Alcatel OT918 voor 42,50, Galaxy Pocket voor 25,25 bij Bart Smit

In de opruiming bij Bartsmit :
De Alcatel OT-918 , voor 50 euro en deze week ook nog 15% korting, dus voor 42,50 deze leuke instap-android 2.3 smartfoon.
Ook de Samsung Galaxy Pocket is nu, met 15%korting 55,25 . via www.prepaidkorting.nl kan je daar nog weer 30 euro cash-back op krijgen , dus uiteindelijk voor 25,25 .

› reageer

belachelijk goedkoop voor een Galaxy pocket,
maar bedankt voor het melden.

Pocket heeft een simlock, de Alcatel ook?

› reageer

Is de Hi Samsung Galaxy Pocket prepaid (goedkoop) te unlocken en zo ja hoe ?

› reageer

Ook de pocket maar besteld.
Bedankt voor de tip.

› reageer

@telek

bedankt voor de tip, ook maar een samsung pocket besteld. Altijd handig als reserve toestel, zeker voor die prijs

› reageer

Bedankt voor de tip. Ook maar een Samsung pocket besteld.

› reageer

Pocket heeft een simlock, de Alcatel ook?De Alcatel schijnt simlockvrij te zijn.
Zie http://tweakers.net/pricewatch/300216/alcatel-ot-918-zwart.html, tweede review door swiper.

› reageer

Bedankt voor de tip. Ook maar een Samsung pocket besteld.

› reageer

De Galaxy Pocket zie ik niet meer staan via de link.

De Hi Samsung Galaxy GT-S5300 prepaid is daarvoor in de plaats gekomen, maar is die ouder of nieuwer en beter of slechter.?

De Hi Young Alcatel OT918 Android smartphone staat er nog wel, maar niet op de cashback site.

Iemand nog een vergeten link tegen gekomen waar die mogelijk als nog aangeboden wordt?

› reageer

De Galaxy Pocket zie ik niet meer staan via de link.

De Hi Samsung Galaxy GT-S5300 prepaid is daarvoor in de plaats gekomen, maar is die ouder of nieuwer en beter of slechter.?

De Hi Young Alcatel OT918 Android smartphone staat er nog wel, maar niet op de cashback site.

Iemand nog een vergeten link tegen gekomen waar die mogelijk als nog aangeboden wordt?

Als je niet weet wat je koopt, zou ik het niet doen.

› reageer

@Casper: De GT-S5300 is de Galaxy Pocket. Op de Alcatel zit geen cashback.

edit: Mijn pakket (galaxy pocket) wordt ingepakt (status op website, geen mail gehad) besteld gister 18:29. Bedankt voor het melden!

› reageer

Vanmiddag was ik bij een filiaal van de tph en daar zag ik de pocket voor 119,99 in de aanbieding op een aanplakbiljet binnen. Op hun site voor 75 euro... Rare winkel.

Maar bedankt voor de tip! Ook maar eentje besteld!

› reageer

Dit is een toestelcode van de pocket. De verkoopnaam is gewoon de galaxy pocket. Ik heb hem inmiddels ook aangeschaft. Weet iemand of deze simlock vrij is en zo nee is dit makkelijk simlockvrij te maken?

› reageer

Die van mij is onderweg.Zal morgen uitslag geven qwa simlock.

› reageer

@Casper: De GT-S5300 is de Galaxy Pocket. Op de Alcatel zit geen cashback.

edit: Mijn pakket (galaxy pocket) wordt ingepakt (status op website, geen mail gehad) besteld gister 18:29. Bedankt voor het melden!

Ik zie het nu, ik heb zeker te veel acupunctuur naalden afgelopen middag in mijn lijf gehad.

Volgens mij stond er gisteren duidelijk Pocket genoemd, het zal wel aan mij liggen.

Toch maar even een bestelling plaatsen.

Edit:

Bestelling geplaatst en bevestigd.

Wel een beetje flauw dat je slechts voor 1 toestel op www.prepaidkorting.nl de cashback krijgt.

Kan ik vaker meedoen aan de cash back actie?
Per adres of rekeningnummer kan maar één keer meegedaan worden gedurende de actieperiode. Indien meerdere toestellen op één bon staan kan de bon maar één keer gebruikt worden.

› reageer

Ik weet niet van wie het onderstaande bericht bij mij is binnen gekomen, maar het is wel zo vriendelijk je voor te stellen en of naam te gebruiken, de afzender van het e-mail adres heb ik uit netheid weggelaten:

hoi hoe is t

weet je of je het 100 % geld terug kan krijgen van kpn ivm 30 euro retour premiekorting???
want als je via bartsmit besteld kom je op 55 euro min het 30 euro korting

ik vind het een heel goed bedrag... maar heb twijfels of ze het wel die 30 euro korting
invoeren

mvg

Ps: heb jij iets terug ontvangen , of ken je iemand die dat hebt ontvangen

› reageer

Om de boel niet door de war te schoppen, zet ik dit bericht ook even apart.

Ik zag dat de Samsung Galaxy Pocket GPS heeft, ik bedoel geen A-GPS, klopt dat?

Welk programma kan zonder data gebruik via enkel de GPS ontvanger op deze telefoon goed werken?

Kan dat programma ook met de mogelijkheid van fietsers en of voetgangers werken?

› reageer

Ook maar een Galaxy Pocket besteld. Voor 25 euro (exclusief 2,3% cashback via P-less) kan je weinig verkeerds kopen. Hopelijk is hij simlockvrij of voor weinig te unlocken!

› reageer

Ook maar ff de Pocket besteld. Leuke phone voor weinig geld. Via directkorting.com 2,24 % korting extra. Das toch ook weer 1,24 euro extra korting verdiend. Kan ik mooi mijn zoon blij mee maken. Leuke vervanging voor z'n Samsung Star qwerty.

› reageer

Net de telefoon binnen gekregen, getest met Vodafone sim en is simlock vrij :-)

› reageer

@Casper

De pocket heeft naast A-gps ook 'gewone' GPS.

Ik gebruik als navigatie-systeem op mijn pocket waarbij er tijdens de navigatie geen data wordt gebruikt het programma: Navfree. Mbt navigatie per auto best tevreden over.

Navfree beschikt over de functie 'looproute'. Of deze functie ook een beetje goed werkt, weet ik niet, omdat ik deze functie nog nooit in de praktijk heb uitgeprobeerd.
Daarnaast kan je bij type voertuig kiezen voor 'cyclus' (ongelukkige vertaling van cycle, denk ik. Over het algemeen trouwens prima Nederlands in de app). Ook deze optie heb ik in de praktijk nooit gebruikt.

Beide opties even 'droog'getest. Beide functies weten de snelweg keurig te vermijden, alleen laat de app je wel wandelen of fietsen op wegen waar dat niet mag (autoweg) en waar lang niet altijd een fietspad langs de weg loopt.
Wandelroute in de stad ziet er op zich wel goed uit. Daar weet systeem duidelijk wel de paden te vinden waar je wel mag wandelen, maar niet met een gemotoriseerd voertuig mag komen.

› reageer

Zojuist binnengekregen. Het telefoondoosje was opengemaakt en er was een simpakketje van Hi in gestopt, de telefoon heeft geen simlock. T-Mobile abo werkt gewoon.

› reageer

Net de telefoon binnen gekregen, getest met Vodafone sim en is simlock vrij :-)
Woehoe! Scheelt weer een 10tje Als het om de pocket gaat teminste...

› reageer

Zojuist binnengekregen. Het telefoondoosje was opengemaakt en er was een simpakketje van Hi in gestopt, de telefoon heeft geen simlock. T-Mobile abo werkt gewoon. Gaat het om de pocket?

› reageer

@Casper

De pocket heeft naast A-gps ook 'gewone' GPS.

Ik gebruik als navigatie-systeem op mijn pocket waarbij er tijdens de navigatie geen data wordt gebruikt het programma: Navfree. Mbt navigatie per auto best tevreden over.

Navfree beschikt over de functie 'looproute'. Of deze functie ook een beetje goed werkt, weet ik niet, omdat ik deze functie nog nooit in de praktijk heb uitgeprobeerd.
Daarnaast kan je bij type voertuig kiezen voor 'cyclus' (ongelukkige vertaling van cycle, denk ik. Over het algemeen trouwens prima Nederlands in de app). Ook deze optie heb ik in de praktijk nooit gebruikt.

Beide opties even 'droog'getest. Beide functies weten de snelweg keurig te vermijden, alleen laat de app je wel wandelen of fietsen op wegen waar dat niet mag (autoweg) en waar lang niet altijd een fietspad langs de weg loopt.
Wandelroute in de stad ziet er op zich wel goed uit. Daar weet systeem duidelijk wel de paden te vinden waar je wel mag wandelen, maar niet met een gemotoriseerd voertuig mag komen.

Dank je wel voor de info, ik wil daar later graag wat meer over weten, want ik heb het nu erg druk.

Mochten er andere (betere) navigatie systemen zijn voor (ook) voetgangers en fietsers, weet iemand welke dat dan zijn?

› reageer

@bcool: het gaat om de pocket die simlock vrij is.

› reageer

@bcool: het gaat om de pocket die simlock vrij is.
thxs voor de info >

› reageer

dinsdag de pocket besteld, zojuist ontvangen en haha simlockvrij, vodafone prepaid en ben prepaid geprobeerd en werken allebei!

topic starter bedankt _/-\o_

› reageer

Zojuist binnengekregen. Het telefoondoosje was opengemaakt en er was een simpakketje van Hi in gestopt, de telefoon heeft geen simlock. T-Mobile abo werkt gewoon.Geldt de combinatie van lockvrije Pocket en los toegevoegd Hi prepaid simpakketje als een officieel Hi prepaid pack? Als dit niet zo is loop je dan het risico de 30 euro cashback mis te lopen?

