youfone klachten?

Ik heb onlangs een youfone abbo afgesloten voor mijn vrouw. Maar nu lees ik overal dat er enorm veel klachten zijn, met name over extreem hoge rekeningen. Kunnen mensen zich hierin vinden of is het 'toeval' dat waar het misgaat, gelijk online gegooid word? Ik wil zelf nl ook een abbo bij hun aflsluiten, maar ben een beetje huiverig geworden....

› reageer

Youfone heeft niet de beste reputatie, al is mijn ervaring met hoge rekeningen dat deze meestal door onbenulligheid van de consument ontstaan.

› reageer

Er is inderdaad heel veel slecht nieuws te vinden over Youfone.

Wat mij intrigeert is het volgende: heb je vooraf geen check gedaan op internet alvorens je een abonnement nam voor je vrouw?

Daarnaasr wat blabla zegt: veelal komen hoge rekeningen mede door het gedrag van de consument zelf. Kan me niet voorstellen dat als je voor een x-bedrag per minuut een contract hebt dat plots men een hoger bedrag bv gaat aftikken.

Meestal ontstaan problemen bij nummerportering, tijdelijke nummers, door onoplettendheid bellen buiten de bundel, zonder te vragen staat internet aan enz.

Maar daarnaast is Youfone ook niet goedkoop m.i. De Schiphol-actie van Hollands Nieuwe is een aanrader. Hoewel er overal zo nu en dan wat misgaat, heb je op dit moment weinig klachten over HN.

› reageer

Ik heb hier advies gevraagd . En eigenlijk een providercheck vergeten.....Nu gebruikt mijn vrouw weinig internet en thuis op wifi, dus ik verwacht eigenlijk ook geen spookfacturen. Ik neem zelf een Tele2 Smartmix. Komt voor mij prima uit. 100 minuten/sms + 500 mb data voor nog geen 11 euro.

› reageer

uh

› reageer

Klachten zijn bij elke provider, maar hebben ze de boel nog steeds niet op orde?

@Voordeelmobiel,

Hoe zijn de ervaringen bij jullie op dit moment?

› reageer

Onze ervaring is dat het nog niet perfect is, maar dat het een stuk beter gaat. Ook voor ons was het soms lastig om dingen te regelen als er iets mis ging of als we iets wilden wat niet standaard was, maar dat is goed aangepakt. Er wordt tegenwoordig goed gereageerd en problemen worden adequaat aangepakt.

Ik heb de laatste tijd (al zo'n beetje een half jaar) niet meer dingen gehoord over rare facturen e.d. bij Youfone van onze klanten. Dus dit verbaasd me op zich wel. Ik hoor wel vaker van klanten dat Youfone moeilijk telefonisch bereikbaar is. @thmoas1908 heb je al geprobeerd om via twitter of facebook contact te krijgen met Youfone? Dat werkt vaak beter dan bellen....

› reageer

Op het forum van Trosradar zitten veel webcare teams van diverse bedrijven, die daar erg gevoelig voor, meestal heb je dan ook snel en beter contact.

Het moeilijker bereikbaar zijn van Youfone zal ongetwijfeld met de capaciteit te maken hebben wat ze huren op het netwerk van KPN, hoe meer capaciteit, hoe duurder het meestal wordt. Dat kan je het beste zien als, hoe meer je betaald, hoe meer voorrang je op een site van een GSM mast krijgt. Zit je op een druk punt, dan kan je minder goed bereikbaar zijn, alles heeft zo z'n waarde.

› reageer

Oh sorry, ik was waarschijnlijk niet zo duidelijk. Ik bedoelde met 'moeilijk bereikbaar' dat hun klantenservice lastig te bereiken is en dat ik vaak hoor van klanten dat ze wat langer moeten wachten. Of bedoel jij dat ook Casper?

› reageer

Nee, dan haal ik wat door elkaar, maar met hun klantenservice heb ik geen ervaring, maar daar zal ongetwijfeld het zelfde voor gelden, alles naar z'n waarde.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.