Telfort sim-only v.a. 1 jaar 5,50 + Gratis toestelletje

By Typhone weekend deal : gratis Galaxy Y of Sony Xperia tipo bij een simonly van Telfort. Voordeligste al voor 5,50/maand , 1 jaar, geen aansluit/verzendkosten

› reageer

En via p-less nog een leuke cashback in combinatie met 20€ retour via Samsung kost het totaal na 1 jaar 66-20-15=31€ incl toestel, koopje!

› reageer

P-less: Geeft op Telfort Deals maar 5 euro cashback. en de 20 euro cashback via samsung, is dat ook bij deze deal geldig?

› reageer

Het is inderdaad een hele scherpe deal!
Samsung cashback: http://www.samsung.com/nl/promotion/bij-aanschaf-galaxy-y-cashback/actie-producten.html

› reageer

Waarom haal je nog 15EUR van de totaal prijs af Laredo?

› reageer

Het moet inderdaad 5 euro zijn ipv 15. Gisteravond had ik dat niet direct door. zie http://www.p-less.nl/default.asp?ElementID=38&aanbiedingid=8C95DB77-CA7F-47B6-B4EF-9FF56AD96D03

› reageer

Heb al besteld, helaas 5 euro misgelopen. Geen ramp.

Samsung vraagt specifiek voor hun actie een factuur/kassabon. Nu heb ik na bestelling een bestelbon. Als het toestel en abo geleverd worden krijg ik een leverbon. Ben benieuwd welke ze precies willen.

Iemand anders ook besteld en mij hier meer duidelijk in kan geven?

› reageer

Stuur de afleverbon (garantiebon) als bewijs naar Samsung, dat heb ik iig gedaan voor mijn 16 gb microsd kaartje bij mijn I9100

inderdaad een hele goeie actie voor mensen die net een simonly zoeken, toestel is mooi megenomen, maar of het fijn is om te gebruiken...dat is een vraag

› reageer

Veel klachten over deze Samsung (spontaan uitvallen, niet willen opstarten, enz.) op www.nieuwemobiel.nl.

› reageer

Mooie deal!
Voor korting, zie ook: http://www.cashbacksvergelijken.nl/Korting/1216/Typhonenl

› reageer

Voor wie deze actie gemist heeft, nu bij The Phonehouse zelfde actie met de Galaxy y , actie loopt tot 17-3

› reageer

Iemand die een Xperia Tipo heeft besteld en wilt ruilen tegen een Galaxy Y? Dan bestel ik de deal van de Phonehouse namelijk.

› reageer

Een toestel bij een Telfort abonnement kan beveiligd zijn met een simlock..
U kunt de unlockcodes kosteloos opvragen bij Telfort op voorwaarde dat u geen betalingsachterstand heeft.
https://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/Telefoon-gebruiken/Simlock/Unlockcode-aanvragen

› reageer

@thethe2005: Simlock zou kunnen, maar mijn ervaring is dat toestellen via een webshop geen simlock hebben. Ik laat het wel weten, mijn Tipo komt vandaag binnen. Hulde aan TS.

› reageer

Het ging mij niet om de Simlock.
Maar de manier van unlocken....KOSTELOOS via My Telfort

› reageer

Als je Telfort 150 +100 sms via de Telfort site besteld dan betaal je € 7,00 ipv €8,50 per maand.

Zijn er mensen die deze combinatie hebben besteld via Phonehouse? Ik zie tijdens het bestelproces nergens de korting op de smsbundel staan namelijk.

› reageer

Besteld via P-less bij ThePhonehouse. Bij ThePhonehouse geven ze wel 15 euro cashback op simonly abonnementen. Dus dan zou de Galaxy Y via ThePhonehouse inclusief de Samsung cashback actie op 31 euro komen. Netjes! Bedankt voor de tip!

› reageer

Staat die 15 euro via P-less al geregistreerd ? Ben nl wel benieuwd of ze ook echt 15 euro op deze actie doen, vorige week bij Typhone werd er ook maar 5 euro cashback vergoed, dus als los toestel geregistreerd. Phonehouse via P-less voor los toestel is ook 5 euro...

