Nu onbeperkt gratis bellen en smssen van Lycamobile naar Lycamobile zonder starttarief zonder opwaardering

Ik denk dat Lycamobkle hoopt op veel jongeren(en hun ouders). je kunt nu onbeeperkt smssen en bellen van Lycamoble naar Lycamobile zonder starttik zonder opwaardering. ik heb het getest met een oude sim met 1 cent tegoed. dat werkt. Kan iemand het misschien nog even testen met een nieuwe nog nooit opgewaardeerde sim(met 0 cent tegoed dus)? Anders zou je echt gewoon een gratis sim kunne bestellen voor je hele omgeving en zonder opwaarderen met elkaar kunnen communiceren.

› reageer

Ben bang dat je de enige Lycamobile klant bent hier als ik zo af en toe de topics gevolgd heb, maar waarom zou het met 0 cent niet werken? Om onnet gratis te bellen lijkt het me raar dat je eerst moet opwaarderen. Er zal wel een VoIP systeem achter hangen waarmee gesprekken worden afgehandeld onderling en daarmee is onnet natuurlijk ook voor nop.

› reageer

@hugo boss: Het zal normaal wel werken met 0 cent op je sim, maar ik zou me kunnen voorstellen dat je simkaart wel ooit opgewaardeerd moet zijn(als activatie zeg maar). Ik ben een beetje op zoek naar de verdienmogelijkheden van Lyca in deze aanbieding. Daarom vroeg ik of iemand met een ongebruikte nieuwe sim dit ook kan. en nee hoor minstens Windstorm gebruikt Lyca ook weleens. Persoonlijk snap ik niet dat neiamdn het gebruikt: de databundels zijn het goedkoopst bij Lyca, interessante en ook de goedkoopste belbundel maar toch gebruiken de telecomvergelijkers een duurdere optie.

› reageer

Maar dit is toch gewoon een prima aanbieding? Waarom mag hij daar niet op wijzen?

› reageer

@petervdk: Waarom is een aanbieding van 3000 minuten onderling bellen bij een telfort-abonnement geen spam en onbeperkt(fair use policy 5000 minuten) gratis bellen zonder opwaardering bij Lyca wel? Als mobile ewebshops hier heel regelmatig aanbiedingen plaatsen word dat toch ook gewaardeerd en zeg je toch ook niet He voordeelmobiel He castle-e dat is al de 4e deze maand.
@pvdh: bedankt voor je positieve reactie.

› reageer

Onbeperkt gratis bellen en sms'en van Lycamobile naar Lycamobile (binnen Nederland). De gratis belminuten en sms'jes kunnen alleen gebruikt worden tijdens de actieperiode, deze actie is geldig van 27/09/2012 t/m 31/10/2012. Een "fair use policy" van 5000 minuten en 5000 sms'jes per klant per kalendermaand is van toepassing. Wanneer de gratis belminuten verbruikt of verlopen zijn geldt voor gesprekken van Lycamobile naar Lycamobile een tarief van 0 cpm voor de eerste 30 minuten per gesprek met een starttarief van 24 cpg. Na 30 minuten geldt een tarief van 15 cpm. Wanneer de gratis sms'jes verbruikt of verlopen zijn geldt van sms'jes van Lycamobile naar Lycamobile een tarief van 12 cent per sms.

Tja....

› reageer

Over ditzelfde onderwerp loopt toch al een discussie?
Link: http://www.telecomvergelijker.nl/thread/53727

› reageer

Getest met een nieuwe sim en het werkt!

› reageer

Getest met een nieuwe sim en het werkt!

Wat en hoe werkt?

› reageer

super dat het werkt met een nieuwe sim. (casper bedoeld wordt dat het gratis bellen en sms wat ik beschreef naar andere lyca klanten werkt met een nieuwe sim)

› reageer

Natuurlijk is het een prima deal, ook al is het maar tot het einde van de maand.

Wat echter een beetje tegenstrijdig is denk ik, dat dit dus handig is voor veelbellers. En veelbellers zijn nou over het algemeen niet de mensen die prepaid gaan opwaarderen.

En ten tweede loop je tegen het probleem aan dat Lycamobile maar een kleine partij is. Ik zou echt helemaal niemand in mijn omgeving weten die daar klant van is. Dus heb je al weinig aan zo'n bundel. Of je moet eerst mensen die je veel belt over zien te hevelen, en voordat je dat voor elkaar hebt gekregen is de actie waarschijnlijk afgelopen.

Met die bundel van Telfort kun je veel meer, gezien de grootte van Telfort. Het moet dus net toevallig zo uitkomen dat je dus iets kan hiermee, maar het groepje mensen is zeer beperkt. De gedachte achter deze actie zal dus waarschijnlijk zijn dat er een handjevol nieuwe klanten bij komt om deze actie te kunnen gebruiken, en wellicht blijven er een paar plakken daarna.

› reageer

@hugo boss: Lycamobile is zeker geen kleine partij in Nederland. Het enige is dat het merk zich altijd meer heeft gericht op bellen naar het buitenland en pas het laatste jaar echt inzet op bellen binnen nederland en internetbundels. maar volgens telecompaper behoren ze tot de grootste mvno's van Nederland. die actie loopt meestal volgende maanden gewoon door. Dit lijkt me ideaal voor scholieren, bestel allemaal een simkaartje, je hoeft bijna nooit meer beltegoed van je ouders en je kan volop bellen en smssen.

› reageer

super dat het werkt met een nieuwe sim. (casper bedoeld wordt dat het gratis bellen en sms wat ik beschreef naar andere lyca klanten werkt met een nieuwe sim)

Dat klopt wel, maar met een maar.

Is het onderling bellen echt gratis of betaal je voor een half uur al is het maar een minuut?

Ik weet niet beter dat er een starttarief van 19 euro cent voor een half uur onderling bellen is / was.

Hoe ziet de nieuwe sim er uit?
Het is misschien een vreemde vraag, maar ik woon niet ver van Beverwijk, waar de Beverwijkse Bazaar zit. Er worden daar veel nieuwe en vooral gereviseerde toestellen verkocht, maar bij de nieuwe telefoons waarvan ik niet weet hoe lang ze er al liggen zitten prepaid pakketjes die vrijwel altijd los verkocht worden.

Edit:

Als ik het goed begrijp is het volgens de website de eerste maand, maar als ik het hier op TV lees wordt het elke maand verlengt.

› reageer

@casper: Hoe lang een actie wordt verlengt kan je nooit van te voren weten, misschien nog een maand misschine wel een jaar. Maar op dit moment hoeft er zelfs geen geld op je simkaart te staan om naar Lycamobile klanten te bellen o smssen. je mag 5000 minuten bellen per maand en 5000 smsjes versturen, hierbij komt geen starttarief of wat ook. het is helemaal gratis

› reageer

Dit topic gaat nu dicht. Hier kan verder gegaan worden: http://www.telecomvergelijker.nl/thread/53727

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.