Op marktplaats een iphone 5 voor 449 euro
Via een link kwam je op een site van simpel (fake)?) je kon chatten op een professionele site met een medewerker en dit deed ik ook.
afhalen kon niet maar voor 2200 besteld kwam dan de volgende dag met postnl
Ik zei dat ik er over nadacht. Ik vertrouwde het dus gewoon niet.En nu? jawel de advertentie is verwijderd.
APPLE iPhone 5 Zwart
patricesimpel | Amsterdam, Noord-Holland
€ 439 voor de goedkoopste 5 bij bestdealphoneshop.com in Amsterdam. Iemand ervaring met deze webshop ?
› reageerhttp://bestdealphoneshop.com/ zegt: 404 You don't have permission to access this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
› reageerhttp://www.bestdealphoneshop.com/
› reageerwww.simpel-nederland.nl waar je terechtkwam. Sinds 26-7 geregistreerd en online.
100% oplichting, dus als je daar besteld zal je opgelicht worden.
Qua adres en kvk-gegevens op die site is er sprake van identiteitsfraude. Op het adres is een eenmanszaakje gevestigd in de IT-consultancy met een bedrijfsnaam waar ook Simpel in voorkomt.. in een verder keurige straat met koopwoningen.
Onderstaande sites zijn ook frauduleus. Bestel dus niet bij deze oplichters!.
www.webshop-simpel.nl
www.shop-belcompany.nl
Even gegoogled en het lijkt dat deze site nep is en er sprake is van misbruik van alle gegevens. De site is geregistreerd met een @gmail.com account: anoniem dus en het adres op de website correspondeert weliswaar met de gegevens van de kvk maar ik heb toch het idee dat hier om misbruik gaat. Op dat adres is namelijk een eenmanszaakje gevestigd met een soortgelijke naam.
Het adres is een woonhuis, specifieker: een koophuis ook nog eens voor zover ik weet. Is namelijk bij mn ouderlijk huis in de wijk. Op dat adres is een eenmansbbedrijfje gevestigd,
Is inderdaad heel bijzonder. Ze gebruiken het logo van Simpel, dat is een Sim Only aanbieder (en zij bieden telefoons aan op deze site?!) en die zit in Amsterdam en het adres dat ze gebruiken is in Rotterdam. Klopt van geen kanten.
› reageerwww.kingspot.nl ook oplichting? een iphone5 voor 549 , wel op een 070 nummer bereikbaar maar afhalen niet mogelijk.
Een professionele website is tegenwoordig geen garantie meer.