[Afhandeling] Nokia Lumia 820 187,50 euro

Bij de Vodafone webshop:

Nokia Lumia 820 gratis icm elk eenjarig abonnement. Bij bel sms 65 zijn de totaalkosten dan 187,50 euro:

6x 11,25 euro
6x 15 euro
30 euro aansluitkosten

Je kan het bestellen door op vodafone.nl de zoekterm Lumia 820 te gebruiken. Het is mij niet bekend of dit toestel branded is of niet. Mooie deal voor een Windows Phone 8 toestel.

› reageer

mooie deal gelijk besteld
thanks voor de tip

› reageer

Dat moet een foutje zijn lijkt mij haha. 450 los

› reageer

Heb order bevestiging ook al binnen
Hopen dat ze leveren.

› reageer

Cashback is ook nog eens 14 25 euro Tis bijna te mooi om waar te zijn dit.

› reageer

Top dit, ook gelijk besteld, ben heel benieuwd. De Nokia van een tijd terug kreeg ik wel besteld

› reageer

Cashback is ook nog eens 14 25 euro Tis bijna te mooi om waar te zijn dit.Voordat ik alle cashback-sites afga: welke heb jij gebruikt?

› reageer

Op tweakers zijn ze al een week lang op de hoogte van deze aanbieding haha. Kan nog leuk worden.

› reageer

[quote]Cashback is ook nog eens 14 25 euro Tis bijna te mooi om waar te zijn dit.[/quote]Voordat ik alle cashback-sites afga: welke heb jij gebruikt?

http://www.spaarwinkelen.nl/korting/vodafone.php

Deze lijkt het meest te geven. 25 euro. De rest zit rond de 15 voor particuliere abonnementen.

› reageer

[quote][quote]Cashback is ook nog eens 14 25 euro Tis bijna te mooi om waar te zijn dit.[/quote]Voordat ik alle cashback-sites afga: welke heb jij gebruikt? [/quote]
http://www.spaarwinkelen.nl/korting/vodafone.php
Deze lijkt het meest te geven. 25 euro. De rest zit rond de 15 voor particuliere abonnementen.
Muchos gracias

› reageer

Voor dat geld ben ik ook nog wel bereid weer eens een windoze mobiel te bestellen. Ts bedankt!

› reageer

Bedankt Blabla !
Heb hem ook besteld, op tweakers had ik hem nog niet gezien(volg ook niet alle discussies..).
Ben benieuwd of ze gaan leveren, mijn HTC Desire is zo langzamerhand wel aan vervanging toe. Op mijn pc's inmiddels ook over op W8, dus misschien ga ik nog wel wennen aan Windows8

› reageer

@FreaZ
Bij spaarwinkelen wordt er gelinkt naar de zakelijke pagina van vodafone, zodra je dan naar particulier gaat verdwijnt de affiliate id in de link, gaat dit dan wel goed?

Is anderen dit opgevallen?

› reageer

Als ik op de Vodafonesite ga zoeken naar een Nokia Lumia 820 dan krijg ik een link.....maar helaas werkt die niet (meer). Balen. Was waarschijnlijk dus toch een fout.

› reageer

Wat denken jullie simlockvrij? Misschien domme vraag maar wil graag even zekerheid van mede forummers!

› reageer

Zoek: 820.
Bovenste link is hem

› reageer

Hier werkt ie gewoon nog. klik

Simlockvrij zal wel, Vodafone levert geen simlocks meer op abonnementstoestellen. Echter is het de vraag of het toestel Vodafone-branding heeft.

Op Tweakers een iemand die dinsdag besteld heeft en gisteren geleverd heeft gekregen.

