Kado(otje) bij simonly abo

Ik ben op zoek naar een simonly abo.
Zie dat voordeelmobiel.nl een afstandbediening erbij geeft. Zijn er ook andere aanbieders die een gadged erbij geven?
Een universele afstandbediening heb ik niet nodig.
Ik heb ooit, weet niet meer bij wie, een staatslot gezien bij het afsluiten van een simonly abo.

› reageer

Als je een sim-only van tele2 wilt, krijg je een gratis Nokia 113 via Ritel 1 jaar, geen aansluitkosten , 3 euro per maand voor 100 minuten

› reageer

bedankt, helaas is tele2 geen optie voor mij.

› reageer

De staatsloten waren vroeger bij phoneshop en simstunts. Maar dat doen beide niet meer. De marge op sim only's is behoorlijk verlaagd de afgelopen 2 jaar (met meer dan de helft!!!). Dus ik denk dat niet veel winkels meer echt grotere cadeau's er bij kunnen geven. Naar welk abonnement was je aan het kijken? Ik kan je wel de mp3 zonnebril geven ipv de afstandsbediening als je daar meer aan hebt.....

› reageer

ik ga alleen voor het KPN of Vodafone netwerk.
Ben nu wat wijzer geworden op het forum over Hollands Nieuwe. Dank daarvoor.
Zo'n 200-300 belminuten plus 500mb internet is mijn vereiste.

› reageer

Dan zit je met hollandsnieuwe 275 + 500 MB denk ik het beste. Voor 1 jaar voor €12,50 per maand. Wat voor cadeau zoek je precies? (staatslot is geen optie)

› reageer

Heeft iemand nog een tip een een sim-only met een gratis toestel oid?

› reageer

Gratis toestel zie je nu niet zo heel vaak meer. Maar op zich heeft hollandsnieuwe wel goede aanbiedingen van sim only + toestel. Het verschil tussen de prijs van de sim only los en sim only+toestel is vrij klein. Op zich helemaal geen verkeerde aanbiedingen!

› reageer

@voordeelmobiel, dat "klein verschil" is natuurlijk niet waar. Je betaalt, als je een toestel kiest, gewoon je volledige toestel af en zelfs nog meer dan dat. ZIe onder.

Deal 1, met toestelletje (niets fancy's):

- Galaxy Fame
- HN 2 jr Sim Only 275
- Zie http://www.hollandsnieuwe.nl/kampioen?promoId=475_MDP_ANW_130523_Fame&icmp=BC_home_HB4_TMG_Fame-1500
- Dit kost je 15 euro per maand.
- Totaal 360 euro

Deal 2, zonder toestel, maar precies hetzelfde abonnement:

- HN 2 jr Sim Only 275
- Zie http://www.typhone.nl/sim-only/hollandsnieuwe
- Dit kost je 6,75 per maand
- Totaal 162 euro

Dat scheelt dus bijna 200 euro! Je betaalt dus 200 euro voor een toestel dat los 160 euro kost. Zo gaat dat nou eenmaal in telecomland, niks mis mee verder, maar dus niet extra voordelig oid.

› reageer

Inmiddels heb ik al wat gevonden; Ritel had de actie nog met de gratis Nokia 113. Net leuk.

› reageer

Uiteraard ga ik uit van de aanbiedingen die wij zelf aanbieden. De aanbieding met de fame is dan met 500 MB € 16,75 per maand. De Sim Only bundel van 275 min/sms + 500 MB (2 jaar) kost € 13,25 euro per maand. Dit verschil vind ik niet heel groot.....

Klopt, de aanbiedingen zonder de 500 MB kunnen wel behoorlijk verschillen met de aanbiedingen met toestel. Dat had ik wellicht wat duidelijker moeten melden.

› reageer

Als je toch internet op je (nieuwe) Smartphone wilt, adviseer ik ook altijd hollandsnieuwe te kiezen.
Voor €16,75pm krijg je 275 minuten/sms, 500MB + een redelijk goede smartphone.

› reageer

Voor de mensen die geen internet willen, heeft Youfone deze mei-maand een leuke deal:
€50,- kleding-shoptegoed bij een sim-only (50 min/sms bundel is uitgesloten)
http://www.youfone.nl/

› reageer

Het volgende vindt ik een beetje vreemd:

Ik heb iemand gesproken die een Hollandsnieuwe abonnement nam, maar omdat hij 65 jaar en ouder is, het toestel in één keer moest betalen en het abonnement daardoor minder kost waardoor het op de zelfde kosten uit komt.

