo), gekeken bij de algemene info over prepaid blox, op de site van Vodafone, maar uit het N82-draadje had ik al begrepen, dat je momenteel met een oude pc zit, vandaar, dat ik het antwoord toch maar even gepost had

maar het is zo'n korte vakantie dat ik mij afvraag of het die 5 euro waard is,
Wanneer je moeder in een land, waarvan ze de taal waarschijnlijk niet spreekt, gerustgesteld kan worden, voor 't geval ze je zus mocht kwijtraken, is dat, imo, nog wel meer dan 5 euro waard.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.