Beste abo met iphone 4 of samsun galaxy s2

In het verleden was het makkelijk om abonnementen te vergelijken op 'tv', echter is dit niet meer mogelijk zoals ik het kan zien. Ik kom op het net veel goedkopere aanbiedingen tegen dan bij de vergelijker. MIsschien hebben jullie trouwe tv'ers een beter beeld van de beste aanbiedingen. Ik ben op zoek naar een abonnement met 300 min, 100 sms en 500 mb internet.

Alvast bedankt voor jullie inbreng.

› reageer

Laatste week van mei er eente uit de "muur"gehaald op schiphol en paar weken pas geactiveerd. Geen probleem. Dus dat 6 weken verhaal, klopt iig niet bij de oude batch en zou dus volgens mij ook niet voor de nieuwe gelden ( al kan het theoretisch wel). Dus eerder zoals de eerder vermelde 31 dec/maart...

› reageer

Ook al wil je geen lease, Telfort is met name met de S II ontzettend goedkoop op dit moment. Over twee jaar zal je dan alleen nog een restwaarde moeten betalen, maar dat zal omgerekend niet meer dan een euro of drie per maand zijn.

› reageer

GA NIET IN ZEe met telfort kpn of hi, zijn allemaal 1, bieden alleen lease aan icm met toestel, niet doen. gooi je geld niet weg.

zoek je 1 jarig abbo?
http://www.belsimpel.nl/samsung/samsung-galaxy-s-ii-i9100-black/abonnement#aanb_12018_12090
40*12=480
toestel:33
aansluitkosten: 30
totaal: 546 euro!
dus je betaald 200 voor je abbo, als je de toestelprijs ervanaf haalt, niet 200/12= 16.66 euro, dit is te doen

Telfort:
36*12=432
kosten toestel na abbo: 100 ( waarde over 1 jaar, dan heb ik t nog makelijk berekend, waarschijnlijk iets meer)
totaal:562
ongeveer 17 per maand voor de bundel zelf dus.

hoewel het niet veel verschil is, vertrouw ik lease gewoon niet!

Wat Ik zelf zou doen is de gs3 2 jaar icm tele2! http://www.belsimpel.nl/samsung/samsung-galaxy-s-3-iii-i9300-black/abonnement#aanb_12019_12091
32*24=768
toestel: 25
totaal: 823
823-toestel=400
400/12=16.6666 per maand

Goedkoper dan dit bestaat niet, dat wil niet zeggen dat het goedkoop is, dit zijn je beste opties op dit moment, tjah die knallers van aanbiedingen doen ze niet meer aan:S.

› reageer

Dan moet je wel het T-Mobile netwerk willen natuurlijk. De vergelijking is overigens niet helemaal eerlijk: Bij Tele 2 krijg je 300 minuten of 300 smsjes, bij Telfort 300 minuten én 100 smsjes. Bij het aangegeven verbruik van Merson zou er dan gekozen moeten worden voor SmartMix 450, anders komen er buiten bundel kosten bij omdat de bundel van Tele 2 te klein is. Bij Telfort is het risico op buiten bundel verbruik nog kleiner dan bij Tele 2, doordat voor gesprekken langer dan 10 minuten maar 10 minuten betaald hoeven te worden. Daarnaast is het buiten bundel tarief bij Tele 2 met 30 ct per minuut ook hoger dan de 24 ct per minuut van Telfort (met een maximum van 2,40 euro per gesprek).

Telfort bij 2 jaar:

25 euro per maand
300 minuten + nooit meer dan 10 minuten per gesprek betalen
100 smsjes
500 MB internet
30 euro aansluitkosten

Totaal: 630 euro plus restwaarde

Als je dat vergelijkt met één jaar:

462 euro plus restwaarde bij Telfort
546 euro bij Tele 2

Uitgaande van een restwaarde van 75 euro na twee jaar, betekent dat dat je totaal 705 euro kwijt bent bij twee jaar. Oftewel, vergeleken met de éénjarige Tele 2 deal: 159 euro extra voor het tweede jaar, oftewel: je sim only het tweede jaar mag niet meer dan 13,25 euro per maand kosten wil je voordeliger uit zijn met één jaar.