Het is echter wel een vreemde manier van aanbieden, want Hollandsnieuwe is bij aanbiedingen niet transparant, het wordt dus niet in de reclames naar buiten gecommuniceerd, daarnaast lijkt mij dit een vorm van leeftijdsdiscriminatie.

Zijn er meer telecomproviders die dat doen?

› reageer

@Casper: Voor zover ik weet is het alleen zo dat je het toestel niet maandelijks mag betalen bij hollandsnieuwe (dus in 1 keer moet voldoen) als je niet door de credit check komt. Dit heeft verder niks met leeftijd te maken. Ik heb wel eens gehad dat ik een bestelling voor een klant aan de telefoon deed en dat we ook deze melding kregen. De klant gaf aan geen reden te weten dat hij niet door de credit check zou komen. Toen heb ik gebeld met mijn contact persoon bij hollandsnieuwe en toen bleek hij/wij zijn legitimatie nummer niet goed ingevuld te hebben. Toen hebben we dat aangepast en toen kon hij het toestel wel per maand betalen. Dus als er iets niet goed ingevuld is bij de bestelling, dan kan je dus deze melding blijkbaar ook krijgen. Dat is wel een beetje vreemd en verwarrend. Kan dit het geval zijn geweest bij de persoon waar jij het over hebt?

› reageer

@voordeelmobiel: het valt me op dat er geen verlengingsaanbiedingen voor Hollands Nieuwe sim-only zijn te vinden (met of zonder kado, bijv 16,75 icm toestel), zijn deze er gewoon niet of kan ik toch via een andere wijze verlengen icm leuke aanbieding?

› reageer

@gsmbumper: Momenteel is het bij hollandsnieuwe alleen mogelijk om een verlenging te doen via uw 'mijn hollandsnieuwe' tegen de aanbiedingen die daarin gelden. Helaas zijn die aanbiedingen minder goed dan wij op de website aanbieden. We zijn er druk mee bezig om voor elkaar te krijgen dat de dealers (wij dus onder andere) ook verlengingen mogen doen voor de aanbiedingen die wij aanbieden. Hollandsnieuwe verwacht dat dit pas in het najaar gerealiseerd zal worden. De enige mogelijkheid om een verlenging bij hollandsnieuwe te doen voor de aanbiedingen die wij aanbieden is om eerst over te stappen naar prepaid en dan weer via ons een abonnement te bestellen. Dan ziet hollandsnieuwe u namelijk als nieuwe klant. Het is heel omslachtig en heel vervelend, maar helaas kan het echt niet anders. Als u hier voor open staat, dan hoor ik dat graag. Dan kan ik u verder helpen!
Of u kunt er voor kiezen om uw huidige abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement te bestellen met een nieuw nummer. Want dan ziet hollandsnieuwe u ook als nieuwe klant. Maar dan krijgt u dus wel een nieuw nummer.......

› reageer

dank voor je antwoord voordeelmobiel: ik ga denk ik eerst een paar maanden een ander alternatief zoeken (bijv. simyo of mobile vikings) en kom daarna misschien wel weer terug bij HN.

› reageer

@voordeelmobiel,

De credit check kan het probleem niet geweest zijn, er zijn namelijk 2 abonnementen achter elkaar aangevraagd. Een getrouwd stel met de zelfde bankrekening, maar de eerste voor meneer 65+ werd niet geweigerd, maar er moest meteen de volle mep voor het toestel betaald worden, zijn vrouw die jonger dan 50 is, had dat probleem niet, die aanvraag werd als laatste aangevraagd.

Het gekke is dat hij ineens betaalde, zijn vrouw een dag later bestelde, maar die kreeg de telefoon een dag eerder dan haar man.

Alles is volgens de regels netjes ingevuld, dus dat kan niet de reden zijn geweest.

Dat zijn vrouw een dag later bestelde kwam doordat ze het zelfde e-mail adres gebruiken, dat kan bij Hollandsnieuwe niet.

Ik kan er niets anders van maken dat Hollandsnieuwe 65+ers als een risico zien, maar als dat zo zou zijn, dan zijn er veel meer risico groepen.

› reageer

Ok....vreemd. Maar ik vind het wel nog steeds een aanname die je doet (ik heb namelijk wel klanten aangesloten die ouder zijn dan 65) ......ik ben altijd heel voorzichtig met aannames.....