› reageer

De Samsung Galaxy Y is ook te krijgen bij Bart Smit. Met de korting er af van 30 euro komt die op 46,50 euro. Als je dan ook nog via P-less of Directkorting bestelt kom je dicht in de buurt van de Alcatel OT-918 voor 42,50 euro. De Alcatel heeft een groter scherm en een grotere resolutie. De Y heeft daarentegen een snellere processor en 1 Gb meer geheugen aan boord. Omdat een vloeiende werking van het touchscreen wel prettig is zou ik daarom voor de Galaxy Y kiezen. Ik weet uiteraard niet of deze ook simlockvrij is. De pocket is dat wel, zoals hier bevestigd op het forum.

› reageer

Geldt de combinatie van lockvrije Pocket en los toegevoegd Hi prepaid simpakketje als een officieel Hi prepaid pack? Als dit niet zo is loop je dan het risico de 30 euro cashback mis te lopen?
Het staat vermeld op de site van Bart Smit zelf. Ik neem aan dat zij niet reclame maken met dit gegeven als ze het niet waar kunnen maken. Mocht ik niet de korting ontvangen dan ga ik verhaal halen bij Bart Smit zelf. Zij vergoeden mij dan maar die 30 euro. Ik maak voor de zekerheid altijd screenshots van de pagina van het bestelde artikel om achteraf altijd bewijs te kunnen leveren.

› reageer

Hier ook binnen. Dikke sticker van Hi prepaid op de verpakking en een brief van KPN hoe en wanneer je de simlock code kunt aanvragen. Dacht al dat ik pech had met mijn versie. Toch maar een ander simkaartje erin gedaan en ja hoor...

Gewoon simlockvrij!

› reageer

@ bcool,

Ik heb nu ook een Pocket besteld en screenshots gemaakt. Ik had gewacht met bestellen totdat in dit draadje werd gemeld dat het toestel lockvrij is. Ik hoop dat mijn exemplaar dat straks ook is en de toestellen nog niet op zijn.

› reageer

Geldt de combinatie van lockvrije Pocket en los toegevoegd Hi prepaid simpakketje als een officieel Hi prepaid pack? Als dit niet zo is loop je dan het risico de 30 euro cashback mis te lopen?
Dat zit wel goed, op de verpakking zit ook de bedoelde streepjescode beginnend met 87 welke in de voorwaarden op prepaidkorting staat vermeld, daarnaast vermeldt de factuur ook duidelijk Hi.

› reageer

Ik heb hem ook ontvangen, simlockvrij met een mooi telefoonnummer!

› reageer

Hier ook ontvangen. Simlockvrij en ook met een mooi nummer. Gelijk alles opgestuurd. Ben benieuwd.
Tipgever nogmaals bedankt.

› reageer

ik heb de pocket ook besteld en ontvangen. de zegel van de doos van de telefoon was gebroken. hebben meer mensen dat?

› reageer

vandaag binnen.
thanks voor tip is simlockvrij tmobile, vodafone werken beide

› reageer

ik heb de pocket ook besteld en ontvangen. de zegel van de doos van de telefoon was gebroken. hebben meer mensen dat?@ hamido, zie post van yeahbaby. Zegel moet verbroken worden om het simpakketje van hi erin te doen.

Overigens staat de Pocket hi prepaid bij Mediamarkt voor 70 euro in het schap en bij die prijs is de cashback van 30 euro al verrekend!!

› reageer

@dreumes:

Bedankt voor de toelichting. Ik ben niet zo thuis in prepaid. Dit is voor mij voor het eerst dat ik een prepaid pakket heb gekocht. Nu kan ik met een gerust hart de sealbag open maken.

› reageer

Gaat de Samsung Galaxy pocket met de software naar Android 4 ?

› reageer

Nou heeft mijn neef wel erg dikke pech, bij hem zit er wel een simlock op

› reageer

Gaat de Samsung Galaxy pocket met de software naar Android 4 ?

Dat moet je de pocket niet aan willen doen.

› reageer

@ mobiemo,

Het lijkt erop dat jouw neef een 'origineel' prepaid pakket met een gelockte Pocket heeft gekregen. Andere forumleden hebben een los simlockvrij toestel met een toegevoegd simpakketje ontvangen.

Mijn gister bestelde Pocket wordt vandaag verstuurd. Er was dus nog voorraad. Ik ben benieuwd welke uitvoering geleverd wordt.

› reageer

Zojuist de Galaxy pocket ontvangen. Doosje zit in een sealbag en op het doosje zit een sticker met daarop "kwaliteitscontrole". Hadden de andere dat ook of zou dit om een origineel pakket gaan met wellicht een simlock? Sealbag is nu nog dicht en wacht even op reacties!

› reageer

Zojuist de Galaxy pocket ontvangen. Doosje zit in een sealbag en op het doosje zit een sticker met daarop "kwaliteitscontrole". Hadden de andere dat ook of zou dit om een origineel pakket gaan met wellicht een simlock? Sealbag is nu nog dicht en wacht even op reacties!

De sticker zat ook op mijn telefoon doosje die in een sealbag zat, maar die is gewoon simlockvrij.

Vandaag binnen gekregen, gisteren om 00:09 besteld en betaald via betaal ideaal.

Er zit ook nog een vreselijk mooie telefoonnummer bij, ik ga een winkeltje mooie telefoonnummers beginnen, want is heb nu wel erg veel mooie telefoonnummers. >
Die andere mooie telefoonnummers komen overigens ergens anders vandaan, dus het is geen garantie op een mooi telefoonnummer.

› reageer

Zie mijn eerdere post. Ik had ook precies hetzelfde. Bij mij was de doos geopend en de sticker kwaliteitscontrole verbroken. Ik weet niet of dat iets uitmaakt. De telefoon is simlockvrij!

› reageer

[quote]Gaat de Samsung Galaxy pocket met de software naar Android 4 ?
[/quote]
Dat moet je de pocket niet aan willen doen.

Waarom niet als ik vragen mag?

Ik wil mogelijk het uiterste, maar is dat niet goed?

Zoals eerder aangegeven:

Navigatie zonder data gebruik, maar ik heb nog geen andere opties gelezen, iemand anders nog een suggestie?.

Ik zit er aan te denken er nog 2 bij te nemen, maar of dat zo slim is vraag ik mij af, er zullen vast meer aanbiedingen komen met andere toestellen.

Dit toestel heeft 1 nadeel, het heeft geen flitser, maar daar is ook de prijs naar.

Op dit moment heb ik standaard 8 simkaarten in gebruik waaronder 6 geparkeerd, dat moet terug naar 4, maar indien mogelijk naar 2.

Buiten de 8 simkaarten zijn er losse prepaid kaarten, maar die zijn altijd tijdelijk, tenzij er een mooi telefoonnummer er tussen zit, maar daar heb ik er al zoveel van, vandaar terug naar en beperkter aantal standaard telefoonnummers.

› reageer

@ laredo,

Is de sticker met daarop 'kwaliteitscontrole' op het doosje dat jij hebt ontvangen niet verbroken?

› reageer

Ik heb bij de samsung pocket geen headphone en geen usb-kabel gekregen. Alleen een lader. Hoort dat er niet standaard in te zitten?

› reageer

Nee het zegel was nog helemaal heel, maar ze zullen toch op de een of andere manier het simkaartje erin moeten hebben gestopt?!?

Niemand anders een heel zegel met "kwaliteitscontrole"?

› reageer

Mijn zegel was ook nog niet verbroken

edit: zo als eerder vermeld was toestel ook simlockvrij

› reageer

Mijn zegel was ook nog niet verbroken
en..... is ie simlockvrij??

› reageer

Vandaag mijn Pocket in ontvangst genomen. Sticker met kwaliteitscontrole er op niet verbroken en de telefoon is simlockvrij

› reageer

Ik kon het niet laten om ook een Galaxy pocket te bestellen via directkorting.
Bleek ook nog een tegoed daar open hebben staan wat ik helemaal vergeten was.
In de voorwaarden van prepaidkorting.nl zie ik staan dat je de orignele barcode moet uitknippen van de doos, kan dit ook volstaan met een sticker (als deze erop zit).

Zonde om het doosje kapot te knippen

› reageer

Ik heb er ook maar 1 besteld. 25 euro voor een reserve telefoon valt nog mee

edit:
Ook via directkorting.com

› reageer

In de voorwaarden van prepaidkorting.nl zie ik staan dat je de orignele barcode moet uitknippen van de doos, kan dit ook volstaan met een sticker (als deze erop zit). Je hebt 2 barcodes? Eén op een sticker en dezelfde code op de doos? Ik zou geen risico nemen als om de originele code wordt gevraagd. Toch maar knippen in de doos om er zeker van te zijn dat er 30 euro op je rekening wordt bijgeschreven. Anders is straks je doosje duurder dan je Pocket.

@ laredo,

En ... het mes al in de sticker gezet?

› reageer

Ik kon het niet laten om ook een Galaxy pocket te bestellen via directkorting.
Bleek ook nog een tegoed daar open hebben staan wat ik helemaal vergeten was.
In de voorwaarden van prepaidkorting.nl zie ik staan dat je de orignele barcode moet uitknippen van de doos, kan dit ook volstaan met een sticker (als deze erop zit).

