Goedkoopste sim-only?

Wie weet het uit z'n hoofd en kan me veel zoekwerk besparen:
wat is momenteel de goedkoopste sim-only voor bellen en sms
op KPN of Vodafone netwerk?

› reageer

hollandsnieuwe.nl 9 euro 275min (buitenbundeltarief = binnenbundeltarief)
simyo.nl 7euro 300min
of tele2.nl 7euro 300min

› reageer

of tele2.nl 7euro 300min

Tele2 zit op T-Mobile netwerk, dus die valt af , anders kijk je bijv. eens op simonly.nl

› reageer

Dealdirect.nl biedt Hollandsnieuwe 275 min aan voor 6,50 pm.

http://www.dealdirect.nl/shop/mobiele-telefonie/abonnementen/simonly-275-hollandsnieuwe.html

› reageer

Dank voorlopig. Die van HollandsNieuwe kende ik nog niet...
Is die tijdelijk dat je weet?

› reageer

Die van hollandsnieuwe is inderdaad tijdelijk, alleen is er nog geen einddatum aangegeven. Wij bieden het ook aan (in samenwerking met DealDirect - http://www.voordeelmobiel.nl/detail/nieuwe-sim-only/hollands-nieuwe/voorafvoordeel-extra-275--38-procent-extra-korting-24.html ). Tevens bieden wij ondersteunende service. Mocht er iets zijn, dan zullen we je altijd proberen te helpen.....en meestal lukt dat ook aardig ;-)

› reageer

http://shop.telfort.nl/sim-only/aanbiedingen/
7 euro 300 minuten telfort

› reageer

http://www.youfone.nl/
Belminuten
Contractperiode: 1 jaar 2 jaar
€ 5,95€ 11,95*
250 minuten p/mnd **
€ 15,95€ 24,95* 450 minuten p/mnd
€ 23,95€ 33,95* 750 minuten p/mnd
€ 0,00 Eindeloos
Afrekenen per Seconde Uit
** SimOnly 250 2 jr: het 1e jaar € 2,95, daarna € 5,95. SimOnly 250 1 jr: 1 maand gratis!
Klik hier voor de actievoorwaarden

› reageer

@gypsy: als je wilt, kan ik ze in de mail wel even voor je op een rijtje zetten. Is misschien wat duidelijker.....als je dat wilt kan je mailen naar info -apestaartje- voordeelmobiel.nl

› reageer

@voordeelmobiel.nl
weten jullie toevallig hoelang nummerbehoud van T-Mobile prepaid naar HN sim only gaat duren? Zou dat lukken voor volgende week zondag? Word gek van T-Mobile

› reageer

@maite: dat duurt 10 werkdagen. Het maakt niet uit naar welke provider je toe gaat. Dat zal altijd 10 werkdagen duren. Dit is de termijn die er staat voor een nummer overzetting vanuit prepaid....
Hoezo wil je voor volgende week zondag?

› reageer

Vanaf zondag zijn wij op vakantie en dan is het niet handig als je nummerbehoud aanvraag lopen hebt omdat, als ik goed geinformeerd ben, de simkaarten in Nederland actief zijn moeten zijn. Dan maar wachten tot naar de vakantie. Bedankt !

› reageer

Daarover bent u goed geïnformeerd! Helaas is daar niets anders van te maken. Wat misschien wel een idee is:
Hollandsnieuwe kent niet zoals andere providers het zogeheten 'buiten de bundel tarief'. Normaal gesproken wordt u geadviseerd om niet te gaan bellen voor uw nummer is overgezet, omdat je dan belt tegen het buiten de bundel tarief omdat je abonnement nog niet is gestart. Omdat hollandsnieuwe geen buiten de bundel tarief heeft, kan je echter wel al eerder de simkaart gaan gebruiken. Je kan dus een hollandsnieuwe abonnement bestellen, deze gaan gebruiken met het tijdelijke nummer en dan later (moet wel binnen 7 dagen) nummer behoud aanvragen.
Het ligt er dan aan hoe lang u op vakantie blijft of dit handig is.....

Ik merk dat ik u en je door elkaar heen gebruik. Volgens mij kan ik hier wel 'je' gebruiken....:-)

› reageer

Eh... dames en/of heren, we gaan nu wel erg off topic. Het ging over de momenteel voordeligste sim only, weet u/je nog? >
Gunstigste lijken me HollandsNieuwe (bij een firma die via SBSvoordeel 15 euro retour geeft) of Youfone, dat als nadeel heeft dat je alle sms'jes los moet bijkopen.
Netwerk wordt dan Vodafone of KPN. Ik bel voornamelijk in Amsterdam Zuid, aan de tuinkant.
Iemand ervaring? _/-o_

› reageer

OK, dan ga ik even on topic meedoen ;-)
Simyo is ook voordelig 250+50 minuten voor 6,99 euro per maand - KPN netwerk.....
Dan heb je wel de beste 3....

