LG Optimus P350 voor 66 euro!

Weer een dagaanbieding van Mediamarkt. Echt een complete smartphone met o.a. wifi.
Is wel prepaid - van Hi - dus waarschijnlijk met simlock. Alléén vandaag!

› reageer

Cashback 20,-
http://www.lgpromo.nl/optimusme/home.html

Dan word het 46,-

› reageer

That's the spirit. Prima, laten we elkaar scherp houden! >
Maar dat is dan evengoed helemáál geen geld, er zit dus nog wat
prepaid tegoed op en toestel is waarschijnlijk wel te unlocken, toch?

› reageer

Weer een dagaanbieding van Mediamarkt. Echt een complete smartphone met o.a. wifi. Is wel prepaid - van Hi - dus waarschijnlijk met simlock. Alléén vandaag!
Zou er verschil zitten tussen versie van MM een Phonehouse (beide HI)
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/52618/lg-p350-optimus-me-voor-50-simlock-vrij.html
Of zal hij bij MM dan ook mogelijk simlockvrij zijn?

› reageer

Er zit geen lock op de MM toestellen.
Net afgelopen week 1 gekocht bij de MM in Groningen.
Formulier voor de cashback zat in het doosje en de prepaid sim heeft 2,50 beltegoed, na registratie nog 7,50 die je binnen 1 maand op moet maken.

› reageer

Nou, dat is dan toch een topaanbieding, zou ik zeggen! Maar denk erom:
alléén vandaag nog (online) verkrijgbaar!

› reageer

Bij Phonehouse- online 64 euro.Met p-less 5 euro cashback.

› reageer

Maar hoe groot is de kans dat PhoneHouse simlock heeft? Toen ik daar was werd me verteld dat alles van Hi/KPN simlock heeft. Wellicht is dat een disclaimer om gezeur te voorkomen...

Edit: na wat reviews lijkt dit ding precies op m'n huidige Samsung Star:
This is the worst phone I've ever had , takes forever to do even simple tasks , calling / text.
i end up having huge bills because when its in my pocket, it calls people randomly, once was when i was walking to work at 5:30am it rang my brother... he was not amused!! it sends random jibberish texts even when the keylock is on. the qwerty keyboard is quite rubbish aswell often pressing the wrong letter. I HATE IT!!!
It turns its self on when its off!!!!

› reageer

Maar hoe groot is de kans dat PhoneHouse simlock heeft? Toen ik daar was werd me verteld dat alles van Hi/KPN simlock heeft. Wellicht is dat een disclaimer om gezeur te voorkomen... Bij Kijkshop zegt medewerker dat ALLE prepaid-toestellen een simlock hebben terwijl T-Mobile zijn toestellen toch al een tijdje niet meer van een lock voorziet.
Eind juni kocht ik er de prepaid LG A100 van hollandsnieuwe voor een tientje. Was een gokje maar bleek simlockvrij. Prima toestelletje voor bellen en sms'en.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.