Zonde om het doosje kapot te knippen

Hoeft ook niet. Er zit een sticker op met de streepjescode. Die kun je heel gemakkelijk van de doos trekken.

› reageer

Wel leuk om te zien dat er zoveel gebruik gemaakt is van deze actie die ik geplaatst had, zelfs op tweakers werd het vermeld. En iedereen die me bedankt heeft : graag gedaan , zo was telecomvergelijker vroeger veel vaker.
Ik zie nu dat de Galaxy pocket van de site verdwenen is.Het verbaasde mij eigenlijk dat dit toestel zo populair is, ik vond hem zelf wel erg klein. De alcatel is er nog wel.
Nu hebben ze de LG L3 voor 50,99 . Hiervoor kan je via LG nog weer 20 euro cash-back krijgen.
Over de L3 kan je op youtube nog een duidelijke review zien

› reageer

@Telek hardstikke bedankt voor de tip, was nog net optijd met bestellen _/-\o_.
Telecomvergelijker heeft door de jaren heen wat glans verloren maar met jou
is er wat van die glans terug
Was zelf jaren terug ook wat activer op het forum, in de tijd dat Nokia nog onbetwist nummer 1 was (vandaar mijn nickname)

Aan ieder die mooie aanbieding ziet; zet deze op telecomvergelijker.

› reageer

Wel leuk om te zien dat er zoveel gebruik gemaakt is van deze actie die ik geplaatst had, zelfs op tweakers werd het vermeld. En iedereen die me bedankt heeft : graag gedaan , zo was telecomvergelijker vroeger veel vaker.
Ik zie nu dat de Galaxy pocket van de site verdwenen is.Het verbaasde mij eigenlijk dat dit toestel zo populair is, ik vond hem zelf wel erg klein. De alcatel is er nog wel.
Nu hebben ze de LG L3 voor 50,99 . Hiervoor kan je via LG nog weer 20 euro cash-back krijgen.
Over de L3 kan je op youtube nog een duidelijke review zien

Ook nog bedankt voor de tip. Hoezo verbaast het je dat de Pocket populair is? Voor 25 euro is dit gewoon een vetgoeie deal! Ik had er graag nog 1 willen bestellen maar helaas... Toestelletje ff getest en in de praktijk werkt hij erg prettig. Dit is mede te danken aan de 832 Mhz cpu. Die Alcatel moet het toch met minder doen.

› reageer

Het verbaasde me dat die zo populair was, omdat ik me tegenwoordig meer met wat grotere toestellen bezighoud ( HTC legend, HD2, Desire, Galaxy S enz.) En heb thuis een paar pubers van 15 jaar en die kon ik er ook niet warm voor maken, vandaar. Maar dat maakt niet uit, als jullie het een goeie deal vinden, helemaal prima. Ik heb trouwens geen van die toestellen besteld, wel heb ik nu die L3 besteld, dat vind ik weer een grappig toestelletje voor die 30 euro.
Wat ook wel weer leuk is , ze hebben nu ook een tomtec 7 inch tablet met 4.0 erop afgeprijsd voor maar 53,10.

› reageer

Dan denk ik dat ik de laatste pocket zojuist heb gekocht. :-)

› reageer

Moet je het nummer activeren voordat je alles opstuurt naar prepaidkorting.nl?
Heb het toestel namelijk voor een collega die in het buitenland woont gekocht.

› reageer

Het eerste wat ik zag was een formulier over aanvragen unclockcode.. :-(

Maar gelukkig lijkt toestel simlock vrij (in ieder geval probleemloos Hollandse nieuwe)

Toen ik nieuw aanbieding zag met LG L3 baalde ik, totdat ik zag dat deze geen GPS heeft.

› reageer

Zojuist Pocket in ontvangst mogen nemen. T-Mobile sim erin en blijkt simlockvrij. Het zegel kwaliteitscontrole was niet verbroken. Nadat ik het zegel heb verwijderd bleek er nog een ander zegel onder te zitten. Die was wel netjes doorgesneden. Op het simpakket zit bij mij een sticker 'Bedoeld voor verkoop i.c.m. toestel'.
Dus concludeer ik dat ik mijn simlockvrije Pocket is gecombineerd met een los simpakket. Eerste zegel moest worden verbroken om het simpakket toe te voegen, daarna het andere zegel eroverheen.

Ik vind het een mooi toestelletje. Telek bedankt voor de tip.

› reageer

Ook de mijne simlock vrij! Ben er erg blij mee en TS bedankt voor de tip. Hemamobiel werkt probleemloos, leuk toestel voor mijn moeder, kan ik haar eindelijk een bericht via Whatsapp sturen :-)

Had trouwens bijna het toestel vernield voordat ik het in gebruik had genomen. Wilde er een microsimkaart in stoppen met zo'n adapter maar de simkaart viel uit de adapter terwijl ik hem er in stopte, adapter vast achter de gouden pinnetjes waarop de simkaart hoort. UIteindelijk heb ik de adapter opgeofferd om te voorkomen dat het toestel direct stuk was....

› reageer

Toen ik nieuw aanbieding zag met LG L3 baalde ik, totdat ik zag dat deze geen GPS heeft.

@snarf63
Je laat me wel een beetje schrikken....Waar heb je dat vandaan dat de L3 geen GPS heeft ? Op de site van LG staat het inderdaad niet vermeld, maar diverse andere sites geven gewoon aan dat het er op zit.

› reageer

@telek,

Bedankt voor de info, ik zat er nog aan te denken er 2 bij te bestellen via 2 andere personen, maar dan begin ik denk ik te overdrijven, op een gegeven moment weet je niet welk abonnement en of prepaid je pakt en ga je je vergissen door de zelfde toestellen.

De Samsung Galaxy Pocket is zoals de website van Bart Smit aangeeft tijdelijk niet leverbaar, maar volgende week zal de korting van Bart Smit ook wel verdwenen zijn. Het toestel mag dan wel eenvoudig zijn, het heeft wel zo z'n voordelen.

De LG L3 ga ik eens goed over nadenken, want LG is niet bepaald mijn merk, maar om te zeggen dat die slecht zou zijn gaat mij wat ver. Ik hou liever van bekende menu's, want anders ga ik mij vergissen.

Ik moet toch flink naar beneden met het aantal telefoonnummers, dus heb ik zoveel toestellen niet nodig, er komt er binnenkort nog één bij als de deal met een shop rond komt.

Nogmaals dank voor de tip, zo gaat inderdaad het oude telecomvergelijker weer in de tijd terug die we juist nu zo goed weer kunnen gebruiken.

› reageer

@ laredo,

Heb je ook vodafone of T-Mobile geprobeerd?
Hema Mobiel zit op het KPN netwerk en als het toestel alleen een netwerklock zou hebben werken Hema Mobiel, Rabo Mobiel, simyo en Aldi talk ook in het toestel.

Mijn exemplaar was niet verpakt in een seal bag.

Ik heb een prepaid sim van T-Mobile geplaatst en gebruik WiFi. Toch gaat er een enkele keer 41 cent van het tegoed af wegens dataverbruik.
Ik heb nu bij mobiele netwerken het gebruik van pakketgegevens uitgevinkt en gaat er geen bedrag meer van het tegoed af.

› reageer

[quote]

Toen ik nieuw aanbieding zag met LG L3 baalde ik, totdat ik zag dat deze geen GPS heeft.[/quote]
@snarf63
Je laat me wel een beetje schrikken....Waar heb je dat vandaan dat de L3 geen GPS heeft ? Op de site van LG staat het inderdaad niet vermeld, maar diverse andere sites geven gewoon aan dat het er op zit.

Op de site van LG.....
In de handleiding is wel sprake van a-gps.
Ik zal het toch nu met de Samsung moeten doen.
(vind LG L3 wel een stuk mooier, maar twee nieuwe toestellen is veel in een weekend)

› reageer

snarf63....

Lees dit even....

http://www.gsmarena.com/lg_optimus_l3_e405-4835.php

› reageer

De LG L3 heeft gewoon GPS met A-GPS als ondersteuning.

› reageer

Mocht jouw galaxy pocket gelocked zijn kijk even op xda-developers en de 1e pagina van dat.topic.

› reageer

snarf63....

Lees dit even....

http://www.gsmarena.com/lg_optimus_l3_e405-4835.php

In de handleiding had ik al gezien dat er A-GPS in zit.
Specs zijn vergelijkbaar. Weet niet of LG simlockvrij is.
uiterlijk spreek me meer aan.

› reageer

@Nokiafreak.
Erg bedankt voor het melden van die link naar: XDA

Had nog een witte Galaxy Pocket verkregen via Telfort Prepaid met KPN-netwerk lock.
Via de XDA Galaxy Toolbox - Network unlock, custom bin reset na installatie van de Galaxy Toolbox.apk, in 2 kliks kunnen unlocken!

› reageer

Bedankt Telek voor de tip.
Toestel vanmiddag laat bezorgd. Sim erin van hollandsnieuwe en is simlockvrij.
Aan zijkant doosje zit de sticker met 87 nummer.
Beetje klein maar geinig model.

› reageer

Ik heb de Samsung Galaxy Pocket, maar hoort er geen datakabel bij te zitten?

› reageer

Ik heb de Samsung Galaxy Pocket, maar hoort er geen datakabel bij te zitten?

Ik heb bij de samsung pocket geen headphone en geen datakabel gekregen. Alleen een lader.

› reageer

Mijn Pocket is ook geleverd zonder oortjes en zonder datakabel.

› reageer

@ Windstorm Ik heb net ook nog de Pocket bij Telfort besteld. Nu lees ik bij de Galaxy tool dat die alleen werkt als de telefoon geroot is. Klopt dat? Zoja, heb jij een site waar duidelijk staat hoe ik dat moet doen?

