Nokia Asha 202 €19.99 prepaid

http://www.phonehouse.nl/prepaid/nokia/asha202/t-mobilesmartstart/?color=black

dual sim en kan je mee whatsappen dus echt goedkoop.

Zelf net besteld

› reageer

http://www.phonehouse.nl/prepaid/nokia/asha202/t-mobilesmartstart/?color=black

dual sim en kan je mee facebooken dus echt goedkoop.

Zelf net besteld

zal deze simlock vrij zijn? ik vermoed van wel aangezien het een dual sim telefoon is.

› reageer

tmobile prepaids zijn al een tijdje simlockvrij

› reageer

En de actie was alweer om 23:30 van de site af

› reageer

23:50 heb ik hem besteld. Ook nog eens cashback van 3,75 euro
Voor een kleine 16 euro een leuk toestelletje.

› reageer

Nu 39,99, maar na studentenkorting (willekeurig nummer intoetsen) heb je 15% korting.
Dan wordt het 33,99. Nog steeds niet duur voor een dual sim dingetje.

› reageer

Zou ik dat in de winkel nog kunnen regelen denk je? Ben ook student, maar ben helemaal vergeten hiervan gebruik te maken. 15% is nog eens 3 euro er af.

› reageer

Het was een dagdeal, dus dat kun je wel vergeten.

› reageer

Het was een dagdeal, dus dat kun je wel vergeten.

Ik heb nog niet betaald. Ik heb gekozen voor afhalen in de winkel en daar dus betalen. Zal 't donderdag eens proberen. Wie weet

› reageer

Ik heb gekozen voor afhalen in de winkel en daar dus betalen.Stond er toen een prijs van 39,99, of een prijs van 19,99? Als de prijs van 39,99 genoemd werd, zal je die prijs ook moeten afrekenen in de winkel.

› reageer

19,99

› reageer

Kan je er Whatsapp op installeren? (Nokia S40 software type).
Ik lees tegenstrijdige berichten op internet namelijk.

› reageer

Gaan we testen zodra binnen is

› reageer

Heb er gisteren ook meteen 2 besteld en afgerekend, ben benieuwd of ze verstuurd worden en wat het is. Bedankt voor het posten!

› reageer

Jammer, te laat.

Voor € 39,95 mogen ze hem op eten.

Valt er nog iets in te ruilen bij The PhoneHouse om korting te krijgen, oude toestellen zat?

› reageer

Kan je er Whatsapp op installeren? (Nokia S40 software type).
Ik lees tegenstrijdige berichten op internet namelijk.
Dit is een officiële reactie van Whatsapp die ik tegenkom bij een zoektocht voor Whatsapp op de Nokia 200:

"The Nokia Asha 200 is not a supported device for WhatsApp messenger. WhatsApp uses your phone number to identify your account and dual SIMs presents significant difficulty to this feature. There are also no background services that allow WhatsApp to receive messages while your phone is not actively being used. Thus, the Nokia Asha 200 is not supported for WhatsApp. You can check to see which Nokia phones are supported here. If your device is not listed, it is not supported and will not be able to run WhatsApp. Sadly, If your device is unsupported, we cannot comment on any future development plans."

De Nokia 201 is wel ondersteund, maar de Nokia 200 niet, vanwege de dualsim uitvoering hiervan. Op de website van Whatsapp staat helemaal geen ondersteuning voor de Nokia 203 (de enkel sim uitvoering van de Nokia 202). Ik denk dus niet dat Whatsapp er op gaat werken. Zo wel, dan blijft de zin over het Nokia Series 40 systeem van toepassing: "There are also no background services that allow WhatsApp to receive messages while your phone is not actively being used." Dat betekent simpelweg dat apps pas binnenkomen als je Whatsapp opent, en dat maakt het redelijk onbruikbaar.

› reageer

@pat-rick, goed bezig. Ik heb 4 vodafone sims klaar voor je!

› reageer

@Lemmings; snap niet hoe je dat doet met Vodafone, altijd als ik bestel wordt er niet geleverd....:-(
Voor kidsook liever t-mobile prepaid, vervalt beltegoed niet (1x bellen/sms-en per half jaar).

› reageer

@ pat-rick, heb 3 besteld en kreeg 5!

› reageer

Heeft iemand al wat binnen?? Antwoord krijgen van de Phonehouse hoef je niet te verwachten want ze weten het gewoon niet. Ik heb wel een mailtje ontvangen dat mijn betaling is ontvangen maar nog geen betalingsbevestiging of verzend info.

Geeft weer aan hoe die gasten van de Phonehouse opereren.

› reageer

Hier nog niks. Wacht op een mail/belletje van de plaatselijke Phone House dat ik hem kan ophalen.

› reageer

Ik ben het toestel gaan ophalen. Leek me de snelste oplossing. Ik ben ook keurig gebeld dat hij klaar lag. Ik was schijnbaar alleen vergeten om ipv white de kleur gray aan te klikken. In de winkel wist men van niets van de actie en in de kassa stond het toestel voor € 37,95. Men moest eerst bellen met het hoofdkantoor om toestemming te krijgen om de prijs aan te passen. Men ging wel daarna de simkaart activeren in het toestel ?? Nieuwe procedure?? Uit eindelijk meegekregen voor € 19,99. Hij is al bijna verkocht!