› reageer

Als ik op de Vodafonesite ga zoeken naar een Nokia Lumia 820 dan krijg ik een link.....maar helaas werkt die niet (meer). Balen. Was waarschijnlijk dus toch een fout.

ga naar : http://www.vodafone.nl/shop/mobiel_bellen/mobiele_telefoons/alle_mobiele_telefoons/
kies voor Nokia bij "filter op Merk",dan zie ik de Lumia 820, klik daar op"ander abonnement", en dan kan je gewoon bestellen

› reageer

Dit is oud nieuws, want deze aanbieding staat er al 5 dagen op de website. Mijn broer heeft deze de 15-1 besteld en heeft nog totaal niets ontvangen!! Dus zal in de loop van aanstaande week wel geannuleerd worden, omdat nu heel veel mensen gaan bestellen.

› reageer

Dit is oud nieuws, want deze aanbieding staat er al 5 dagen op de website. Mijn broer heeft deze de 15-1 besteld en heeft nog totaal niets ontvangen!! Dus zal in de loop van aanstaande week wel geannuleerd worden, omdat nu heel veel mensen gaan bestellen.Ik zie aan je reacties op Tweakers dat je de aanbieding inderdaad al langer kent Pinokkia. Bedankt voor het delen van de aanbieding hier.

En tja, misschien gaan ze annuleren. Maar niet geschoten is altijd mis.

› reageer

[quote]Dit is oud nieuws, want deze aanbieding staat er al 5 dagen op de website. Mijn broer heeft deze de 15-1 besteld en heeft nog totaal niets ontvangen!! Dus zal in de loop van aanstaande week wel geannuleerd worden, omdat nu heel veel mensen gaan bestellen.[/quote]Ik zie aan je reacties op Tweakers dat je de aanbieding inderdaad al langer kent Pinokkia. Bedankt voor het delen van de aanbieding hier.

En tja, misschien gaan ze annuleren. Maar niet geschoten is altijd mis.

De reden waarom ik het niet gelijk vermeld heb is: Dat het een "echte aanbieding is dat uitgeleverd word" en om zo teleurstellingen van mensen te voorkomen!!!

› reageer

Dank voor de werkende link. Ook maar "geschoten". Hopelijk in de roos.

› reageer

kreeg in ieder geval bericht van shopkorting dat mn cashback van 15 euro is geregistreerd.Nu kijken of Vodafone ook zo vlot reageert. Gezien mijn ervaringen met Voda zal het wel weer zeuren worden.

› reageer

Ook maar besteld! Zien het wel en waarschijnlijk kunnen wij zelf ook nog binnen een paar dagen annuleren mochten we er toch vanaf willen zien :-)

› reageer

Mijn zus heeft een eigen bedrijfje/kvk nummer. Iemand enig idee of en hoe ik dan zakelijk kan bestellen? Ziet er allemaal nogal ingewikkeld uit..

› reageer

Ook maar besteld, ben benieuwd of geleverd wordt....
Wat ik er mee moet? Verkopen? Iemand blij maken? :-)

› reageer

@ Telek

Ga toch niet zeuren als de nokia lumia icm goedkoopste abonnement niet wordt geleverd. Dat is dus 1 van de reden om het niet te vermelden!! (want juridisch gezien heb je geen poot om op te staan!!)

Ps: Dit geldt niet voor de mensen die niet zeuren daarover.

› reageer

@ Pinokkia
Ik ga er ook niet moeilijk over doen als ze niet leveren hoor,neem gewoon de gok.Ik bedoel eerder dat, als het niet goed zou gaan, het bij Vodafone een hoop gezeur is voordat alles weer in orde is.
Ik heb laatst een verlenging gedaan met Friends&Family, ik heb werkelijk 5 verschillende medewerkers/afdeling gesproken en iedereen zei wat anders,heeft me in totaal 3 uur bellen gekost, toen uiteindelijk een mail gestuurd en na een week was alles goed geregeld.

› reageer

Van Tweakers geplukt. Een post van 16 januari........

Citaat: ,,Ik heb ze net aan de telefoon gehad en het is een foutje. Bij het éénjarige abonnement moet €235 worden bijbetaald en voor het tweejarige abonnement met 1GB en 90 minuten moet ongeveer €70 worden bijbetaald."

