Onlangs ben ik zelf overgestapt van mijn abo naar prepaid beltegoed (bel zelf niet meer zoveel). Ik waardeer altijd online op wat ik vervelend vind is de transactie kosten die je moet betalen als je online opwaardeerd. Nu heb ik een site gevonden www.prepaidzuil.nl daar betaal je geen transactiekosten en je ontvangt je opwaardeercode direct per mail _/-\o_. Weet iemand waarom de ene site wel en de andere geen transactiekosten rekenen?
Alvast bedankt groeten Piet
Dat ligt natuurlijk aan het verdienmodel van de betreffende site.
Ik gebruik meestal www.topeez.com (nooit transactiekosten)
Of www.opwaarderen.nl (via iDeal geen transcatiekosten)
De marge op beltegoed is veelal zo laag. Daarnaast berekenen de banken kosten voor het gebruik van bijv. iDeal (99ct per transactie was dat voorheen, geen idee of dat nog zo is). Veel bedrijven verkopen beltegoed vanuit service, want doorgaans wordt er geen geld aan verdiend. Een bedrijf dat enkel opwaardeercodes verkoopt zal toch geld moeten verdienen.
› reageerBij beltegeod.nl betaal je 35 cent, tenminste de laatste keer dat ik daar was. Opwaarderen.nl heeft een slider waar je zelf mag bepalen hoeveel je geeft. 0ct dus.
Ik zelf ga nu naar prepaidpoint.nl . Die heeft geen transactiekosten en geeft een kleine korting op de volgende opwaardering, als je registreert. Hun shoppingcart is alleen een beetje raar opgezet.
good luck!
Dean Christopher