Nokia Lumia 800 voor €169,98

heb net voor 171.93 EUR bij belcompany besteld. Ik dacht hier ook wel liefhebbers zijn.
http://www.belcompany.nl/telefoon/nokia/Pages/ProductList.aspx?brand=nokia
helemaal onderaan

› reageer

Leuke deal, toestel kost zelfs maar €169,98. En als je nog een oud toestel hebt liggen, kan je ook nog €50 cashback krijgen.

› reageer

Hebben jullie de kleur kunnen selecteren? Ik wil eigenlijk alleen een zwarte hebben.

› reageer

Uitverkocht? Had wel interesse

› reageer

voor de mensen die nog willen. In de winkel gaat die ook voor die prijs weg. Dus morgen nog een kans>

› reageer

Sinterklaas is vroeg gearriveerd dit jaar. De Nokia cash back actie is minimaal 50 euro. Dus check hoeveel je inruil toestel waard is.
Voor de TV-ers onder ons: De LG L3 heeft een inruilwaarde van 90 euro en de Samsung Galaxy Mini 85 euro :-)

› reageer

@sjeroen: Bedankt, heb vanmorgen een cyan gehaald, leuk voor "erbij"

Actie staat inmiddels ook op Tweakers, nu zullen er wel veel verkocht worden, zeker icm die cashback, bijna iedereen heeft tenslotte wel een of andere oude Nokia in de la liggen.

BelCompany Sittard had trouwens vanmorgen nog twee cyan en enkele zwarte exemplaren.

› reageer

@marly graag gedaan. Misschien kan jij binnenkort en nexus 4 halen in Duitsland voor liefhebbers hier je woont toch dicht bij de grens

Vandaag binnen

› reageer

Wat een superprijs voor dat toestel! Het is een Windows Phone 7 toestel en binnenkort (begin december verwacht men) komt de Windows 7.8 update die hem grotendeels op niveau van de nieuw te leveren Windows 8 toestellen zal gaan brengen http://www.pocketinfo.nl/gelekte-nokia-presentatie-toont-windows-phone-78-features-63319 Voor Nokia zal het een bestseller worden als deze in prepaidvorm zou komen. Dat zal alleen de woede op de hals halen van de eerste kopers die nog de volle prijs betaalden. Op deze manier komt Belcompany van de toestellen af zonder dit soort verschijnselen...De Nokia maps navigatie is super, dus kijk en instaleer even de diverse Nokia apps die alleen voor Lumia's beschikbaar zijn. Veel Android en Iphone apps zoals Whatsapp etc. zijn inmiddels ook op WP7 beschikbaar. (en voor wie het nog niet door had: Windows phone is een totaal nieuw software platform en heeft niets meer te maken met de oude Windows Mobile toestellen die velen van ons vroeger gebruikten met meestal veel ergernissen en wisselend succes als je er iets mee wilde doen.)

Tip: zorg dat je een microsim hebt. Hij slikt geen gewone simkaarten! Tip2: Als je hem na aankoop aansluit op je PC via "Zune" kan je hem updaten. Veel Nokia Lumia's 800 lagen voor de uitrol van de update al in de winkel en de update brengt veel verbeteringen in accuduur en voegt bijvoorbeeld de mogelijkheid toe om een persoonlijke hotspot ervan te maken.

› reageer

Tip: zorg dat je een microsim hebt. Hij slikt geen gewone simkaarten! Tip2: Als je hem na aankoop aansluit op je PC via "Zune" kan je hem updaten. Veel Nokia Lumia's 800 lagen voor de uitrol van de update al in de winkel en de update brengt veel verbeteringen in accuduur en voegt bijvoorbeeld de mogelijkheid toe om een persoonlijke hotspot ervan te maken.

1. Valt een normale niet bij te knippen?

2. Wat is Zone? Ik ken alleen Nokia suite.

› reageer

Zune is het programma voor Windows Phone, waar Nokia Suite dat is voor Symbian toestellen, iTunes voor Apple, en Kies voor Samsung.

› reageer

Zit er geen verwisselbare batterij in de Nokia Lumia 800?

› reageer

Nee.

› reageer

Nee.

Dat is duidelijke taal.

Er zitten dus ook 2 minpunten aan zoals ik dat bekijk.

De micro-simkaart en dat de batterij niet verwisseld kan worden.

› reageer

De micro-simkaart en dat de batterij niet verwisseld kan worden

De microsimkaart kan je op maat knippen schijnt maar ik heb hem ook gekocht mooi toestel echt super scherm voor mij ook nog 1 nadeel ...geen bestanden onderling versturen via bluetooth....

› reageer

Op de site is de Lumia 800 los nu € 419,99. Ben benieuwd of deze in de winkel nog voor € 169,98 verkocht wordt... Kan helaas pas a.s. weekend langs een winkel... Als er mensen ervaring hebben, post het hier a.u.b.

› reageer

@sjeroen

bedankt voor de tip. Vandaag ook even eentje opgehaald bij de Belcompany

› reageer

Ja de prijs is nog 170. Voor de kopers in Kennemerland, Castricum en Beverwijk heeft nog exemplaren.

› reageer

Weet iemand een filiaal in de buurt van Amsterdam Osdorp. Ik zoek 2 zwarte toestellen.

› reageer

Weet iemand een filiaal in de buurt van Amsterdam Osdorp. Ik zoek 2 zwarte toestellen.

Vorige week langs gegaan bij BC bij Osdorpplein (was uitverkocht). Snel naar de BC bij Slotermeerlaan (hadden alleen een blauwe over). Deze heb ik kunnen bemachtigen. Mijn collega wou er ook eentje kopen en die heeft alle BC van Amsterdam lopen bellen. BC bij Nieuwendijk had er eentje in zwart.

Ik denk dat ze nu wel overal uitverkocht zijn in Amsterdam. ik zou ze gewoon bellen.

› reageer

In Belcompany Purmerend hadden ze nog 1 zwarte (mat dacht ik) en een blauwe.

› reageer

Mijn toestel ging meteen bij het laden aan, maar toen ik het uit gezet had en later weer in wilde schakelen, deed deze niets meer, er is er bij een ander filiaal in Nederland één besteld, dan worden ze zonder gedoe omgeruild.

Nette service van Belcompany Beverwijk.

Ze hebben ze niet meer in het zwart toen ik kwam, maar wel in rood en blauw aan de buitenkant.

Ik zag ze achter glas staan, mogelijk zijn dat de laatsten of zijn ze al weg, maar je kan ze bellen.