Ze hadden ze wel in voorraad.

Jammer, maar helaas....

› reageer

Ik heb nu nog via een actie van hier een T-Mobile 70min voor 1,-
Nu hoop ik dat deze als vervanging van dat abonnement.
65min is voor mij ruim voldoende, zie geen nut om een ruimer abonnement te nemen.
Al jaren krijgen providers minuten en/of sms tegoeden van mij retour zelfs bij deze.
We wachten met een gerust hart af.

› reageer

@ Telek

Ik heb je dus blijkbaar verkeerd begrepen. Mijn excuses daarvoor. Helaas verzieken sommige mensen het zelf door te zeuren dat ze er recht op hebben en daarom heb ik het hier niet neergezet. Voor een x aantal jaar terug was dat ook zo. Maar tegenwoordig heeft de tegenpartij zich goed ingedekt.

› reageer

Van Tweakers geplukt. Een post van 16 januari........

Citaat: ,,Ik heb ze net aan de telefoon gehad en het is een foutje. Bij het éénjarige abonnement moet €235 worden bijbetaald en voor het tweejarige abonnement met 1GB en 90 minuten moet ongeveer €70 worden bijbetaald."

Ze hadden ze wel in voorraad.

Jammer, maar helaas....

Link? Ik zie wel dat er gebeld is van de week. Je zou zeggen dat wanneer het een fout betreft ze dit doordeweeks toch binnen een uur kunnen oplossen...

Ik twijfel nog

› reageer

@ Pinokkia,
Oke, duidelijk, excuses aanvaard. Ik begrijp wat je bedoelt, kom ze regelmatig op tweakers tegen, als er ergens een foute aanbieding staat , bestellen, en als er niet geleverd wordt, gaan schelden, klantenservice lastig vallen, dreigen met rechtsbijstand enz. Dan denk ik ook, jongens doe toch even normaal.
Maar in dit geval, nu Vodafone de aanbieding al meerdere dagen op de site heb staan, is het toch even anders.
Maar goed, ik heb het besteld, wacht wel af, leuk als het geleverd wordt, pech als het geannuleerd wordt, kijk ik wel weer voor een volgende aanbieding.

› reageer

@ Pinokkia,
Oke, duidelijk, excuses aanvaard. Ik begrijp wat je bedoelt, kom ze regelmatig op tweakers tegen, als er ergens een foute aanbieding staat , bestellen, en als er niet geleverd wordt, gaan schelden, klantenservice lastig vallen, dreigen met rechtsbijstand enz. Dan denk ik ook, jongens doe toch even normaal.
Maar in dit geval, nu Vodafone de aanbieding al meerdere dagen op de site heb staan, is het toch even anders.
Maar goed, ik heb het besteld, wacht wel af, leuk als het geleverd wordt, pech als het geannuleerd wordt, kijk ik wel weer voor een volgende aanbieding.

Moet wel toegeven dat ik vorig jaar februari wel mee gedaan heb met die Dell XPS 17 met 2 x 512 SSD voor €1000 (echte waarde was toen €3500 bij Dell). Alleen Dell heeft toen een hele grove fout gemaakt met hun voorwaarden. Heb Dell er nml op gewezen dat de voorwaarden op punt A naar punt B niet klopt. Heb toen mijn broer en een kennis erbij gehaald en die bevestigen dat ik (en velen met mij) in het gelijk werd gesteld. Het was bijna op zo`n soort rechtzaak (of hoe ze doet noemen) gekomen door mede-tweakers (tweakers.net)

Maar tegenwoordig hebben bedrijven zich nu heel goed ingedekt. En gelukkig maar, want anders krijgen bedrijven de ene rechtzaak naar de andere.

› reageer

Ja, en we hebben vorig jaar allebei meegedaan met de AT-tablet van the Phonehouse wat resulteerde in een tegoedbon van 500 euro, maar toen heb ik ook rustig afgewacht....

