MTV mobile 24 maanden 50% korting topdeals

Superaanbieding bij MTV Mobile! Ipv 8 maanden 50% krijg je hier 24 maanden 50% korting!

Link http://www.mtvmobile.nl/MTV/htdocs/page/campagne/actie1.aspx

Voorbeelden:
HTC One 24 maanden 24,50 per maand met 2000MB en 150 minuten
SGS 4 24 maanden 29,50 per maand met 6000MB en 150 minuten
iPhone 4S 24 maanden 40€ per maand met 6000MB en 500 minuten

› reageer

Leuke tip. Ik zag dat je ook kan kiezen voor alleen een internetbundel zonder minuten. Ook dan gewoon 24 maanden 50% korting op de abonnementsprijs en een forse toestelkorting.

Ik zag ook dat je net als bij T-Mobile vanaf 18 november zonder meerkosten toegang krijgt tot het 4G netwerk van t-Mobile. Ze rollen dan wel retetraag uit in vergelijking met KPN, maar je betaalt in ieder geval niet de hoofdprijs.

Krijg je trouwens een T-Mobile branded toestel? Dan hopelijk zonder simlock.

› reageer

geinig ja.
samsung s4 kiezen voor 100 euro bijbetaling. Je betaalt 24 x 22,50 + 100 = 640 euro. 400 euro verkoop s4 en je houdt over 240 euro = 10 euro per maand voor een data-abonnement van 6GB/mnd wat je in je laptop/tablet oid kunt gebruiken.

› reageer

Geen gebruik gemaakt van deze goede aanbiedingen, maar wel thnx voor het delen!

› reageer

Is er hier iemand die ervaring heeft met MTV? Van de reviews die ik na wat Googlen tegenkom, word ik niet echt vrolijk.

› reageer

@hpahpa

MTV Mobile was tot begin dit jaar van KPN.
Daar gaan die negatieve reacties op internet over.

MTV Mobile is begin dit jaar overgenomen door T-Mobile.
Ik heb daar nog geen negatieve reacties over gezien.

Leuke actie, simlockvrije telefoon heb ik begrepen.
Het kan wel (hoeft niet) zijn dat bij het opstarten T-Mobile in het scherm verschijnt.
Verdere apps op het toestel die je niet bevallen kun je eventueel deleten, volgens de dame van de KS.

› reageer

MTV Mobile was vroeger letterlijk Hi met een MTV sausje. Nu is het letterlijk T-Mobile met een MTV sausje.

› reageer

De aanbieding blijkt een fout op de website te zijn. Op Tweakers loopt er een topic over. Het is de zoveelste keer dat men zich beroept op fouten. Ik baal en ben eigenlijk ook gewoon pisnijdig.

› reageer

Wel merkwaardig dat de website het nog steeds doet dan. Hoe is iemand op deze link gekomen?

› reageer

@hpahppa

Kun je een link geven van dat Tweakers topic ?

› reageer

Hier de link.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1398047/0

De website doet het nog, maar als je op bestellen drukt, krijg je een belachelijke reactie...

,,Beste klant,

Wegens zeer grote drukte is het tijdelijk niet mogelijk om gebruik te maken van de webshop.

Als u in onderstaand invulveld uw telefoonnummer achterlaat, houden wij u gratis per sms op de hoogte van wanneer de webshop weer toegankelijk is."

Hoe verzinnen ze het......................

› reageer

De toestellen worden volgens dat topic uitgeleverd. Wel wat vertragingen met levering van toestel of simkaart, maar er wordt geleverd zegt men daar. Best netjes te noemen.

› reageer

Eerste rekening gekregen van MTV ze hebben helemaal geen rekening gehouden met de kortingen LEUK??!!!

› reageer

@Tombis,

Kijk maar eens op Gathering Tweakers. Daar vind je meer "slachtoffers".

› reageer

Bel de klantenservice even, dan gaan ze dit voor je rechtzetten. Nummer 1200 vanaf je mobiel en anders 0624001200 vanaf een ander toestel. Vermoedelijk zal je gevraagd worden je abonnementsbevestiging toe te mailen waar de korting op staat.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.