› reageer

Wie weet het uit z'n hoofd en kan me veel zoekwerk besparen:
wat is momenteel de goedkoopste sim-only voor bellen en sms
op KPN of Vodafone netwerk?
(Ongeveer 250 - 300 minuten.)

telfort zit op kpn net werk en is al jaren de grote prijsvechter voor de kpn.
belbundel 300 minuten betaal je 7euro voor zowel bij 1 jaar als 2jaar
alleen de sms bundel is dan een fractie goed koper scheeld een euro.
dus 100 smsjes kosten voor 1jaar 3 euro 2jaar 2 euro
en voor grotere sms bundel praat je in dit geval over 500 smsjes
betaal je voor 1jaar 7euro
en voor 2jaar 6 euro
zit er zelf al heel wat jaren bij en bevalt me uitstekend
ook problemen worden altijd gauw opgelost.

› reageer

Telfort heeft net als Youfone het nadeel dat je de sms'jes los bij moet kopen.
Met Simyo hebben m'n vrouw en zoon prima ervaringen, dat is waar. Maar
HollandsNieuwe handhaaft het beltarief als je eens buiten de bundel gaat,
dat is een groot voordeel. En het netwerk van Vodafone werkt hier prima:
ik heb al de hele avond een telefoontje met zo'n gratis 2 euro simmetje in
m'n zak en overal in huis krijgt hij het maximale signaal. Dus die wordt het.

@Voordeelmobiel: Doe jij me een vergelijkbaar aanbod als de concurrent? >

› reageer

@Gypsy

Hij kan geen beter aanbod doen. Hij verkoopt namelijk alle pakketten direct via de provider en krijgt een fee per afgesloten abonnement.

Je kunt deze fee zelf (gedeeltelijk) uitgekeerd krijgen via bijv http://www.p-less.nl/

› reageer

Inderdaad. Of bijvoorbeeld via SBS6voordeel...

(Via p-less betaal je 9 euro per maand en moet je altijd soebatten om je centen. Via SBS/Dealdirect betaal je 6,50 p.m. en heb je helemaal nooit gelazer... >)

› reageer

Ik moet je in deze tegenspreken. Bij pless betaal je 6,95 per jaar. niet per maand.

sbs ken ik niet.

Een andere waar ik goede ervaring mee heb opgedaan is direktkorting.com

on topic: in plaats abo heb ik tegenwoordig prepay van lebara lyca gtmobile en vectone. Die laatste kun je onbeperkt vectone-vectone bellen. simkaar is gratis. dus abo heb ik bijna niet meer, alleen maar voor de vorm. succes!

› reageer

via p-less krijg je bij dealdirect 27,50 cashback bij bijvoorbeeld een hollandsnieuwe abonnement....

› reageer

Ik moet je in deze tegenspreken. Bij pless betaal je 6,95 per jaar. niet per maand.
sbs ken ik niet.
Een andere waar ik goede ervaring mee heb opgedaan is direktkorting.com
on topic: in plaats abo heb ik tegenwoordig prepay van lebara lyca gtmobile en vectone. Die laatste kun je onbeperkt vectone-vectone bellen. simkaar is gratis. dus abo heb ik bijna niet meer, alleen maar voor de vorm. succes!

Sorry, ik ben misschien niet duidelijk geweest. Bij p-less betaal je 6,95 per jaar voor het lidmaatschap, bij SBS6voordeel is dat gratis. Ik had het over het abo bij HollandsNieuwe: dat kost via SBS6 6,50 per maand en via p-less 9 euro. Ook per maand dus.
Direktkorting.com heb ik nog niet bekeken, ga ik meteen doen. Dank voor de tip!
Prepaid heb ik inderdaad overwogen, maar wordt voor mij toch duurder en bovendien loop je dan het risico, dat je net op een vervelend moment door je tegoed heen bent. HollandsNieuwe lijkt me een prima tussenoplossing.

Allen voorlopig heel hartelijk dank voor het meedenken, stel ik zeer op prijs!

› reageer

Hum. Maar nu zie ik ineens, dat je via Directkorting.nl een cashback krijgt van liefst
24 euro bij Simstunts.nl. Zou dat ook gelden voor zo'n Simyo sim only van 6,99???
Dat is dan een prachtdeal!

› reageer

@gypsy: natuurlijk kan ik je een vergelijkbaar aanbod doen. Ik kan altijd kijken naar de mogelijkheid om er een cadeautje bij te geven of korting. Mail me maar: info -apestaartje- voordeelmobiel.nl

› reageer

Ik ga zo ook even een e-mail sturen. Heb twee abonnementen die overgespoten mogen gaan worden naar Simyo.

