welke provider op vakantie in europa voor internet?

Ik ga binnenkort een paar weken naar Frankrijk, Duitsland, Italië en/of Spanje.

Laptop gaat mee en een mifi-routertje. Maar op welke manier kan ik het redelijk betaalbaar houden?

Ik heb onder andere een zakelijk vodafoon data-abo en heb ook nog een particulier flex-abo met veel beltegoed.

Bij vodafon kun je voor bijna 4 euro per dag een data bundel van 40mb ofzo krijgen. Is zoiets ook bij t-mobile mogelijk? vanuit de bundel? en is dat daar onbeperkt?

Of kan ik beter iets anders regelen? Een prepaid? En welke dan?

› reageer

Kijk eerst even zelf op de websites van de mobiele aanbieders. Voor T-Mobile bijvoorbeeld zoeken op travel en surf of de datadagbundels/weekbundels/maandbundels die providers intussen aanbieden.

› reageer

Ik ben zelf vier weken in Italie geweest en heb gebruikgemaakt van een lokale Vodafone prepaid simkaart. Voor € 25 kreeg ik 5 Gb voor 1 maand.

› reageer

zoeken op travel en surf

14,95 per week voor 100MB aan 'hoge snelheid', daarna onbeperkt aan 'lage snelheid'. Dat is op zich interessant.
Maar gaat dat van de flex-bundel af? Of wordt dat apart gefactureerd? En kan dat met een flex-abo???

› reageer

@recra

Dat is een goede vraag. De internetpassen van Travel& Surf zijn beschikbaar voor alle T-Mobile abonnementen en PrePaid, op de telefoon en laptop. Meer info: http://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/2217/p/198

Alvast veel plezier ermee in het buitenland!

Groetjes,
Harvey
T-Mobile Webcare

› reageer

bij kpn heb je internet voordeel bundel EU, voor 100MB en gemiddeld 2mbit snelheid zit je voor 10 euro goed, dat bundel kun je permaand maximaal 10x afnemen, EN, per maand opzeggen. nadeel je zit wel voor 1 jaar vast aan een simonly van 8 a 11 euro, maar die kun je binnen nederland wel gewoon gebruiken met 100 belminuten.

anders zoveel mogelijk gebruik maken van hotels of lokale wifi hotspots

› reageer

Italie: Wind/Vodafone prepaid internet
Spanje:
Movil prepaid internet (bij phonehouse of zo kopen, ID mee en logie adres opgeven.
Let Op kaart bewaren of vernietigen. Niet weggeven of zo. Hij staat op naam)

De overige landen zou ik zo niet weten. Maar ik weet dat het ook mogelijk is.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.