Bij Lycamobile nu 5gb internet voor 10 euro per maand

Lycamobile heeft zijn mega-surfbundel aangepast. Tot gisteren was deze 1gb voor 10 euro, deze bundel had een geldigheidsperiode van 30 dagen. nu krijg je voor deze 10 euro 5gb(Lycamobile noemt dit onbeperkt maar in de fup staat 5gb). Of je nou iets met Lycamobile hebt of niet, er is geen andere aanbieder die 5gb voor deze prijs aanbiedt is misschien handig voor dongglegebruikers die nu voor 50 cent per dag langzaam internet bij Bliep afnemen.

› reageer

Weet iemand of je ook het opgewaarde tegoed kan gebruiken voor de opwaardering van de internet bundel?

Daarnaast heeft lebara.nl (als concurrent) ook nu deze actie!

› reageer

@jongerenchaos: dat hangt ervanaf. Als je een simkaart met Lycategoed hebt liggen kan je proberen *139*91000# te toetsen ik denk dat dat werkt(overigens staat in het keuzebericht wat je dan krijgt nog 1gb denk dat dat nog niet is aangepast) want deze 1gbmeldign word ook vermeld bij de code die saverplan-gebruikers volgens de website moeten gebruiken. Als je nog geen tegoed op je simkaart hebt stan zou ik eerst switchen naar saver-plan(staat op de website hoe dat moet) dan opwaarderen met 10 euro en dan de speciaal voor saverplan bedoelde code *139*111000# gebruiken om deze bundel te activeren. Let wel op, bij elke opwaardering van 10 euro krijg je al 3gb gratis internet die zou ik eerst opmaken want het is zonde om die ongebruikt te laten. als die op zijn kan je met de opgewaardeerde 10 euro die 5gb-bundel kopen) dus uiteindelik 8gb voor 10 euro.

› reageer

Zijn er ook mensen die lyca gebruiken icm streaming audio/video? Ik merk dat Lyca elke x minuten de verbinding reset en de actieve sessie verbreekt (waardoor je de audio kwijt raakt). Hebben er meer personen van dit fenomeen last?

› reageer

ik vind het mobiel internet van hun zo traag dat ik de sim al wil weggooien hebben jullie dat ook ?

› reageer

Lebara biedt nu ook 5 GB aan data voor 10 euro.

› reageer

Weet iemand welke snelheid ze aanbieden? Want het lijkt idd langzaam...

› reageer

Ze horen 7,2mbps aan te bieden maar de grote vraag is natuurlijk of door de grootgebruikers die ze met deze acties(en gratis 3gb bij opwaarderen en 5gb bundel) op hun netwerk haeln ze die snelehid nogsteeds waarmaken. Misschien de klantenservice beleln om te zeggen dat het te lagnzaam is?

› reageer

Inmiddels al meer ervaringen met het internet van Lyca.

De snelheid is 's-ochtends wel redelijk en ook bruikbaar voor streaming audio. Echter na 9 uur stort de snelheid in. Dit is overginds niet op het KPN netwerk waar dit instort maar ik heb het idee in de core infrastructuur van Lyca zelf.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.