[edit] overgesloten natuurlijk, autocorrectie kan best leuk zijn

› reageer

Ik vind Hollandsnieuwe eigenlijk een zeer goed abonnementsvorm hebben. Het nooit over je bundel kunnen bellen is natuurlijk helemaal Top. Waar ik me wel aan erger is, dat bij problemen het ontzettend lang duurt en veel mailverkeer nodig is om het een beetje recht te krijgen.
Verder werken de nummers beginnend met 06-3700 niet echt lekker, omdat ze blijkbaar door buitenlandse providers niet herkend worden. Dus erop gebeld of gesmst worden door een buitenlandse provider gaat niet lukken, althans bij mij niet.

› reageer

@Voordeelmobiel:
Kijk eens aan, ik breng allemaal klanten voor je aan! >

› reageer

@ Gypsy: Lol. Ik vind vooral de benadering van Voordeelmobiel op dit forum prettig. Daarnaast sluit ik liever bij een dealer aan, zodat niet alleen KPN er aan verdient.

› reageer

Leuk! Ik ga proberen jullie straks even een antwoord te geven, anders volgt dit uiterlijk morgen. Ik heb wel al even gekeken naar die actie van Simstunts op directkorting (ik denk dat wij ons ook maar eens even bij deze site moeten aanmelden), maar ik moet inloggen om meer info te krijgen. Er staat namelijk wel een sterretje bij en ik ken de heren van Simstunts en vraag me af of die korting ook bij dat Simyo abonnement gegeven wordt.....kan 1 van jullie dat wel zien? Ben nu namelijk wel heel nieuwsgierig geworden......

› reageer

[quote Dank voor de tip!
Prepaid heb ik inderdaad overwogen, maar wordt voor mij toch duurder en bovendien loop je dan het risico, dat je net op een vervelend moment door je tegoed heen bent. HollandsNieuwe lijkt me een prima tussenoplossing.

Ik laat aut. opwaarderen bij een bepaald te min. tegoed voor een bepaald max. bedrag. Heb ik behalve controle op het afgeschreven bedrag verder geen omkijken naar.

› reageer

Is ook een prima idee. Maar prepaid is wel relatief duur.
Ik heb besloten tot het voordeelabo van HollandsNieuwe, zo heb ik het beste van de twee systemen, denk ik. En afgesloten via onze vriendin van Voordeelmobiel, die hoort toch een beetje bij de club. >

› reageer

Voor de volledigheid:

via dealdirect kun je het voordeelabo van Hollandsnieuwe ook afsluiten voor 6,50 pm. Via p-less krijg je dan 27,50 euro cashback. Volgens mij is dat een betere deal dan hier wordt besproken....

› reageer

Hebben de mensen hier geen problemen met p-less?
Soms staan de cashback bedragen niet of veel te laag in mijn account. Als je ze hierover mailt duurt het ten eerste ontzettend lang voordat je een antwoord krijgt en ten tweede corrigeren ze het niet voordat je de verantwoordelijke van de shop zelf gemailed hebt en deze zelf met p-less contact opneemt en om uitleg vraagt. Verbazingwekkend reageren ze hierop dan meestal binnen 5 minuten. Ze zeggen dan tegen de shop dat het niet de bedoeling is dat de klant met de shop contact opneemt.

Voor mij nooit meer p-less. Het kost teveel moeite om hun fouten gecorrigeerd te krijgen. Liever minder krijgen met een klantenservice die wel binnen een dag reageert.

› reageer

Precies. P-less is gewoon ontbetrouwbaar. En Directkorting.com volgens mij ook. Hebben jullie gezien achter hoeveel aanbiedingen een * staat? Ik heb eens nagevraagd wat dat betekent. Dit was hun reactie:

Ondanks dat DirectKorting.com haar uiterste best doet de op deze website geplaatste aanbiedingen op geldigheid te controleren, kan het voorkomen dat een aanbieding is gewijzigd. Uitzonderingen op deals kunnen worden opgelegd door de winkel eigenaar,wij hebben hierop geen invloed. De aangegeven cashbackvergoeding is de maximale teruggave. Hetkan zijn dater per productgroep een anderevergoeding geldt, ditproberen wij altijd tijdig tevermelden bij de voorwaarden van de betreffende winkelier.

Dus dan snap je wel, dat je altijd buiten de boot valt.
Ik heb een goede deal gemaakt met Lianne van Voordeelmobiel.nl en daar heb ik alle vertrouwen in!

› reageer

Direktkorting.com heb ik nog niet bekeken, ga ik meteen doen. Dank voor de tip!
Om te vergelijken is http://www.cashbacksvergelijken.nl/ erg handig, dit ook even als tip.

