50% korting in tmobile Delft op 15 maart

https://www.dropbox.com/s/xtszp93btn0njk1/20130310_151753.jpg

zag dit bij bushalte vandaag . Iemand idee of het ook op andere toestellen is?

› reageer

Foto bewaren, heb je volgend jaar ook weer iets aan

› reageer

Nice! Hopelijk is het niet enkel in delft.

› reageer

14 maart intro Samsung Galaxy S 4 en dag erna moet deze provider van zijn voorraad S3 af

› reageer

Als ik er aan denk, loopik er van de week wel even binnen
Als ik er niet aan denk, dan loop ik er van de week niet binnen
En als ik er aan denk, maar het weer bevalt me niet, dan loop ik e ook niet binnen

› reageer

Was vrijdag 8 maart ook 50% korting bij tmobile Kalverstraat, opening winkel. De 50% korting geldde geloof ik alleen bij MTV abonnementen...

› reageer

Alleen geldig op 15 maart jacob gerritstraat 16 delft
Samsung galaxy s3 €0,- i.c.m.een 2jarig ismart 300+ onb internet voordeelbundel
300min/sms+ internet €30,25/mnd (normaal €60,50)

Sony experia Z €49,95 i.c.m 2jarig ismart 200 + onb internet voordeelbundel
200 min/sms+internet €25,16 /mnd (normaal €50,33)

Muvit minigelcase van €14,99 voor €7,50

Sony srs-btv25 circle speaker met nfc van €79,99 voor €39,99

Advertentie uit de krant delft op zondag

› reageer

Alleen in combinatie met ismart abonnementen? Jammer, smartplus bevalt me prima.

› reageer

Kreeg net een folder dat deze actie op 15 maart ook geldt in Naaldwijk. Inderdaad alleen ismart abonnementen.

› reageer

zo'n zelfde bord gespot in Venlo!_/-\o_

› reageer

Welk adres in Venlo? Wanneer geldt de aanbieding?

› reageer

Geldt 't ook in alle T-Mobile shops in Nederland??? Ede of Veenendaal?

› reageer

Venlo: 14 maart

› reageer

Venlo: 14 maart
welke T-mobile shop (straat) en hoe kom je aan deze informatie?

› reageer

Heb een bilboard gezien in de stad vanmorgen, foto staat op m'n iPhone 3gs
Vleesstraat

› reageer

Klantenservice kan aanbiedingen in Venlo niet bevestigen, wel de aanbiedingen in delft.

Proberen kan natuurlijk altijd, op eigen risico.

› reageer

http://imageshack.us/f/827/imagekjtg.jpg/

Overtuigd? >

› reageer

geldt het voor alle iSmart abo's? of alleen die specifieke 2 voorbeelden icm een Samsung S3 en Xperia Z zoalsdie hierboven staan? Ik zou een groter abo willen icm die Xperia Z namelijk...

› reageer

geldt het voor alle iSmart abo's? of alleen die specifieke 2 voorbeelden icm een Samsung S3 en Xperia Z zoalsdie hierboven staan? Ik zou een groter abo willen icm die Xperia Z namelijk...
Ja. Ik heb een iSmart abo gekozen icm met een iSmart 300 abonnement (€30,25 per maand). De Xperia Z was daar gratis bij. Of dit ook in Delft/Venlo is durf ik natuurlijk nooit met zekerheid te zeggen, maar ik denk het eigenlijk wel.

› reageer

Waar ben jij vandaag geweest dan? Venlo heeft de actie vandaag, Delft en Naaldwijk morgen toch?

Wil graag van die aanbieidnig gebruik maken maar kan vandaag niet naar Venlo. Woon zelf in Eindhoven dus morgen Delft zou nu de enige optie zijn tenzij er meer shops mee doen...

› reageer

Ben net terug van de shop in venlo. Was goed druk daar.
Actie is alleen vandaag in venlo en in de buurt (rmond/weert) is de actie niet.

› reageer

vandaag behalve in Venlo ook in Zwolle(Diezerstraat 53) , volgens het T-Mobile forum

› reageer

Ik ben vanavond ook in Venlo geweest en heb daar een contract afgesloten. Het digitale contract dat ik per email heb gekregen staat dat ik maar 12 maanden 50% korting op het ismart abonnement heb.

Hebben meer mensen dit? Morgen bellen naar de klantenservice, ik wil toch echt wel 24 maanden de korting ontvangen.

› reageer

Waren er andere telefoons in de aanbieding behalve de S3 en Xperia Z? Waren ze ook te combineren met andere abonnementen dan wat op de link van Telek staat?

› reageer

Vandaag actie ook geldig in Meppel , zie T-Mobile facebookpagina

› reageer

Tegen 18:15 uur in Delft geweest, was druk in de winkel maar meteen geholpen en zo stonden mijn vrouw en ik na 10 min weer buiten met een S3 voor haar ( 's morgens stond er een rij buiten volgens verkoper).

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.