› reageer

Het is normaal, dat de Lumia bij het laden opstart, wanner hij uitgeschakeld is, dat doen alle WindowsPhones.
Heb je hem daarna niet verder laten opladen? Dan was hij mogelijk gewoon leeg.

› reageer

Het is normaal, dat de Lumia bij het laden opstart, wanner hij uitgeschakeld is, dat doen alle WindowsPhones.
Heb je hem daarna niet verder laten opladen? Dan was hij mogelijk gewoon leeg.

Het toestel was al opgeladen, daarom had ik hem uitgezet, maar na een dag wilde het niet meer aan toen ik de boel wou bekijken.

Belcompany heeft er ook naar gekeken, de telefoon deed niets, dus omruilen voor een andere zwarte uit een ander filiaal, want de zwarte waren op. Het kon alleen even duren, maar ze konden zo traceren waar een zwarte toestel zich bevond.

Het is een massaproduct, één op de zoveel is stuk, vaak na de eerste herstart.

› reageer

TS enorm bedankt voor deze tip, echt een gaaf kado voor mijn pa!

Wel vind ik BC Utrecht lange Elizabeth straat echt een pannenkoeken winkel.
Gasten zeggen een hoop toe, komen niet na, zijn communicatief redelijk zwak en als je er dan maar zelf flink achteraan zit krijg je een preek. Geen aanrader om daar zaken mee te doen. BC Overvecht daarentegen een nette zaak!

Voor de mensen die de nokia 2600 bij de Albert Heijn voor 5 euro hadden bestelt, die kan je ook inleveren en levert ook nog 51 euro op!

› reageer

Wel vind ik BC Utrecht lange Elizabeth straat echt een pannenkoeken winkel.

Dat is het mooiste understatement van dit jaar. In die vestiging zou Vodafone er eigenlijk een paar moeten ontslaan.

› reageer

De Lumia 800 gekocht, ik wilde testen of het een goede opvolger voor mijn N97 is (ben gewend aan het toetsenbord)
Sinds een week ben ik overgestapt van HI naar Telfort en wilde een duo (micro) sim kaart aanvragen.
Als reden; bevalt de Lumina niet dan is het een mooi reserve toestel, alleen blijkt het niet mogelijk te zijn een duo sim aan te vragen.
Ai, niet op gerekend.
Mijn simkaart wil ik niet verknippen of omruilen voor een micro sim, kan zijn dat ik liever de N97 blijf gebruiken, kan ik weer gaan omruilen.
Of denk ik nu te moeilijk, en is er een praktische oplossing?

› reageer

Ik heb wat berichten gehide over de inruilactie en de voorwaarden, daar bestaat al een topic voor: http://www.telecomvergelijker.nl/thread/53759/nokia-cashback.html

› reageer

@Zoete broodjes,

Er zijn ook adapters zodat je een geknipte kaart door een tang, terug kan plaatsen in een adapter zodat deze weer in de N97 past, maar of dat met een schaar knippen ook wilt lukken, dat weet ik niet.

› reageer

Misschien is dit een rare vraag, maar ondanks dat ik en de winkel het toestel geprobeerd hebben op te starten, zouden we iets niet goed doen?

Er zijn zoveel verschillende toestellen, dit is mijn eerste smartphone met touchscreen van Nokia.

Ik moet het toestel thuis bewaren i.v.m. dat een nieuwe niet voorradig is, de winkel na verkocht niet meer verzekerd is, maar wel een nieuwe besteld heeft.

Heeft iemand enig idee of er door mij en de verkoper mogelijk iets fout gedaan is om het toestel weer na het uitzetten, weer aan te zetten?

› reageer

Gister in Haarlem centrum naar de BC geweest maar daar waren ze helaas uitverkocht. Ook in de Cronje nul op voorraad. In Schalkwijk zouden er nog 2 zijn maar die waren al gereserveerd

Zeer aardige medewerker van de BC gaat morgen rondje bellen om te kijken of hij er nog een kan krijgen uit een ander filiaal, ben benieuwd!

› reageer

Ga je niet verlekkeren.
Ben vrijdag al via het hoofdkantoor bezig geweest. Denk dat iedereen die denkt nog geluk te hebben van een koude kermis thuis komt. HELAAS
Heb me vrijdag suf gebeld. Beloftes van filiaalmedewerkers wauw. Denk dat het ophoudt. Komt wel weer iets moois.

› reageer

@Casper:
Probeer de startknop eens gedurende minstens 10 seconden ingedrukt te houden.

› reageer

@Marly,

Dat heb zowel ik als de winkel geprobeerd, helaas werkte dat niet.

Als ik hem weer op de lader zet, dan reageert het toestel soms wel en niet en valt weer weg enz. enz..

In eerste instantie lijkt het op een software probleem, maar ik durf de hardware niet uit te sluiten.

De bedrijfsleider heeft een gloednieuwe beloofd, maakt eerst contact met het hoofdkantoor, dan zal er wel ergens één opduiken die nog in de verpakking zit. Hij had er flink de pest in, want zoals hij zei, dit kost mij de naam van de winkel.

› reageer

Hij had er flink de pest in, want zoals hij zei, dit kost mij de naam van de winkel.

Onzinverhaal tegenover een klant , smartphones zijn geen 3310's meer, er zit er altijd wel eentje tussen, die 't niet doet, zolang ze 'm netjes omruilen is er toch niets aan de hand?

Ben wel benieuwd, of ze er nog eentje vinden , hoop dan voor jou, dat 't er niet een is, die is teruggebracht, nadat de cashback werd aangevraagd. Dat kan BelCompany immers niet weten.

Overigens, wanneer de telefoon soms wel, soms niet reageert, is hij niet helemaal dood. Je gebruikt toch wel de eigen lader, geen ander merk? En via een stopcontact, dus niet via een pc? Dit laatste levert n.l. te weinig stroom, wanneer hij echt helemaal leeg is.
Ook al geprobeerd, hem een hele nacht aan de lader te laten?

› reageer

Ik denk dat het geen onzin is, want een aantal andere medewerkers wilden van 2 een één pakket maken, dat pikte ik niet, want dan krijg je rare situaties. De filiaalhouder pikte het echter zelf niet, is boos op een andere Belcompany winkel, daar is het laatste nog niet over gezegd.

Ik merk het morgen wel, ik denk dat we wel tot een oplossing komen.