› reageer

@agteres:
Dat is een heel goede! Heb 'm meteen opgeslagen bij de favorieten, zouden meer mensen moeten doen! >

› reageer

Gek , ik heb juist wel goeie ervaringen met P-less. Een keer hebben ze een transactie niet in mn lijstje gezet maar na wat gemail goedgekomen. Daarna nooit meer problemen gehad (klopklop).

Je betaald wel 6,95 per jaar voor het lidmaatschap maar de cashbacks zijn veel hoger dan bij anderen dus die heb ik er vaak bij 1 transactie al uit..

@laredo :
Bij dealdirect is een abonnement idd 27,50 euro cashback, maar geldt dit ook voor de Hollandsnieuwe a 6,50 ?? is die niet Simonly??

› reageer

Leuke discussie, al met al.
Brengt weer eens wat leven in de brouwerij! :

› reageer

In plaats van die cashback sites te gebruiken, kun je eventueel ook je contactpersoon bij de shop contacten. Veelal geven ze je die cashback direct al als korting op het artikel, als je moet bijbetalen voor een toestel bijvoorbeeld.
Met bepaalde shops heb ik daar al afspraken mee, zelfde cashback als p-less, maar zonder die heisa. En de shop is ook beter af, want ze hoeven dan minder uit te keren aan al die tussenpersonen, en p-less gebruikt overigens ook systemen van anderen.

› reageer

@mobiemo: scherp opgemerkt, dat klopt. En het gaat meestal ook veel sneller....we hebben met Gypsy ook een leuke deal gemaakt (gisteren) en die is nu ook al helemaal rond en wel....

› reageer

Absoluut, met Lianne van Voordeelmobiel.nl valt prima zaken te doen, dat weet ik uit eigen ervaring.
Misschien ook een leuke nieuwe functie van TV, dit soort vraag en aanbod bij elkaar brengen? Dan snijdt het mes aan minimaal 4 kanten! >

› reageer

En alsof ze de thread volgen, gaan ze de voorwaarden ook nog een even lekker aanscherpen bij p-less.
Degenen die lid zijn, zullen het mailtje al wel ontvangen hebben vandaag.

› reageer

@voordeelmobiel

ik heb ook interesse in een deal met hollandsnieuwe of een andere goedkope soortelijke simonie. Kunnen jullie mij een mail sturen? Mijn adres staat in m'n profiel!

› reageer

@laredo: ik zie je email adres niet in je profiel staan. Kan je me anders even een kort mailtje sturen over wat je precies zoekt naar info -apestaartje- voordeelmobiel.nl ?

› reageer

@mobiemo:
Reden te meer om p-less verder links te laten liggen!

Maar ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de reactie van andere providers die zich af en toe op dit forum vertonen (Castle-e, Typhone om er even een paar te noemen): zien jullie ook wat in het idee om de cashback via Telecomvergelijker te laten verlopen of laten jullie dit alleen over aan Voordeelmobiel.nl ?

› reageer

Ik heb net al een nieuw topic gestart over de aanbieding bij de Kijkshop:
tot 15 juli 24 maandencontract 275 min/sim/sms Hollandsnieuwe voor € 6,50 per maand. Butien de bundel dezelfde prijs van 2,36 ct.
De simkaart kost eenmalig 5 euro.
Als je de bundel nu meteen uitbreidt met 500 mb internet, dan betaal je daar 5 euro extra voor, dus 1ct per mb. Dat is een zomeraanbeiding die je kunt toevoegen als je de simkaart registreert.
http://www.kijkshop.nl/product/130192/hollandsnieuwe-simpakket-hollandsnieuwe-voorafvoordeel/
Als je hem via de site besteld, heb je wel weer € 3,99 aan verzend- en administratiekosten.

› reageer

@pepje: op zich geen slechte actie.
Weet je zeker dat die 5 euro voor internet geld op deze actie? Voor zover ik weet mag die niet op de 6,50 actie. Ik heb net ook naar je link gekeken (ik kan eroverheen gelezen hebben hoor), maar zie niets staan over een mogelijkheid van toevoegen van de internet bundel van 5 euro.
De prijs zonder internet bundel is hetzelfde als bij ons, alleen betaal je bij ons niks voor de simkaart....(zie: http://www.voordeelmobiel.nl/detail/aanbieding/nieuwe-sim-only/hollands-nieuwe/voorafvoordeel-extra-275--38-procent-extra-korting-24.html ).

Wat betreft het buiten de bundel tarief. Zoals ik het altijd begrepen heb wordt de prijs per minuut altijd gerekend vanaf de originele prijs (dus 3,8 cent per minuut). Volgens mij is dat ook de prijs die je betaalt als je opwaardeert voor extra tegoed. Ik begin nu alleen aan mezelf te twijfelen. Dus weet iemand of het klopt wat ik zeg? Anders ga ik even bellen naar mijn contact persoon om na te vragen.....