Bij mijn Bart Smit Pocket zat ook alleen een oplader en verder niets.

› reageer

@ Windstorm Ik heb net ook nog de Pocket bij Telfort besteld. Nu lees ik bij de Galaxy tool dat die alleen werkt als de telefoon geroot is. Klopt dat? Zoja, heb jij een site waar duidelijk staat hoe ik dat moet doen?

Bij mijn Bart Smit Pocket zat ook alleen een oplader en verder niets.

Op het XDA foum staan wel de bestanden, deze moet je installeren via de recovery. Een duidelijke uitleg staat hier:http://www.androidust.com/root-samsung-galaxy-pocket-s5300-with-simple-steps/

› reageer

Ik heb het cashbackformulier ingevuld en uitgeprint.
Ik had alle gegevens ingevuld doch op het uitgeprinte formulier ontbreken straatnaam en postcode.
Ook de door mij ingevulde nieuwe mobiele aanbieder, merk van het prepaidtoestel en toestelnaam worden niet op het formulier genoemd.
Meer mensen die dit hebben geconstateerd?
Ik wil geen onvolledig ingevuld formulier naar Maastricht sturen.
Er wordt ook nog naar het tijdstip van aankoop gevraagd. Een datum is blijkbaar niet voldoende.

› reageer

Ze hebben op de website van Bart Smit de korting op mobiel aangepast dat is nu 10% ipv 15% .

› reageer

Hier hetzelfde probleem. Heb contactformulier ingevuld met de vraag wat ik nu moet doen.
We wachten het antwoord maar even af voor de zekerheid.

› reageer

Ze hebben op de website van Bart Smit de korting op mobiel aangepast dat is nu 10% ipv 15% .Als je de L3 bestelt wordt er 9 euro korting berekend. Dus nog steeds 15%

› reageer

@paul79
he bedankt van dat navfree .
heb nu ook op mij mobile.
werkt prima vast bedank.

› reageer

Galaxy Pocket vs LG optimus L3

25 vs 30 euro

Welke heeft de voorkeur?

› reageer

Ik heb het cashbackformulier ingevuld en uitgeprint.
Ik had alle gegevens ingevuld doch op het uitgeprinte formulier ontbreken straatnaam en postcode.
Ook de door mij ingevulde nieuwe mobiele aanbieder, merk van het prepaidtoestel en toestelnaam worden niet op het formulier genoemd.
Meer mensen die dit hebben geconstateerd?
Ik wil geen onvolledig ingevuld formulier naar Maastricht sturen.
Er wordt ook nog naar het tijdstip van aankoop gevraagd. Een datum is blijkbaar niet voldoende.

Ik heb hem al opgestuurd. Valt mij ook op dat postcode niet vermeld staat. En als huidig 06 nummer geeft hij het nummer van het bijbehorende prepaidkaartje terwijl je huidige nummer niet eens gevraagd werd. Alleen huidige aanbieder. Ik heb als tijd de besteltijd opgegeven maar maakt niet veel uit denk ik. Ik wacht jullie antwoord ff af maar ik ga er van uit dat het goed komt daar mijn adres ook op de kopie factuur staat van Bart Smit

› reageer

Vandaag is er helemaal geen korting meer op de LG L3... zat nog te dubben om hem te kopen

› reageer

10/15 % kortingactie bij Bart Smit was ook geldig t/m 4 november.....

› reageer

Volgende reactie van Prepaidkorting ontvangen nadat ik het contactformulier had ingevuld:

---------- Uw bericht ----------
Beste medewerker,

Na het invullen van alle velden op het formulier ontbreken enkele gegevens wanneer het actievoucher is uitgeprint.
Zo ontbreken postcode en straatnaam. Eveneens ontbreken nieuwe mobiele aanbieder, merk van het prepaidtoestel en toestelnaam op het actievoucher. Graag uw reactie. Als ik een onvolledig formulier naar u stuur loop ik de kans dat u mijn aanvraag afwijst. Met vriendelijke groet, xxxxxx

---------- Ons antwoord ----------
Geachte xxxxxx,

Uw email is in goede orde ontvangen.

Dit probleem is inmiddels bij ons bekend en we zijn bezig dit op te lossen.
U mag de ontbrekende gegevens gewoon met pen toevoegen op uw formulier
en opsturen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
xxxxx
KPN, HI -en Telfort Actieteam

› reageer

Met actiecode FVK2012 krijg je alsnog 10% korting op alle telefoons, spelcomputers etc en 15% op vrijwel alle andere dingen. Deze code is geldig vanaf aanstaande woensdag 7 tot en met vrijdag 9 november! Voor diegene die de actie gemist hadden een soort van herkansing!

› reageer

Met actiecode FVK2012 krijg je alsnog 10% korting op alle telefoons, spelcomputers etc en 15% op vrijwel alle andere dingen. Deze code is geldig vanaf aanstaande woensdag 7 tot en met vrijdag 9 november! Voor diegene die de actie gemist hadden een soort van herkansing!
Thxs Laredo!

› reageer

@ Nokiafreak

Heb jij dat rooten zelf al gedaan? Ik ben naar de door jou genoemde website gegaan en heb onderstaande stappen gedaan:
Now download this link: update.zip
Copy this zip file to SDcard
Switch off galaxy pocket
Get into the recovery mode. You can do this by pressing these three buttons together: volume up + home + power.
Choose apply update from sd card.
You can use volume and home button for navigation.
Choose update.zip now.

Maar dat laatste kan ik niet doen want die regel staat er niet bij. Wat nu?
Als ik met Astro file manager op mijn sd kaart "kijk" dan staat het zip bestand er wel bij. Ik zie dat onderaan de uitleg een zelfde vraag van iemand anders staat maar helaas heeft hij geen antwoord gekregen op zijn probleem.
Weet jij (of iemand anders) wat er bij mij verkeerd gaat?

› reageer

[quote]In de voorwaarden van prepaidkorting.nl zie ik staan dat je de orignele barcode moet uitknippen van de doos, kan dit ook volstaan met een sticker (als deze erop zit). [/quote]Je hebt 2 barcodes? Eén op een sticker en dezelfde code op de doos? Ik zou geen risico nemen als om de originele code wordt gevraagd. Toch maar knippen in de doos om er zeker van te zijn dat er 30 euro op je rekening wordt bijgeschreven. Anders is straks je doosje duurder dan je Pocket.

Er staan 2 barcodes op het doosje: eentje onder IMEI nummer (begint met 88) en nog een aan de andere kant met Artnr. en barcode wat met 87 begint). Welke bedoelen ze eigenlijk?

› reageer

Ik heb beide meegestuurd.

› reageer

Heeft iemand al LG Optimus L3 ontvangen? Ben benieuwd of deze simlockvrij is.

› reageer

@ikkenietweet
Heb je de update.zip op de externe sdcard gezet? Die ziet de pocket niet in recovery mode.
Je moet het zip-bestand gewoon op de interne sdcard zetten.
De externe sdcard kun je er het makkelijkst even uithalen.

› reageer

@ Nokiafreak

Maar dat laatste kan ik niet doen want die regel staat er niet bij. Wat nu?
Als ik met Astro file manager op mijn sd kaart "kijk" dan staat het zip bestand er wel bij. Ik zie dat onderaan de uitleg een zelfde vraag van iemand anders staat maar helaas heeft hij geen antwoord gekregen op zijn probleem.
Weet jij (of iemand anders) wat er bij mij verkeerd gaat?

Heb je geen "install zip from sdcard" ertussen staan? in de recovery?

Ik heb mijn pocket nog niet binnen (krijg hem morgen) weet dus (nog) niet of de mijne gelocked is.

› reageer

Er staan 2 barcodes op het doosje: eentje onder IMEI nummer (begint met 88) en nog een aan de andere kant met Artnr. en barcode wat met 87 begint). Welke bedoelen ze eigenlijk?Je moet de sticker met artnr. en barcode die met 87 begint meezenden. De eerste code onder het imei-nummer begint bij jou toevallig met 88, bij mij begint deze code met 50.

Je hebt 2 barcodes? Eén op een sticker en dezelfde code op de doos? Ik zou geen risico nemen als om de originele code wordt gevraagd. Toch maar knippen in de doos om er zeker van te zijn dat er 30 euro op je rekening wordt bijgeschreven. Anders is straks je doosje duurder dan je Pocket. Deze quote is verwarrend. Ik was in de veronderstelling dat de barcode sec op de doos was gedrukt en dezelfde code ook nog eens op een sticker. Is dus niet het geval. Je kunt de sticker van de doos verwijderen of uit de doos snijden.

Ik heb de ontbrekende gegevens op het actievoucher met pen ingevuld en de barcodesticker op de kopie van de factuur geplakt en verstuurd.
Inmiddels worden straatnaam en postcode nu wel op het formulier vermeld.
Nieuwe mobiele aanbieder, merk prepaidtoestel en toestelnaam worden niet vermeld op het actievoucher.

› reageer

@ Windstorm en Nokiafreak Bedankt voor de tips. nu geen tijd om te proberen. Ik hou jullie op de hoogte.

› reageer

Hier is zaterdag de Samsung Pocket geleverd, simvrij.
Gisteren de LG L3 besteld; wordt morgen geleverd :-)
Via deze link http://www.lgl3.nl/gegevens.html nog 20 euro extra cashback.

Topic starter: dank je, mijn kids zijn er blij mee!!