› reageer

Staat die 15 euro via P-less al geregistreerd ? Ben nl wel benieuwd of ze ook echt 15 euro op deze actie doen, vorige week bij Typhone werd er ook maar 5 euro cashback vergoed, dus als los toestel geregistreerd. Phonehouse via P-less voor los toestel is ook 5 euro...
Goeie! Heb ik mij ook bedacht maar ik ga liever uit van het feit dat het glas halfvol is dan dat het halfleeg is. Bij Typhone staat er uitdrukkelijk dat Telfort deals maar 5 euro cashback op leveren. Bij ThePhoneHouse staat daar niks over En wat betreft een los toestel... Dat heb ik niet besteld! Ik ga een abonnement aan + een gratis toestel! In dit geval een simonly abonnement waar 15 euro cashback voor staat zonder uitzonderingen. Ik heb voor de zekerheid een screenshot gemaakt en ik ga ook zeker op mijn strepen staan als ze niet over de brug komen! Maar zoals altijd... afwachten... Nee heb je, ja kun je krijgen

Op dit moment staat er zelfs 27,50 geregistreerd bij P-less

› reageer

@bcool: ik ben wel even nieuwsgierig. Heb je al bericht gehad?

› reageer

@bcool: ik ben wel even nieuwsgierig. Heb je al bericht gehad?
Transactie is nog in behandeling

› reageer

Vandaag ontvangen, kan iemand al vertellen of hij simlockvrij is ?

› reageer

Vandaag ontvangen, kan iemand al vertellen of hij simlockvrij is ?

Geen simlock via PhoneHouse. Kun je controleren met deze code:
*#7465625#

Alle vergrendelingen staan op OFF. :-)

› reageer

Ik kan niks controleren want ik wil de zegel neit verbreken i.v.m. verkoop. De mijne komt van Typhone !

› reageer

Ik kan niks controleren want ik wil de zegel neit verbreken i.v.m. verkoop. De mijne komt van Typhone !
Zit er op de doos een blauwe sticker op met 20 euro retour? Typhone is van PhoneHouse Nederland, dus dat is waarschijniijk dezelfde ingekochte partij.

› reageer

Ja die sticker zat er ! Was makkelijk te verwijderen. Die barcode zit me een partij vast ! Ook met stoom neit gelukt te verwijderen, wordt een chirurgische ingreep.
Ik ga er dan maar vanuit dat de mijne ook simlockvrij is.

› reageer

Ja die sticker zat er ! Was makkelijk te verwijderen. Die barcode zit me een partij vast ! Ook met stoom neit gelukt te verwijderen, wordt een chirurgische ingreep.
Ik ga er dan maar vanuit dat de mijne ook simlockvrij is.

Het is een SIM-only abonnement. De telefoon wordt dus niet geleverd door Telfort, maar door Typhone. Een simlock zou daarom niet logisch zijn. :-)

› reageer

De Galaxy Y van mij van Typhone.nl is simlock vrij.
Had ik vooraf ook over gebeld.

Die van Phonehouse.nl heb ik ook vooraf over gebeld, zou ook simlock vrij zijn.
Vanavond weet ik het zeker.

› reageer

Geen simlock via PhoneHouse. Kun je controleren met deze code:
*#7465625#

Alle vergrendelingen staan op OFF. :-)

Weet iemand wat de code is om bij een LG L3 de status op te vragen (om te zien of die simlockvrij is of niet?

› reageer

Vandaag bijPhonehouse de LG L3 i.c.m. telfort sim-only ,
Bij GSMeasy en Typhone Galaxy ACE(vanaf 5,50/maand) of de Sony Xperio Miro (vanaf 15,50/maand) , 1 jaar telfort simonly

› reageer

Dit kan beter!
(Galaxy Ace is zwaar veroudert toestel met weinig intern geheugen voor Apps)

Niet bestellen is mijn advies
Dan komen ze vanzelf met betere toestellen, ze moeten duidelijk een of ander target halen.

