T-Mobile Shop opening 50% korting 24 mnd

De oude vertrouwde T-Mobile Shop openingsaanbieding is er weer en nu in Haarlem. 24 mnd 50% korting op abo kosten icm Samsung S4, Sony Xperia Z of HTC One. Helaas geen iPhone 5. Vind het best wel zuur voor degene die vorige week bij Vodafone opening een abo hebben gehaald, tenslotte betalen zij het tweede jaar het volledige abo bedrag

Voor meer info: http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/htdocs/page/acties/shop-opening/shop-opening.aspx?ForcedFunctionalDomain=www_TMobile_nl

› reageer

Hoeft niet per se zuur te zijn. Sommige mensen willen nooit meer in hun leven T-mobile hebben. Dus dan neem ik aan dat je de extra kosten voor lief neemt als je maar bereik hebt.

› reageer

@Source : krijg via jouw link het bericht dat er momenteel geen opening is van een nieuw filiaal ; heb je wellicht een andere link voor deze interessante aanbieding?

› reageer

@cihanski83: T-Mobile Shop Haarlem is afgelopen donderdag 13 juni geopend en het was alleen op die dag geldig. Dus je bent te laat. Volgens sommige berichtgevingen was het heel druk en was er wel een wachttijd van/tot circa 4 uur.

› reageer

Niet rot bedoeld, maar het was wat laat op het forum, op de dag van om precies te zijn, meestal staat het hier even wat eerder.

Ik ben al voorzien van een abonnement, maar ik had graag een kijkje willen nemen wat ze te bieden hadden.

Ik woon niet ver van Haarlem, maar blijkbaar te ver om reclames van T-Mobile te ontvangen.

In Amsterdam kon ik een keer een sim-only abonnement met eenvoudig toestel krijgen, daar werd bij de T-Mobile winkel alles aan gedaan om mij een abonnement aan te smeren, helaas voor hun was ik alleen nieuwsgierig.

De markt is verzadigd, dit soort aanbiedingen lopen nog wel, want anders zijn de winkels erg stil.

› reageer

Morgen in Almere: http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/htdocs/page/acties/shop-opening/shop-opening.aspx?ForcedFunctionalDomain=www_TMobile_nl

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.