› reageer

Als mensen een off line navigatie navigatie willen op hun toestel. Hierbij de APK van sygic

› reageer

Hier is zaterdag de Samsung Pocket geleverd, simvrij.
Via deze link http://www.lgl3.nl/gegevens.html nog 20 euro extra cashback.
Ik ben benieuwd of de L3 simlockvrij is. Zo ja, bestel ik 'm woensdag. Wordt dan 34 euro met actiecode FVK2012 en cashback van 20 euro.
Mijn dochter loert op mijn Pocket. Doe ik het wel met de L3. >

› reageer

[quote]Hier is zaterdag de Samsung Pocket geleverd, simvrij.
Via deze link http://www.lgl3.nl/gegevens.html nog 20 euro extra cashback. [/quote]Ik ben benieuwd of de L3 simlockvrij is. Zo ja, bestel ik 'm woensdag. Wordt dan 34 euro met actiecode FVK2012 en cashback van 20 euro.
Mijn dochter loert op mijn Pocket. Doe ik het wel met de L3. >

Werkt de code eenmalig of meerdere keren?

Wat je dochter betreft, dan wel elke dag afwassen, toch?

› reageer

Werkt de code eenmalig of meerdere keren?Weet ik niet. Als ik de code één keer kan gebruiken ben ik tevreden.

› reageer

Als mensen een off line navigatie navigatie willen op hun toestel. Hierbij de APK van sygic http://db.tt/G22YmHca
Is deze dan updatebaar? Sygic kost normaal toch geld?

› reageer

Is deze dan updatebaar? Sygic kost normaal toch geld?

Sygic kost normaal geld ja. Deze kan je volgens mij niet updaten.

› reageer

Hier ook de 'Pocket' binnen Simlockvrij! Leuk telefoontje, geen geld nu

› reageer

Om in aanmerking te komen voor deze promotie dienen deelnemers aan de volgende voorwaarde te voldoen: koop het promotieproduct bij een van de geautoriseerde Phone House, Kijkshop, Telfort, Hi, KPN, Saturn of MediaMarkt verkooppuntenBovenstaande heb ik uit een draadje over de LG P350. Behoort Bart Smit tot de geautoriseerde verkooppunten? Zou leuk zijn als bij aanschaf van de L3 bij Bart Smit door LG ook 20 euro cashback wordt gegeven.

› reageer

Ik heb contact opgenomen met de cashback website met de vraag of Bart Smit een geautoriseerde verkooppunt is. Kreeg als antwoord dat dit wel het geval was.

Overigens zie ik op de website van Bart Smit bij productomschrijving voor de LG L3 het volgende:

Je betaalt 59.99 euro na 20 euro cashback actie!

› reageer

De pocket is binnen ook simlockvrij.

› reageer

Overigens zie ik op de website van Bart Smit bij productomschrijving voor de LG L3 het volgende:

Je betaalt 59.99 euro na 20 euro cashback actie!

Volgens mij hebben ze ook gewoon de L3 verkeerd geprijsd bij BartSmit.com , ze hebben alvast die 20 euro er afgehaald, terwijl hij eigenlijk voor 79,99 euro moet staan, want in de papieren folder die ik van de week binnenkreeg staat hij ook voor: 59,99 * prijs na 20 euro cashback.

› reageer

Vanmiddag ook de LG L3 binnen gekregen.Simlockvrij.

› reageer

Simlockvrij, dat is mooi.
Nu kan ik vandaag de L3 bestellen voor de foutieve prijs van 59,99 of morgen bestellen met 10% extra korting en het risico lopen dat de prijs is aangepast naar 79.99. Tja, wat is wijsheid.

› reageer

Vandaag de Pocket ontvangen. Simlock vrij!
Gelijk het formulier ingevuld en uitgeprint. Alles werd afgedrukt.
De stikker met artikel nr. eraf getrokken en op het formulier geplakt.
Alleen nog even een kopietje van de bon maken.

De LG is dus niet voor 35 te koop? De cashback zit al in de prijs bij Bart Smit verwerkt?

› reageer

De LG is dus niet voor 35 te koop? De cashback zit al in de prijs bij Bart Smit verwerkt?Ik denk niet dat de cashback al in de prijs van Bart Smit is verwerkt. Ik vraag me tevens af of de kortingcode FVK2012 morgen gaat werken voor de L3. Er staat bij dat de code niet geldt i.c.m. andere kortingsacties. En 30 euro korting op de L3 kun je een kortingsactie noemen.

› reageer

De L3 staat al vanaf zaterdag (begindatum van de nieuwe actiefolder) voor 59,99 , ik verwacht eigenlijk niet dat ze hem weer aanpassen, volgens mij zijn er al heel wat besteld vanaf zaterdag...
Ik krijg hem trouwens vanavond binnen,(zaterdag besteld voor 50,99) zal het melden hoe het zit met de simlock.
Cashback via LG moet gewoon nog lukken, ze vragen daar alleen een imeicode en waar je hem gekocht hebt, geen aankoopnota nodig

› reageer

Vanmiddag ook de LG L3 binnen gekregen.Simlockvrij.
Heb vandaag ook de LG L3 ontvangen. En ook bij mij simlockvrij.

Eerste indruk: lekker groot scherm.
dat van de pocket vind ik eigenlijk te klein.

› reageer

Het rooten is nu gelukt dankzij jullie hulp. Nogmaals bedankt.

› reageer

Cashback via LG moet gewoon nog lukken, ze vragen daar alleen een imeicode en waar je hem gekocht hebt, geen aankoopnota nodig@ telek,
Dit is niet voldoende. Kopie kassabon en streepjescode uit de doos zijn ook vereist. Zie algemene voorwaarden.

› reageer

De kortingscode werkt niet bij mij ?

› reageer

De kortingscode werkt niet bij mij ?

De code is pas vanaf woensdag geldig (staat op pagina 5)

Er is trouwens een software update beschikbaar voor de Galaxy Pocket.
Update kan je draaien met het programma Kies van samsung.
Let op je batterij van je telefoon moet wel minimaal 50% vol zijn.

Twijfel nog over de L3..... het is voor de heb....

› reageer

Waar is een datakabel voor de Samsung Galaxy Pocket gooedkoop te vinden?

Bij mij, maar zoals bij iedereen zo te lezen, zat de datakabel er niet bij, dan gaat het met de navigatie software ook niet lukken.

Wat de LG L3 betreft, mogelijk doordat deze in de folder staat, is de prijs omhoog gegooid, wie weet werkt de korting mogelijk woensdag, maar als de actie voorbij is, dan is het toestel mogelijk weer goedkoper en mogelijk ook met code, maar dat weet ik dus niet zeker.

› reageer

@Casper

Kijk voor kabels op ebay.com. Bijvoorbeeld: http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=micro+usb+retractable&_sacat=0&_from=R40
Je kunt natuurlijk ook een niet intrekbare kabel nemen, maar dat kost weer zoveel ruimte

Ik wil die LG als de cashback er nog afgaat. Dus dat de prijs dan op 35 euro komt. Koopje imho. Gewoon voor erbij. Als reserve. Om weg te geven etc. etc.

› reageer

Net de L3 ontvangen. Zat een mooie brief van KPN bij wat je moet doen om de simlock te verwijderen. Vervolgens pakketje opengemaakt, mijn T-mobile sim erin, en zonder problemen werken, dus simlockvrij!
Eerste indruk : redelijk vlot, maar wat een slecht scherm zeg.Kleine kijkhoek. Als je er recht voor zit gaat het wel, maar zodra je het scherm maar iets kantelt, verbleekt het direct. ook letters(van bijv. websites) zijn niet goed te lezen, pas als je inzoomt, wordt het beter Voor die 30 euro is het leuk om erbij te hebben, maar voor rond de 100 euro wat dit ding normaal kost, zou ik hem nooit kopen.
Maar misschien ben ik wel te kieskeurig, omdat ik duurdere telefoons gewend ben.

@ dreumes :
inderdaad, ze willen ook de kassabon + streepjescode hebben, zover had ik niet gelezen, ik had alleen het formulier bekeken

› reageer

Met actiecode FVK2012 krijg je alsnog 10% korting op alle telefoons, spelcomputers etc en 15% op vrijwel alle andere dingen. Deze code is geldig vanaf aanstaande woensdag 7 tot en met vrijdag 9 november! Voor diegene die de actie gemist hadden een soort van herkansing!laredo, bedankt voor de code. Hij werkt en geeft geen 10 maar 15% korting. Dus een echte herkansing voor degenen die vorige week niet hebben besteld.
Ik heb de L3 besteld en 50,99 euro afgerekend.

@ Casper,

Als ik de bestelling nogmaals plaats pakt het systeem de code nog een keer. Het lijkt erop dat je 'm meerdere keren kunt gebruiken. Er staat ook bij: per registratie kan één keer gebruik worden gemaakt van de actiekorting. M.a.w. als je een L3 bestelt kun je niet tweemaal de code gebruiken.
Als je 3 stuks L3 bestelt is de korting 27 euro.

› reageer

@FreaZ,

Dat zijn allemaal oprollers via de link, maar dan nog gratis van de VS naar Nederland sturen, ik denk niet dat ze dat doen.

Ik heb liever een normaal kabeltje, maar niet met de hoofdprijs.

Ik had niet aan Ebay gedacht, dat is een lange tijd geleden dat ik daar geweest ben.

› reageer

Foutje, kan weg.

› reageer

@FreaZ,

Dat zijn allemaal oprollers via de link, maar dan nog gratis van de VS naar Nederland sturen, ik denk niet dat ze dat doen.

Ik had niet aan Ebay gedacht, dat is een lange tijd geleden dat ik daar geweest ben.