› reageer

Sorry, maar dat ben ik echt niet met je eens. Normaal gesproken krijg je er geen telefoon bij. Het is een vrij scherp geprijsd sim only abonnement (zeker nu je geen aansluitkosten en verzendkosten betaald).
Je kosten over het jaar zijn 12 maanden x 5,50 euro = 66 euro
Het toestel kost ongeveer 140 euro.

Dus ik vind het wel een goede aanbieding.
De marges zijn gewoon niet meer zoals vroeger. Waar moet een nog duurder toestel dan uit gefinancierd gaan worden?

› reageer

Ik zeg niet dat het geen goeie deal is, van de toestellen wordt ik alleen niet echt blij.

Dus niet bestellen en ze komen met betere deals

Waar dat uit betaald moet worden? Uit de bonus die ze krijgen na het behalen van hun target.

› reageer

Ok......ik vind je statement nog niet helemaal terecht. Ik zal proberen uit te leggen waarom:

ik weet wat de bonussen zijn bij Telfort en dat is niet al te best. Target afspraken zijn tegenwoordig op eigen risico. Dus je moet dan bijvoorbeeld x aantal doen en krijg je x bonus. Maar als je x niet haalt, dan krijg je niks. Dus stel dat x 100 stuks is (gewoon even als voorbeeld) en je verkoopt er 90, dan ben je dus wel de kosten kwijt voor de telefoon, maar heb je niet de extra inkomsten van de bonus en draai je dus in de min. Dus een nog duurder toestel is een te groot risico.

Dit soort acties zijn al veel beter dan je bij providers kan krijgen. Maar daarom zijn de dealers ook veel fragieler. Een provider haalt zijn geld uit de maandelijkse abonnementskosten en wat er over heen wordt gebeld. De dealers moeten het doen met een eenmalige vergoeding, terwijl wij over het algemeen aan een order veel meer tijd kwijt zijn.

› reageer

De Samsung Galaxy Ace mag dan een zeer beperkt intern geheugen hebben (net als de LG L3, Samsung Galaxy Y en vrijwel alle goedkope of verouderde Android smartphones), voor deze prijs is het een zeer goede deal. 66 euro abonnementskosten, ook op de Samsung Galaxy Ace krijg je 20 euro retour via Samsung.

Al hoop ik eerder op deze actie met een WIndows Phone 8 toestel, zoals de Huawei Ascend W1, Nokia Lumia 620 of HTC Windows Phone 8S.

› reageer

Is de Galaxy Ace beter dan de Galaxy Y? Ik kan mijn order van vorige week nog annuleren...

› reageer

Ja, de Galaxy Ace is beter dan de Y en de actie is nog even bij www.typhone.nl te bestellen! Gaat er waarschijnlijk vanavond weer van af!

Ook met de telfort sim only?

› reageer

De aanbieding van de Telfort 150 sim only met Samsung Galaxy Ace is te bestellen bij Typhone. Zie hier: http://www.typhone.nl/topdeals

@voordeelmobiel > kappen nu met spammen, dit is de laatste waarschuwing..

› reageer

@Laredo
Die ace is mega beter dan de Y. Vooral het scherm en de camera. Ik heb hem direct besteld !

› reageer

Iemand enig idee of de SG ace een simlock heeft?

› reageer

Iemand enig idee of de SG ace een simlock heeft?
Lezen is ook een vak.... kijk eens bij de actie van GSMeasy , staat met grote letters bij : Simlockvrij toestel

› reageer

[quote]Iemand enig idee of de SG ace een simlock heeft?[/quote]
Lezen is ook een vak.... kijk eens bij de actie van GSMeasy , staat met grote letters bij : Simlockvrij toestel

Excuus niet gezien! Zat alleen op de Typhone link te kijken.....1000x sorry!

› reageer

En zowel bij gsmeasy als typhone is de actie uitverkocht....helaas!

› reageer

Besteld bij typhone.nl (zoals ook bij de cashback staat aangegeven) maar mijn toestel was mooi in het Duits en de EAN code kwam dus ook niet niet voor in de lijst die bij de voorwaarden staat. Dat wordt dan geen 20 euro zei de tiepmiep van samsung.

