Hulp nodig ivm buitenland

Ik werk als gids zo'n 9 maanden per jaar in het buitenland in diverse landen.
Mijn verbruik met mijn huidige toestel is: zelden bellen (30 minuten per maand), geen internetgebruik, maar wel vaker smsen. Dat varieert van 100 sms per maand tot 200 sms per maand.

Momenteel gebruik ik al jaren het Flex 30-abonnement van T-mobile, maar dat gaat eruit. En mijn abonnement loopt af.
Ik hoef geen nieuw toestel en al helemaal niet zo'n smartphone, I-phone of wat dan ook. Ik ben prima tevreden met mijn oude Nokia en gebruik mijn mobiel alleen om bereikbaar te zijn en te smsen.

Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wat zijn de mogelijkheden en bij welke provider kan het beste iets afsluiten?
Ik weet dat ik destijds T-mobile gepakt heb, omdat de sms ook vanuit de bundel gebruikt kon worden.
Maar dat is er niet meer.
Wat kan ik doen en wat is aan te bevelen?
Ik hoor het graag...

› reageer

Misschien gewoon je abonnement (na je contractperiode) verlagen naar flex 20 of flex15 en niet beëindigen?
Er zijn geen abonnementen meer waar alles uit de bundel gaat (inc. buitenland), dus wees er zuinig op.

› reageer

Je kan kiezen voor een Vodafone sim only en deze dan uitbreiden met de Alles-in-1 op reis dagbundel: Voor 2 euro per dag kan je dan 20 minuten bellen, 20 minuten gebeld worden en 20 smsjes versturen vanuit 42 landen. Dit is handig als je ook regelmatig gebruik maakt van je telefoon in het buitenland.

Anders is KPN de enige waarbij bellen en smsen in het buitenland uit de bundel gaat. Daar zou je een sim only van 200min/sms kunnen nemen. Deze kan je vanaf drie maanden na de ingangsdatum flexibel omhoog en omlaag aanpassen.

› reageer

Verplaatst naar Algemeen.

› reageer