Daarom zei ik ook; als je 'retractable' weghaalt in het zoekveld dan vind je 'normale' kabels.
Wordt inderdaad gratis verstuurd vanuit hong kong. Doe dit al jaren zo. Duurt een weekje of 2/3, maar het kost ook geen ene drol .

Ik vraag me nog steeds af of je van die L3 nog de cashback kunt terughalen, zodat je op 30,- uitkomt. Op de site van Bart staat namelijk dat deze al is verwerkt. Iemand enig idee?

› reageer

k vraag me nog steeds af of je van die L3 nog de cashback kunt terughalen, zodat je op 30,- uitkomt. Op de site van Bart staat namelijk dat deze al is verwerkt. Iemand enig idee?@ FreaZ,

Denk je dat Bart Smit voor iedere L3-bestelling de cashback int?

› reageer

[quote]k vraag me nog steeds af of je van die L3 nog de cashback kunt terughalen, zodat je op 30,- uitkomt. Op de site van Bart staat namelijk dat deze al is verwerkt. Iemand enig idee?[/quote]@ FreaZ,

Denk je dat Bart Smit voor iedere L3-bestelling de cashback int?

In de voorwaarden van die cash back staat dat de cash back niet voor groothandelaren is.
Lijkt mij dus niet dat Bart Smit de cash back int.

› reageer

@ Casper,

Als ik de bestelling nogmaals plaats pakt het systeem de code nog een keer. Het lijkt erop dat je 'm meerdere keren kunt gebruiken. Er staat ook bij: per registratie kan één keer gebruik worden gemaakt van de actiekorting. M.a.w. als je een L3 bestelt kun je niet tweemaal de code gebruiken.
Als je 3 stuks L3 bestelt is de korting 27 euro.

Ik weet niet of ik de LG L3 wil hebben, maar ik heb de kortingscode wel gezien dat het werkt, alleen is de prijs in tussentijd even omhoog geschroefd.

Dan is het nog niet duur, maar ik weet gewoon niet of ik dat toestel wil.

› reageer

@FreaZ,

Daarom zei ik ook; als je 'retractable' weghaalt in het zoekveld dan vind je 'normale' kabels.
Wordt inderdaad gratis verstuurd vanuit hong kong. Doe dit al jaren zo. Duurt een weekje of 2/3, maar het kost ook geen ene drol .

Daar had ik even overheen gelezen, mijn excuus en bedankt.

› reageer

Het rooten is nu gelukt dankzij jullie hulp. Nogmaals bedankt.
En het unlocken ook?

› reageer

Net de L3 ontvangen. Zat een mooie brief van KPN bij wat je moet doen om de simlock te verwijderen. Vervolgens pakketje opengemaakt, mijn T-mobile sim erin, en zonder problemen werken, dus simlockvrij!
Eerste indruk : redelijk vlot, maar wat een slecht scherm zeg.Kleine kijkhoek. Als je er recht voor zit gaat het wel, maar zodra je het scherm maar iets kantelt, verbleekt het direct. ook letters(van bijv. websites) zijn niet goed te lezen, pas als je inzoomt, wordt het beter Voor die 30 euro is het leuk om erbij te hebben, maar voor rond de 100 euro wat dit ding normaal kost, zou ik hem nooit kopen.
Maar misschien ben ik wel te kieskeurig, omdat ik duurdere telefoons gewend ben.
@ telek,

Ik ben het met je eens dat het scherm tegenvalt. Heb het toestel vanmorgen bij MediaMarkt uitgeprobeerd. Niet te vergelijken met de Pocket. Het heeft mij doen besluiten de bestelling voor de L3 te annuleren. Hiervoor heb ik het webformulier gebruikt. Ik weet niet of mijn annulering op tijd is. Zo niet, kan ik het pakketje bij mijn plaatselijke Bart Smit winkel inleveren en krijg ik direct contant het aankoopbedrag terug. Is mijn annulering wel op tijd ben ik benieuwd hoe lang het gaat duren voor er 50,99 euro wordt teruggeboekt op mijn rekening.
Als de Pocket nog op voorraad was geweest had ik nu een tweede exemplaar besteld.

› reageer

[quote]Net de L3 ontvangen. Zat een mooie brief van KPN bij wat je moet doen om de simlock te verwijderen. Vervolgens pakketje opengemaakt, mijn T-mobile sim erin, en zonder problemen werken, dus simlockvrij!
Maar misschien ben ik wel te kieskeurig, omdat ik duurdere telefoons gewend ben. [/quote]@ telek,

Ik ben het met je eens dat het scherm tegenvalt. Heb het toestel vanmorgen bij MediaMarkt uitgeprobeerd. Niet te vergelijken met de Pocket. Het heeft mij doen besluiten de bestelling voor de L3 te annuleren. Hiervoor heb ik het webformulier gebruikt. Ik weet niet of mijn annulering op tijd is. Zo niet, kan ik het pakketje bij mijn plaatselijke Bart Smit winkel inleveren en krijg ik direct contant het aankoopbedrag terug. Is mijn annulering wel op tijd ben ik benieuwd hoe lang het gaat duren voor er 50,99 euro wordt teruggeboekt op mijn rekening.
Als de Pocket nog op voorraad was geweest had ik nu een tweede exemplaar besteld.

Ik hoef dus niet meer te twijfelen, nu weet ik het zeker dat ik de LG niet wil hebben.

Bedankt voor de info.

› reageer

Vind de LG niet veel beter/slechter dan de Pocket, mja van mij hoeven jullie niet allemaal ook nog eens de L3 te bestellen hoor

Dit lijkt me een prima USB-Micro usb Datakabel: http://www.ebay.nl/itm/380487951733 (is universeel)

Ook een Original Samsung Headset EHS48 is via ebay te bestellen voor ~ €6,- Binnen een week wordt het per post bezorgd uit Duitsland.
http://www.ebay.nl/itm/380384602381

› reageer

LG besteld

59,99 - 2,24% - 9,00 - 20,00 = 29,65 euro

Niet slecht

› reageer

Tip voor degenen die alsnog een Pocket willen scoren:

Op vd.nl krijg je vanavond 25 euro korting als je 100 euro of meer besteed, met de code 125jaar. Hier kun je de KPN Prepaid Samsung Pocket voor 74.99 bestellen. Er staat in de voorwaarden dat de korting niet op electronica geldig is, maar het lijkt er op dat de 25 euro korting niet van electronica wordt afgetrokken. Als je dus nog voor 25.01 euro aan andere niet electronica (en niet alle andere uitgesloten producten) in de winkelmand gooit, krijg je dus voor 100 - 25 - 30 cashback = 45 euro een pocket + kleding/theedoeken/andere v&d dingen

› reageer

Kon het niet laten toch de LG ook besteld

› reageer

Ik heb een bevestiging gekregen van mijn annulering voor de L3. Bedrag wordt binnen acht werkdagen teruggeboekt.

@ framboos,

Mooie constructie, maar 45 euro is altijd nog flink wat meer dan de 25,25 euro bij Bart Smit. En ... het is de vraag of de KPN prepaid Pocket wel simlockvrij is.

› reageer

@dreumes

Je betaalt wel 45 euro maar daarvan is 25 euro voor de kleding/beddegoed/andere dingen die je bij vd.nl besteld om tot de 100 euro te komen.
Eigenlijk betaal je voor de telefoon 75 - 25v&d korting - 30 cashback = 20 euro, en daarnaast 25 euro voor de dingen die je misschien toch nodig had

› reageer

Vind de LG niet veel beter/slechter dan de Pocket, mja van mij hoeven jullie niet allemaal ook nog eens de L3 te bestellen hoor

Dit lijkt me een prima USB-Micro usb Datakabel: http://www.ebay.nl/itm/380487951733 (is universeel)

Ook een Original Samsung Headset EHS48 is via ebay te bestellen voor ~ €6,- Binnen een week wordt het per post bezorgd uit Duitsland.
http://www.ebay.nl/itm/380384602381

Ik heb de betreffende LG L3 gezien, maar het is niet mijn smaak, die kunnen gelukkig verschillen.

Bedankt voor de links, dan kan ik zodra de tijd het toelaat, mij even uitleven.

Misschien ook nog een link voor een passende screenprotector en bijbehorend hoesje?

› reageer

Iemand EBay tips voor een Galaxy Pocket hoesje?

Mijn moeder was er helemaal blij mee, kan ze eindelijk haar Samsung openklap gsm uit 2004 wegdoen haha, ze had al opmerkingen gehad van vriendinnen dat die gsm echt niet meer kon ! Ook leuk dat ik haar eindelijk eens kan
whatsappen :-)

› reageer

Voor 25 euro ga je toch niet met een hoesje lopen joh...

› reageer

Iemand EBay tips voor een Galaxy Pocket hoesje?

Mijn moeder was er helemaal blij mee, kan ze eindelijk haar Samsung openklap gsm uit 2004 wegdoen haha, ze had al opmerkingen gehad van vriendinnen dat die gsm echt niet meer kon ! Ook leuk dat ik haar eindelijk eens kan
whatsappen :-)

De pocket is klein, maar de duurdere gsm's gaan weer richting de maat van een surfplank van vroeger, het is maar hoe je het bekijkt.

› reageer

Juist wel als je zuinig bent op een toch wel gevoelige touchscreen.

Ik ben ook op zoek naar een goedkoop hoesje, maar ook een goedkoop passende screenpotrector die je eventueel kan wassen en opnieuw kan plaatsen. Ik weet dat ze er zijn, maar het moet qua prijs wel leuk blijven.