› reageer

De S3 is voor mij te hoog gegrepen. Tevens is het voor mij niets om zon grote fragiele telefoon dagelijks mee te dragen alhoewel de specs mij natuurlijk zeer aanspreken.

Dus lees graag nog meer interessante deals mbt een van deze phones. Mag zowel 1 of 2 jaar zijn. Voor wat betreft lease phones heb ik mijn bedenkingen; hoe berekenen ze de restwaarde na de contractperiode?

Gelukkig dat jullie niet beginnen over de HN abo's. Trouwens Tele2 is voor mij ook eigenlijk een 'twijfelprovider'. Maar indien een goed aanbod wil ik het zeker overwegen.

Ik wil naast de iphone 4 en S2 de Advance er aan toevoegen.

Heb nu een abo lopen bij T-mobile, ben best tevreden, dus kan eventueel ook met verlenging indien nog gunstiger.

Nogmaals spreek ik mijn dank uit!

› reageer

De S3 is voor mij te hoog gegrepen. Tevens is het voor mij niets om zon grote fragiele telefoon dagelijks mee te dragen alhoewel de specs mij natuurlijk zeer aanspreken.

Dus lees graag nog meer interessante deals mbt een van deze phones. Mag zowel 1 of 2 jaar zijn. Voor wat betreft lease phones heb ik mijn bedenkingen; hoe berekenen ze de restwaarde na de contractperiode?

Je moet je inderdaad afvragen of je een surfplank wilt, want hoe groter het beeld, hoe kwetsbaarder het beeldscherm. Neem een Ipad 3, leuk, groot, duur, maar vervoerbaar met een stevige liefst waterdichte tas er omheen.

Wat ik bedoel te zeggen, kijk naar de reviews, de specs, het formaat beeldscherm, hoe vervoer je het toestel, per auto, fiets of lopend, maak dan pas je besluit.

› reageer

@Casper

Als je mijn stukken goed leest weet ik heel goed in welke 3 toestellen ik interesse heb. De S3 is mij aanbevolen en heb ik vervolgens, zie weer mijn stuk, aangegeven dat dat niets voor mij is.

› reageer

De Samsung Galaxy S Advance komt op 21,50 euro per maand uit, nog 3,5 euro per maand voordeliger dan de Samsung Galaxy S II.

De restwaarde is de tweedehands waarde van het toestel op het moment dat het toestel ingeleverd moet worden, oftewel het bedrag dat een inzamelbedrijf KPN/Telfort op dat moment nog voor dat type toestel geeft. Houd er rekening mee dat dat bedrag iets hoger zal zijn dan het bedrag dat bedrijven als Envirophone voor je oude telefoon geven, omdat laatstgenoemde zelf nog geld moet verdienen aan dit inzamelproces.

› reageer

Als je de Advance wilt, dan is het een goede om te kijken naar de hollandsnieuwe aanbiedingen. Ook omdat je daar maar 10 euro aansluitkosten betaald (scheelt toch weer)

› reageer

Graag ontvang ik ook een link of naam behorende bij de aanbieding.

Mbt lease phones: Ik doelde op wat ik na einde contract moet betalen blijft dus gissen.

Ik wil tenslotte de samsung galaxy s duos toevoegen.

Graag verneem ik welk toestel waar het beste aanbod heeft? Natuurlijk met +/- 300 min, 100 sms en min. 500 mb internet.

› reageer

Voor de Galaxy S Advance icm hollandsnieuwe: http://www.hollandsnieuwe.nl/tv
24 x €21,25 per maand met 275 min/sms + 500 MB
@voordeelmobiel Bij hollandsnieuwe betaal je dan geen aansluitkosten maar wel €25,- bezorgkosten.

› reageer

Voor de Galaxy S Advance icm hollandsnieuwe: http://www.hollandsnieuwe.nl/tv
24 x €21,25 per maand met 275 min/sms + 500 MB
@voordeelmobiel Bij hollandsnieuwe betaal je dan geen aansluitkosten maar wel €25,- bezorgkosten.

