Wat is een betrouwbare cash back site?

Het is in andere topics al zijdelings langskomen en mede daardoor ben ik het me nu echt serieus gaan afvragen: is er een goede, betrouwbare cash back site in Nederland? Ik ben aangesloten bij p-less en SBS6voordeel, maar bij p-less is het me diverse malen gebeurd dat er niets werd bijgeschreven of ik doodleuk de melding kreeg "afgewezen" en SBS6 heb ik binnen anderhalve week twee mails gestuurd
en op allebei geen antwoord gekregen - zelfs geen ontvangstbevestiging!
Vandaar mijn vraag: bestáát er eigenlijk wel een goede???

› reageer

Die ervaring heb ik ook met P-less. Soms geen cashback geregistreerd en soms onterecht afgewezen. Ik heb nog een aantal tickets van vorig jaar openstaan en die zou worden uitgezocht. Bijna een jaar later en nog niks, geen reactie meer en ook niet na herinneringsmails.

Ik heb goede ervaringen met Shopkorting en Shopbuddie. Beide reageren snel op je vragen en problemen. Zij bieden helaas wel de helft van de hele cashback die zij ontvangen, maar dat is bijna overal zo.

› reageer

Ik gebruikte eerst p-less, maar gezien het feit dat steeds vaker transacties niet geregistreerd worden heb ik naar alternatieven gekeken. Aan de hand van de site http://www.cashbacksvergelijken.nl kijk ik naar de site die het meeste cashback bied, waarbij ik het drempelbedrag voor uitbetaling snel haal en die als het even kan een leuke bonus bied.

Ik heb laatst gebruik gemaakt van Cashbackdeal.nl en mijn eerste ervaringen zijn positief: drie aankopen zijn goed verwerkt, je krijgt ene leuke bonus en men antwoord snel en kundig op emails. Deze site is overigens van hetzelfde bedrijf (OrangeBuddies Media BV) als Shopbuddie, Cashbackkorting, Korting op de zaak en Studentencashback. Wat ik even snel zag zijn de cashbacks ook gelijk.

› reageer

Goed topic;

Ik heb één goede ervaring met direktkorting.com. Hoewel op mijn werk de browser deze website blokkeert vanwege ...ikweetnietwaarom.... (virus/proxyanonymiser/hackwebsite of zoiets).
Meteen na aanvragen van uitbetaling, de volgende dag op de rekening.

P-less heeft me nooit iets door de neus geboord, maar dat kwam omdat ik vaak mailde en erachter aan ging, wat veel moeite en tijd (3 a 4 maanden soms) kostte. Heb nu geen dingen lopen bij pless, en wil ook niets meer via hun doen.

› reageer

Tot nu toe 1 positieve reactie (van NetGez) op Directkorting.com (maar één deal helaas). Deze komt er echter ook vrij gunstig uit in de door agteres genoemde site Cashbacksvergelijken.nl. Zij is erg tevreden over Cashbackdeal.nl, dat overigens tot dezelfde organisatie schijnt te behoren als Shopbuddie.nl, ook genoemd door WingYi. Die heeft ook weer goede ervaringen met Shopkorting.nl. Uitgesproken negatieve gevoelens merk ik met name over p-less en ook wel over sbs6voordeel, dat wekenlang niet eens de moeite neemt om mails te beantwoorden.
Voorzichtige voorlopige conclusie: kijk eerst eens bij de bovenstaande vetgedrukte sites of daar een aardig resultaat valt te behalen. Of probeer rechtstreeks met de dealer iets te regelen, wat vooral bij de "kleinere" bedrijven nogal eens wat kan opleveren! > >

› reageer

Ik heb sinds kort ook de cashback site ontdekt. Via http://www.cashbacksvergelijken.nl/ kwam ik uit op shopkorting.nl. Gratis, goede reviews en veel shops in hun bestand waar ik spullen koop. Ik vind het niks om te moeten te betalen zoals bij P-less. Wel apart dat veel sites door 't zelfde bedrijf worden gerund. Zo van; maak je eigen concurrentie, dan heb je geen concurrentie.

Toen ik een winkel niet bij shopkorting kon vinden ben ik naar directkorting.com gegaan. Helaas verliep dat niet goed. Daar doe ik nu geen aankopen meer bij.

Shopkorting:
6x een aankoop gedaan en 5x goed gegaan. 1x misgegaan, maar hoogst waarschijnlijk door eigen toedoen.