› reageer

Jij en ik weten van die 25€, dat hoeft mijn moeder niet te weten Daarnaast hebben veel mensen uit haar tijd (lees: 40'er jaren) last van ouderwetse zuinigheid/voorzichtigheid!

› reageer

http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=samsung%20galaxy%20pocket&_sop=15

Even sorteren op 'price + shipping lowest' en iets zoeken wat je bevalt

› reageer

De Pocket,als Hi prepaid pakket kost nu bij Block 69 Euro.

› reageer

De Pocket,als Hi prepaid pakket kost nu bij Block 69 Euro.Kijk ik verkeerd? Ik zie op de site van Block een prijs van 99,95 euro.

› reageer

Ik zie ook 99,95

› reageer

Hij staat op de achterkant van het nieuwe krantje dat net bezorgd is. Dus gewoon in de winkel te halen.
Krantje nummer 46. Aanbiedingen geldig van 12 t/m 18 november zolang de voorraad strekt.

› reageer

Winkel is niet in de buurt. Jammer dan.

› reageer

Hij staat op de achterkant van het nieuwe krantje dat net bezorgd is. Dus gewoon in de winkel te halen.
Krantje nummer 46. Aanbiedingen geldig van 12 t/m 18 november zolang de voorraad strekt.

Ik weet het niet hoor, maar deze week heeft de Block BTW korting, dus in de winkel 21% korting vragen.

› reageer

Ik heb er wel 39 euro netto voor over om een tweede Pocket aan te schaffen.
Ophalen in een winkel van Block heeft voor mij het voordeel dat ik een 'neutrale' kassabon kan krijgen, dus niet op naam. De cashback zal ik dan door iemand anders moeten laten regelen omdat je per rekening/adres maar één keer aan de actie kan meedoen.

› reageer

Actie moet nog starten en Pocket is bij Block vestiging Leiden al uitverkocht.

› reageer

LG net binnen gekomen.

Hij is simlock vrij. Helaas is de kijkhoek (verticaal) een stuk slechter als de pocket. Deze gaat retour ben ik bang. Dan liever nog een pocket erbij.

› reageer

Terug, zet hem op marktplaats je verkoopt hem zo, desnoods voor iets meer
Zie bijv. deze met simlock http://link.marktplaats.nl/614557338 wordt al €35 geboden.

› reageer

Ook een idee ja. Eerst even de cashback innen dan

› reageer

Dat even innen kan nog weleens lang duren. Je krijgt de cashback binnen 10 weken op je rekening gestort. Als je de L3 voor minder dan 50.99 euro verkoopt en je loopt de cashback mis lijd je verlies. Vind ik terugsturen een betere optie.
Zijn er al TV'ers uitgekeken op de Pocket en willen verkopen?

› reageer

Waarom zou je de cashback mislopen?
als je er max. 1 per adres doet, kan er niks misgaan.

En als je de Prepaid uit de plastic zak hebt gehaald mag je hem niet meer terug sturen, dacht ik.

› reageer

prepaid zit nog in de verpakking. Alles terug gedaan zoals het aangeleverd werd.

› reageer

Iemand van jullie toevallig al een ontvangstbevestiging gekregen van KPN?

Kan mij herinneren dat er zoiets op het formulier stond dat je deze krijgt ter bevestiging dat ze de aanvraag goed ontvangen hebben.

› reageer

Als je in de openingspost op prepaidkorting klikt zie je bij veelgestelde vragen:

Wat is de status van mijn inzending?
Na ontvangst van je inzending wordt binnen 3 weken het cash back bedrag op je rekening overgemaakt. Je ontvangt een email als je inzending goedgekeurd en verwerkt is.
Je krijgt dus geen mailtje dat je inzending goed is ontvangen.
Ik heb nog geen mail ontvangen dat mijn inzending is goedgekeurd en verwerkt.

› reageer

@dreumes

Bedankt, dat was het, alleen had ik het toen blijkbaar niet goed gelezen.

› reageer

De Pocket,als Hi prepaid pakket kost nu bij Block 69 Euro.@ ikkenietweet,
Er staat toch echt een sterretje bij de prijs van 69,95 euro. Prijs is NA cashback.
Geen aanbieding dus.

› reageer

De LG is inmiddels weer € 89,99 geworden. Heeft iemand deze ergens anders gespot voor de prijs van wat die eerder was bij BartSmit?

› reageer

Voor wie de Pocket nog wil, hij staat weer bij Bart Smit op de site. Kost nu 65 euro, als je de 30 euro cashback er afhaald, wordt ie 35 euro.

› reageer

Voor wie de Pocket nog wil, hij staat weer bij Bart Smit op de site. Kost nu 65 euro, als je de 30 euro cashback er afhaald, wordt ie 35 euro.

Dat is dan verrekend een prijsverschil van € 9,75 met de vorige aanbieding.

› reageer

De prijs is hetzelfde gebleven. Alleen kreeg je bij de vorige aanbieding 15% korting en dat was 9,75 euro.
Ik vraag me af of Bart Smit een nieuwe voorraad Pockets heeft binnengekregen of dat er geadverteerd wordt met retour-exemplaren.
De bestelling van een tweede exemplaar zal ik door een familielid moeten laten doen omdat er per adres/rekeningnummer slechts één keer aan de cashbackactie kan worden deelgenomen.

› reageer

Voor wie de Pocket nog wil, hij staat weer bij Bart Smit op de site. Kost nu 65 euro, als je de 30 euro cashback er afhaald, wordt ie 35 euro.En alweer uitverkocht.

› reageer

Heeft iemand al cashback ontvangen of iets over gehoord?

› reageer

Nee, nog niets gehoord of geld terugontvangen. Twee weken geleden op maandag formulier verstuurd. Volgens de voorwaarden zou ik de cashback deze week moeten ontvangen, maar of dat gaat gebeuren ...

› reageer

Vandaag, precies 3 weken + 1 dag nadat ik het formulier opgestuurd heb een email ontvangen van prepaidkorting dat ze alles in goede orde hebben ontvangen en het bedrag binnen 2 weken overgemaken

› reageer

Heeft iemand een geldige actiecode voor 15% korting? FVK2012 werkt in ieder geval niet (was geldig tot 9 november, maar toch even geprobeerd).

› reageer

@ Maite,

Dat is goed nieuws. Komende dinsdag is het voor mij 3 weken + 1 dag geleden dat ik het formulier heb ingestuurd. Ik zal mijn mailbox in de gaten houden. >

De Pocket staat weer voor 65 euro op de site van Bart Smit.

› reageer

Reactie van KPN:
Prepaid cash back actie KPN, Hi, Telfort
Beste ,

We hebben je inzending in goede orde ontvangen en zullen binnen twee weken het bedrag overmaken op je bankrekeningnummer.

Met vriendelijke groet,
KPN, Hi en Telfort

PS: heb je nog vragen? Kijk dan op www.prepaidkorting.nl

Volgens mij zouden ze uitbetalen binnen 3 weken... maar goed het wordt in ieder geval uitbetaald.

› reageer

Hoeft ook niet. Er zit een sticker op met de streepjescode. Die kun je heel gemakkelijk van de doos trekken.@ bcool,

Alleen het zegel voldoet dus want jij hebt goedkeuring gekregen voor cashback.
Ik heb eveneens de sticker van de doos gehaald zonder in de doos te snijden. Dan zal het bij mij ook wel goed komen.

› reageer

Hier inmiddels ook een mailtje van Prepaidkorting ontvangen dat mijn formulier in goede orde is ontvangen en de cashback binnen 2 weken wordt betaald.
Ik heb mijn aanvraag 5 november verstuurd.

› reageer

Hier ook:

Prepaid cash back actie KPN, Hi, Telfort

Beste Casper,

We hebben je inzending in goede orde ontvangen en zullen binnen twee weken het bedrag overmaken op je bankrekeningnummer.

Met vriendelijke groet,
KPN, Hi en Telfort

PS: heb je nog vragen? Kijk dan op www.prepaidkorting.nl

› reageer

De LG is inmiddels weer € 89,99 geworden. Heeft iemand deze ergens anders gespot voor de prijs van wat die eerder was bij BartSmit?Inmiddels weer 59,99 euro.

› reageer

[onnodig

Ik zag gisteren in Amsterdam bij The PhoneHouse in het centrum dat ze in een bak met volgens mij de zelfde prijs lagen, maar de bak was al aardig leeg.

› reageer

Gisteravond via een familielid een tweede Pocket bij Bart Smit besteld. Vandaag het pakket ontvangen.
In tegenstelling tot het eerder ontvangen exemplaar was het doosje ditmaal wel verpakt in een sealbag.
Wat mij direct opviel was dat er aan de onderzijde van het Samsung-doosje een prepaid pack van tele2 met plakband was bevestigd. Ik twijfelde of ik de sealbag nu moest openen.
Op het doosje zat de grote hi prepaid sticker. Aan de zijkant van de doos een telefoonnummer uit dezelfde reeks als van mijn eerste exemplaar. De sticker voor de cashback was ook aanwezig en de sticker kwaliteitscontrole was niet verbroken.
Toch de sealbag maar geopend en de sticker van de doos verbroken.
Hi prepaid pack zat gewoon in de doos en toestel bleek ook simlockvrij.
Waarom er een tele2 pack is meegeleverd begrijp ik niet. Waarschijnlijk een foutje.

› reageer

Als het Tele2 prepaid is dan heb je geluk, maar als het een abonnementskaart is, dan zou ik als ik jou was het toch even gaan controleren.

› reageer

Vandaag cashback van €30 ontvangen!

