MTV Mobile van KPN naar T-Mobile netwerk per 15 februari 2013

Per 15 februari 2013 zal MTV Mobile overstappen van het netwerk van KPN naar het netwerk van T-Mobile. Een forse verandering dus.

Alle bestaande klanten worden vanaf dat moment overgezet naar Hi en dus Hi klant. De tarieven en voorwaarden blijven voor deze klanten ongewijzigd. Nieuwe abonnementen zijn op dit moment niet meer aan te sluiten.

De klanten krijgen een dezer dagen een brief met uitleg.

Bron: website MTV-Mobile

Wat verandert er voor de bestaande MTV Mobile klanten?Voor bestaande MTV Mobile klanten blijven telefoonnummer, prijs, einddatum contract en voorwaarden hetzelfde. Voor bestaande MTV Mobile klanten verandert er dus niets, alleen het merk verandert. Bestaande MTV Mobile klanten worden vanaf 15 februari 2013 Hi klanten, omdat Hi het abonnement onder dezelfde voorwaarden voortzet.

MTV Mobile klanten hebben toegang tot MTV content via de smartphone app ‘MTV Under the Thumb’. Zij hebben vanaf 15 februari geen toegang meer tot door MTV geboden extra’s zoals Club MTV, MTV EMA en de Isle en de online zelfservice omgeving op MTVmobile.nl.. Hi zal voortaan deze extra’s met betrekking tot feesten en festivals aan bieden. Hi licht in een vervolgbrief in de week van 4 februari toe waar de klant voortaan zijn of haar rekeninggegevens kan opvragen en dat de extra’s voortaan worden geleverd door Hi.

Blijven de bestaande MTV Mobile klanten ook MTV Mobile klanten?
Nee. De driejarige partnerovereenkomst tussen MTV en Hi wordt per 15 februari 2013 beëindigd. Bestaande klanten worden vanaf die datum Hi-klanten. Alle bestaande MTV Mobile klanten ontvangen op 8 januari 2013 een persoonlijke brief waarin de voortzetting van hun MTV Mobile abonnement door Hi is aangekondigd. Bestaande MTV Mobile klanten kunnen vrij gebruik maken van de MTV content via de ‘MTV Under the Thumb’ app.

› reageer

En daarmee kan bij de KPN merken alleen nog geleased worden.

› reageer

...Of je neemt een simonly, bijvoorbeeld van Simyo. Dan heb je ook KPN netwerk, maar betaalt de goedkopere abonnementsprijs je losse toestelkoop wel terug.

› reageer

Hebben klanten dan recht om dan het abbo op te zeggen, je sluit natuurlijk af bij mtv mobile en hebt niet gevraagd om Hi. Welke artiekel geeft aan dat je NIET MAG beeindigen,??
En welke rechten kan ik aanhouden om WEL op te zeggen .
Ben zo klaar met dat MTV MOBILE

› reageer

Staat er in de MTV MOILE voorwaarden dat je bij fusie niet mag beeindigen, zo ja zo nee
wie gaat mij het verlossende antwoord geven dat ik op mag zeggen

› reageer

Zie mijn reactie op het nieuwsbericht. Alles van MTV Mobile was al Hi, met uitzondering van sommige extra's zoals kans op festivaltickets. Dat wordt straks ook door Hi gedaan. Er verandert dus bijna niks, en je kan er dus niet van profiteren.

› reageer

Bovendien kun je blij zijn, dat je nu rechtstreeks bij Hi komt, en dus bij KPN blijft. Je zou maar klant zijn geworden om het goede netwerk van KPN en nu moeten meeverhuizen naar T-Mobile, dat zou dan eerder een reden tot opzeggen zijn.

› reageer

HOi beste medelezers, bedank voor de reactie, maat eigenlijk is mijn vraag niet helemaal beantwoord, mijn vraag is MAG ik het contract beeindigen, iedereen roept nee , en ik mag blij zijn.
Maar ik blijf erbij dat ik niet bkij ga worden van Hi, tde reden is totaal onbelangrijk. Als bijvoorbeeld Ziggo gaan duseren met een ander mogen mensen ook opzeggen( kosteloos).Als ik Hi had gewold, had ik wel een abbo afgesloten bij Hi ( is er iemand die mij de algemene voorwaarden toe wil sturen in een bestandje, want zodra je MTV mobile aanklinkt wordt je gelijk doorgelinkt naar HI'
Iedereen alvast bedankt voor de antwoorden, graag een reactie waar ik verder vat mee kan en de algemene voorwaarden MTV Mobile

gr

› reageer

Er is geen sprake van een fusie, er is geen sprake van een wijziging die niet in het voordeel van de klant is. Je kunt dus NIET opzeggen. Het antwoord dat je wilt lezen, ga je hier niet krijgen. Jammer, maar helaas.

De algemene voorwaarden die voor jou van toepassing zijn, kan je opvragen bij je provider.

› reageer

Het antwoord op de vraag of voortijdig opzeggen mogelijk is, staat ook gewoon op de site van Hi:

Is het mogelijk om voortijdig mijn contract met MTV Mobile op te zeggen?

› reageer

Best Pinokkio, je hebt gelijk het is geen fusie maar: kondigen aan de samenwerking rondom MTV MObile niet te verlengen.

› reageer

Hoe vaak wil je nee horen? Als je denkt dat je kans van slagen hebt, stuur je ze toch een opzegging op grond hiervan en stap je desnoods naar de geschillencommissie telecommunicatie?

› reageer

Toen in het verleden mijn provider Talkline werd overgenomen door Debitel wilde ik zo snel mogelijk weg aangezien ik nogal slechte ervaringen had met de service van Debitel. Dat is na het schrijven van een aangetekende brief toen goedgekeurd. Daarbij ging het echter over een overname, waarbij je van bedrijf A naar bedrijf B werd overgezet.

MTV Mobile wordt al vanaf het begin door Hi gerund. Volgens mij hebben ze toen alleen een licentie overeenkomst met MTV afgesloten, waardoor ze de merknaam MTV Mobile konden voeren. Ook toen al stond overal "powered by Hi" vermeld. Netwerk (KPN) blijft als je naar Hi gaat. Diensten en klantenservice werd ook al door Hi uitgevoerd.Je bent bij bedrijf A en blijft bij bedrijf A en alleen de naam wijzigt.

Wel zie je dat Hi er alles aan doet om te laten blijken dat er niets verandert. Zij nemen alle diensten en voordeeltjes over voor de klanten. Dat betekent als dit echt zo wordt uitgevoerd dat je bij hetzelfde bedrijf blijft EN dat er geen nadelig gevolg is. Ik denk dat een geschillencommissie als het tot een klacht en een zaak komt ook zal vragen waarom je weg wilt als er niets verandert. Ook mijn conclusie is nu dat je niet zal kunnen vertrekken zonder een afkoopsom te moeten betalen.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.