T-MobileVoel me zwaar belazerd door T mobile heb onbeperkt internet op mijn laptop maar mega traag bereik

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo,
wij hebben sinds 5 maanden onbeperkt internet via t mobile a 50 per maand...
ze bieden ons dit aan als supersnel maar helaas niets is minder waar.
het is traag en vaak geen verbinding,
diverse keren contact gehad met t mobile uiteindelijk wordt er gezegd,
dat het hier niet werkt ) wij wonen te ver van de mast )
en dat we het contract voortijdig mogen beeindigen.
postcode 2251
volgens mij als iemand iets verkoopt wat niet goed is, krijg je gewoon al je geld terug maar bij t mobile niet. je kan wel korting krijgen op de komende maanden maar heb je er aan als het internet niet werkt.... triest he...
ze hebben NB zelf toegegegeven dat het niet werkt wij eisen ons geld retour, of gaan verder stappen ondernemen, ze hebben niet geleverd wat ze ons verkocht hebben.
als klapper op de vuurpijl kregen we een maand gratis internet voor dat ons contract beeindigd wordt... krijgen we een mail waarin staat dat we een korting krijgen van 50 procent ipv GRATIS!! weer zoiets en nu werkt internet nog langzamer rara hoe kan dit...
en het meest trieste van alles is dat ik chronisch ziek ben en de virtuele wereld zo'n beetje mijn wereld is..... hopelijk leest iemand van tmobile dit en gaat alles netjes afhandelen...

› reageer

Mensen die zich alleen en enkel voor dit soort dingen registeren op Fora.

› reageer

Je mag best zeggen dat het Voorschoten is, misschien een dongel met externe antenne vragen?

› reageer

Heb je vooraf op de dekkingskaart gekeken? Netwerken geven geen netwerkgarantie. De dienst is goed, alleen op jouw thuisadres werkt deze blijkbaar niet naar behoren. Hier had je zelf onderzoek naar moeten doen alvorens het abonnement aan te gaan. Dat zij het abonnement vroegtijdig willen beƫindigen, is dus erg netjes van ze!

Ps. Ligt het niet aan je computer? De enter-toets lijkt ook nogal te blijven hangen.

› reageer

Als je er met je provider niet uit komt, kun je een geschil aanhangig maken bij de Geschillencommissie www.geschillencommissie.nl .

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.