› reageer

@ Telek

Oh ja dat klopt. Heb toen ook netjes afgewacht en mijn mond wijs dicht gehouden. Heb er toen een samsung galaxy S3 bleu voor terug gekocht en een htc flyer voor mijn zoon gekocht. Die tablet was bedoeld voor de verjaardag van mijn zoon.

› reageer

En om tien voor elf 's ochtends nog steeds te bestellen!

Topic op tweakers: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1518665/last

› reageer

Om 14:30 uur ook nog..

› reageer

Ja jongens laten we er allemaal een paar bestellen, des te kleiner de kans dat Vodafone gaat leveren.

› reageer

Ja jongens laten we er allemaal een paar bestellen, des te kleiner de kans dat Vodafone gaat leveren.
Oke. Doen we.

› reageer

Op Tweakers begint het grote publiek ook wakker te worden

› reageer

Op Tweakers begint het grote publiek ook wakker te worden

En niet alleen op tweakers.net. Hier zijn ze ook gelijk wakker geworden.

› reageer

Oeps dubbel

› reageer

Gisteren besteld en krijg vandaag een mail met de volgende inhoud:

Beste,

Je hebt op 19-01-2013 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Het door jou bestelde artikel is op dit moment niet voorradig. Zodra we het product weer voorradig hebben, bellen we je voor het maken van een leverafspraak. Onze excuses voor het ongemak.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

Iemand anders ook dit bericht?

› reageer

Gisteren besteld en krijg vandaag een mail met de volgende inhoud:
[quote]
Beste,

Je hebt op 19-01-2013 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Het door jou bestelde artikel is op dit moment niet voorradig. Zodra we het product weer voorradig hebben, bellen we je voor het maken van een leverafspraak. Onze excuses voor het ongemak.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone.

Met vriendelijke groet,

Vodafone
[/quote]
Iemand anders ook dit bericht?

Yep hier ook net zelfde mailtje ontvangen

› reageer

@ marck en flipje1

Mijn broer kreeg die mail op 17-1 al.(besteld op 15-1) Daarna niets meer gehoord van vodafone.

Update: Tussen de order van mijn broer en die van mij zit er een verschil van minimaal 150 orders

› reageer

Weet iemand wat er gebeurd met abonnement mocht toestel niet geleverd worden?

› reageer

Weet iemand wat er gebeurd met abonnement mocht toestel niet geleverd worden?
Die wordt ook geannuleerd. Zolang jij niet het contract getekend heb is er niets aan het handje.

› reageer

hoe kan ik de contract afkopen?

› reageer

hoe kan ik de contract afkopen?

De contract kan je niet afkopen.
Het contract kun je wel afkopen. Kijk daarvoor even op de Vodafone site.

› reageer

[quote]hoe kan ik de contract afkopen?[/quote]

De contract kan je niet afkopen.
Het contract kun je wel afkopen. Kijk daarvoor even op de Vodafone site.

kan je direct nadat je het contract gebruikt, meteen opzeggen?

› reageer

@M113

Al op de vodafone-site gekeken?

› reageer

Ik heb mijn abbo verlengd icm deze lumia820 ´´aanbieding´´. mijn abbo loopt pas in maart af, maar toen ik op verlengen heb geklikt, ging mijn abbo gelijk in. ik had een bel+sms+web, maar nu heb ik een bel+sms 65min. Het probleem is dat mijn verbruikskosten van mijn bel+sms+web zijn verrekend, dus daar heb ik nu extra kosten lopen. ik dacht dat de verlenging pas inging op de datum dat je oude abbo afloopt.

Iemand die hier iets van snapt?????? Ik durf niet meer te internettten/bellen /smsen.:S

› reageer

Beste Dhr MJ Verhoef,

Je hebt op 19-01-2013 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer: *******************************************.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

› reageer

Vette run op dat toestel inmiddels.....

› reageer

Bij verlenging bij Vodafone gaat een nieuwe bundel direct in, niet pas per einddatum. Niet meer internetten ermee dus!