› reageer

Men ging wel daarna de simkaart activeren in het toestel ?? Nieuwe procedure??Is al jaren het geval bij Phonehouse. Ik koop geen prepaid meer in hun stenen winkel. Als ik iemand een prepaid telefoon cadeau wil geven is het toch raar als de simkaart al is geactiveerd? Bij Kijkshop activeren ze de sim niet, maken wel de doos open om te controleren of alles aanwezig is. Maar als je erom vraagt kan de doos ook ongeopend mee.
Een medewerker van Phonehouse vertelde me destijds dat de sim geactiveerd moet worden om de provisie van de provider te ontvangen. Sim niet geactiveerd geen provisie.
Ik kan me herinneren dat ik de Telfort prepaid Alcatel OT-I650 wilde kopen bij Phonehouse en ik 'm niet meekreeg zonder activering. Heb het pakket toen niet gekocht. En dat is al een paar jaar geleden!

› reageer

Alsof het ons om die sim is te doen

› reageer

Daarstraks gebeld door The Phone House.

De reden dat ze nu pas belde is dat ze eerste bij het hoofdkantoor moesten nagaan of ze hem wel voor die prijs mochten verkopen, omdat het een dagaanbieding was....

Ik koop de telefoon en kies voor afhalen in plaats van opsturen. Waarom dan daarna nog eens gaan twijfelen of je hem voor die prijs weg mag doen?

Maar goed, mocht hem vandaag ophalen. Ik zeg dat ik maandag dan kom, omdat ik vandaag niet in de buurt ben. Nou, oké, maar UITERLIJK maandag waarom nou weer zo'n deadline stellen?

Rare winkel die Phone House.

› reageer

Maar goed, mocht hem vandaag ophalen. Ik zeg dat ik maandag dan kom, omdat ik vandaag niet in de buurt ben. Nou, oké, maar UITERLIJK maandag waarom nou weer zo'n deadline stellen?

Rare winkel die Phone House.

Anders was er zeker een wakker geworden personeelslid die hem zou kopen, zou niet weten waarom ze zo moeilijk lopen te doen.

› reageer

Ga nog wel proberen om die studentenkorting van 15% te krijgen. Dan kost ie maar 16,99

› reageer

Ga nog wel proberen om die studentenkorting van 15% te krijgen. Dan kost ie maar 16,99

Ben je wel lid van studenten.net? Alleen dan krijg je 15% korting.

› reageer

Uh nee? Ben wel student

Maar ik moet me daar dus registreren wil ik van die korting gebruik kunnen maken?

› reageer

Vandaag opgehaald. Studentenkorting maar niet om gevraagd. Vond 't wel best zo. Telefoon werd helemaal uitgepakt, sim erin, nummertje bellen om te activeren... zucht...

Leuk dingetje voor 20 euro. Witte achterkant met zilveren rand is wel een beetje... oerlelijk...
Maar who cares. Voor dit geld een prima backup telefoon. Nog even kijken of whatsapp erop kan.

edit-

Iemand enig idee hoeveel beltegoed er werd meegeleverd?? Als ik mijn saldo opvraag heb ik nog 3,82 zonder iets te hebben gedaan...

› reageer

Net gebeld, krijg ik te horen dat ie net is verwerkt. 24-12-2012 besteld notabene. En dan als excuus de feestdagen de schuld geven. Heb ik echt geen boodschap aan.

Sinds de 24e geen bericht ontvangen en bel je een keer, is het "toevallig" net verwerkt.

› reageer

Veel bedrijven sluiten tijdens tijdens de feestdagen gewoon een of twee weken, dus ik zie het probleem niet?
Zit iedereen hier dan zo te springen om een prepaid prulletje van twee tientjes, dat ze er niet een weekje langer op kunnen wachten?

› reageer

3,75 cashback is binnen Totaal dus 16,24. Wel jammer dat er geen wifi op zit.

Iemand al enig idee wat het start beltegoed is? Ik vind 3,82 zo'n vreemd bedrag.

› reageer

Heb een track en trace code ontvange via de mail. Alleen jammer dat ze er niet bij zetten via welke vervoerder ze gebruiken waardoor ik nog geen bal heb aan hun reactie. Echt triest aan het worden.

Verder even reageren op de reactie van Marly: het gaat mij dus niet om het zeuren of zeiken om een prulletje van 2 tientjes. Het gaat me om principe. Als je een website hebt en daar 24 per dag zaken op wilt doen moet je ook maximale bereikbaarheid hebben en niet zitten schermen met feestdagen en weekenden. Het hele concept van een webwinkel is de 24 uurs service en als je daar niet aan kan voldoen moet je geen webwinkel beginnen. Punt uit !

› reageer

Iemand al enig idee wat het start beltegoed is? Ik vind 3,82 zo'n vreemd bedrag.Starttegoed is bij mijn weten 5 euro. Je sim is toch geactiveerd in de winkel? Daaraan is dan het verschil aan beltegoed op gegaan.

› reageer

Vandaag binnen simlockvrij. Zit nu prepaid van vodafone erin edge .
Jammer genoeg geen whatsapp. Maar wie weet via omweg.
Maar voor 20 euro zeker goeie deal >

› reageer

Hier 2 toestellen binnen, leuke toestellen! Grappig dat er 2 sims in kunnen.

› reageer

Net een mailtje ontvangen van de Phonehouse dat ze Postnl hebben gesproken en dat het pakje is volgens hen is afgeleverd en dat wat heb betreft mijn ticket gesloten is. Nou, Ik heb dus NIETS ontvangen. Nu dus gewoon liegen via de mai tegen de klant. In en in TRIEST

› reageer

@ Migros: Met zo'n dagaanbieding zal je ook wel meer orders te verwerken hebben dan normaal. Dan de kerstdrukte erbij. Misschien volgende keer niet zulke scherpe aanbiedingen dan maar.

› reageer

Vandaag onverwacht stond de post aan de deur. Geen mail ontvangen over levering.
Doosje geseald met prepaidpakketje ertussen en sticker aan de zijkant op folie geplakt dat het een T-mobile prepaid is.
Mooi toestel, wit, zilver, en dan voor die prijs en dual sim.
Bedankt voor de tip.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.