Telfort onderling 3000 gratis belminuten per maand

Tot 1 oktober biedt Telfort bestaande klanten de mogelijkheid vrienden en familie uit te nodigen ook te gaan bellen via Telfort.
Daarbij krijgen die vrienden en familie de TelfortOnderling-module gratis (Normaal €5,- per maand)
Dus voor een ieder die graag gratis Onderling wil bellen met andere Telfort klanten: http://shop.telfort.nl/cadeausim/

› reageer

thanks maar wie belt er tegenwoordig nog. wel handig voor mensen die alleen een data bundel zoeken hint

› reageer

Als ik via de website op de normale manier (dus niet via de cadeau-link) een abonnement bestel (samenstel). Dan is die optie onderling bellen trouwens ook gewoon gratis.

› reageer

Kan dat abonnement ook op een latere datum ingaan, bijvoorbeeld per 1-11-2012 ?

› reageer

@tjw

Flexibele Startdatum

Had je zelf toch ook wel kunnen vinden.....

› reageer

Als ik via de website op de normale manier (dus niet via de cadeau-link) een abonnement bestel (samenstel). Dan is die optie onderling bellen trouwens ook gewoon gratis.
Dat is pas zo nadat je al op de cadeausim link hebt geklikt.

Het contract loopt minstens 24 maanden, daarna blijft het tegen dezelfde voorwaarden doorlopen.

› reageer

@Windstorm

Je hebt helemaal gelijk, ben in het cookie getrapt.

Bedankt voor het doorgeven van de cadeaulink, leuke aanbieding!

› reageer

De adder... onder het gras:
"De 3000 gratis belminuten per maand geldt alleen van Telfort naar Telfort-ABONNEMENTEN en is alleen geldig in combinatie met een 2-jarig Telfort Basis abonnement voor € 0,-." (bron mail Telfort)

Dus niet naar Telfort-prepaid...... (terwijl dat ook Telfort-klanten zijn !!)

› reageer

@One2Call

Dat is natuurlijk niet waar:
Onder http://www.telfort.nl/tarieven staat namelijk dit:
Met TelfortOnderling belt u gratis naar alle mobiele nummers van Telfort.

› reageer

telfort onderling 3000 gratis belminuten per maand ,wil ikdoen

› reageer

Als ik dit simkaartje bestel met 0 Euro abonnement, maar wil later naar een 150 minuten bundel overstappen die 4 Euro kost, blijven die 3000 minuten met Telfort onderling dan gratis of niet?

Als ik naar de 150 minutenbundel voor 4 Euro ben overgestapt met 3000 minuten gratis, maar weer terug wil naar het 0 Euro abonnement, betaal ik dan niets zo lang ik enkel onder Telfort klanten bel en betaal ik dan ook geen abonnementskosten voor het 0 Euro tarief?

Op de website kan ik daar geen informatie over vinden.

› reageer

Als ik dit simkaartje bestel met 0 Euro abonnement, maar wil later naar een 150 minuten bundel overstappen die 4 Euro kost, blijven die 3000 minuten met Telfort onderling dan gratis of niet?

Als ik naar de 150 minutenbundel voor 4 Euro ben overgestapt met 3000 minuten gratis, maar weer terug wil naar het 0 Euro abonnement, betaal ik dan niets zo lang ik enkel onder Telfort klanten bel en betaal ik dan ook geen abonnementskosten voor het 0 Euro tarief?

Op de website kan ik daar geen informatie over vinden.

wat is later casper na 2 jaar of na 2 maand ma ik kan je wel zegge als je a 2 maand wit over stappe na nog een bundel van 150 mnute voor 4 euro dan betal je veel meer dan die 4 euro danbetaal je 6 kijk in de voorwaarden .

› reageer

Even nog een aantal andere vragen:

Geeft Telfort al het verbruik door, zo ja, op wat voor een manier en is deze up-to-date?

Is nummerbehoud ook achteraf te realiseren, of moet dat meteen?

Moet de bundel meteen ingaan, of kan dat ook later?

Wat ik mij afvraag, wat gebeurd er als je de simkaart langer dan een halfjaar niet gebruikt, maar wel met een 24 maanden contract zit. Volgens de website van Telfort wordt je van het netwerk gegooid, maar hoe zit dat met die 24 maanden contract?

Prepaid bellers van Telfort zijn toch ook klanten?

Ik zie de actievoorwaarden nergens anders staan dan op: http://shop.telfort.nl/cadeausim/

In het ergste geval laat ik het op een 0 Euro abonnement in de kast staan en pak ik een simkaart van Hollandsnieuwe, want die heeft ook leuke aanbiedingen.

› reageer

Ik heb het toch maar niet gedaan, reden is dat ik naar een abonnement met toestel aan het kijken ben en dan krijg je 2 x een controle achter elkaar waarbij de laatste bestelling de belangrijkste is waardoor afwijzing zeer groot is.

Er komen wel weer nieuwe acties, ik ken namelijk niemand die met een mobiele Telfort aansluiting, blijkbaar moet Telfort weer heel wat aan de weg timmeren.

› reageer

Ik heb het toch maar niet gedaan, reden is dat ik naar een abonnement met toestel aan het kijken ben en dan krijg je 2 x een controle achter elkaar waarbij de laatste bestelling de belangrijkste is waardoor afwijzing zeer groot is.

Er komen wel weer nieuwe acties, ik ken namelijk niemand die met een mobiele Telfort aansluiting, blijkbaar moet Telfort weer heel wat aan de weg timmeren.

Aii, gemiste kans. Er stond duidelijk dat er bij de aanvraag van dit abonnement geen controle gedaan wordt op de bankrekening na, en dat iedereen kan aanmelden. Zelf 4 van deze abo's aangesloten.

Totale kosten 4 eurocenten voor 12.000 minuten per maand bellen voor 24 maanden.

› reageer

[quote]Ik heb het toch maar niet gedaan, reden is dat ik naar een abonnement met toestel aan het kijken ben en dan krijg je 2 x een controle achter elkaar waarbij de laatste bestelling de belangrijkste is waardoor afwijzing zeer groot is.

[/quote]

Aii, gemiste kans. Er stond duidelijk dat er bij de aanvraag van dit abonnement geen controle gedaan wordt op de bankrekening na, en dat iedereen kan aanmelden. Zelf 4 van deze abo's aangesloten.

Totale kosten 4 eurocenten voor 12.000 minuten per maand bellen voor 24 maanden.

Het probleem is dat ik een abonnement met toestel bij een andere aanbieder wil aanschaffen, dan krijg je wel een controle i.v.m. het aanschaffen van een telefoon. Als dat te kort is op een ander abonnement, dan heb ik een groter probleem.

Er komen vast wel meer aanbiedingen, want ik ken niemand die op Telfort een abonnement heeft, dus dan heb ik er weinig aan.

Ik bel ook niet zo overdreven per maand, 175 minuten heb ik meestal al genoeg aan, nog wel minder volgens mij, maar ik wil gaan voor een aanbieding van 275 minuten die ik nooit op krijg.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.