[TK] T-Mobile internet USB PREPAID stick voor laptop of MAC

Ik heb deze usb stick zo'n 3 jaar geleden gekregen bij het afsluiten van een alles in 1 pakket van online.

Pakket bevat volgend omschrijving o.a.
* Prepaid Internet Stick
* Laptop Prepaid Simkaart
* Internet Manager software
* USB verlengingskabel
* CD Rom met handleiding + beknopte handleiding.

Er staan op de verpakking ook 2 stickers met daarop vermeld:
+ Inclusief 10 euro beltegoed *. (Waarvan 7,50 na registratie)
+ speciaal voor u als online klant ? 20 extra tegoed.

Pakket ligt al 3 jaar gesealed en ongeopend bij mij in de kast.
Heb verder geen benul van dit soort sticks en kan ook niets zeggen over het tegoed.Als het meezit zit kun je er 30 euro tegoed op hebben. Ergens staat overigens wel dat tegoed onbeperkt houdbaar is.

Volgens dit forum moet ik ook nog een vraagprijs noemen.
Geen idee wat zoiets moet kosten. Ik zeg dan ook maar 20 euro (verzending mogelijk maar dan komen er verzendkosten bij.

(Op)bieden of een tegenbod mag altijd.
Vragen zal ik zo goed als mogelijk proberen te beantwoorden.
Probeer binnenkort wel een foto te uploaden.

› reageer

T-Mobile simkaarten verlopen na verloop van tijd. Op het pakket staat als het goed is een uiterste activatiedatum. De sticks zijn nu nieuw te koop voor 30 euro.

› reageer

Er staat toch echt "....Tegoed is onbeperkt houdbaar"
Maar zoals gezegd. Ik heb geen ervaring en het pakketje zit nog dicht.

› reageer

Ik heb toen ook zo'n pakketje gekregen, maar heb het wel regelmatig gebruikt, als ik bij familie was zonder internet.
Het tegoed blijft onbeperkt geldig -zoals altijd bij T-mobile-, mits je tenminste eens in de zes maanden gebruik maakt van de simkaart.

› reageer

Eenmaal geactiveerd, is prepaid tegoed bij T-Mobile idd onbeperkt houdbaar (wanneer 't tenminste eens per 6 maanden actief gebruikt wordt, zoals hierboven al gezegd), maar gewone T-Mobile prepaid simkaarten hebben een uiterste activatie datum, meestal ongeveer twee jaar na aankoop. Daarna is activeren niet meer mogelijk.
Weet niet, of dit ook voor de data-simmetjes geldt, maar dan moet 't ergens op de verpakking staan

› reageer

Wanneer er iemand serieus geinteresseerd is dan wil ik indien daar behoefte aan is wel het pakket even openmaken en kijken of het allemaal werkt en hoeveel tegped er op de simkaart staat (indien dit mogelijk is).

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.