› reageer

Je kunt mij op m'n woord geloven: bij Voordeelmobiel ben je goedkoper uit. Ik tenminste wel gisteren. >
Bel of mail naar Lianne.

› reageer

. . . buiten de bundel tarief. Zoals ik het altijd begrepen heb wordt de prijs per minuut altijd gerekend vanaf de originele prijs (dus 3,8 cent per minuut). Volgens mij is dat ook de prijs die je betaalt als je opwaardeert voor extra tegoed. . . .

Ik denk dat je gelijk hebt. Ik had vorig jaar een gratis abonnement met 100% korting(veronica aktie) maar extra beltegoed gewoon € 5 betalen voor 75 minuten extra.

› reageer

@pepje: op zich geen slechte actie.
Weet je zeker dat die 5 euro voor internet geld op deze actie? Voor zover ik weet mag die niet op de 6,50 actie. Ik heb net ook naar je link gekeken (ik kan eroverheen gelezen hebben hoor), maar zie niets staan over een mogelijkheid van toevoegen van de internet bundel van 5 euro.
De prijs zonder internet bundel is hetzelfde als bij ons, alleen betaal je bij ons niks voor de simkaart....(zie: http://www.voordeelmobiel.nl/detail/aanbieding/nieuwe-sim-only/hollands-nieuwe/voorafvoordeel-extra-275--38-procent-extra-korting-24.html ).

Wat betreft het buiten de bundel tarief. Zoals ik het altijd begrepen heb wordt de prijs per minuut altijd gerekend vanaf de originele prijs (dus 3,8 cent per minuut). Volgens mij is dat ook de prijs die je betaalt als je opwaardeert voor extra tegoed. Ik begin nu alleen aan mezelf te twijfelen. Dus weet iemand of het klopt wat ik zeg? Anders ga ik even bellen naar mijn contact persoon om na te vragen.....

Die extra bundel van 500mb is zonder twijfel voor 5 euro verkrijgbaar bij deze aanbieding. Ik had hem gisteren aangeklikt om te nemen. En de totaalprijs stond toen op € 11,50 per maand voor de 275 plus 500 mb. Ik heb het niet gedaan omdat ik zoveel niet ga gebruiken.

Als ik inlog bij mijn account vind ik als voorwaarde:
? Bij hollandsnieuwe betaal je buiten je bundel het zelfde lage tarief als binnen je maandbundel.
Aangezien mijn maandbundel € 6,50 kost gedurende het hele contract van 24 maanden zou het vreemd zijn als ik niet hetzelfde bedrag betaal voor die minuten als ik in mijn actiemaandbundel betaal. Dus het actietarief van 2,36 cent. Hoe het werkelijk zit weet ik niet. Wil niet gaan bellen voor het hoge tarief naar het informatienummer. Weet iemand het antwoord?

› reageer

Het kan aan mij liggen hoor, maar als ik het bestel proces doorga, dan krijg ik het nergens te zien. Kan het niet een foutje zijn geweest van de Kijkshop (of ik kijk met mijn neus, dat zou ook kunnen)

› reageer

Het kan aan mij liggen hoor, maar als ik het bestel proces doorga, dan krijg ik het nergens te zien. Kan het niet een foutje zijn geweest van de Kijkshop (of ik kijk met mijn neus, dat zou ook kunnen)

Je ziet het niet op de site van de kijkshop. Je ziet die 500 mb voor 5 euro pas op het moment als je een nieuwe simkaart activeert die je via de kijkshop gekocht hebt. Ook zie je pas dan het bedrag van € 6,50. Als je die 500 mb aanklikt zie je in het totaal bedrag dat er maar 5 euro is bijgeteld. Want er staat naast die 500mb gewoon een bedrag van 10 euro maar hij voegt dus maar 5 euro toe aan die € 6,50. Erg onduidelijk, maar het kan wel.
Dus kaartje kopen en via www.hollandsnieuwe.nl/activeren dat simkaart nummer invoeren. Dan krijg je die andere tarieven te zien.

› reageer

@Pepje bedankt voor de melding. Ik zie dat je speciaal hiervoor een account hebt aangemaakt.....

Ik vraag mij af of het wel verstandig is om eerst een abonnement af te sluiten, en daarna pas de voorwaarden en de produkten te zien. Wie weet koop je een kat in de zak....? Ik weet niet of ik het helemaal kan vertrouwen.

Toch bedankt voor de tip!

› reageer

@Pepje bedankt voor de melding. Ik zie dat je speciaal hiervoor een account hebt aangemaakt.....

Ik vraag mij af of het wel verstandig is om eerst een abonnement af te sluiten, en daarna pas de voorwaarden en de produkten te zien. Wie weet koop je een kat in de zak....? Ik weet niet of ik het helemaal kan vertrouwen.

Toch bedankt voor de tip!