› reageer

Ook hier de cashback binnen

› reageer

Hier ook cashback ontvangen. Vandaag 3 weken geleden aanvraagformulier verstuurd. Je hoort mij niet klagen.

› reageer

hier ook binnen, een Pocket voor 25eu, je blijft lachen

› reageer

Idem hier, en nog dank voor de tip!

› reageer

Idem hier; idd bedankt voor de tip!

Nu nog de cashback van LG

› reageer

Hier ook binnen, bedankt voor de tip.

› reageer

Allereerst bedankt voor de tip.

Nu wellicht een beetje domme vraag, maar ik ben mijn bon kwijt.
Krijg je de bon aangeleverd op de doos, via de mail of anders?

Thanks

› reageer

Anders. Factuur is A4-formaat en los bijgevoegd in de doos.

› reageer

Als je de factuur niet meer hebt kun je van bartsmit een kopie vd factuur opvragen via de mail. Die krijg je binnen een paar dagen met de post opgestuurd.

› reageer

Hier helaas nog geen cashback ontvangen. Het formulier bijna 4 weken geleden opgestuurd. Nog meer mensen die wachtende zijn op de uitbetaling?

› reageer

Hier ook nog geen betaling. Heb email ontvangen dat uitbetaling vetraagd is vanwege het grote aantal aanvragen. Geduld dus......

› reageer

Ook hier meer dan 4 weken geleden opgestuurd, maar noch vertragingsemail,noch geld ontvangen

› reageer

Vandaag, 6 weken na insturen, email van prepaidkorting.nl dat mijn inzending in goede orde ontvangen is en dat ze binnen twee weken het bedrag zullen overmaken op mijn bankrekeningnummer.

› reageer

Vandaag, 6 weken na insturen, email van prepaidkorting.nl dat mijn inzending in goede orde ontvangen is en dat ze binnen twee weken het bedrag zullen overmaken op mijn bankrekeningnummer.

Yep, hier ook bevestiging binnen!

› reageer

Hier ook om 09:13u de mail binnen

› reageer

Blijkt nu dat ik die mail ook ontvangen heb. Mijn email client had hem tussen de "Ongewenste mail" gegooid :

› reageer

De cashback staat op mijn rekening, lekker snel!

TS: bedankt voor de tip!!

› reageer

Desk Services... 30 euro retour Nice!
Nu nog het geld van de LG L3

› reageer

Voor degene die nog voor de Alcatel willen gaan : vanavond vanaf 17.00-24.00 uur online koopavond bij BartSmit , 10-15% korting met code BSKERST15 .
(heb het net geprobeerd, maar werkt nu nog niet, ws pas vanaf 17.00 uur)

› reageer

Maandag 26 november formulier via familielid ingestuurd en gister de bevestigingsmail ontvangen dat bedrag wordt overgemaakt.

› reageer

Gister de cashback voor de LG L3 ook ontvangen. Leuk foontje voor weinig geld :-) Heb hem gelijk maar ff geroot via deze link

› reageer

ik vandaag de cashback ontvangen; hehe eindelijk. telefoon had ik al de eerste dag geroot.
En na twee weken laten vallen; scherm kapot en ligt in la weg te kwijnen.

› reageer

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de Pocket? Zowel mijn toestel als dat van mijn dochter valt regelmatig uit of loopt vast met een T-Mobile sim in het toestel. Nu ik een Rabo sim heb geplaatst en mijn dochter een simyo sim zijn die problemen er niet. De eerste weken na aanschaf waren er met een T-Mobile sim geen problemen. Die zijn later ontstaan. Er wordt alleen via wifi geinternet, pakketgegevens-gebruik staat uitgeschakeld. Ram-geheugen bij taakbeheer regelmatig gewist. Automatische updates voor het toestel vinden alleen via wifi plaats.

› reageer

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de Pocket?

Geen enkel probleem tot nu toe. Toestel draait vanaf het begin op Simyo en ik internet alleen via wifi. Kan me echter niet herinneren dat er automatische updates zijn geweest, behalve bij ingebruikname. Misschien zit daar de oorzaak van je klachten?

› reageer

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de Pocket? .........

Nope. Hier ook al een tijdje in gebruik met een T-Mobile (abo-)sim en hoewel het toestel niet één van de snelsten is, werkt alles prima. Alle apps die ik tot nog toe erop heb, alle functies, internet via wifi en 3G, bluetooth in de auto, navigatie, alles prima. Ik maak de boel wel regelmatig even schoon, taskkiller en RAM-geheugen wissen, maar dat geef je zelf ook al aan te doen.

› reageer

Bij Bartsmit. Blackberry 9320 voor 125 met 45 cashback maakt 80 euro.

› reageer

Een vriend van mij heeft dezelfde problemen met het regelmatig uitvallen van de Pocket. Hij gebruikt geen T-Mobile overigens.

› reageer

Met een T-Mobile sim in de Pocket gaat de batterij één dag mee en dan gebruik ik het toestel niet eens. Met een Rabo sim gaat de batterij precies één week mee zonder het toestel te gebruiken. Na die week de T-Mobile sim er weer in en tweemaal vastgelopen en accu 's avond alweer leeg (en zonder het toestel te gebruiken).

› reageer

Met een T-Mobile sim in de Pocket gaat de batterij één dag mee en dan gebruik ik het toestel niet eens. Met een Rabo sim gaat de batterij precies één week mee zonder het toestel te gebruiken. Na die week de T-Mobile sim er weer in en tweemaal vastgelopen en accu 's avond alweer leeg (en zonder het toestel te gebruiken).
Misshien 3g handmatig uitschakelen (dus alleen 2g toestaan)? Is wel vaker een probleem.
Toestel probeert dan constant de betere kwaliteit op het netwerk te gebruiken en dat kost belachelijk veel energie. Zeker als de ontvangst niet optimaal is en dat wil nog wel s het probleem zijn bij T-Mobile.
Als je toch alleen via WiFi internet gebruikt heb je het sowieso niet nodig.

› reageer

Misshien 3g handmatig uitschakelen (dus alleen 2g toestaan)?Alleen 2g toestaan aangevinkt. T-Mobile sim er weer in. Accu zal nu wel langer meegaan maar of het toestel niet meer vastloopt of spontaan uitvalt ...

› reageer

nog eerst meer onderzoek doen voor ik reageer
(oorspronkelijke tekst weggehaald)

› reageer

Ik maak soms ook mee dat mijn toestel vast loopt. Ik gebruik wel T-Mobile maar of het daarmee te maken heeft weet ik niet. Ik moet dan de accu eruit halen omdat de telefoon nergens meer op reageert. Heb bij ingebruikname een software update gedaan dus weet niet of dit probleem ook daarvoor er zou zijn geweest. Soms loopt ie vast terwijl die niet eens wordt gebruikt, daar kom ik dan achter als ik het uit mijn zak haal om mee te bellen. Dit gebeurt gemiddeld 2 of 3 keer per week. Ik sluit regelmatig alles af via taakbeheer en wis het ram-geheugen, dus daar kan het niet aan liggen.

› reageer

Misshien 3g handmatig uitschakelen (dus alleen 2g toestaan)? Is wel vaker een probleem. Sinds zondagavond staat 3g uitgeschakeld en met een T-Mobile sim in het toestel geen uitval gehad. Accu ook nog nagenoeg vol. Blijft de vraag waarom 3g KPN geen problemen oplevert.

Heb bij ingebruikname een software update gedaan dus weet niet of dit probleem ook daarvoor er zou zijn geweest.De software update is hier ook gedaan bij ingebruikname van beide Pockets.

› reageer

Crap ... nu toch hetzelfde probleem hier. Inmiddels ook enkele weken in gebruik met een T-Mobile sim erin, maar sinds eergisteren al een paar keer onverklaarbaar uitgevallen. Opnieuw inschakelen lukt alleen na het verwijderen en opnieuw plaatsen van de accu.

Alle updates zijn geïnstalleerd, uitschakelen van 3G is voor mij geen optie, wordt regelmatig gebruikt. Iemand inmiddels een gouden tip?

› reageer

Hier sinds enkele dagen identieke problemen met de Samsung Pocket i.c.m. T-Mobile. Ik heb nu 3G uitgezet maar dit is op zijn best een tijdelijke oplossing

› reageer

Hier nu ook opeens problemen met de Pocket.
Ik heb geen T-Mobile.
Valt uit ook als de accu nog niet leeg is.
Toestel wordt ook behoorlijk warm.
Kan je hiermee garantie aanspreken of ligt het aan de accu (die vast buiten garantie valt)?

› reageer

ik heb ook 2 pocket toestellen gekocht. Beide valt regelmatig uit. Moet eerst batterij eruit halen om opnieuw te kunnen starten. één gebruik t-mobile en andere libera.

› reageer

Zet er anders eens een alternatieve ROM op: xda-developers

› reageer

@katip en pinguin
Met de Galaxy Gio S5660 was dit spontaan uitvallen een bekend probleem.
Een software update loste dit bij de Gio op. Ik heb nog geen klachten gehoord over de Pocket

› reageer

Het was even vogelen maar ik heb er een custom ROM op gezet.
Geen problemen meer nu.
Maar ik vind het wel een beetje rigoreus.
Is er nog een mogelijkheid de originele firmware terug te zetten?

› reageer

Kun je uitleggen stap voor stap hoe je dat gedaan hebt? Ik word gek van mijn telefoons! Help!

› reageer

Ik heb de firmware weer teruggezet. Ook hiermee geen problemen.
Hier staat het stap voor stap uitgelegd: url
Wel eerst een backup maken.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.