› reageer

In het kader van "Vraag maar raak ..." zocht ik met enige spoed een 1-jarig simonly abonnement met ongeveer 100-200 minuutjes, ik zag op je site de aanbiedingen van Simyo met een universele afstandbediening, kan je daar niet een leuk toestelletje van maken? Een Nokia 101 dual sim bijvoorbeeld?

› reageer

Ja dat lijkt me ook wel wat. Ik ben ook op zoek naar een 1 jarig sim-only abonnement met een toestel.
Maximale kosten 15 euro.

Wie weet er wat??

Wat H-W zegt lijkt me ook wel iets :-)

› reageer

Binnenkort zal ik een nieuw sim-only abo afsluiten. Wat mij opvalt is dat bij aanbiedingen vergelijken vervolgens een aantal belminuten en mb invul, de Hollands Nieuwe abo's niet naar voren komen.
Of zal ik dit, als oud gediende :-) elders moeten melden op deze site?

› reageer

@H-W: Helaas gaat dat niet lukken. Die afstandsbedieningen hebben we in een grote bulk gekocht, vandaar dat we deze hier bij kunnen doen. Los een aantal telefoons kopen om deze weg te geven gaat helaas niet lukken. Ook zijn de vergoedingen behoorlijk versoberd de laatste jaren, dus dit soort dingen worden steeds moeilijker helaas.....
Maar heb je ook internet nodig? Anders is de LG L3 2 aanbieding met hollandsnieuwe (staat in onze weekdeal) voor 14,50 euro per maand voor 275 min/SMS + 500 MB misschien wat voor je?
Zelfde geld dat voor bazza....

› reageer

Bedankt voor je reactie, zou je me anders willen laten weten wat ik voor zo'n toestelletje zou moeten bijbetalen? Mailadres staat in mijn profiel.

› reageer

Ok....vreemd. Maar ik vind het wel nog steeds een aanname die je doet (ik heb namelijk wel klanten aangesloten die ouder zijn dan 65) ......ik ben altijd heel voorzichtig met aannames.....

Het kan best een foutje zijn geweest, maar de manier waarop viel mij erg op, dat is alles.

› reageer

Inmiddels via de mail een aanbieding gehad voor een simonly met toestel en die heb ik besteld! Prettig zaken gedaan. _/-\o_

› reageer

Graag gedaan! Jij ook bedankt voor je bestelling uiteraard! Als ik je volgende keer weer kan helpen, dan hoor ik dat graag!

› reageer

@ voordeelmobiel;
ik heb via jullie site een reactie gestuurd. Ik hoop op een reactie....

› reageer

@bazza: ik zag al iets voorbij komen. Ik zal je zo antwoorden!

› reageer

@bazza: You've got mail!

› reageer

Ook ik heb een leuke aanbieding gekregen van voordeelmobiel.nl
Wat een snelle reacties elke keer weer, TOP!!
Daar kunnen anderen nog eens een voorbeeld aan nemen....

Ga zo door voordeelmobiel.nl

› reageer

@bazza: wat leuk! Dank je wel!

› reageer

@voordeelmobiel
Ik heb wellicht ook interesse in de aanbieding, mag ik deze aanbieding ook ontvangen?
Ik heb ook via jullie site gemaild.

› reageer

@Samara: ik heb je mail gezien. Ik zal deze straks beantwoorden!

› reageer

@ voordeelmobiel: Ook ik heb een mail gestuurd. Ik wacht jullie reactie af.

› reageer

@melbi: Je hebt mail terug!

› reageer

@voordeelmobiel
Ik heb mischien ook interesse, kan ik deze ook ontvangen?

› reageer

@moose: kan je me even mailen? Dan kan ik kijken wat je wensen zijn....

› reageer

Ik heb ook gebruik gemaakt van een speciale actie via deze topic.
Dit is de eerste keer dat ik iets bestel via voordeelmobiel.nl. Ik ervaar een goede communicatie en snelle service.

Bedankt voordeelmobiel.nl voor de service.

› reageer

@kordo777: Wat super! Tot de volgende keer hopelijk!

› reageer

@ voordeelmobiel.nl
Ik ben ook op zoek naar een sim-only met een leuke extra. Kun je ook de aanbieding naar mij mailen?