Ik heb inderdaad een account aangemaakt om dit even te melden. Ik had namelijk ook van de site gebruik gemaakt om de goedkoopste simonly te vinden. Ik kreeg echter de advertentie van de kijkshop onder ogen en bedacht me dat die goedkoper was dan de zoekmachine van telecomvergelijker.nl vindt.
Ik heb wel vooraf de voorwaarden gelezen van het abonnement. Daar staat dus wat ik net schreef: Dezelfde prijs buiten de bundel als in de bundel en aangezien ik 0,0236 ct betaal per min/sms/mb gedurende de hele looptijd van het contract van 24 mdn. lijkt me dat het tarief. Mocht dat niet zo zijn, geen ramp. Ik kom waarschijnlijk toch niet buiten mijn bundel. Op dit moment in ieder geval niet. Want ik heb nog niet eens een smartphone ;-). Ik wil alleen mijn mail checken onderweg en soms beantwoorden. Meestal zal ik hem 's avonds thuis beantwoorden. Verder misschien soms een paar internetsites bekijken. Verder niet. Dus denk dat ik een goede keus gemaakt heb en anders is het nog niet echt duur om 3,8 ct te betalen voor buiten de bundel.

› reageer

@pepje: dan nog een kleine tip. Als je thuis mobiel gaat internetten, verbind dan ook even met de wifi bij je thuis. Scheelt je ook weer wat data verbruik......

› reageer

@NetGez

de hollandsnieuwe simkaart kost slechts €5,- een goede investering als je/men nog wilt profiteren van de 500MB voor €5 per maand 2 jaar lang bij een hollandsnieuwe 275 min/sms/mb. Totaal 2 jaar, €11,50 per maand
zoals Pepje zojuist heeft aangegeven.

› reageer

@pepje: dan nog een kleine tip. Als je thuis mobiel gaat internetten, verbind dan ook even met de wifi bij je thuis. Scheelt je ook weer wat data verbruik......

Ja inderdaad, daar had ik nog niet eens bij stil gestaan. Het is wel zo dat ik thuis gewoon de hele dag de pc heb aan staan. Ik denk dus niet dat ik veel via de toekomstige smartfoon zal internetten maar bedankt voor de tip.

› reageer

Hier inmiddels ook de deal rond gemaakt met Voordeelmobiel op twee Simyo abonnementen. Bedankt Lianne!

› reageer

Graag gedaan en jij ook bedankt! Ik heb je pakketje net klaar gezet. Zal morgen meegaan in de verzending!

› reageer

@ Gypsy en blabla,

Ik heb ook contact opgenomen met voordeelmobiel en een deal kunnen sluiten. Het voorafvoordeel 275 abonnement heb ik voor iemand anders afgesloten en per saldo is de deal een stuk goedkoper dan de actie van Kijkshop . Nu afwachten of nummerportering goed gaat.

› reageer

Dat wordt nog gewoon onze "huisdealer", Voordeelmobiel ! Beetje gemiste kans voor de andere firma's, die het laten liggen: hoe langer hoe meer TV'ers krijgen in de gaten, dat je met Lianne prima zaken kan doen! >

Edit:
Ik zie trouwens net, dat ze ook alle (goedkope) providers en alle netwerken vertegenwoordigen: erg handig als je in een gebied zit waar bijvoorbeeld
T-Mobile slecht bereik heeft (zoals ik helaas de afgelopen 2 jaar heb moeten doormaken). Maar goed, een ander heeft dat misschien met KPN of Vodafone. Zij weten altijd raad, hebben me echt hartstikke goed geholpen!

› reageer

@Gypsy Gepost op 09/07/12 om 23:44 uur

Wij hebben rechtstreeks contracten met alle providers en sluiten rechtstreeks aan.
Cashback is dan ook niet toegestaan. We hebben een Affiliate programma dus wat Telecomvergelijker vervolgens doet.........

We krijgen wel een enorm goede simonly binnenkort...hou jullie op de hoogte!

› reageer

Dan vraag ik me toch af, waar de centen naar toe gaan die anders bij ons terechtkomen! >

› reageer

We krijgen wel een enorm goede simonly binnenkort...hou jullie op de hoogte!

@Castle
je maakt me nieuwsgierig, weer een T-Mobile simonly +leuk toestel erbij zoals vorig jaar ?

› reageer

We krijgen wel een enorm goede simonly binnenkort...hou jullie op de hoogte!Hoe lang duurt dat nog? Zit te twijfelen of ik nog even moet wachten of mijn Schiphol-SIM moet gaan activeren...

› reageer

Ik heb besloten tot het voordeelabo van HollandsNieuwe, zo heb ik het beste van de twee systemen, denk ik. En afgesloten via onze vriendin van Voordeelmobiel, die hoort toch een beetje bij de club. >Ik ben wigenlijk wel benieuwd hoe de deal er concreet voor jou uitzag. Wat betaal je nu incl. het bedrag wat je via voordeelmobiel terug kreeg netto per maand?