Ik heb ooit een Nokia gehad waarbij het 2 jaar heeft geduurd voor die vervangen en in orde was, ik had zelfs een vast contactpersoon in België gehad waar Nokia Benelux zit, want ik ben niet zo makkelijk als het om recht hebben en halen komt.

› reageer

Moet een beetje lachen. Is boos op de andere belcompagny.
Snap trouwens niet dat je nog een Nokia koopt als je 2 jaar voor je RECHTEN hebt moeten knokken.

› reageer

Snap trouwens niet dat je nog een Nokia koopt als je 2 jaar voor je RECHTEN hebt moeten knokken.

Het toestel zal niet rechtstreeks bij Nokia gekocht zijn. De verkopende partij is ten alle tijde verantwoordelijk voor de garantie. Op het moment dat je bij Nokia je 'recht' moet gaan halen, dan klopt het al niet meer, tenzij je het toestel rechtstreeks bij Nokia gekocht hebt.

@ Casper: De opmerking m.b.t. de originele lader van Marly is een hele goede. De Nokia Lumia 800 kan namelijk dood lijken als een andere oplader gebruikt wordt. Als de telefoon soms wel, soms niet reageert, dan is óf de oplader defect, óf de oplaadconnector defect.

› reageer

De Lumia, lijkt me een goed toestel, omdat ik nog geen sim heb, via Wifi en Zune contact met internet.
Krijg helaas zeer weinig apps te zien, of de melding dat het niet werkt op de Lumia.
Whats up is ook niet in de ''store'' te vinden.
Misschien dat ik eerst verbinding moet maken met een simkaart?

Off-topic
Bedankt voor de tip van een micro sim adaptor.
Ik lees -alleen- over de werking niet veel positieve geluiden.
Kan je een kaart niet klonen, dus niet alleen de gegevens maar een extakte kopie?
Maar dat zal wel weer niet legaal zijn

› reageer

@blabla,

Mijn oplader is wit, aan de achterkant rond en heeft een USB aansluiting. De USB kabel gaat van daar rechtstreeks naar de telefoon.

Is dat de goede lader?

Ik ben vandaag gebeld, er komt er één uit Den Haag, is wel een showroommodel achter het glas, maar als deze in orde is en niet geregistreerd is met cashback zoals is beloofd, dan lijkt mij dat geen probleem. Het belangrijkste is dat het toestel werkt en niet beschadigd is, maar men verzekerde mij dat het een strenge filiaalhouder gaat die niet zomaar aan zijn spulletjes laat zitten.

Ik kon ook een roze krijgen, dan wel zonder uit de doos te zijn geweest, maar ik wil een zwarte.

Ik heb nog even er over gedacht het toestel via de winkel naar pro assist te laten opsturen, maar of het toestel daar beter van wordt is nog maar de vraag, het is zoveel priegelwerk, dat lijkt mij eigenlijk ondoenlijk.

Met Pro assist heb ik veel betere ervaringen dan met Dynafix, want vaak zit The PhoneHouse er tussen die als je geen mazzel hebt het toestel beschadigd, maar Dynafix zelf kan er ook wat van.

@PeJaCo,

Nokia heeft tegenwoordig Windows achter zich staan, dat was met Symbian software wel anders, maar dat hoeft niet slecht te zijn.

Elk product veranderd, dus Nokia had geen keus en de reviews zijn best goed te noemen.

Ik had overigens niet verwacht dat de batterij in het toestel vast zou zitten, een nieuwe batterij er in doet het apparaat herleven, maar dat is blijkbaar met dit model niet mogelijk. Een externe kaart zou ook fijn zijn geweest, het toestel is echter zo dun dat het blijkbaar niet te doen is.

Over dat 2 jaar vechten hebben verschillende partijen achter gezeten, dat is een erg lang verhaal geworden, maar het is wel netjes opgelost.

› reageer

Vandaag nog een Lumia 800 kunnen scoren bij BC. Mijn eerste indruk is goed, mooi robuust toestel met een helder beeld.

Weet iemand of het mogelijk is om de Whatsapp chat history van een Android (4.1) toestel over te zetten naar Windows Phone ? Ik ben benieuwd

edit: nog een vraagje betreffend de cashback actie wordt bedoeld met complete toestellen inc. lader boekjes etc. ?

Heeft ReCell de oplader of andere accessoires van de mobiele telefoon nodig?
Wij hebben alleen complete, werkende telefoons met batterij nodig.

Overigens nog bedankt voor de tip !

› reageer

Weten jullie, waarom en waar ik me moet registreren om voor de cashback in aanmerking te komen?
Er staat nl. "registreer je nieuwe Nokia," of bedoelen ze gewoon het formulier die je moet invullen, om je oude toestel in te leveren, waarbij je het IMEI nummer van de nieuwe Nokia Lumia moet opgeven?

› reageer

@zebo:
Ze bedoelen idd het formulier, dat je moet invullen en uitprinten.

› reageer

Ik heb de Lumia vorige week gekocht, op wat minpunten na een heerlijk toestel.
Bij aankoop heb ik gevraagd of het een complete en volledig nieuwe aankoop betrof, het antwoord was bevestigend. De verkoper heeft vervolgens zelf de verpakking opengemaakt en het toestel in gebruik genomen door m'n simkaart op maat te knippen en te installeren.

Helaas ontdekte ik na twee dagen een kleine beschadiging van (wat lijkt) de coating. Deze beschadiging viel pas op toen ik het scherm schoonveegde, daar bleef vettigheid hardnekkiger kleven. Even doorpoetsen en het is niet of nauwelijks zichtbaar, maar ik baal er wel van want waardevermindering, je gaat er op letten, het kan groter worden en verplicht mij eigenlijk tot het gebruik van een protector.

Ben er mee teruggegaan naar de winkel omdat ik redenen heb om aan te nemen dat het toestel eerder verkocht is geweest of een demo model was, dit omdat bij thuiskomst bleek dat het gebruiksaanwijzingsboekje ontbrak en er geen beschermfolie op het scherm zat. Verder zat de usb-kabel in een van die mapjes waar volgens mij normaal gesproken dat boekje in hoort te zitten.
Ik denk dus dat die beschadiging bij aanschaf al aanwezig was.

