Variabele internetbundel sim-only

Mijn ouders verblijven het grootste gedeelte van het jaar in het buitenland. Ik ben voor hen op zoek naar een goedkoop abonnement waarmee ze hun kosten als ze niet in NL zijn zo laag mogelijk kunnen houden. Ze bellen misschien 30 min per maand maar willen ook graag mobiel internet. Nu weet ik dat Simyo een prima oplossing biedt met een sim-only pakket voor 3 euro/maand met 100 min/sms (meer dan voldoende) waarbij ze als ze in NL zijn dan ook via de site voor 5 euro/maand een 200Mb datapakket kunnen aanschaffen. Bij de andere aanbieders (Ben, Youfone etc) is het mij niet duidelijk of dit net zo gemakkelijk gaat. Zou Simyo de beste oplossing zijn? Bereik in NL maakt niet zoveel uit, ze zijn voornamelijk in Amsterdam - 12 of 24 maanden abonnement maakt ook niet uit.

› reageer

hollandsnieuwe misschien. je kan daar ook verlagen-verhogen en internet uitzetten.

kan je niet beter een prepaid nemen ipv abonnement=

› reageer

Het nadeel van prepaid is dat het beltegoed na verloop van tijd vervalt. Bij Simyo gaat het verhogen en verlagen heel makkelijk, al moeten wijzigingen wel uiterlijk de 25ste van de maand ervoor gedaan worden, omdat het anders pas een kalendermaand later ingaat.

› reageer

Dank, kan je met Tele2 ook maandelijks je internetbundel uit en aanzetten? Dan kan ik er nl nog een gratis Nokia'tje bij krijgen via Ritel zie ik net.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.