› reageer

@agteres:
Ik kan natuurlijk niet precies met naam en toenaam uit de school klappen, daar heb ik m'n zoon van de week nog voor op z'n kop gegeven.
Maar ik kan wel zeggen, dat ik via Voordeelmobiel het goedkoopste aanbiedingstarief van HollandsNieuwe heb afgesloten (6,50 p.m. voor 275 min/sms/Mb) en daar nog een korting bovenop heb gekregen, die ik nergens anders vinden kon.
Plus daarbij nog het voordeel van betere bereikbaarheid en geen duur KS nummer waar je uren in de wacht moet hangen! >

› reageer

Ik ben wigenlijk wel benieuwd hoe de deal er concreet voor jou uitzag. Wat betaal je nu incl. het bedrag wat je via voordeelmobiel terug kreeg netto per maand?@ agteres,
Ik wilde aanvankelijk een eenjarig HN abonnement voor iemand anders afsluiten. Ik deed voordeelmobiel een voorstel dat geaccepteerd werd. Achteraf is besloten een tweejarig abonnement te nemen en kwam voordeelmobiel met een deal. Deze deal is dezelfde als de deal van Gypsy om het zo eerlijk mogelijk te houden.
Dus ... even mailen naar voordeelmobiel wat ze je kan bieden.
Als je de internetbundel erbij wil hebben kun je beter het pakket ophalen bij Kijkshop. Ben je 24 x 1.5 + 5 euro goedkoper uit.

› reageer

Als je de internetbundel erbij wil hebben kun je beter het pakket ophalen bij Kijkshop. Ben je 24 x 1.5 + 5 euro goedkoper uit.

Ho ho, vergeet de verzendkosten niet erbij, en de cashback van vdm eraf te halen. Ik denk dat je bij vdm weleens goedkoper uit zou kunnen zijn. Gewoon even mailen en vragen naar de mogelijkheden. Ik ben ook geinteresseerd in dit abo. Heb ook gemaild, afwachten.

Dat van die kijkshop vind ik echt een beetje een vaag...... Ik kan nergens zwart op wit zien dat ik na activatie van het abonnement de internetbundel voor 5 euro aan kan zetten. Ja behalve de getuigenis van één forumgebruiker die zich recent hier heeft aangemeld speciaal om dit te melden...

› reageer

@ NetGez,

Met ophalen bij Kijkshop bedoel ik ophalen in de winkel. Dus geen verzendkosten. De cashback van vdm moet hoger uitvallen dan 41 euro. Ik weet niet of er verschil in cashback is als je HN 275 neemt met of zonder internetbundel. Wel is er verschil in cashback tussen één- en tweejarig HN 275.
Tja ... wat de Kijkshop actie betreft: het is afwachten of er inderdaad 6,50 euro per maand wordt berekend en of je de internetbundel van 5 euro kan toevoegen.

› reageer

Vandaag mijn presentje ontvangen bij de twee Simyo abonnementen. Supergoed, supergaaf!

› reageer

Laat me raden, een Samsung galaxy s3, nee misschien te duur, nou een S2 mag ook wel.. >

Denk dat de korting van vdm niet 41 euro zal zijn. Denk dat ze de cashback van p-less niet eens halen.

› reageer

Om even in te gaan op je sarcasme mobiemo: Een maand abonnementskosten voor beide abonnementen en twee keer de aansluitkosten zijn iets meer dan de helft waard van de winkelwaarde van het cadeau dat ik heb mogen ontvangen. Én dat voor een abonnement dat maandelijks opzegbaar is. Oftewel, iets wat de laatste tijd zeer zelden voorkomt.

› reageer

Was grappig bedoeld hoor.

Heb overigens vorige week nog een goede deal gemaakt met een shop. Een abo voor 24 maanden a 15 euro per maand na korting, met daarbij een galaxy s3. Bedrag daarvoor, aansluitkosten meegerekend, een kleine 50 euro. Toch geen slechte deal denk ik zo. Dat kom je ook niet zo tegen. Als iemand een betere deal heeft gevonden, dan mag die dat even melden, dan sluit ik nog een abo af.

› reageer

Ik ben in ieder geval wèl erg blij, dat er de laatste tijd weer wat meer leven in "ons" forum zit!

› reageer

@Gipsy Toevallig hebben we bijna hetzelfde gemaild met Lianne. Eindelijk beetje leven in de brouwerij, dat was wel anders tijdens je operatie een poosje terug. En ondanks dat er 3 monopolisten op de telcommarkt opereren, tóch nog deals te vinden.

BijvoorbeeldEen abo voor 24 maanden a 15 euro per maand na korting, met daarbij een galaxy s3.
@mobiemo welk abo was dat? hoeveel belminuten, welk provider?