Ik vond geen gehoor bij de verkoper, deze deelde mij mee dat het toestel niet eerder verkocht is geweest, dat er geen boekjes bij horen en dat het ontbreken van beschermfolie op nieuwe toestellen tegenwoordig geen uitzondering meer is.
Ook suggereerde hij dat ik de beschadiging zelf veroorzaakt kan hebben. Ik kan idd niet bewijzen dat dat niet zo is, weet alleen van mijzelf dat ik er heel voorzichtig mee omga en tot nu toe alleen binnenshuis gebruikt heb (dus niet vervoerd met sleutels in m'n zak of iets dergelijks) want ik wacht al een paar dagen op een screenprotector en een flip mapje. Normaal gesproken zou ik tot die tijd de eventuele beschermfolie ook mooi hebben laten zitten.

Verder lukt het mij niet om een verbinding met m'n laptop te maken via bluetooth maar dat schijnt normaal te zijn omdat BT bij een win phone eigenlijk bedoelt is voor headsets ?
Ook nog gevraagd of het toestel niet al geregistreerd staat omdat ik hier las dat een eventuele vorige koper in dat geval de cashback geind zou kunnen hebben, dit was absoluut niet het geval volgens hem dus daar moet ik dan maar vanuit gaan.

Ik zie trouwens nu pas dat er een zegel op de doos zit met de tekst : Resealed by Nokia after extra quality check.

Heeft iemand gezien het bovenstaande enig idee of ik recht heb om het toestel om te ruilen voor een ander exemplaar of iets dergelijks, of heb ik gewoon pech gehad en had ik bij aankoop beter op moeten letten ?

› reageer

bassie...

Ook ik heb een lumia 800 gehad waarvan ik dacht dat de doos open is geweest...
extra zegel erop geen beschermfolie en een soort van streep/kras de software klopte niet helemaal (bleek later )
Ik ben terug gegaan naar BC en dit kenbaar gegmaakt ze beweerde bij hoog en laag dat het een nw toestel was ik heb er geen genoegen meegenomen en zei dat ik toch een ander toestel wilde .Ze zijn rond gaan bellen en ik kon in een ander filiaal de volgende dag een nieuw toestel in dichte doos werd mij verzekerd ophalen.
En ja hoor doos was keurig dicht en bij deze klopte het allemaal wel overal sealtjes en of folie om heen ook om het toestel zelf!!

Laat je niks wijs maken dus...

› reageer

Wat de beschermfolie betreft, die zit er nooit op bij nieuwe Lumia 800's, het gehele toestel zit in een soort hoesje van plastic folie, net als trouwens de Lumia 900 en N9.
Verder is 't zowel bij The Phone House als bij BelCompany mogelijk, een toestel, wanneer 't toch niet bevalt, binnen 14 dagen om te ruilen, mits onbeschadigd. Wanneer klanten van deze mogelijkheid gebruik kunnen maken, moet men niet verwachten, dat elk toestel, dat men er koopt, in een ongeopende doos zit. Met een goed toestel, dat gewoon niet bevalt, omdat de koper bijv. aan een iPhone gewend is, is toch niets mis?

Bij beschadigingen is 't natuurlijk wat anders, daarom moet men daar meteen bij aanschaf, in de winkel, goed op letten, achteraf is 't altijd lastig, want iedereen beweert, 't niet zelf gedaan te hebben, waar of niet.

@Bassie:
Kun je het plekje, dat "kleeft" er niet geheel afpoetsen met een zacht doekje? Het beschermhoesje van folie, dat er omheen zit, ipv een beschermfolie, heeft n.l. een zelfklevend laagje, zodat 't goed blijft zitten. Bij het opnieuw om het toestel heen doen, van dit hoesje, kan misschien wat van dat plaklaagje op 't scherm zijn gekomen?

@MVC:
Met "compleet toestel" bedoelen ze, dat er geen toetsen e.d. mogen ontbreken en dat batterij en batterijklepje erin/op moeten zitten, je hoeft geen lader, boekjes, etc. mee te sturen, alleen de telefoon.

› reageer

Er zat ook geen beschermhoesje omheen, in de winkel kwam het toestel onbeschermd uit de doos.

En ik kan het wegpoetsen, het is dan alleen zichtbaar als ik met m'n adem condens op het scherm aanbreng : het plekje blijft dan glimmend. Het wordt vervolgens pas zichtbaar als ik er met m'n (vettige) vinger overheen ga. Deze tests heb ik in de winkel niet uitgevoerd...

Heb verder bij een aankoop ook geen moeite met een geopende doos, mits het gekochte volledig functioneel, onbeschadigd, compleet en scherp geprijsd is. En dan kan er altijd iets aan mankeren, ik maak dan vaak een afweging van de voors en tegens en in dit geval is de beschadiging mijn pijnpunt.

› reageer

@Bassie,

In welke plaats zit de betreffende Belcompany en indien er meerdere zitten, welke winkel / straat?

› reageer

Het toestel zit in een dun laagje plastic ingepakt. Daaronder zitten twee kartonnetjes, in eentje zit een siliconen hoesje in plastic, in de ander weet ik niet meer wat er in zat. Geen boekje in ieder geval. Onder die twee kartonnetjes zit de oplader, datakabel en headset onder in de doos.

Gezien het de laatste toestellen zijn die in omloop zijn, denk ik dat als je al iets kan bereiken, dat ze je geld terug geven. Dan vraag ik me af of je het dan niet beter op de koop toe kan nemen. Het toestel kost tenslotte maar 120 euro, wat echt spotgoedkoop is.

› reageer

Ik had het geluk dat ik afgelopen zaterdag nog 2 lumia´s heb kunnen bemachtigen hier in het zuiden want de BC hadden veel onderling verzoeken voor leveren aan elkaar. Er zat netjes een zegel op beiden doosjes. De blauwe versie zat netjes in doos met alle kabels verpakt. Daarintegen was de zwarte nokia nadat ik de zegel had verbroken blijkbaar open geweest. De kabels zaten er los in en het kleine klepje wat je moet open maken om te kunnen opladen was beschadigt doordat het denk ik een keer te ver was verbogen naar buiten toe( klein knikje in klepje). Ook bij aansluiten zune bleek de blauwe de tijd nodig te hebben om update´s te verwerken terwijl de zwarte al up to date was??Dit netje gemeld bij BC en ze gaan nu kijken of er nog een nieuwe te verkrijgen is maar dit is bijna onwaarschijnlijk. Anders word het netjes onder garantie gemaakt. Ook gingen ze via emei nummer uitzoeken of dat niet al die cashback is gebruikt op de zwarte nokia. Tot nu toe netjes geholpen door betreffende BC...Word vervolgd...