› reageer

@M113

Al op de vodafone-site gekeken?

ja, maar daar staat het beetje onduidelijk. wat bedoelen ze met 1 maand dan?
dus na 1 maand kan ik het afkopen?

› reageer

@M113

Ik zou zeggen bel de klantenservice als het JOU niet duidelijk is.

› reageer

Sinds zondag 20 januari 2013 om 22 uur is het tijdens een bestelproces de boel afgebroken, ik heb de screenshots nog staan, waarbij het 0,00 bij betalen was, maar voor ik op de knop afrekenen drukte, was het bedrag ineens aangepast naar bijna 400 euro. Ik wilde nog iemand aan een leuk toestel helpen, maar dwars door een bestelproces werd de 0,00 euro vervangen door bijna 400 euro.

Het is even afwachten wat Vodafone gaat doen, dus ik zou goed het contract nogmaals doorlezen voor je gaat pinnen.

› reageer

Daar ben je toch zelf bij? Het is nogal een verschil of je €0,01 moet pinnen of bijna €400. Haha, zoveel staat er niet eens op mijn rekening, en rood staan kan en wil ik niet.

Ik snap overigens niet waarom je een pas afgesloten abo direct zou opzeggen. Die minuten kun je mooi gebruiken en je betaalt per seconde, ook korter dan een minuut.
Als je een Voda BSW abo hebt kun je ook nog eens gratis daar naartoe bellen.

› reageer

Inmiddels een annulerings-mail binnen:
Beste klant,

Door foutieve informatie op onze website betreffende de Nokia Lumia 820 kon dit toestel besteld worden voor ? 0,- bij alle abonnementen. Dit was uiteraard een schrijffout en om deze reden annuleren we dan ook je bestelling. Hiervoor verwijzen we naar onze disclaimer.

http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20/pdf/disclaimer.pdf

Onze excuses voor de gemaakte fout en het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

was wel te verwachten na die grote aandacht op tweakers met al die bijbehorende bestellingen, het werden er gewoon veel te veel...

› reageer

Hier is de annulering ook binnen, maar Vodafone doet gewoon moeilijk, ook als het 1 bestelling was geweest.

Onder het motto, nee heb je, maar ja kun je krijgen, hebben veel mensen besteld, alleen jammer dat ondanks de annulering er geen prepaid pakketje tegen over staat.

Tevens raar dat ze pas gisteren avond om 22 uur pas de boel hebben aangepast, ze hadden het ook direct kunnen blokkeren met een mededeling er bij. Of moesten ze een extern bedrijf inhuren om de website aan te passen?!

› reageer

Met dit soort acties is net als met "perfect crime": er zullen wel enkelingen zijn die het gelukt is maar ze kunnen het niet laten om het aan de grote klok te hangen cq. op een forum te plaatsen... Dus volgende keer: wil je bij die "happy few" horen? Hou het lekker voor jezelf! Immers: "perfect crime" is het pas perfect als niemand er iets vanaf weet...

› reageer

Hier ook de mail binnen, helaas.

Maar te verwachten... Ik vind het wel raar dat de "aanbieding" (om hem toch even zo te noemen) zo lang op de site heeft gestaan. Je zou verwachten dat het vodafone eerder moet zijn opgevallen dat de 820 ineens erg populair was.

Zeker zij die dit later besteld hebben (zoals ik) hebben vodafone geruime kans gegeven om hun fout te herstellen! en zouden dus gewoon geleverd moeten worden

Maar ik zal uit coulance maar niet de zeikklant gaan uithangen

› reageer

Ben blij dat hier wat normaler wordt gereageerd dan op het Tweakers forum, zij hebben alweer 20 pagina's volstaan met juridische termen en bewijzen enz.

T was leuk geweest als het doorging, jammer voor ons dat er op tweakers ook een run op kwam en nu is het wat mij betreft gewoon voorbij...