Bedankt voor je inbreng windstorm. Mbt hollandsnieuwe heb ik echter mijn bedenkingen? Ik hoor zoveel negatieve ervaringen.... tevens wil ik mijn nummer meenemen en ik vraag me af of dat bij HN wel goed gaat verlopen.

Graag zie ik ook aanbiedingen met andere providers tegemoet. En zijn er geen interessante aanbiedingen met de iphone 4?

› reageer

Ik begrijp ook heel goed waar je op doelt met een beetje zelf zoeken maarrrr... ik heb tot op heden geen zinvolle informatie gekregen. De inbreng gaat niet over hetgeen waar ik naar op zoek ben, en als er inbreng is over de toestellen waar ik naar op zoek ben betreft het in combinatie met HN en Tele2. Ik heb laten weten dat ik daar in princiepe niet mee in zee wil gaan.

Daarnaast denk ik dat er meer volgers zijn die benieuwd zijn naar de uitkomsten in dit forum.

› reageer

Ik wil deze draad niet wijzigen maar ik vraag mijzelf wel af waarom mij wordt gevraagd om zelf te zoeken?

Waarom is telecomvergelijker niet de telecomvergelijker van vroeger? Waarom worden alle aanbieidingen niet bijgehouden, zodat een zoeker op TV direct de beste deal kan vinden?

Als deze site niet actueel is en dus niet alle deals in de vergelijkingen wordt meegenomen dan kan TELECOMVERGELIJKER.nl beter haar naam veranderen...

› reageer

Als gevolg op mijn vorige bericht wil ik u allen vragen om mij verder te informeren omtrent nieuwe aanbiedingen.

Mijn dank is zeer groot als ik een goed beeld krijg van de aanbieidingen, naast mij zijn er nog 4 collega's die op de resultaten wachten. De toestellen galaxy 's duos' en 's advance' die ik later toevoegde was op verzoek van mijn collega's.

› reageer

Ik heb na mijn laatste bericht geen antwoord gekregen over eventuele aanbiedingen... mag ik jullie hierbij mijn vraag nogmaals voorleggen?

Alvast bedankt!

› reageer

Je stelt veel vragen, maar nergens blijkt uit wat je zelf al hebt uitgezocht. Een beetje eigen initiatief vinden we helemaal niet erg. Dit is hier trouwens niks nieuws

› reageer

Beste pinokkio(moderator),

Zoals je al waarschijnlijk hebt begrepen ben ik geen veelvuldig gebruiker van tv. Er is geen gebruiksaanwijzing waar ik kan lezen dat ik ook mijn inbreng moet weergeven als ik een vraag stel aan de andere tv'ers.

Nou aangezien ik het nu weet zal ik mijn inbreng weergeven: Ik had wat gevonden op gsmtopdeal.nl. Deze webwinkel heeft volgens mij de beste deal i.c.m. de iphone 4 wat ik heb gevonden of weten de andere tv'ers een betere deal? Aangezien het hier ook T-mobile betreft betaal ik ook geen aansluitkosten.

Voor de S2, S Duos en Advance heb ik het nog niet een duidelijk.

En aangezien de vergelijker niet actueel is lijkt mijn verzoek om informatie hier te verkrijgen gepast.

› reageer

Kijk even hierzo.

http://www.gsmweb.nl/tele2/index_t2ab.htm

Volgens mij is dit de goedkoopste Iphone 4 aanbieding.

› reageer

Kijk even hierzo.

http://www.gsmweb.nl/tele2/index_t2ab.htm

Volgens mij is dit de goedkoopste Iphone 4 aanbieding.

Bedankt amido, deze aanbieding had ik nog niet ontdekt!

Deze aanbieding komt exclusief sms uit op 638 euro (24x26,25 + 8 verzendk.). Ik neem aan dat hier ook aansluitkosten gerekend gaan worden alhoewel ik dit niet kon vinden op de site. Daarnaast zit er ook geen sms-bundel bij, als ik een bundel van 100 erbij neem kom ik op totaal 638+120= 758 euro, niet te vergeten; exclusief de aansluitkosten.