› reageer

@blabla:
Aanvulling : in het tweede kartonnetje zit wat papierwerk, foldertje mbt de garantie en snelstart-gidsje in twee talen.
Zoals meestal 't geval is in de laatste jaren, zit er geen uitgebreide handleiding bij, die staat online.

› reageer

@Casper

Het is een filiaal in het noorden.
De verkoper heeft het (zwarte) toestel vorige week dinsdag uit een ander filiaal laten overkomen, vrijdag kon ik hem afhalen.

Bij mij zat in het ene kartonnetje een siliconen hoesje, in het andere een boekje met Ovi voorwaarden, een briefje met info over Nokia account en de usb-kabel.

Ik sta in dubio of ik nog een keer langs de winkel moet of niet, liever niet omdat ik een hekel heb aan dergelijke conflicten. Toch vind ik de beschadiging erg jammer, vooral omdat ik bang ben dat het groter wordt. Ben er ook niet helemaal gerust op dat het goed komt met de cashback.

Lastig.

› reageer

@Bassie,

Ik zou gewoon namen noemen als ik jou was, want je loopt hier te klagen, maar krijgt bij de filiaalhouder niets voor elkaar.

De naam van de plaats waar die staat en mochten er meer in die plaats zijn, dan het betreffende filiaal. Als je dat doet zijn ze er erg gevoelig voor, want je hebt er niets aan als je niet fatsoenlijk geholpen wordt.

Ik weet dat mijn tweede toestel uit een filiaal in Alkmaar is verzonden naar Beverwijk, die filiaalhouder wees zijn personeel er op dat wat ze wilde doen niet kan en als het goed is ligt er één uit Den Haag voor me klaar. Volgens hun zeggen is de filiaalhouder uit Den Haag zeer streng, eerlijk, want het is een showroommodel wat achter glas heeft gestaan, ik ben volgens mij wel gebeld door Beverwijk, maar ik heb het deze week erg druk, dus moet er even tijd voor maken.

Alkmaar had gewoon wat bij elkaar gegooid, een verkeerde lader, geen USB kabel, maar het toestel hoort in plastiek te zitten, dat was ook al niet het geval. Mocht het mij niet aanstaan, dan mogen ze die ik nu heb naar pro-assist opsturen, of ik kan mijn geld terug krijgen is mij verteld. Wat dat betreft is de filiaalhouder in Beverwijk erg streng, maar wel eerlijk.

Met in dubio staan kom je er niet, dien dan een klacht bij het hoofdkantoor in.

› reageer

Ben er ook niet helemaal gerust op dat het goed komt met de cashback.

Alsof er massa's mensen zo een toestel kopen om 50 euro cashback te krijgen en ze weer terug te brengen!? Als je je cashback niet ontvangt omdat het imeinummer al eerder aangemeld is, dan heb je een sterke zaak tegenover Bel Company en mogen zij dat gaan oplossen. Als een toestel puur in de vitrine heeft gestaan (en nooit aangezet is), dan vind ik dat dat gewoon op gaat voor een nieuw toestel. Zeker bij een actieprijs als deze.

› reageer

Oh maar ik zie dit ook als een tekortkoming van mijn kant en dat is ook een reden om geen namen te noemen.

Ik ben hier om info in te winnen en adviezen te krijgen, bedankt daarvoor.
Had wel graag antwoord willen hebben op de vraag of het te verwachten is of zo'n soort beschadiging groter kan worden, maar waarschijnlijk is dat niet te voorspellen. Als ik niet terugga naar de winkel dan is dat mijn risico.

Denk eigenlijk ook dat het met de cashback goed komt maar je gaat speculeren omdat de geschiedenis van het toestel niet duidelijk is, dat had ik wel willen weten bij aankoop. Die beschadiging heeft de verkoper ook niet kunnen zien.

› reageer

@Bassie,

Schade op het beeldscherm is altijd een risico, het is niet voor niets een touchscreen, laat het anders maar door de winkel weg halen.

› reageer

Niets dan lof voor BC Haarlem. De heren hadden mij vorige week zaterdag beloofd dat ze gingen proberen om nog een Lumia uit een ander filiaal te regelen. Ik heb er van de week een paar keer achteraan gebeld en zowaar werd ik vanochtend gebeld dat er een klaar ligt. Ben nu alles aan het installeren en ga hem in gebruik nemen als test naast mijn iPhone 4. Ben benieuwd wat prettiger werkt. Het eerste wat mij wel opviel is dat het scherm niet zo scherp is als het retina scherm van de iPhone.

Volgens de medewerker ging het wel om een vitrinemodel maar hij ziet er absoluut ongebruikt uit. Toestel aan de lader gehangen thuis en hij ging vrijwel direct aan. Alle accessoires waren nog verpakt in de originele verpakking en voor zover ik kan zien ongebruikt. Er zat bij mij trouwens wel een snelstartgids bij. Gelukkig maar want anders had ik er nooit achter gekomen hoe ik mijn simkaart erin had moeten stoppen

› reageer

@laredo,

Zo hoort het dus ook, het kan dus wel.

Als het even mee zit, dan ga ik morgen de vervanger (ook showroommodel), omruilen met de niet showroommodel die raar doet..

Het weer moet een beetje mee zitten, dat was vandaag helaas anders, maar morgen ziet er hoopvol uit.

› reageer

Heeft iemand al cashback ontvangen? Of meer info over ontvangen?

› reageer

Vandaag email ontvangen dat ze alles goed ontvangen hebben en dat ze het bedrag van€50 deze week nog overmaken. Netjes geregeld

› reageer

Weet iemand of deze lumia nog voor deze prijs nog ergens te krijgen is?
Uiteraard zonder dat de cash back al geincasseerd is.

› reageer

Update: vandaag cashback ontvangen. Precies voor 2 weken alles naar een kiala punt gebracht. Dat ging dus echt snel!

› reageer

Cashback hier ook binnen

› reageer

Jullie zijn goed bezig .
Ik kon natuurlijk niet achterblijven en ben ondanks het slechte weer teruggegaan naar de BC, kon ook niet anders want ik had de indruk dat de beschadiging groter werd.

De verkoper bleef gewoon volhouden dat het een nieuw toestel betrof uit een verzegelde verpakking, ongelofelijk eigenlijk.
Hij wilde hem niet omruilen voor een ander exemplaar maar stelde uiteindelijk voor om de Lumia op te sturen naar Nokia ter reparatie. Dit zou dan kosteloos zijn. Het is vervelend en nog ff afwachten maar ik moet er maar vanuit gaan dat het goed komt.