› reageer

@fred12: mail mij even wat je wensen zijn, dat is wat makkelijker. Ik kan vandaag nog eea afhandelen. Morgen ben ik even een weekendje t/m maandag. Mijn collega neemt dan de basis taken waar, maar maakt geen deals. Dus als je me iets hebt gestuurd na vandaag, dan kom ik daar dinsdag op terug!

› reageer

Trouwens.....voor degenen die het interesseren: ik kreeg bericht dat de hollandsnieuwe actie met de iPhone vanaf morgen verwijderd wordt (voorlopig) ivm te weinig voorraad.....dus als iemand nog aan het twijfelen is om de aanbieding te nemen......

› reageer

Volgens mij mag ik het eigenlijk niet zeggen en een beetje off-topic...maar ik kreeg een berichtje van hollandsnieuwe dat ze de prijs voor de sim only 275 + 500 mb gaan aanpassen. Hier komt weer een actie voor aan. Ik verwacht volgende week, maar ze houden zich niet altijd aan de planning, dus pin me daar niet op vast.....

› reageer

@voordeelmobiel:
ben nu aan het kijken voor een sim-only van hollandsnieuwe en de huidige prijs van de 275 minuten + 500 MB/s voor 12 maanden is €15 per maand (+ €10 eenmalige kosten).

Is dit al de actie waar jij het over hebt of volgt er nog een prijsdaling (dan wacht ik natuurlijk nog even met bestellen)?

› reageer

Er volgt een prijs daling. Zoals ik echter al aangaf weet ik alleen niet hoe snel. Ze hebben tegen me gezegd deze week, maar de ervaring leert dat het meestal langer duurt dan ze zeggen. Dus wanneer durf ik niet exact te zeggen.....

En ik weet niet of de actie dan alleen voor de 24 maanden is of voor 1 en 2 jaar

› reageer

@cihanski83,

Ik ben benieuwd waar je die aanbieding gezien hebt, want het lijkt mij dan een fout waar je mogelijk van profiteren kan, het is namelijk te mooi om waar te zijn.

Pas op:

Te mooi om waar te zijn, kan je ook met lege handen komen te staan. Als het een gerenommeerd bedrijf is, dan kan je de gok wagen, je kan dan hooguit een afwijzing krijgen door middel van de AV.

Is het een onbekend bedrijf, dan zou ik als ik jou was mijn vingers er niet aan branden.

De keuze is aan jou, maar hoewel ik geen iPhone fan ben, ben ik benieuwd wie dat voor die prijs kan leveren, want het is echt te mooi om waar te zijn. Doorgewinterde TVers weten je snel te vertellen of het niet kuis is, bij twijfel weten ze dat ook te zeggen.

Er worden soms fouten gemaakt, als het een gerenommeerd bedrijf is krijg je of een afwijzing, of ze leveren het toch uit en halen de fout heel snel weg, maak dus screenshots als je toch gaat bestellen.

Zover ik weet heeft Hollandsnieuwe toestelaanbiedingen met een abonnement alleen bij 2 jarig abonnementen, bij 1 jarige abonnementen zijn het sim-only's.

De 1 jarige toestel aanbiedingen zijn geen aanbiedingen van Hollandsnieuwe zelf, maar van de betreffende webshop waardoor je meestal duurder uit bent i.v.m. dat ze de betreffende aanbieding zelf samenstellen.

Pin mij er niet op vast, maar dat is zover ik het weet hoe Hollandsnieuwe werkt.

› reageer

@Casper

Volgens mij heeft hij het ook alleen maar over een sim only en rept hij met geen woord over een iphone.....

ben nu aan het kijken voor een sim-only van hollandsnieuwe en de huidige prijs van de 275 minuten + 500 MB/s voor 12 maanden is €15 per maand

› reageer

@Casper & @dikkie :

het ging mij inderdaad om een sim-only variant zonder toestel...

› reageer

Oeps, dan ben ik niet zomaar op de bank in slaap gevallen, blijkbaar haalde ik wat door elkaar, mijn excuus.

Hollandsnieuwe is na mijn abonnement wel een stuk duurder geworden, maar ik heb een contract en daar geen last van.