› reageer

Nou daar heb je gelijk in, ik heb ook een soort duitse gekregen en die ean kode kwam ook niet voor in het lijstje, heel jammer maar niet getreurd ik krijg wel nieuwsbriefkorting 40 euro dus dat is ook heel mooi meegenomen.

› reageer

Heeft Typhone ook melding gemaakt in de aanbieding over die € 20 Samsung promotie?

En hoe zit 't met die vorige aanbieding met de Samsung Y, krijg je daar de € 20 ?

› reageer

Zelfde ook geen recht op 20 korting

› reageer

Met de galaxy Y van typhone.nl had ik wel een "goed" toestel voor de cashback.
Typhone.nl vermeld niet de 20 euro cashback. Maar samsung heeft wel op de site van de cashback staan dat je het toestel bij typhone.nl kunt bestellen en heeft hier ook een directe link heen.
Heb in ieder geval naar zowel samsung als typhone gestuurd dat ik nergens uit op kon maken dat de cashback een "kansspel" was.

› reageer

Aanbieding via GSMEASY gedaan met de ACE.Simkaart gisteren ontvangen,en toestel was niet meer op voorraad.Afzender was euroweg 20 Amersfoort.....THE PHONEHOUSE

› reageer

Ja dat klopt, heb Vrijdag gebeld en de nwe voorraad wordt Dinsdag verwacht. Ik heb wel de goedkeuring maar geen simkaart ontvangen !

› reageer

Afgelopen vrijdagavond mijn pakket in ontvangst genomen.
Ik blijk een scandinavische versie te hebben.
Mijn ean code staat er ook niet bij als geldige ean voor de cashback.
Heb een boze email gestuurd naar Typhone.
Er staat nergens vermeld dat je een buitenlands model zou krijgen.
En Typhone doet wel mee met de cashback volgens de Samsung site.
Dus ze leveren mij maar een toestel die wel meedoet met de cashback en anders annuleer ik de hele zooi.

› reageer

Ben bang dat Typhone neit onder de indruk zal zijn van een boze brief !!! En ook zonder die € 20 blijft 1800 minuten + een Ace voor € 66 natuurlijk een koopje eerste klas. Maar 't kost mij dan helaas € 40 .

› reageer

Een boze e-mail gestuurd? Er stond nergens dat er twintig euro cashback zou zijn op de website van Typhone. Typhone is niet verantwoordelijk voor de site van Samsung. Het toestel heeft gewoon de Nederlandse taal. Ik vind het misplaatst omte gaan klagen.

› reageer

Tja, wederom het verhaal van dubbeltje op de eerste rang en vervolgens moord en brand schreeuwen... Zo jammer...

› reageer

Een boze e-mail gestuurd? Er stond nergens dat er twintig euro cashback zou zijn op de website van Typhone. Typhone is niet verantwoordelijk voor de site van Samsung. Het toestel heeft gewoon de Nederlandse taal. Ik vind het misplaatst omte gaan klagen.

Tja, wederom het verhaal van dubbeltje op de eerste rang en vervolgens moord en brand schreeuwen... Zo jammer...

Vandaag contact gehad met een medewerker van Typhone.
Ze konden niks voor me betekenen en ik begrijp het gerust wel
Wat wel het geval is als je een gewoon abonnement neemt dan krijg je volgens hun wel een nederlands toestel. Vandaar dat Typhone wel op de samsung site staat met die promotie.

Ondanks ik geen 20 euro retour krijg is het evengoed een superdeal.
En wat is "boos" Het was eerder een teleurstelling .

Ben er evengoed blij mee :-)

› reageer

[quote]Een boze e-mail gestuurd? Er stond nergens dat er twintig euro cashback zou zijn op de website van Typhone. Typhone is niet verantwoordelijk voor de site van Samsung. Het toestel heeft gewoon de Nederlandse taal. Ik vind het misplaatst omte gaan klagen.[/quote]

[quote]Tja, wederom het verhaal van dubbeltje op de eerste rang en vervolgens moord en brand schreeuwen... Zo jammer...[/quote]

Vandaag contact gehad met een medewerker van Typhone.
Ze konden niks voor me betekenen en ik begrijp het gerust wel
Wat wel het geval is als je een gewoon abonnement neemt dan krijg je volgens hun wel een nederlands toestel. Vandaar dat Typhone wel op de samsung site staat met die promotie.