Directkorting:
2x een aankoop en 2x niet goed gegaan. 1 casback is gewoon verwijderd (shop had cashback ingetrokken) en de ander is niet goed verwerkt... Daar zitten ze nog achteraan, maar dat duurt wel erg lang. Ze reageren wel vlotjes op de mail, maar verwijzen (bij de ingetrokken cashback) lekker makkelijk naar die tig kantjes algemene voorwaarden.. Niet bepaald prettig zaken doen zo.

Ik raad iedereen aan om de aankopen in een aparte browser te doen. Ik gebruik standaard firefox, maar wanneer ik nu een aankoop ga doen, doe ik dat via chrome. Die ene keer dat 't misging bij shopkorting heeft waarschijnlijk te maken gehad met cookies/geschiedenis etc. Door even naar een andere browser over te stappen voor de aankoop kun je dit soort ongein voorkomen.

Ook mezelf herinneren aan cashback is iets wat ik nog steeds moet blijven doen. Ben 't al 2x vergeten. Doodzonde als je 't mij vraagt. Nu een notitiebriefje op 't scherm met CASHBACK! erop

› reageer

Dank zij FreaZ dus een plus voor Shopkorting.nl en 'n stevige min voor Directkorting, dat hierbij z'n vette lettertype verliest. Want ik herinner me ook ineens hun reactie op mijn vraag waarom er bij zoveel aanbiedingen een sterretje * staat:

Ondanks dat DirectKorting.com haar uiterste best doet de op deze website geplaatste aanbiedingen op geldigheid te controleren, kan het voorkomen dat een aanbieding is gewijzigd. Uitzonderingen op deals kunnen worden opgelegd door de winkeleigenaar,wij hebben hierop geen invloed. De aangegeven cashbackvergoeding is de maximale teruggave. Het kan zijn dat er per productgroep een andere vergoeding geldt, dit proberen wij altijd tijdig te vermelden bij de voorwaarden van de betreffende winkelier.

Mag wat mij betreft worden afgevoerd. :

› reageer

Ja, dat las ik dus achteraf. Je kunt dus totaal geen waarde hechten aan het aanbod op hun site. Veel mensen lokken en daarna simpel zeggen: Helaas, geen cashback voor jullie mensen.

Waar ik vooral op let is dit:
- Geen kosten (minimaal bij uitbetalen) + onbeperkt houdbaar tegoed.

via http://www.cashbacksvergelijken.nl kun je dan elke keer de hoogste korting zoeken.

› reageer

Ik heb goede ervaringen met shopkorting.nl . 1 keer een cashback niet geregistreerd gezien. Bij navraag en 2 maanden geduld kwam het goed en ontving ik alsnog de uitbetaling keurig in mijn account. De afgelopen paar jaar al flink bespaard.

› reageer

De boven alle partijdigheid verheven Koen geeft hier de doorslag: www.shopkorting.nl is duidelijk een winnaar! Natuurlijk is het ieders eigen zaak om te kijken waar een hogere cash back wordt geboden, maar pas op: vaak kost het heel veel moeite om je geld te krijgen en houd je toch een onprettig idee in wiens zak het dan wèl verdwijnt. Voor ondernemers is ook misschien www.sbs6voordeel.nl interessant, omdat die een dagelijkse mailing verzorgen. Maar denk eraan: het is beslist geen reclame voor je zaak als ze totaal niet op klachten reageren. Daar moeten die bedrijven dus misschien zèlf meer oog op houden!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. > :

› reageer

Of probeer rechtstreeks met de dealer iets te regelen, wat vooral bij de "kleinere" bedrijven nogal eens wat kan opleveren! > >

Je mag ons altijd een berichtje sturen! We zijn vrij flexibel en kunnen altijd kijken of we een leuke deal voor je kunnen maken! Mail maar naar info -apestaartje-voordeelmobiel.nl

› reageer

Ik regel ook het liefst een deal met een winkel direct. Als je via een cashbacksite bestelt moeten die site en de affiliateboer er ook nog eens aan verdienen. Aangezien de marge bij de winkel gelijk blijft, is het logisch dat je bij direct schakelen betere dingen kunt regelen Maar goed, niet iedere winkel staat er voor open.

› reageer

Inderdaad, mijn ervaring is ook dat je bij de wat kleinere bedrijven vaak beter zelf kunt onderhandelen (een voorbeeld is de laatste tijd duidelijk op TV zichtbaar...). Maar je kunt ook niet tegen het kassameisje van bijvoorbeeld Appie Heijn zeggen "hoeveel korting geef je als ik niét naar de Jumbo ga". >

› reageer

Zij is erg tevreden over Cashbackdeal.nl)

*Edit*: cashbackdealS.nl werkt wel, typo neem ik aan.