› reageer

Ik heb nog niet te horen gekregen wat de actie precies wordt, maar ik kreeg wel zojuist bericht dat ze verwachten dat deze maandag live zal gaan. Ik zal jullie maandag berichtten (als ze zich aan de data houden tenminste)

› reageer

Voor een sim-only van Hollandsnieuwe kan je ook een abonnement afsluiten via een shop met telefoon bijv: http://www.belsimpel.nl/abonnement_gsm/hollandsnieuwe/hollandsnieuwe-toestel-data
Je betaalt dan voor 2 jaar € 12,50 per maand voor 275 min/sms+500mb en ook een goedkoop telefoon (tot ca. €70 los) gratis. Bijv. Nokia C2-05 Dark Grey of Yarvik Novo Compact Black.

› reageer

Wij hebben ook de Samsung Galaxy Y met hollandsnieuwe 275 + 500 MB voor 13,50 euro per maand. Dus op dit moment zou dat inderdaad voordeliger zijn. Het ligt er dus helemaal aan wat er gaat komen maandag voor prijsdaling......

› reageer

@voordeelmobiel is er al wat bekend over nieuwe hollandsnieuwe tarieven?

› reageer

Nee, ik heb vanochtend meteen nagevraagd, maar ik heb nog geen antwoord binnen. Ik ga er zo weer achteraan!

› reageer

Zoals ik al had aangegeven duurt het meestal langer dan ze aangeven van tevoren. De nieuwe actie is er nog niet en ik heb ook nog niet meer info dat ik kan delen. Ik hoop vandaag meer te kunnen vertellen!

› reageer

Nou nou. Het duurt even, maar hij is er hoor: 275 min/SMS/Mb + 500 MB voor 2 jaar van hollandsnieuwe voor 12,50 euro per maand!

Ik weet het even niet meer uit mijn hoofd, maar is dit nou hetzelfde als dat het was voor de prijs verhoging?

› reageer

@voordeelmobiel

kun je daar ook de smsbundel voor €1,00 bij nemen?

› reageer

Nee, helaas niet. Dan wordt de prijs 15 euro per maand......

› reageer

Vreemd, zie net op de site van jullie vrienden Dealdirect dat het wel kan:
Tekst: ook te bestellen met: 2 jaar 1000 sms + 500 MB voor €13,50

Ook vreemd is dat als je wilt bestellen en je inlogt als bestaande HN klant het maandbedrag ineens €14 is ipv 12,50?

› reageer

Als je alleen wilt SMS-en, dan kan je een HI prepaid nemen en op Hi 5 instellen, dan kost sms-en 5 cent per SMS..

Bellen is dan weer duur, maar daar zijn dualsim telefoons voor uitgevonden

Met Hollandsnieuwe moet je net even een leuke combinatie aanbieding treffen, dan is het wel leuk.

Bestaande klanten zijn al binnen, dus dat is niet meer interessant, maar als je even weg bent en opnieuw aanvraagt mits je contract voorbij is, dan heb je die aanbieding dus ook.

Het verbaasd mij dat ik bijvoorbeeld een Samsung Galaxy Ace voor 145 euro kan kopen tijdens mijn abonnement, maar iemand anders 170 euro moest betalen tijdens de aanschaf van zijn abonnement, er zat geen tijdsverschil tussen.

Een Samsung Galaxy Ace is inmiddels al bejaard, maar voor 120 euro simlockvrij te koop als je een beetje goed in de rondte kijkt.

› reageer

@Maite

Die tekst "2 jaar +1000SMS +500MB voor € 13,50" staat er inderdaad, als je er echter op doorklikt dan blijkt dat de prijs, net als bij voordeelmobiel, ook € 15,00 is. Kijk maar hier:
2 jaar +1000SMS +500MB voor € 15,00

Aanvulling: als je dan echter bij dealdirect op "Bestel Direct" klikt staat er toch weer € 13,50. Dus het lijkt inderdaad bij dealdirect toch voor € 13,50 te kunnen.

Nog een aanvulling: ook als je bij voordeelmobiel naar de aanbieding van "2 jaar +1000SMS +500MB voor € 15,00" gaat en op "Bestel NU!" klikt staat er toch weer € 13,50 in het overzicht.

› reageer

@Maite: dat is inderdaad bijzonder. Dan zouden wij het ook moeten mogen aanbieden. Ik ga er meteen achteraan! Misschien was ik gisteren nog iets te snel en was die aanbieding nog niet helemaal af......