› reageer

En er komt nòg een operatie aan: op 7 augustus de 2e heup, in het OLVG.

› reageer

@mobiemo welk abo was dat? hoeveel belminuten, welk provider?Daar ben ik ook wel benieuwd naar!

› reageer

Ja, zo'n koopje moet je toch aan je medeforumleden doorgeven, vind ik! >

› reageer

Zou er trouwens interesse zijn voor een dergelijke actie?:
Youfone 250 min - eerste jaar 2,95 euro per maand
+ gratis Samsung E1080
Gratis verzending

Of is dit een te simpele telefoon voor telecom experts als jullie :-)

› reageer

Ligt er ook een beetje aan natuurlijk: wat is de minimale contractsduur/wat wordt de prijs na het 1e jaar? >

› reageer

@ Gypsy,

Eerste jaar 2,95 euro, tweede jaar 5,95 euro. De gratis mp3 zonnebril is vervangen door de Samsung E1080.

› reageer

Maar dat Youphone is er weer zo een waar je apart de sms'jes bij moet kopen.
Niet aan mij besteed.

› reageer

[quote]Als je de internetbundel erbij wil hebben kun je beter het pakket ophalen bij Kijkshop. Ben je 24 x 1.5 + 5 euro goedkoper uit.[/quote]

Ho ho, vergeet de verzendkosten niet erbij, en de cashback van vdm eraf te halen. Ik denk dat je bij vdm weleens goedkoper uit zou kunnen zijn. Gewoon even mailen en vragen naar de mogelijkheden. Ik ben ook geinteresseerd in dit abo. Heb ook gemaild, afwachten.

Dat van die kijkshop vind ik echt een beetje een vaag...... Ik kan nergens zwart op wit zien dat ik na activatie van het abonnement de internetbundel voor 5 euro aan kan zetten. Ja behalve de getuigenis van één forumgebruiker die zich recent hier heeft aangemeld speciaal om dit te melden...[/quote]

Die ene forumgebruiker weet het toch echt zeker hoor. En hij heeft zich inderdaad speciaal aangemeld om dit even te vermelden. Denk je soms dat ik van de Kijkshop ben? Ik geloof dat er meer reclame gemaakt wordt door mensen die echt via dit forum geld verdienen dan dat ik gedaan heb. Ik dacht alleen maar goed te doen door dit even te vermelden op dit forum maar ja, dat is natuurlijk erg verdacht. Vooral als mensen merken dat de aanbieding echt goedkoop is.
Dat de bundel van 500 mb 5 euro kost kun je al direct concluderen uit het feit dat het voor alle abonnementen geldt die afgesloten worden deze zomer. Zie de grote reclamebalk op de hollandsnieuwe site bij de simonly abonnementen.
Ik zal verder niemand meer lastig vallen hier. Mijn accountje mag weer verwijdert worden. Heb er meteen genoeg van en mijn abbotje is toch al afgesloten en heb de komende jaren geen andere meer nodig. Veel succes hier bij het verkopen van abbonementen.

› reageer

Ik heb toch stellig de indruk, dat Pepje niet de moeite heeft genomen om wat eerdere reacties van de betreffende posters te bekijken.

› reageer

Ik heb net al een nieuw topic gestart over de aanbieding bij de Kijkshop:
tot 15 juli 24 maandencontract 275 min/sim/sms Hollandsnieuwe voor € 6,50 per maand. Butien de bundel dezelfde prijs van 2,36 ct.
@ Pepje,

Voordat je net zo snel van het toneel verdwijnt als je gekomen bent:

De minuutprijs binnen en buiten de bundel is bij jouw abonnement 3,8 cent. Die prijs is gebaseerd op de standaardprijs van 10,50 euro voor dit abonnement. Dat je effectief minder betaalt doet verder niet terzake. Als je de simkaart hebt geactiveerd en er nog niet mee hebt gebeld is je beltegoed 10,50 euro (en geen 6,50 euro). En voor elke minuut bellen gaat er 3,8 cent van het tegoed af. Koop je beltegoed bij verbruik je dit ook tegen het binnenbundeltarief van 3,8 cent (132 minuten bellen). Bij een éénjarig HN 275 (11,50 euro) is de minuutprijs 4,2 cent.

› reageer

De reden waarom we voor Youfone hebben gekozen om een actie mee te doen is omdat het al een heel scherp actie tarief biedt, dan is zo'n telefoon een leuke meerwaarde. Bij een duurder abonnement doet het eigenlijk al weer niets. Dus nu heb je én een leuke, simpele telefoon en een goed actie tarief.

Maar jullie denken niet dat dit wat kan zijn voor bijvoorbeeld wat ouderen, die geen poespas willen op hun telefoon?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.