› reageer

Ook hier de cashback vandaag ontvangen, eveneens precies 2 weken na versturen via Kiala. Best snel, aangezien Kiala voor de bezorging toch ook meerdere dagen nodig heeft. Nette en vlotte afhandeling
Had wel geen email gekregen, maar dat boeit verder niet.

› reageer

voor de mensen die niet zijn geslaagt in er 1 te bemachtingen komend jaar lumia 620 voor 259 euro
http://www.computeridee.nl/nieuws/nokia-lumia-620-betaalbare-windows-8-phone

› reageer

Ik check zojuist de status van m´n Kiala pakket aan Recall, krijg ik dit te zien:

Pakket wordt geretourneerd naar de de verkoper

Ik heb een werkende Nokia compleet met accu en klepje opgestuurd. Iemand hetzelfde meegemaakt ?

› reageer

Er is er nog 1:

Ik ben net naar Belcompany Beverwijk geweest, want daar zou het toestel worden omgeruild met die van Den Haag die was binnen gekomen.

Ik zag een krasje wat mij niet aanstond, dus heb deze geweigerd.

Mijn toestel wordt ter reparatie aangeboden bij Pro-Assist, dus dat wacht ik af.

Het showroommodel van Den Haag wat nu in Beverwijk ligt, is dus beschikbaar.

Het is daar druk, claimen via een andere Belcompany kan alleen na het weekend i.v.m. dat ze altijd een dag achter lopen in het systeem en zondag geen werkdag is, maar ze wel in Beverwijk tot eind december op zondag open zijn.

Ik zet geen telefoonnummer neer, want dan worden ze gek, grote kans dat ze dan ook niet opnemen i.v.m. drukte in de winkel.

Edit:

Het krasje zit niet op het display, maar aan de achterkant bij het zilveren gedeelte bij de camera.

› reageer

@MVC:

De tekst: "Pakket wordt geretourneerd naar de verkoper" is normaal bij de (ietwat brakke) tracking van Kiala, omdat ze voor onze pakjes blijkbaar hetzelfde systeem gebruiken, als dat, waarmee je bij een webwinkel gekochte artikelen kunt terugsturen, waarschijnlijk ivm de gratis verzending.
Dat zinnetje hebben we allemaal gehad en het betekent dus gewoon, dat het pakje onderweg is naar ReCell.

› reageer

Voor wie bij BelCompany achter het net gevist heeft: bij Saturn en Kijkshop is de Nokia Lumia 800 nu te koop met Vodafone prepaid, voor 199 euro.
Wel wat duurder, maar voor Lumia's van deze winkels geldt de cashback-actie ook, dus minimaal 50 euro korting

› reageer

Voor wie bij BelCompany achter het net gevist heeft: bij Saturn en Kijkshop is de Nokia Lumia 800 nu te koop met Vodafone prepaid, voor 199 euro.
Wel wat duurder, maar voor Lumia's van deze winkels geldt de cashback-actie ook, dus minimaal 50 euro korting

en met de laagste prijs garantie zou je de telefoon ook kunnen krijgen voor de BC prijs via de BCC/Mediamarkt/Saturn!

› reageer

@danceplaza:

BCC is geen partner bij de Nokia Cashback-actie, dan loop je dus minimaal 50 euro korting mis.

› reageer

Als je het ergens anders koopt en de prijs naar beneden wilt hebben, dan moet je dat bewijzen door middel van een actuele folder of een website waar direct geleverd kan worden.

Winkels als Saturn kijken ook nog naar maximaal 15km vanaf de winkel, maar jij moet met het bewijs komen, zwart op wit.

Een voorbeeld:

BCC wilde niet meegaan naar de laagste prijs garantie toen de Block 0% BTW weken had, ze kijken alleen naar de website, maar daar gold de actie niet. Bij de Block krijg je het niet zwart op wit mee, dus wat ze beweren, klopt vaak niet. BCC hanteert overigens 20km vanaf het filiaal waar je bent, via internet hanteren ze andere regels.

Lees de kleine lettertjes!!!

› reageer

Als je het ergens anders koopt en de prijs naar beneden wilt hebben, dan moet je dat bewijzen door middel van een actuele folder of een website waar direct geleverd kan worden.

Winkels als Saturn kijken ook nog naar maximaal 15km vanaf de winkel, maar jij moet met het bewijs komen, zwart op wit.

Een voorbeeld:

BCC wilde niet meegaan naar de laagste prijs garantie toen de Block 0% BTW weken had, ze kijken alleen naar de website, maar daar gold de actie niet. Bij de Block krijg je het niet zwart op wit mee, dus wat ze beweren, klopt vaak niet. BCC hanteert overigens 20km vanaf het filiaal waar je bent, via internet hanteren ze andere regels.

Lees de kleine lettertjes!!!

het klopt dat er regels zijn, maar als iets ergens in de aanbieding, is het altijd de moeite waard om even te kijken bij de mm/saturn.

› reageer

Nou, kon vandaag m'n toestel weer afhalen bij de BC.
Ben blij dat ik toch nog verhaal ben gaan halen want er is kosteloos een nieuw scherm ingezet dus dat is netjes en snel opgelost. Had eigenlijk bij aankoop al in orde moeten zijn maar goed, als er verder geen gekke dingen aan het licht komen ben ik dat snel vergeten.

› reageer

Laagste prijsgarantie gaat hier niet op. Een prepaidpakket is een ander product dan een losse telefoon zonder branding. Daarnaast kan Bel Company ze niet meer uit voorraad leveren, een ander vereiste voor hun laagste prijsgarantie.

› reageer

@Bassie,

Zie je wel, dubben heeft geen zin, discussie is opsturen, dat heb ik inmiddels ook gedaan.

Belcompany stuurt naar Pro-assist die meestal goed is, Dynafix vindt ik een rampzalig bedrijf. Bij mij sloopten ze meer dan er gemaakt werd, dat is toen een hoog oplopende ruzie geworden geworden tot in België aan toe. Ook in België ging het eerst niet goed, maar later werd het door een vast persoon netjes opgelost.

Het vaste persoon dat ik bij Nokia in België had, heeft de diverse gesprekken bij o.a. The PhoneHouse gehoord en ze via mijn telefoon abonnement gesproken waar ik niet bij mocht zijn. Ik ben niet zo lang geleden bij even bij The Phonehouse in Haarlem geweest die inmiddels verhuist is en volgens mij allemaal nieuwe medewerkers, maar het beleid is onveranderd.