En dat probleem dat de prijs duurder wordt na inloggen is bekend helaas.......dat blijkt een technische issue te zijn. Maar dat is altijd alleen bij de aanbiedingen die wij specifiek goedkoper krijgen dan bij hollandsnieuwe zelf op de site. Als je dan inlogt met je huidige account, dan wordt de prijs weer zoals die bij hollandsnieuwe staat. Dat kan technisch helaas niet anders. Wat ik wel kan doen is dat je tijdens de bestelling alsnog weer al je gegevens invult (dus niet inloggen als huidige klant) en dan laat ik de accounts samen voegen zodat je wel 1 inlog hebt voor je beide nummers.......

› reageer

Bij ons is de aanbieding ook aangepast naar 13,50 euro per maand (even voor de duidelijkheid: dus voor hollandsnieuwe sim only 275 + 500 MB + 1000 SMS voor 2 jaar)

› reageer

Dat ziet er supergoed uit! Kunnen jullie ook iets betekenen voor een zakelijk HN abonnement 1000 + 500 MB + 1000 SMS (€26,50 op de site)?

› reageer

We hebben officieel alleen maar particuliere abonnementen, maar ik kan wel kijken of ik iets voor je kan maken. Mail me anders even, dat is wat makkelijker (info (@) voordeelmobiel.nl )

› reageer

Zeker geen slechte deals bij belsimpel. Voor 65 euro en 12,50 per maand heb je een Nokia Lumia 520 icm HN 275 min en 500 mb. De Huawei Ascend Y210 Black kost 23 euro, cashback van 20 euro via Huawei dus netto betaal je dan 3 euro voor een "leuke" smartphone met goedkoop simonly abonnement. Niet slecht als je het mij vraagt!

Zie http://www.belsimpel.nl/prijslijst/hollandsnieuwe/hollandsnieuwe-toestel-data

› reageer

@laredo,

Dat zijn zeker geen slechte aanbiedingen, je betaalt wel bij de meeste toestellen bij, maar daardoor is er meer keuzevrijheid.

@voordeelmobiel,

Zou dat de nieuwe actie zijn die nog niet aangekondigd was?

› reageer

@voordeelmobiel, Zou dat de nieuwe actie zijn die nog niet aangekondigd was?
Het lijkt wel inderdaad. Bij belsimpel ook het grote zakelijke abonnement met een gratis Nokia 520. Zie hier: http://www.belsimpel.nl/zakelijk/abonnement_gsm/hollandsnieuwe/hollandsnieuwe-zakelijk-toestel-data-1000min-500mb

› reageer

Zou dat de nieuwe actie zijn die nog niet aangekondigd was?

Die actie heeft ze toch al lang en breed bekend gemaakt op 18-07-13!

Nou nou. Het duurt even, maar hij is er hoor: 275 min/SMS/Mb + 500 MB voor 2 jaar van hollandsnieuwe voor 12,50 euro per maand!

Of gaat jullie geheugen niet verder terug dan 1 dag? >

› reageer

Uhmm......ja, ik zat ook al te denken waar jullie het over hadden? Ik dacht dat ik zelf iets gemist had of vergeten was dat ik zelf nog iets had aangekondigd.

Wij doen in principe alleen particuliere abonnementen. Dus voor de zakelijke abonnementen weet ik nooit van tevoren over acties.

BelSimpel heeft inderdaad goede acties waarvan wij er ook een paar voeren. Deze acties zijn er echter al een tijdje bij hun en is niet nieuw.......

› reageer

@dikkie,

Ik ben in vakantiemodus, wist niet eens het bestaan van die aanbiedingen, maar ben voorlopig voorzien dus niet actief reclames spotten.

› reageer

@Casper,

Geeft niet hoor Casper maar omdat jij je afvroeg wat die actie was dacht ik , ik wijs hem er even op. En ja die vakantie modus van jou is geen verkeerd ding bij deze temperatuur, ik moet helaas nog een paar weekjes door voordat ik mijn vakantiemodus kan inschakelen.

› reageer

Die actie heeft ze toch al lang en breed bekend gemaakt op 18-07-13!
... Of gaat jullie geheugen niet verder terug dan 1 dag?

Ik had die aanbieding wel gezien, maar niet dat je voor een prikkie er een mooi toestel bij kunt krijgen, zoals de Lumia 520 of de Acer Liquid E2 Duo.

› reageer

Ja alleen die actie is hier nooit van tevoren aangekondigd, daar kwam laredo opeens mee. Maar inderdaad een mooie variant voor als je er een leuk toestel bij wil hebben.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.