Lycamobile verhuist naar KPN netwerk

Lycamobile lijkt te zijn verhuisd naar het Kpn netwerk. Vandaag schakelden de 2 simkaarten van Lycamoble die wij hier in huis hebben beide over naar NLKPN en dit bleef zo. Afgelopen zaterdag en zondag ontvingen we beide een sms dat er een service upgrade zou plaatsvinden en dat bij wegvallen van bereik de telefoon moest worden herstart. Blijkbar houdt deze serviceupgrade dus een verhuizing van vodafone naar kpn in. Ik verwacht vanwege het tijdstip dat de sms werd verzonden dat niet alle simkaarten op hetzelfde moment zijn verhuisd maar dat dit geleidelijk word doorgevoerd. Hoe dan ook hier nu volledige kpn dekking.

› reageer

Ik vind het netjes dat je geen nieuwe simkaart hoeft te plaatsen, minder netjes is dat mensen niet op de hoogte zijn gesteld, want hoewel KPN een goed netwerk is, kan iemand net in een black spot komen te zitten.

› reageer

Ja erg netjes vind ik het ook niet. Maar zou indien er meer mesnen nog een Lycasim actief hebben wel graag weten of dat bij hen ook gebeurd is.

› reageer

Titel aangepast.

› reageer

@dsterk

Hier is ook mijn lyca kaart zonder sms of aankondiging overgegaan naar kpn.

› reageer

mijn lyca verbinding werkt helemaal niet meer ik ben trouwens niet de enige hoe kan dat er staat genoeg beltegoed op dus ?? HELP.........

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.