Mensen komen verhaal halen, tot de nodige ruzies in de winkel aan toe, dat was heel herkenbaar.

Ik ben zeker niet de makkelijkste, dus haal waar dan ook mijn verhaal, het liefst in een bom volle winkel, want dan weten de verkopers niet meer waar ze het moeten zoeken.

› reageer

Is iemand bekend of deze prepaid 'bundel' simlock vrij is?

› reageer

Inmiddels tijd mee gewerkt.
Leuk toestel, alleen de accu houdt het geen dag vol.
Mail wordt om de twee uur binnen gehaald, ik kijk regelmatig op nieuwssites, meer eigenlijk niet.
Kan geen app vinden, die kijkt wat er allemaal meedraait en uitgezet kan worden om de accu wat langer aan het werk te houden.

En, dat is vooral een domper, ik vind het toetsenbord te klein, ook zijwaarts.
Of ik heb te dikke vingers dat kan ook.
Hoop met de komende update, dat dit groter gemaakt kan worden, anders is dit toestel geen blijvertje.

› reageer

Ik ben zeker niet de makkelijkste, dus haal waar dan ook mijn verhaal, het liefst in een bom volle winkel, want dan weten de verkopers niet meer waar ze het moeten zoeken.Als je het toestel daar gekocht had had je een punt gehad. Bij een reparatiepunt in een winkel waar je het toestel niet gekocht hebt stennis maken is ronduit triest. Alleen al omdat je je gelijk probeert te halen, maar in de verste verte het begrip 'consumentenrecht' niet snapt, en niet snapt dat de verkoper verantwoordelijk is voor de garantie, en niet de fabrikant.

Leuk toestel, alleen de accu houdt het geen dag vol.Heb je wel al de nieuwste versie? Mijn Lumia 800 gaat pas langer mee sinds een paar updates. Met ##634# kan je het diagnose menu tevoorschijn halen. Bij battery status zou je "Full Charge Capacity" dicht richting de 1500 mAh moeten gaan. Dat zou je nog na kunnen kijken.

› reageer

@blabla

Dank voor je tip, ##634# maakt zichzelf gelijk tot een app, is prima.
Alleen kan ik niet de optie vinden die aangeeft wat het vermogen van de accu.
Wel wat de accu op het moment verbruikt en de verwachten levensduur.
Daar schrok ik eerst wel van, gaf aan dat het nog 83% was, en dan na twee weken in gebruik.
Bij een andere optie word aangegven 98%.

› reageer

Hey leuke actie, vraag me alleen af of de simlock die erop zit geld voor vodafone prepaid of dat je er ook vodafone abonnement mee kan gebruiken heeft iemand dit getest??

› reageer

Het gaat om de "Full Charge Capacity" bij "Battery Status", die moet richting de 1500 mAh staan. Het percentage zegt hoe vol je accu op dat moment is (Remaining Charge Capacity gedeeld door Full Charge Capacity).

› reageer

Bij mij geeft de Battery Status die beide gegevens ook niet weer (alleen Charged, Voltage en Current). Heb de laatste update.

› reageer

Bij de kijkshop is ie weer in de aanbieding.
200 en je krijgt een cashback van minimaal 50 euro (volgens de site)

http://www.kijkshop.nl/product/135903/vodafone-prepaid-nokia-lumia-800/

› reageer

Helaas volgens advertentie voorzien van simlock

› reageer

Hmm, blijkbaar is het normaal dat de Battery Status minder gegevens weergeeft bij recentere Lumia's :

http://discussions.nokia.com/t5/Nokia-Lumia/Lumia-800-full-charge-capacity-problem/m-p/1627688

› reageer

Heb de cashback a €50,25 ontvangen!
Had een oude defecte Sony Ericsson W800i ingestuurd (Toestel ging niet meer aan, geen waterschade)

Prima, toestel al met al voor €119,70
Bedankt sjeroen!

› reageer

@Windstorm,

Hoe lang duurde het voor je een E-mail bericht kreeg dat ze het hadden ontvangen?

Hoe lang duurde het voor ze tot uitbetaling overgingen vanaf het moment van opsturen?

› reageer

Zowel wij, als mijn zwager, hebben geen email ter bevestiging van de ontvangst gekregen, het geld stond precies twee weken na verzending op de rekening.

› reageer

@Marly,

Bedankt, ik las dat er wel e-mail berichten verzonden werden, maar vaak als spam worden aangezien. Ik kom echter niets in mijn spam tegen, maar zie wel dat Kiala het heeft afgeleverd.

Ik bel volgende week voor de zekerheid even, maar denk dat het wel goed komt.

› reageer

@blabla,
@Zoete broodjes,

Wat gebeurd er precies als de code ##634# wordt gebruikt?

Is de code ##634# ook weer ongedaan te maken als het niet bevalt?

› reageer

Heeft iemand hem al via kijkshop gekocht en zit er dan een simlock op? Zoja, is dit toestal dan te unlocken?

› reageer

@Casper: de app Diagnostics wordt dan geinstalleerd, deze kan je uiteraard ook weer verwijderen.

› reageer

@bcool:
Volgens berichten hier en op Tweakers heeft het Vodafone prepaid toestel van de Kijkshop een prepaid simlock, een Vodafone abo simkaart werkt er dus niet in.
Zover ik weet (gehoord, geen eigen ervaring), kunnen unlockers de Lumia 800 nog niet simlockvrj maken, je bent dus aangewezen op de code van de provider, tegen betaling, of na een jaar gratis.

› reageer

thxs voor de info Dan laat ik hem voor nu nog ff liggen

› reageer

@Pinokkio,

Welke code moet er om het terug te zetten gebruikt worden?

Die van mij ligt nog in reparatie, het zal wel in het nieuwe jaar worden voor ik het weer terug heb.

Volgens mij is het een software fout, maar ik kan het mis hebben, maar even afwachten.

› reageer

@Casper: niks code, gewoon verwijderen zoals je andere apps ook kunt verwijderen.

› reageer

Ik dacht even dat je een tegen code moet gebruiken om het ongedaan te maken.

Ik heb nog geen ervaring met apps, ik heb nu 2 toestellen met touchscreen, waarvan één er even nagekeken moet worden, maar heb er nog geen tijd voor gehad om ze eens goed te bekijken.

De Nokia is even op reis, maar verwacht ik in januari terug.

De Samsung Pocket ligt hier wel, maar moet daar eens rustig voor gaan zitten.