De gsmtopdeal aanbieding komt op 595,80 + 109,95 = 708,75 euro. Ik betaal geen aansluitkosten omdat ik al bij t-mobile zit.

Samenvattend heb je meer minuten bij Tele 2 maar dit weegt niet op tegen de kwaliteit van T-mobile en het feit dat ik aan ongeveer 250/300 minuten genoeg heb.

› reageer

Samenvattend heb je meer minuten bij Tele 2 maar dit weegt niet op tegen de kwaliteit van T-mobile

Kun je dit svp toelichten?

› reageer

[quote]
Samenvattend heb je meer minuten bij Tele 2 maar dit weegt niet op tegen de kwaliteit van T-mobile
[/quote]

Kun je dit svp toelichten?

Natuurlijk... Het betreft bij Tele2 een abonnement met 500 min en bij T-mobile(gsmtopdeal.nl) een abonnement met 250 min. De kwaliteit van T-mobile is wat mij betreft veel beter, ik hoor namelijk vele negatieve verhalen over Tele2. Enkele voorbeelden; de klantenservice is niet wat je van een klantenservice mag verwachten, soms ben je niet bereikbaar, soms komen smsjes niet aan, je mag soms heel lang wachten op je gsm terwijl het abonnement al begonnen is. Dit zijn voorbeelden die ik in mijn omgeving heb gehoord en tevens kan je soortgelijke voorbeelden op het net vinden.

Over T-mobile kan ik uit eigen ervaring vertellen dat ik eigenlijk zeer tevreden ben.

Ik hoop dat het jou nu duidelijker is.

› reageer

Aantal verschillen begrijp ik. Verschil in bereikbaarheid en sms's al of niet aankomen verbaast me omdat ik heb begrepen dat Tele2 op T-mobile netwerk zit.
Op deze punten had ik daarom geen verschil verwacht.

› reageer

Aantal verschillen begrijp ik. Verschil in bereikbaarheid en sms's al of niet aankomen verbaast me omdat ik heb begrepen dat Tele2 op T-mobile netwerk zit.
Op deze punten had ik daarom geen verschil verwacht.

Het kan best zijn dat tele2 op het netwerk van T-mobile zit, dit wist ik trouwens niet. Een vergelijkbare provider is HollandseNieuwe, deze zit als ik het goed heb op het Vodafone netwerk. Ook over HollandseNieuwe krijg ik alleen maar negatieve verhalen te horen. Dus dat zegt niet zoveel op welk netwerk het zit.

Een abonnement bij een van de premium merken/providers met hun goede klantenservice bespaard gewoon kopzorgen. En ja ik weet deze zijn duurder en daar weten tv'ers alles van. Maar daarom kwam ik dus ook met het abonnement bij Gsmtopdeal.nl, een goede deal met een premium provider.

› reageer

hollandsnieuwe is 100% dochter van vodafone. Meer te vergelijken met Ben (T-mobile) en simyo (KPN)
Over alle providers zijn wel slechte ervaringen te vinden. Op basis daarvan een provider helemaal uitsluiten zou ik niet doen. Of het moet heel structureel zijn zoals bij Youfone en Simpel.

Zelf heb ik hollandsnieuwe, zelden zo tevreden geweest met een abonnement.

Miss moet je bij Providers als tele2 en hollandsnieuwe het en een beetje treffen, dat alles goed gaat.

› reageer

Maar daarom kwam ik dus ook met het abonnement bij Gsmtopdeal.nl, een goede deal met een premium provider.

Waarom schaf je deze deal dan niet aan?

› reageer

[quote]Maar daarom kwam ik dus ook met het abonnement bij Gsmtopdeal.nl, een goede deal met een premium provider. [/quote]

Waarom schaf je deze deal dan niet aan?

Het zou zonde van mijn tijd zijn om hier een draad te openen als ik direct wist dat dit de beste deal is niet waar... daarnaast zijn mijn collega´s ook geinteresseerd in een van de andere toestellen dus hoop daar ook meer over te weten te komen.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.