T-MobileT-mobile prepaid, overstappen van BB naar prepaid sms bonus voor Samsung

Mijn dochter heeft net van de kerstman een Samsung gekregen. Momenteel heeft zij Blackberry prepaid van T Mobile. Zij wil overstappen naar regulier prepaid, (bonus sms). Het lukt mij niet om dit via de site te veranderen. T Mobile viert (terecht) ook de Kerst en is gesloten. Ik heb een post op de T mobile site (forum) geplaatst, tot nu toe zonder reactie.
Weet iemand of dit zo maar kan of heeft zij een ander simcard nodig?

› reageer

Ik ben erachter dat je een nieuwe sim moet kopen en dan nummerbehoud aan moet vragen, jammer maar het komt wel goed.
Deze post kan dicht.

› reageer

T-Mobile heeft intern nummerbehoud: nummerbehoud

› reageer

@ Menich, bedankt. Denk jij dat dit dan gelijk in gaat? Mijn meid van 14 wil graag weer verder met haar nieuwe speelgoed en zit met een BB genageld aan haar rechterhand en een Samsung advance genageld aan de linker..(sim zit nog in de BB).

› reageer

Ik zou morgen even bellen en overleggen met de klantenservice van T-Mobile hoe je dit het best kunt aanpakken.

› reageer

ga ik doen, bedankt.

› reageer

Ik heb vandaag 2 x naar klanten service gebeld en kreeg 2 totaal verschillende reacties. 1/ja het is nodig om een nieuwe sim te nemen en dan nummer behoud aan te vragen, het duurt dan 1 week....en 2/ onzin, je kunt gewoon dezelvde sim gebruiken. Toen ik verwees naar de site (waar in staat dat je een nieuwe sim moet nemen) en wat een collega had verteld werd zij lichtelijk geirriteerd, meneer ik doe dit dagelijks dus weet ik waar ik over praat!
Het is dus nog niet geregeld....maar het komt wel goed..in 2013!

› reageer

@LEMMINGS

Wil je je vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en voor je nakijken wat er aan de hand is. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,

Harvey
T-Mobile Webcare

› reageer

@ T-mob, dank voor je reactie. Ik heb het destijds gemeld maar dan uiteraard op naam van mijn dochter, en die heet geen lemmings!. Een BB sim werkt wel in haar Samsung maar ik kan online haar tarief plan niet veranderen van BB naar reglier bonus sms-en. Dit moet ik nog telefonisch doen.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.