Andere zaken gaan even voor, lekke wasmachine kraan, nieuwe wasmachine omdat de oude het na 14 jaar begeven heeft. Nog even een cashback voor de wasmachine binnen halen, die zit toevallig bij o.a. mijn wasmachine die ik nog niet kan aansluiten i.v.m. lekkage.

Ik heb het al altijd aan het einde van het jaar steeds drukker, een verkeerde gewoonte, moet ik maar eens gaan afleren.

› reageer

Nu verkrijgbaar voor 200 euries bij [color=blue]Ibood[/color].
Helaas net te laat voor de cash back

› reageer

Mijn telefoon hebben ze volgens Kiala sinds 17 december 2012 binnen, maar ik heb nog geen betaling gezien.

› reageer

^
"VERGOEDINGEN
... Na ontvangst van de mobiele telefoon door Nokia/ReCell, ontvang je binnen 14 dagen de vergoeding op het opgegeven bankrekeningnummer."

› reageer

Casper, bij mij duurde het 16 dagen tussen inleveren bij Kiala punt en betaling.

› reageer

Even een overzichtje tot nu toe:

Besteldatum Status
/ Het pakket is verstuurd naar ReCell
Vragen over uw pakket?

Indien u vragen hebt over de bovenstaande status of het traject van dit pakket, dan kunt u contact opnemen met ReCell.
Retour historiek
17-12-2012 12:57
Het pakket is ontvangen in het sorteercentrum van Kiala en wordt teruggezonden naar uw webshop - Uw webshop zal na ontvangst van uw pakket u verder kunnen informeren.

13-12-2012 17:50
Het Pakket is ingeleverd in het Kiala Punt en zal naar het sorteercentrum van Kiala verzonden worden.

Kiala is blijkbaar ook niet de snelste.

› reageer

Sorry, hoor, maar geloof je nou echt dat het de rest van NL interesseert wat het logistieke verloop van je ingeleverde oude telefoon is???
Eerst loop je als Theo & Thea van "Kreatief met kurk" te zeuren dat je de cash back nog niet ontvangen heb, terwijl de terugbetaaltermijn nog niet verstreken is, en nu denk je dat we hier zitten te wachten op de ontwikkelingen van je eerste deal in de grote mensen wereld

› reageer

Een glimlach kan ik toch echt niet onderdrukken. Soms bekruipt mij het gevoel dat dit forum is voor .....................
ik durf niet meer

› reageer

Code niet herkend op inleverpunt,wat nu?
Formulieren geprint maar als er ingescand wordt dan herkent de scanner de code niet.
Iemand ook dat probleem? Pakketje weer mee naar huis en een mailtje gestuurd en nu maar afwachten omdat het jaar bijna om is.

› reageer

Was bij mij ook, de code werd vervolgens met succes handmatig ingevoerd.

› reageer

@jiminasia,

Volgens mij haal je het één en ander door elkaar, het vuurwerk mag pas om 10 uur afgestoken worden, maar jij staat al op ontploffen, dat is toch nergens voor nodig?!

Ik gaf gewoon wat informatie in het algemeen, volgens mij had ik het wel al binnen moeten hebben, maar blijkbaar is Kiala wat aan de trage kant waardoor ik het wat later zal krijgen.

› reageer

Dat ze niet de snelste zijn oke, maar daar betaal je ook naar. Hetzelfde geldt voor dhlforyou.

Maar ik snap m wel hoor. Waarom "klagen" als er nog helemaal niets aan de hand is:

Hoe lang duurt het voordat mijn pakje wordt bezorgd op het Kiala Punt?

De levertermijn is gemiddeld 4 werkdagen, vanaf het moment dat de verzender het pakket in zijn/haar Kiala Punt heeft afgeleverd. U ontvangt een automatisch e-mail bericht zodra uw pakket op uw Kiala Punt is aangekomen. Het heeft dus geen zin om naar uw Kiala Punt te gaan, voordat u dit bericht heeft ontvangen.
[/qoute]

[quote]Uw pakket wordt geleverd binnen 24 uur na de ontvangst van het pakket in het Kiala sorteercentrum*. Nadat u een kennisgeving van Kiala heeft ontvangen, kunt u uw pakket afhalen zonder te wachten in lange rijen.

* Door de voorbereiding van het pakket bij de webshop kan het soms meerdere dagen duren voordat het pakket aankomt in het Kiala sorteercentrum.
[/quote]
Ergo: 13e ingeleverd bij punt (tegen sluitingstijd, dus werkdag is al vrijwel voorbij), 17e op het sorteercentrum, Pakket is dus in minder dan 1,5 werkdag op het sorteercentrum en zal dan als het goed is de 3e doch uiterlijk de 4e werkdag worden geleverd op het kiala punt. Geheel conform voorwaarden....

Reken vervolgens een dag voor handling bij recelll en dan nog s 14 dagen voor de betaling.

Al met al zit ik dan toch echt al in 2013...

Ik heb het in het andere topic ook al aangegeven, maar persoonlijk heb ik dus een schurfthekel aan dit soort (helaas typisch Nederlands) geklaag om niks. Is echt iets van de huidige tijd. We zijn met zn allen blijkbaar veel te veel VERwend en niets meer GEwend.

› reageer

@PetervdK,

Ik ben blijkbaar even de tel kwijt geweest, verkeerd geteld en werd zenuwachtig.

En verwend, nou dat valt wel mee hoor als je als een Nederlander niet klaagt, dan is er pas wat aan de hand. >

› reageer

Voor de mensen die nog wachten:

Het bedrijf wat de telefoons inneemt is tussen 21 december 2012 en 3 januari 2013 gesloten geweest, dus die dagen tellen niet mee voor reactie en of uitbetaling, ze zijn druk met de pakketjes uit te pakken en zullen volgende week gaan uitbetalen.

› reageer

Gister maar eens gebeld met Recell omdat ik helemaal niks gehoord had sinds mijn aanvraag op 10 december. Ook Kiala gaf nog steeds niets aan met mijn barcode. Gelukkig bleek alles in goede ontvangen te zijn en het toestel goedgekeurd. Uitbetaling vindt plaats in de tweede helft van deze week aldus de zeer keurige mevrouw aan de telefoon.

› reageer

Vanaf morgen in België bij de Aldi te koop voor een leuke prijs. Iets duurder dan bij de Bel Company deal, maar zeker ook een mooie prijs voor een goed toestel.

› reageer

Cashback in goede staat ontvangen :-)

› reageer

Hier de tweede cashback (80 euro ) ook netjes op tijd binnen, strakke actie!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.