Gratis vofafone sim met 950 Mb data

http://www.vodafone.nl/free_sim/

Gratis vodafone simkaart met 950MB Welkom Blox (30 dagen geldig)

› reageer

Een per adres, leuke actie!
En goed te zien dat de Welkom Blox flink vergroot is naar 950MB, daar heb je tenminste wat aan!
Was eerder slechts 50MB

› reageer

heb er 1 besteld om weg te geven aan iemand waar ik veel mee bel, maar die in de aanbieding van hollandsnieuwe is getrapt (waardeloze dekking, geen beste KS).
nu kan ik met mijn voda abo gratis naar dit nummer bellen.

› reageer

En je denkt dat Vodafone een betere dekking heeft dan Hollands Nieuwe?

Hebben beide hetzelfde netwerk.

› reageer

Bedankt voor de tip!

› reageer

Iemand deze al ontvangen?

je moet toch wat als je 820 bestelling wordt geschrapt...

› reageer

Sim ontvangen. Er staat 0 euro tegoed op, dus je moet eerst opwaarderen om erop te kunnen bellen.

› reageer

En je denkt dat Vodafone een betere dekking heeft dan Hollands Nieuwe?

Hebben beide hetzelfde netwerk.

Er is een verschil tussen netwerk en capaciteit, het is maar net wat ze inkopen. Hollandsnieuwe is een opzichzelfstaand bedrijf, maar wel een onderdeel van Vodafone.

› reageer

Krijg ik ook een nokia lumia 820 meegeleverd .

› reageer

Ik heb het ook ontvangen. Je moet eerst opwaarderen om 5 euro te krijgen. Maar je krijgt wel een sms dat je 950 mb gratis internet hebt.

› reageer

Ze zijn er weer!

› reageer

Hier zitten geen addertjes onder 't gras?

› reageer

Hier zitten geen addertjes onder 't gras?Er staat onder het aanvraagformulier een heel mooi blauw linkje met de voorwaarden; en ook bovenaan een tabblad met voorwaarden. Ik zou zeggen: Lees ze door!

› reageer

[quote]Hier zitten geen addertjes onder 't gras?[/quote]Er staat onder het aanvraagformulier een heel mooi blauw linkje met de voorwaarden; en ook bovenaan een tabblad met voorwaarden. Ik zou zeggen: Lees ze door!

Goeie tip! Super bedank!

› reageer

Overigens is internet met een Vodafone prepaid simkaart sinds enkele weken voordeliger geworden met Internet Dagtarief: 100MB voor 1 euro, te gebruiken vanaf 00.00 tot 23.59 uur.
Gebruikt men meer dan 100MB per dag, geldt het standaard prepaid tarief van 0,15 euro per MB.

› reageer

hoelang duurt het totdat ze komen?
ik wacht al meer dan een week

› reageer

Heb een paar kaartjes ontvangen, maar Oh Oh wat een traag internet !!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.