› reageer

Ook bij mijn broer de annuleringsmail. Helaas was dat te verwachten, want bij tweakers.net had ik het al vermeld voor de disclaimer en net weer.. Maar gelukkig mag je hier wel eerlijk zijn.

Jammer dat het niet doorgaat. De volgende keer nieuwe ronde, nieuwe kansen.

› reageer

Net nog de mail ontvangen dat de 820 niet op voorraad is, de dingen lopen bij vodafone weer lekker langs elkaar heen...

› reageer

Hier ook geannuleerd. Jammer maar helaas...

› reageer

Ik blijf het prutswerk vinden. Dit is toch geen serieuze partij ? De fouten die er IEDERE keer weer gemaakt worden.

› reageer

Ik blijf het prutswerk vinden. Dit is toch geen serieuze partij ? De fouten die er IEDERE keer weer gemaakt worden.
Beter fouten in de website, dan fouten in het netwerk of de dienstverlening....

› reageer

Uit nieuwsgierigheid, heeft iemand de link naar het Tweakers forum?

› reageer

Uit nieuwsgierigheid, heeft iemand de link naar het Tweakers forum?

Mailen mag ook als het een probleem hier is.

› reageer

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1534156

Hier ook annuleringsmail. Ik geeft niet zomaar op. Zo'n lullig annuleringsmailtje waar niet eens het bestelnummer o.i.d. wordt aangehaald. Lekker persoonlijk.

Gewoon leuk om tegen dat wespennest dat Vodafone heet te tikken

› reageer

Ik vind dit echt niet kunnen. Je koopt een product van Vodafone, waarbij door jou als klant aan alle voorwaarden is voldaan. Kortom, de koop is gesloten. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of dit soort zaken ooit voor het gerecht is geweest en wat de uitspraak was.

› reageer

De brutaalste mensen hebben de halve wereld zeggen ze, maar ik ben bang dat door het in het verleden opgedane missers, de providers zich goed hebben ingedekt.

Nee heb je, ja kan je krijgen, maar hoeveel tijd zal het gaan kosten en win je het met hun AV als die aan de wet voldoet wel? Je zal dan de gaten in de de AV moeten zoeken die niet wettelijk zijn, dat lijkt mij een lastig verhaal. Hoewel wel meer bedrijven boven de wet denken te staan, weet ik niet waar de gaten in de AV van Vodafone zitten.

› reageer

Nog steeds geen annulering ontvangen, mijn abbo is al wel opgezegd,
mocht ik deze toestel krijgen, dan kom ik zelfs nog goedkoper uit dan 180 euro. Mijn abbo waarvoor ik nog de komende 3 maanden 130 voor moest betalen is opgezegd door deze goedkoper verlenging.

Zou mooi zijn als ze zouden leveren, het is wel lekker geregeld bij vodafone. Hoe Idioot kan een provider zijn om deze ´´aanbieding´´ zo lang erop te laten. Ik vind het juist mooi als mensen gaan zeiken bij vodafone.

› reageer

Ze hebben mij gisteren al en lullig annuleringsmail gestuurd, mar ik kijk net naar mijn bestelstatus en die is nog niet veranderd. Er staat nog steeds dat levering is vertraagd.

Ze nemen niet eens de moeite om de bestelling te annuleren. Blijft een zooitje bij dat Vdafone.

› reageer

Na een annuleringsmail nu de volgende e-mail ontvangen:

Je hebt op xx-01-2013 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer: ONLINE-2013xxxx-xxxxxxxxx-00.

Het door jou bestelde artikel is helaas nog steeds niet leverbaar. Zodra we het product weer voorradig hebben, bellen we je voor het maken van een leverafspraak.

› reageer

Die mail heb ik inderdaad ook net ontvangen, kenmerkend voor Vodafone, verschillende afdelingen die weer lekker langs elkaar heen werken.Ben benieuwd of er nog geleverd gaat worden.

› reageer

Zelfde mail hier. Vrijwel zeker tegen beter weten in krijg ik toch weer wat hoop...

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.