Ondanks ik geen 20 euro retour krijg is het evengoed een superdeal.
En wat is "boos" Het was eerder een teleurstelling .

Ben er evengoed blij mee :-)

Inderdaad, het is een super actie, zelfs zonder Cashback had ik het gedaan.

› reageer

Deze mail kreeg ik vanochtend, :
Beste Samsung Gebruiker,

Bedankt voor je registratie!

Dit is een bevestiging dat jouw registratie en aankoopbon in goede orde is ontvangen bij ons antwoordnummer.

De promotie zal binnen 2 weken worden uitbetaald.
Het betrof de eerste actie van Typhone met de "Y" . De Ace die ik gisteren kreeg is een 5830i met een sticker dat hij goedgekeurd is voor "Nordic operators" Dat zal moeilijk worden met die 20 !!!!
Maar al met al een geweldige Typhoneactie.

› reageer

Die van mij is ook bedoeld voor scandinavische landen.
Ik heb 'm doorverkocht en volgens de koper is ie niet simlockvrij.
GsmEasy had wel geadverteerd dat ie simlockvrij is.
Niet zo netjes dus.

› reageer

Oeps da's slecht nieuws als 't waar is !!!! Heb Typhone gebeld en mij werd verzekerd en wel voor de volle honderd procent dat er GEEN lock op zit. Dus ik houd de doos gesloten en de verzegeling intact !

› reageer

Dus ik houd de doos gesloten en de verzegeling intact !Ik zou het juist uitproberen. Als het toestel namelijk wel gelockt blijkt te zijn, dan moet je dit zo snel mogelijk kenbaar maken bij Typhone. Als je daar over een tijd pas mee aan komt zetten, hoeft Typhone het probleem niet meer op te lossen, ook al is het toestel nieuw in doos.

› reageer

Nou ik maak hem pas open in aanwezigheid van een geinteresseerde koper !

› reageer

Die van mij is ook bedoeld voor scandinavische landen.
Ik heb 'm doorverkocht en volgens de koper is ie niet simlockvrij.
GsmEasy had wel geadverteerd dat ie simlockvrij is.
Niet zo netjes dus

Klinkt niet erg logisch Scandinavisch met KPN(Telfort)-lock.
Die koper doet vast iets niet goed.

› reageer

Nou ik maak hem pas open in aanwezigheid van een geinteresseerde koper !Dus met de kennis die je nu hebt, laat je een potentiële koper dus eventueel voor niets heen en weer rijden? Prettig zaken doen met jou....

› reageer

Ja met de kennis die ik nu heb , ben ik er zeker van dat hij geen lock heeft. En dat iemand de simkaart er ondersteboven instopt .......
En inderdaad, de mensen die bij mij wat gekocht hebben zijn altijd buitengewoon tevreden.

› reageer

Klinkt niet erg logisch Scandinavisch met KPN(Telfort)-lock.
Die koper doet vast iets niet goed.

Je kan wel eens gelijk hebben.
Probleem is dat koper direct naar een telecom winkel is gegaan waar ze hem voor 20 euro hebben geholpen. Heb ook het bewijs hiervan ontvangen (bonnetje) en heb hem dus maar schadeloos gesteld.

› reageer

Ik heb de ace met zilveren sticker for nordic operators, deze is simlockvrij werkt namelijk met een vodafone simkaart.

› reageer

Moest je nog instellingen aanpassen, zoals taal- of landinstellingen?
Mijn koper zegt ook dat er handleidingen bij zitten die hij niet kan lezen.

› reageer

TJa, als die voor de scandinavische markt is bedoeld, zal dat inderdaad lastig lezen zijn....

› reageer

De taal en internet moet je instellen in het begin ja, maar dat moet je met iedere android toestel.

› reageer

Telek bedankt voor je melding van de Ace.
Toestel ontvangen en verkocht op MP voor 115 en 10 P-Less

› reageer

Vanmorgen de € 20 van de Y van SAMSUNG ontvangen

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.