Waar blijven de aanbiedingen?

Het lijkt wel alsof iedereen zijn targets gehaald heeft en dus geen enkele retailer nog een aanbieding wilt doen :-(
Zoel nog steeds een leuke 1-jarige aanbieding met de Samsung Note 2....

› reageer

Ik vroeg mij nu exact hetzelfde af. Buiten de telfort aanbiedingen van de afgelopen weken en de note in februari heb ik ook niets meer gezien. Was hoopvol aan het wachten op het laatste weekend van maart bij typhone en gsm easy. Dat waren vorig jaar superaanbiedingen.

› reageer

Wij hadden eigenlijk hetzelfde.Er is niet echt nieuw aanbod in goede acties. Dus we zijn even eea na gaan vragen. Maandag komt T-Mobile met nieuwe netwerk actie. En we gaan kijken of wij nog mooie acties kunnen regelen. 1 jaar acties met telefoons als de Note 2 zijn echter altijd lastig.....Het is een te duur toestel om een goede actie mee te kunnen doen voor 1 jaar

› reageer

We hebben net van BEN hele leuke nieuwe aanbiedingen door gekregen. Vooral de iPhone 4 8GB met 300 min + onbeperkt SMS + 500 MB en iPhone 4 8GB voor 23,50 per maand. Gratis aansluitkosten, wel 25 euro bezorg kosten.

Ik zie dat de vergelijker nog niet helemaal correct is. Hoe staat het daar mee? Dan kan ik een link naar de vergelijker voor Voordeelmobiel maken/plaatsen

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.