Deze website lijkt totaal verdwenen te zijn...
Ik baal er nu van dat ik dit niet eerder ontdekt heb, juist een paar flinke bestellingen gedaan de laatste maanden. Nu maar eens een accountje maken bij http://www.shopkorting.nl/ .

› reageer

@Remco:
Goed zo. Stay tuned! >

› reageer

Ik krijg trouwens sterk het gevoel, dat sbs6voordeel in ernstige moeilijkheden verkeert en/of er mee uitscheidt. Eerst al een tijd lang geen reactie op mails (óók van detaillisten!), toen een paar dagen de mededeling "website onbereikbaar wegens onderhoud" en nu dus helemaal uit de lucht. Ben benieuwd wat ze met alle opgebouwde tegoeden doen...

› reageer

@remcoleiden: ik ben bezig met leuke deals voor Telecomvergelijker gebruikers. Als je nog wat zoekt, mail me dan even: info -apestaartje - voordeelmobiel.nl
Wie weet heb je er er nog (sbs6)voordeel aan

› reageer

Sbsvoordeel doet het nog steeds niet!

› reageer

naar aanleiding van dit topic begon ik me af te vragen wat en hoeveel voordeel er via dit soort cashbacksites is te krijgen voor de aanschaf van een telefoon met 2 jarig abonnement. In wat voor orde van grootte moet ik dan denken. Vaak gebruik ik voor online shoppen sites als http://www.actiecode.nl maar voor telefoons kom ik daar niets bijzonders tegen, enkel de algemene aanbiedingen. Ik vraag me af of inschrijven bij zon cashback de moeite waard is hiervoor, wie kan mij een indicatie geven?!

› reageer

Op bijv. http://www.beltegoedover.nl/shops.php
Kun je zien wat zij per aankoop ongeveer vergoeden, per afgesloten abonnement betalen ze ongeveer €15,-
Risico's bij dit soort sites/transacties zijn het niet geregistreerd worden van aankopen of het onterecht afgekeurd worden van je transactie.

Ik kan via mijn site wel hogere cashbacks geven, ook voordeelmobiel geeft soms een extra cashback.

› reageer

Ik zou even via cashbacksvergelijken.nl zoeken, dan zie je snel genoeg aan welk bedrag je moet denken qua korting. Je kan bijv. zoeken op provider of webshop.

› reageer

http://www.shopfish.nl !
Heb nog geen slechte ervaringen met deze site(Gebruik 'm wel pas 3 maanden). Het mooiste is is dat ze je op de hoogte houden van kortingscodes en acties, maar ook goede cashback geven! Zeker de moeite waard om eens te proberen als je het mij vraagt. Gebruikte eerst altijd actiecode en ekortingscode maar dit bevalt toch een stuk beter

› reageer

Shopfish.nl komt er niet goed vanaf in http://www.cashbacksvergelijken.nl/Cashbacksite/5/ShopFish

› reageer

Aangemeld naar aanleiding van het bericht van Eduardo. Daarna bestelling gedaan (met minimale cashback). Transactie verschijnt er niet tussen. Ga dus maar weer afmelden bij Shopfish. :s

› reageer

Ik vind ons ook best goed met de cashbacks. Heel betrouwbaar in ieder geval en over alle redelijke voorstellen valt te praten....

› reageer

Ik bestel regelmatig via spaarcentje.nl en dit bevalt mij tot nog toe prima. Er is weleens wat fout gegaan maar na een mailtje met uitleg werd dit altijd snel gecorrigeerd. Uitbetalen kan ook al vanaf 1 cent.

› reageer

ik heb goede ervaringen met www.beltegoedover.nl, vroeger kon je daar beltegoed converteren naar valuta, maar tegenwoordig bij honderden shops cashback krijgen.

› reageer

Ik gebruik meestal p-less. Cashbacks gaan veelal goed. Maar als het niet goed gaat is het heel lastig om in contact met ze te komen. Zo heb ik 8 dagen geleden een vraag gesteld via de ticket support. Tot op heden nog geen enkele reactie.

› reageer

P-less gebruik ik niet meer, ik heb me er uiteindelijk maar bij neergelegd dat ik een cashback niet krijg...

› reageer

Hebben jullie recente ervaringen met Euroclix?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.